Willen ze nou de pandemie bevechten of is het alleen de beeldvorming die ze belangrijk vinden.quote:Op maandag 1 november 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
Dit leest als een compromis, zo van: Ja, we hebben in elk geval iets gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
46 gemeentes met 2-4 besmettingen
7 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ze brachten het zelf continue als dé oplossing. Dan is het niet gek dat we hier willen dat ze daar vaart achter zetten toch? Ik zie niet in waarom het dan zo grappig is dat we het nu raar vinden dat ze niet hebben stilgestaan bij andere scenario's? Elke winter met maatregelen gooien is geen lange termijn oplossing.quote:Op maandag 1 november 2021 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prachtig.
Máánden ging het hier over het te traag vaccineren en hoe ze niet begrepen dat ze alleen daarmee bezig moesten zijn en NIETS anders want dat was dé uitweg. En ze dan nu verwijten dat ze niet verder denken.
300 minder? Zeg me dat het een storing is. ZEG ME DAT HET EEN STORING IS!quote:Op maandag 1 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 7.694 nieuw gemelde positieve testen
- 123 nieuwe ziekenhuisopnames
- 18 nieuwe IC-opnames
- 12 nieuwe overlijdens
De gemiddelde vrouw besteedt meer tijd in een willekeurige kledingwinkel dan bij het ophalen van haar paspoort in het gemeentehuisquote:Op maandag 1 november 2021 15:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Heeft wellicht met gemiddelde contacttijd te maken?
Maatregelen werken nu al, das mooi.quote:Op maandag 1 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 7.694 nieuw gemelde positieve testen
- 123 nieuwe ziekenhuisopnames
- 18 nieuwe IC-opnames
- 12 nieuwe overlijdens
Diederikje draait ook elke week wel een keer. Vooral ook over hoeveel IC bedden we moeten hebben, zou fijn zijn als hij zich weer wat meer bezig zou houden op de IC of met zijn familie.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons Diederik bracht het vanmorgen alsof we deze winter nog even moesten volhouden.
Nog 1 wintertje. Hou vol!
Ik ben ergens bang dat een nieuwe NOW regeling er ook niet gaat komen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef eentwee het volgende:
Niks over verplichte CO2-meters in binnenruimtes, kantoren en horeca?Lijkt me heel wat goedkoper om die aan iedereen uit te delen dan straks weer Now/Tvl-regelingen op te tuigen tijdens de volgende lockdown.
Diederik moet boekjes verkopen tegenwoordig he. Deel 2 zal al wel in de pen zitten.quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Diederikje draait ook elke week wel een keer. Vooral ook over hoeveel IC bedden we moeten hebben, zou fijn zijn als hij zich weer wat meer bezig zou houden op de IC of met zijn familie.
Dat was de bevolking wijsgemaakt door de 2 paljassen en hun experts.quote:Op maandag 1 november 2021 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Prachtig.
Máánden ging het hier over het te traag vaccineren en hoe ze niet begrepen dat ze alleen daarmee bezig moesten zijn en NIETS anders want dat was dé uitweg . En ze dan nu verwijten dat ze niet verder denken.
Nee, dit gaat niet over de volksgezondheid, dit gaat om het gefaseerd implementeren van de QR pas.quote:Op maandag 1 november 2021 15:07 schreef Questular het volgende:
Zouden ze echt overtuigd zijn dat deze verzwaring iets gaat opleveren? Zo ja hoe dan?
Het zegt enkel dat het zo lekker makkelijk roepen is van de zijlijn. Misschien ook eens inzien dat het allemaal zo makkelijk niet is als hier bedacht wordt, ondanks alle captain hindsights.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze brachten het zelf continue als dé oplossing. Dan is het niet gek dat we hier willen dat ze daar vaart achter zetten toch? Ik zie niet in waarom het dan zo grappig is dat we het nu raar vinden dat ze niet hebben stilgestaan bij andere scenario's? Elke winter met maatregelen gooien is geen lange termijn oplossing.
En gelijk hebben hun!quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef Johannes788 het volgende:
Mijn mede Gevaccineerdevrienden in groepsapp zijn woest.
[ link | afbeelding ]
Vorige week 5300. Dit is een stijging van.... inderdaad, vijftig procent.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maatregelen werken nu al, das mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |