Waarom?quote:Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop lachen om de weerstand tegen die mondkapjes.
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat iemand die niet gevaccineerd kán worden dan moet doen in die combinatie. Ontslag nemen en niet meer mogen werken?
4 dagen gaan werken is de beste oplossing.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
Ik werk 5 dagen. Wat adviseren jullie dan? 5 x een halve dag naar kantoor of 2,5 dag op kantoor? En in geval van het eerste de ochtend thuis of de middag? Ze hadden beter 40% kunnen adviseren. Nu ben ik in de war
Terecht.quote:Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Het coronatoegangsbewijs wordt uitgebreid naar meer sectoren
Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.
Het kabinet wil verder onderzoeken of de coronapas op korte termijn kan worden ingevoerd in het hoger onderwijs en het mbo. Dat kan niet direct omdat daar een wetswijziging voor nodig is, waar de Tweede Kamer nog mee moet instemmen.
Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel. 2G betekent dat alleen nog gevaccineerden en genezen corona-patiënten een QR-code kunnen krijgen. Een negatieve test is in dat geval dus niet meer genoeg.
Dat schuimbekken is wel genieten, al vind ik het eigenlijk ook wel koleredingen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop lachen om de weerstand tegen die mondkapjes.
Overduidelijk dat dit dit ambtenaren is geschreven. Die kunnen zich niet voorstellen dat er mensen zijn die 5 dagen per week werkenquote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
Ik werk 5 dagen. Wat adviseren jullie dan? 5 x een halve dag naar kantoor of 2,5 dag op kantoor? En in geval van het eerste de ochtend thuis of de middag? Ze hadden beter 40% kunnen adviseren. Nu ben ik in de war
Nou omdat ik het dus grappig vind.quote:
Hoe is de pas dit precies schuld?quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Terecht.
De invoering van de coronapas is een groot succes gebleken met een zeer positieve invloed op het aantal besmettingen en ziekenhuis opnames; 5x zoveel besmettingen sinds de invoering van de coronapas en 3x zoveel covid ziekenhuis opnames. Beide in stijgende lijn.
Ik juich deze maatregelen toe.
Goede keuze.
Ja. En over maandje lekker ongevaccineerden discrimineren genot. Dat 2G beleid moet er doorheen tenslotte.quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Terecht.
De invoering van de coronapas is een groot succes gebleken met een zeer positieve invloed op het aantal besmettingen en ziekenhuis opnames; 5x zoveel besmettingen sinds de invoering van de coronapas en 3x zoveel covid ziekenhuis opnames. Beide in stijgende lijn.
Ik juich deze maatregelen toe.
Goede keuze.
Ok, leuk voor je zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou omdat ik het dus grappig vind.
Ik zou alleen ochtenden op kantoor zitten.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
Van dat schuimbekken heb je toch geen last als er een kapje voor zit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schuimbekken is wel genieten, al vind ik het eigenlijk ook wel koleredingen.
Joh dat zijn het ook. Ff overheen zetten bij de kapper en hij kan weer af. Alleen voor mensen die het nu weer dagelijks tijdens hun werk op moeten is het echt kut. De rest is gewoon gezeur.quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schuimbekken is wel genieten, al vind ik het eigenlijk ook wel koleredingen.
Thanks!quote:
Ga jij schuimbekken van mondkapjes ja?quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als op termijn de QR pas verplicht wordt op het werk dat je wat gaat meemaken hier in ons doorgaans zo nuchtere landje. En dan druk ik mij zacht uit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Automatisch het volgende:
hoop echt dat er nu meer mensen tegenin gaan en weigeren hier aan mee te doen (maar dat zal wel niet)
Dat we op het punt zijn dat het niet de vraag is of er een lockdown komt, maar wanneer. Zelfs met vaccinsquote:Op maandag 1 november 2021 14:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja dat is wel kiezen of delen. Had je liever NU een lockdown gehad dan? Of is er een magische maatregel die we gemist hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |