abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201984806
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop lachen om de weerstand tegen die mondkapjes :D.
Waarom?
pi_201984808
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Leg mij eens uit wat iemand die niet gevaccineerd kán worden dan moet doen in die combinatie. Ontslag nemen en niet meer mogen werken?
Ik weet het ook niet.

Van mezelf weet ik het ook niet. Ik ben een principelul en ga dat vaccin niet nemen. Hoe dat allemaal moet straks weet ik niet. Trieste bende. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201984809
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
Ik werk 5 dagen. Wat adviseren jullie dan? 5 x een halve dag naar kantoor of 2,5 dag op kantoor? En in geval van het eerste de ochtend thuis of de middag? Ze hadden beter 40% kunnen adviseren. Nu ben ik in de war :P
4 dagen gaan werken is de beste oplossing.
pi_201984813
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Simmertje het volgende:

Het coronatoegangsbewijs wordt uitgebreid naar meer sectoren

Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.

Het kabinet wil verder onderzoeken of de coronapas op korte termijn kan worden ingevoerd in het hoger onderwijs en het mbo. Dat kan niet direct omdat daar een wetswijziging voor nodig is, waar de Tweede Kamer nog mee moet instemmen.

Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel. 2G betekent dat alleen nog gevaccineerden en genezen corona-patiënten een QR-code kunnen krijgen. Een negatieve test is in dat geval dus niet meer genoeg.

Terecht.
De invoering van de coronapas is een groot succes gebleken met een zeer positieve invloed op het aantal besmettingen en ziekenhuis opnames; 5x zoveel besmettingen sinds de invoering van de coronapas en 3x zoveel covid ziekenhuis opnames. Beide in stijgende lijn.

Ik juich deze maatregelen toe.

Goede keuze.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 november 2021 @ 15:03:37 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201984819
Lachen om Za. :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Sport maandag 1 november 2021 @ 15:03:55 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201984823
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hardop lachen om de weerstand tegen die mondkapjes :D.
Dat schuimbekken is wel genieten, al vind ik het eigenlijk ook wel koleredingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201984824
quote:
Ik werk 5 dagen. Wat adviseren jullie dan? 5 x een halve dag naar kantoor of 2,5 dag op kantoor? En in geval van het eerste de ochtend thuis of de middag? Ze hadden beter 40% kunnen adviseren. Nu ben ik in de war :P
Overduidelijk dat dit dit ambtenaren is geschreven. Die kunnen zich niet voorstellen dat er mensen zijn die 5 dagen per week werken
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_201984825
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:02 schreef Questular het volgende:

[..]
Waarom?
Nou omdat ik het dus grappig vind.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201984826
hoop echt dat er nu meer mensen tegenin gaan en weigeren hier aan mee te doen (maar dat zal wel niet)
pi_201984830
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

#neverforget
:') :') :') :') :')
pi_201984831
Musea en bieb, maar is het ook voor winkelende publiek ?
pi_201984833
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Za het volgende:

[..]
Terecht.
De invoering van de coronapas is een groot succes gebleken met een zeer positieve invloed op het aantal besmettingen en ziekenhuis opnames; 5x zoveel besmettingen sinds de invoering van de coronapas en 3x zoveel covid ziekenhuis opnames. Beide in stijgende lijn.

Goede keuze.
Hoe is de pas dit precies schuld?
pi_201984836
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Za het volgende:

[..]
Terecht.

Goede keuze.
Ja. En over maandje lekker ongevaccineerden discrimineren genot. Dat 2G beleid moet er doorheen tenslotte.
pi_201984837
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou omdat ik het dus grappig vind.
Ok, leuk voor je zeg.
pi_201984842
quote:
Ik zou alleen ochtenden op kantoor zitten.
Tap tap tap
  maandag 1 november 2021 @ 15:05:15 #216
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201984844
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat schuimbekken is wel genieten, al vind ik het eigenlijk ook wel koleredingen.
Van dat schuimbekken heb je toch geen last als er een kapje voor zit. :M
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 november 2021 @ 15:05:17 #217
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201984845
Deze gelekte maatregelen zijn net wat dit topic nodig had.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_201984846
quote:

[..]
Joh dat zijn het ook. Ff overheen zetten bij de kapper en hij kan weer af. Alleen voor mensen die het nu weer dagelijks tijdens hun werk op moeten is het echt kut. De rest is gewoon gezeur.
In Southern Sun
pi_201984849
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:04 schreef Questular het volgende:

[..]
Ok, leuk voor je zeg.
Thanks!
In Southern Sun
  maandag 1 november 2021 @ 15:05:59 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201984853
quote:

[..]
Ga jij schuimbekken van mondkapjes ja?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201984854
Maar als ik het goed begrijp komen dus de mondkapjes terug maar blijft de anderhalve meter achterwege?

De anderhalve meter afstand werd altijd gezien als de belangrijkste maatregel om de besmettingen in te dammen. Mondkapjes hebben daarin een heel beperkte werking is telkens door van Dissel gezegd.

Als ze dan écht de besmettingen in willen perken ga je toch juist voor de anderhalve meter en niet voor de mondkapjes? Ook al is dat lastiger.

Dit leest als een compromis, zo van: Ja, we hebben in elk geval iets gedaan.
pi_201984855
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:03 schreef Automatisch het volgende:
hoop echt dat er nu meer mensen tegenin gaan en weigeren hier aan mee te doen (maar dat zal wel niet)
Ik denk dat als op termijn de QR pas verplicht wordt op het werk dat je wat gaat meemaken hier in ons doorgaans zo nuchtere landje. En dan druk ik mij zacht uit. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201984856
Ik hoop overigens van ganse harte dat nu iedereen zo begaan is met mensen die 'om medische redenen geen prik kunnen nemen' ook zo begaan is met de overige duizenden mensen die om verscheidene redenen evengoed uitgesloten worden van allerlei maatschappelijke activiteiten.

Het meest tot de verbeelding sprekende voorbeeld is het aantal gebouwen in Nederland dat niet rolstoeltoegankelijk is (laat staan rolstoelvriendelijk).
pi_201984859
Misschien dat Hugo ook nog iets kan zeggen over boosters voor kwetsbaren?
Iets wat misschien lijkt op een oplossing.

Too much?
Go hard or go home
pi_201984865
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:56 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Tja dat is wel kiezen of delen. Had je liever NU een lockdown gehad dan? Of is er een magische maatregel die we gemist hebben?
Dat we op het punt zijn dat het niet de vraag is of er een lockdown komt, maar wanneer. Zelfs met vaccins :N Alsof er geen andere oplossingen zijn. Stijgende cijfers? Hoppa, lockdown is nodig; vraag is alleen wanneer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')