Yep😂quote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een QR-code voor de bieb![]()
Flikker toch op man.
KochGodquote:Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef Caland het volgende:
Gelukkig vertrek ik woensdag naar Berlijn, daar zijn de nachtclubs gewoon open. Vond Robert Koch allemaal prima.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Dat wordt nog wel een dingetje. Zeker bij de ons-kent-ons sportscholen zie ik het personeel niet zo snel handhaven eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:56 schreef Oriente het volgende:
De sportschool zal bij mij wel lekker rustig gaan worden nu gok ik zomaar gezien het volk dat er komt
Ziek melden de dag voor dat het ingaat.quote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat iemand die niet gevaccineerd kán worden dan moet doen in die combinatie. Ontslag nemen en niet meer mogen werken?
Dat is voor mij een versoepeling!quote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef Arizona het volgende:
De helft van de tijd naar kantoor? Dan mag ik nog wat vaker gaan dan ik nu doe
Als je als gevaccineerd persoon inderdaad niet meer besmettelijk zou zijn en de werkzaamheid niet afneemt na een paar maanden, dan zou ik erover nadenken. En ohh ja, ook nog eens 100% veilig, lijkt me ook wel fijn. De kans op bijwerkingen is groter bij mij dan dat ik in het ziekenhuis terecht zou komen. Ik heb trouwens corona gehad en een QR-code, maar die verloopt natuurlijk.quote:
De ongeschoolden zitten doorgaans toch bij de fit for free's van deze wereld.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel een dingetje. Zeker bij de ons-kent-ons sportscholen zie ik het personeel niet zo snel handhaven eigenlijk.
Die zijn onschendbaar door het heilige artikel 6.quote:
Is sowieso een groep die vergeten wordt mijns inziens. Zeker nu met de uitbreiding van CoronaCheck.quote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat iemand die niet gevaccineerd kán worden dan moet doen in die combinatie. Ontslag nemen en niet meer mogen werken?
Het is een maximum, ik zou het dus naar beneden afronden en voor 2 dagen kantoor gaan.quote:Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef alpeko het volgende:
Ik werk 5 dagen. Wat adviseren jullie dan? 5 x een halve dag naar kantoor of 2,5 dag op kantoor? En in geval van het eerste de ochtend thuis of de middag? Ze hadden beter 40% kunnen adviseren. Nu ben ik in de war
Het is jouw keuze, primaquote:Op maandag 1 november 2021 15:00 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Als je als gevaccineerd persoon inderdaad niet meer besmettelijk zou zijn en de werkzaamheid niet afneemt na een paar maanden, dan zou ik erover nadenken. En ohh ja, ook nog eens 100% veilig, lijkt me ook wel fijn. De kans op bijwerkingen is groter bij mij dan dat ik in het ziekenhuis terecht zou komen. Ik heb trouwens corona gehad en een QR-code, maar die verloopt natuurlijk.
De praktische controle zie ik nog als het minste probleem.quote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan wettelijk al en vereist geen wetswijziging. Wel een amvb.
Maar hoe gaat dat praktisch werken? Dat zie ik niet goed voor me. Ik struin as we speak over de campus, die gewoon openbaar terrein is. Moet er dan bij elke ingang een mannetje staan? Dan loopt het hier vast.
Nog los van de wenselijkheid.
Gelukkig maar, want heb daar een paar weken geleden aandelen van gekocht.quote:Op maandag 1 november 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De ongeschoolden zitten doorgaans toch bij de fit for free's van deze wereld.
Bier drinken door je mondlap heen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar wat zijn de gevolgen voor de horeca?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |