abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201984553
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Maar wat en welke maatregelen.. kom op lekken die zooi.
Zou Grapperhaus er al een leuk liedje bij bedacht hebben?
pi_201984557
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:39 schreef Anton91 het volgende:

Dan werkt het vaccin dus prima als ze de ziekte kunnen dragen, maar zelf niet ziek worden. Alleen jammer dat we zoveel rekening houden met alles en iedereen, we zouden beter een maximum aantal bedden beschikbaar kunnen stellen en verder gewoon doorgaan.
Het betreft hier de groep die er voor de massavaccinaties ook al niet ziek van werden.

Zij besmetten nu geruisloos en ongehinderd dezelfde personen die in 2020 ook ontvankelijk waren voor corona, en bij wie heden het vaccin niet of niet (meer) afdoende werkzaam is.

Onderaan de streep geen winst, behalve 87% van de bevolking geïnjecteerd met een experimenteel vaccin, tot kinderen aan toe.
pi_201984563
Mensen op twitter die een screenshot van één of ander random snapchat account gebruiken als bron voor de maatregelen. :')
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 november 2021 @ 14:47:06 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201984565
Aftellen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_201984579
Ik vind het toch wel bloedirritant dat we nu weet ik veel hoe lang op die persconferentie moeten wachten.
Tap tap tap
pi_201984584
quote:
Coronapas wordt uitgebreid en mondkapjesplicht komt terug
Het coronatoegangsbewijs wordt uitgebreid naar meer sectoren en de mondkapjesplicht keert terug. Dat kondigt het demissionaire kabinet volgens ingewijden morgen aan vanwege de oplopende besmettingscijfers.
https://nos.nl/artikel/24(...)jesplicht-komt-terug
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201984587
Mondkapjes en uitbreiding QR naar doorstroomlocaties, sportschool en zwembaden.
zie email 27 oktober
  maandag 1 november 2021 @ 14:48:50 #109
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_201984590
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef Za het volgende:

[..]
Afgelopen zomer was 40% van de bevolking gevaccineerd, en raakten er 10x zoveel besmet als vorig jaar zomer en lagen er 10x zoveel in de ziekenhuizen.

Heden zijn nog weer ruim 25% meer mensen gevaccineerd dan begin juli, en raken er dagelijks 400% keer zoveel besmet en liggen er 300% meer in de ziekenhuizen.

Indien vaccins werken zou je dan niet ergens een afname verwachten?
Vaccins werken prima, doen precies waarvoor ze zijn bestemd: ze vertragen de infectiegroei en geven daarmee betrokkenen resultaten.

Het is jammer dat men geen inzicht (meer) verschaft wat de sginaalverwachtingen zijn, waarop het beleid cijfermatig is gestoeld dat wordt gebruikt om maatregelen in te voeren.
Het heeft er alles van dat de dokter niet wil vertellen dat hij een placebo gebruikt. Men voert beleid op grond van resultaten die onvoorspelbaar waren.
Gaat dat goed was het een eigen verdienste, pakt dat verkeerd uit; krijgt iemand anders de oorzakelijke schuld.

Op grond van statistische waarneming, bewerkstelligen vaccins dat mensen minder vaak in het in het ziekenhuis lijken te komen. Inhoudelijk is ook dat mensen met een onderliggende vaataandoening, met vaccinatie een betere gelegenheid verkrijgen om bij infectie hun ontoereikende afweer tot eerdere ontwikkeling te brengen zodat ze geen ernstige(r) gevolgen ondervinden die ziekenhuisopname vereist.

Itt wat men stelselmatig aanneemt en blijft inpeperen, voorkomen de vaccins op grond van hun functie en hoe het virus opereert; hier geen infectie, replicatie of transmissie. Lezers die bewijs hiervoor vragen, kunnen beter eerst nagaan dat vaccins en virus, niet daarin kan voorkomen. Ik zou graag informatie willen hebben hoe vaccins in relatie tot ons afweersysteem dan: infectie, replicatie en/of transmissie van het SAR-Cov-2 virus zou kunnen voorkomen.
Het virus dat juist daarin zo effectief is en imo alleen maar kan bestreden worden door het vroegtijdig te isoleren (ook precies wat vaccins hier feitelijk veroorzaken) zodat erger wordt voorkomen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_201984592
Gelachen :@ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 14:49:00 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201984593
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:46 schreef Noek het volgende:
Ben mn mondkapjes stuk aan het wassen natuurlijk.
Goed bezig. Was ik ondertussen mijn lul stuk.
pi_201984596
Dat thuiswerkadvies vind ik wel een goede. Volgens de NOS gaat dat naar 'werk de helft van de tijd thuis'. Al vorig jaar zomer riep ik al dat het veel te zwart-wit was en dat je mensen juist één of twee dagen naar kantoor had 'mogen' laten gaan.
  maandag 1 november 2021 @ 14:49:45 #113
62913 Blik
The one and Only!
pi_201984602
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:12 schreef Blik het volgende:
Zal wel neerkomen op het weer inzetten van mondkapjes en het op meer plaatsen moeten tonen van de coronapas. Ik denk ook dat ze thuiswerken weer gaan inzetten, en enkel op kantoor met coronapas
Muv het laatste klopte mijn vermoeden aardig
pi_201984609
quote:
Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.
Ik ken al iemand die zo tierend en scheldend in m'n whats app zit.
Tap tap tap
pi_201984610
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Maar wat en welke maatregelen.. kom op lekken die zooi.
Maar dan is de persco morgen niets meer aan…
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_201984612
Prima, dit overleef ik nog wel.
  maandag 1 november 2021 @ 14:50:16 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201984613
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:48 schreef trein2000 het volgende:
Mondkapjes en uitbreiding QR naar doorstroomlocaties, sportschool en zwembaden.
:')

We gaan de strijd winnen nu
pi_201984626
Het coronatoegangsbewijs wordt uitgebreid naar meer sectoren en de mondkapjesplicht keert terug. Dat kondigt het demissionaire kabinet volgens ingewijden morgen aan vanwege de oplopende besmettingscijfers.

Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.

Het kabinet wil verder onderzoeken of de coronapas op korte termijn kan worden ingevoerd in het hoger onderwijs en het mbo. Dat kan niet direct omdat daar een wetswijziging voor nodig is, waar de Tweede Kamer nog mee moet instemmen.

Verder komt de mondkapjesplicht terug in de publieke binnenruimte en bij contactberoepen. Dat betekent dat er weer mondkapjes moeten worden gedragen bij bijvoorbeeld de kapper en op het gemeentehuis. Er wordt nog gesproken over de vraag of mondkapjes ook weer verplicht worden in winkels.

Thuiswerken
Een maatregel die wordt aangescherpt is het thuiswerkadvies, ruim een maand nadat het advies was ingetrokken. Het demissionaire kabinet wil voortaan dat mensen de helft van de tijd thuiswerken.

Eind vorige week werd al duidelijk dat het ongeveer deze kant op zou gaan, omdat het kabinet zich zorgen maakt. De afgelopen weken liep het aantal nieuwe besmettingen op, net als het aantal ziekenhuisopnames. Gisteren sloegen de academische ziekenhuizen alarm, omdat ze verwachten dat de vraag om IC-capaciteit de komende weken te groot zal worden.

Morgenavond is er een persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge waarin ze de maatregelen officieel bekendmaken en toelichten. De verwachting is dat het kabinet over twee weken gaat kijken of de maatregelen voldoende zijn geweest.

Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel. 2G betekent dat alleen nog gevaccineerden en genezen corona-patiënten een QR-code kunnen krijgen. Een negatieve test is in dat geval dus niet meer genoeg.

Bron: Nos.nl
pi_201984627
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:41 schreef erkel het volgende:

Hoe kom je toch altijd tot die rare conclusies?
[..]
Bron: https://www.demorgen.be/cs-bf7316b6
Die zitten gewoon aan hun najaarscurve, net als Texas en Florida onlangs hun zomercurve wederom hadden, en Zweden halverwege deze maand ook weer een oplopende curve gaat zien.
pi_201984628
Godver niet weer die klote kapjes. Zo geen zin in. Zal wel een van de weinige zijn maar dat vond ik nog erger dan de avondklok.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_201984630
Met een mondkapje hoef ik me geen zorgen meer te maken om m'n rotte adem.
Tap tap tap
  maandag 1 november 2021 @ 14:51:38 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201984631
Mondkapjes bij de kapper _O-

Niet weer deze poppenkast.
pi_201984637
Wat een waardeloze symbolische maatregelen weer.
  maandag 1 november 2021 @ 14:52:22 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201984640
Maar er mag nog wel gewoon alcohol verkocht worden na 20.00u in de supermarkten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201984642
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Simmertje het volgende:

Het kabinet wil verder onderzoeken of de coronapas op korte termijn kan worden ingevoerd in het hoger onderwijs en het mbo. Dat kan niet direct omdat daar een wetswijziging voor nodig is, waar de Tweede Kamer nog mee moet instemmen.

Verder komt de mondkapjesplicht terug in de publieke binnenruimte en bij contactberoepen. Dat betekent dat er weer mondkapjes moeten worden gedragen bij bijvoorbeeld de kapper en op het gemeentehuis. Er wordt nog gesproken over de vraag of mondkapjes ook weer verplicht worden in winkels.

Thuiswerken
Een maatregel die wordt aangescherpt is het thuiswerkadvies, ruim een maand nadat het advies was ingetrokken. Het demissionaire kabinet wil voortaan dat mensen de helft van de tijd thuiswerken.

Eind vorige week werd al duidelijk dat het ongeveer deze kant op zou gaan, omdat het kabinet zich zorgen maakt. De afgelopen weken liep het aantal nieuwe besmettingen op, net als het aantal ziekenhuisopnames. Gisteren sloegen de academische ziekenhuizen alarm, omdat ze verwachten dat de vraag om IC-capaciteit de komende weken te groot zal worden.

Morgenavond is er een persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge waarin ze de maatregelen officieel bekendmaken en toelichten. De verwachting is dat het kabinet over twee weken gaat kijken of de maatregelen voldoende zijn geweest.

Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel. 2G betekent dat alleen nog gevaccineerden en genezen corona-patiënten een QR-code kunnen krijgen. Een negatieve test is in dat geval dus niet meer genoeg.

Bron: Nos.nl
Hahaahhaahhaahahahahahaha

Wat een afgang dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')