Dat moeten dan 2 wintertjes zijn. Je kent het mantra toch: over 2 weken weten we meer, over 2 maanden kunnen we daar meer over zeggen over 2 jaar is het voorbij.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons Diederik bracht het vanmorgen alsof we deze winter nog even moesten volhouden.
Nog 1 wintertje. Hou vol!
Moet altijd lachen. 90% is altijd voor meer maatregelen. Mensen gaan niet masaal regels negeren. Never, nooit. Want we zijn brave Nederlanders. Slikken alles van dit beleid. Dat is wel duidelijk na 2 jaar coronaquote:
Drie woorden die niet samengaanquote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef 4-elements het volgende:
Maar wat is nou de lange termijnvisie van het kabinet? Gaan we elke winter maatregelen opleggen?
Ook met een hogere vaccinatiegraad niet. Tegen de afname van bescherming is niet tegenop te boosteren. #wearefuckedquote:Op maandag 1 november 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Verder dan dat denken ze niet. Volledig ingezet op ''vaccins zijn onze uitweg''. Nou, met deze vaccinatiegraad nog niet dus.
Is er een ander land dat wel een langetermijnvisie heeft dan?quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef 4-elements het volgende:
Maar wat is nou de lange termijnvisie van het kabinet? Gaan we elke winter maatregelen opleggen?
Alsof het andere landen zoveel beter is….quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Eigenlijk zou het gewoon sowieso helemaal klaar moeten zijn met maatregelen.
Het is genoeg.
Enige waar we het voor doen is de IC
Gelukkig ga ik voor 3 weken op vakantie, weg uit dit kutland.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Voelt toch een beetje als een Tel Sell reclame deze maatregelen...
"Maar wacht! Er is meer..."
quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons Diederik bracht het vanmorgen alsof we deze winter nog even moesten volhouden.
Nog 1 wintertje. Hou vol!
Sorryquote:
Prachtigquote:Op maandag 1 november 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Verder dan dat denken ze niet. Volledig ingezet op ''vaccins zijn onze uitweg''. Nou, met deze vaccinatiegraad nog niet dus.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Voelt toch een beetje als een Tel Sell reclame deze maatregelen...
"Maar wacht! Er is meer..."
Lange en termijnvisie gaan prima samen. Sterker nog ze horen samen te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
19 en 20 waren offdays. Hier knalde het echt gruwelijk tussen '14 en '18. @Zipportalquote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja werkte hier vorig jaar ook goed. Het knalde harder dan bij de jaarwisseling 19-20.
Ik ben net vorige week geweestquote:Op maandag 1 november 2021 14:54 schreef CherryLips het volgende:
He kut ik ga vrijdag naar de kapper.
China heeft dan ook het 'geluk' dat het niet om de paar jaar van regering wisselt. Xi en de Communistische Partij zijn en blijven de baas. Het beleid wordt daardoor niet om de haverklap omgegooid.quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is er een ander land dat wel een langetermijnvisie heeft dan?
Ik ken er één: China. Die gaan hun huidige beleid tot het oneindige volhouden geloof ik.
Het is ook pas net herfst, en we accepteren meer als het langzaam gefaseerd gaat.quote:Op maandag 1 november 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
Maar als ik het goed begrijp komen dus de mondkapjes terug maar blijft de anderhalve meter achterwege?
De anderhalve meter afstand werd altijd gezien als de belangrijkste maatregel om de besmettingen in te dammen. Mondkapjes hebben daarin een heel beperkte werking is telkens door van Dissel gezegd.
Als ze dan écht de besmettingen in willen perken ga je toch juist voor de anderhalve meter en niet voor de mondkapjes? Ook al is dat lastiger.
Dit leest als een compromis, zo van: Ja, we hebben in elk geval iets gedaan.
Dit dus, ze kunnen maatregelen opleggen tot ze een ons wegen. Maar voor mij is het een beetje het punt dat een agent met een knuppel moet gaan dreigen voordat ik 1,5 meter afstand neem.quote:Op maandag 1 november 2021 15:08 schreef Anton91 het volgende:
Anyway binnenkort kerst en oud en nieuw en als ze de besmettingen willen indammen is het te hopen voor het demissionair kabinet dat deze maatregelen werken, want niemand gaat zich natuurlijk iets aantrekken van een maximum aantal bezoekers tijdens de feestdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |