abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2021 @ 19:47:16 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201988720
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee want als je dat accepteert kan de QR maatschappij in de prullenbak.
Haha naieveling.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201988795
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Of....

De boel los laten en max aantal IC-bedden voor niet-gevaccineerden beschikbaar stellen (uitgezonderd op mensen die zich door medische redenen niet kunnen vaccineren). Als je corona krijgt en je hebt je niet gevaccineerd dan is dat jammer voor je. Je hebt alle tijd gehad om het wel te doen om te voorkomen dat je in het ziekenhuis beland.
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nee :)
pi_201988842
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:35 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Wappies en antivaxers verdienen het om gedehumaniseerd te worden. Zij hebben zich toch al buiten de sociale gemeenschap geplaatst.
Ik snap dat je gefrustreerd bent omdat het vaccin je niet 100% beschermd tegen obesitas. Je voelt je opgelicht, maar je zal toch echt zelf ook minder moeten eten. Minder jaloers zijn, meer sporten en minder vingertje wijzen naar onschuldige gezonde mensen.
West-Melanesia
pi_201988846
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Is er al een langeretermijnvisie op corona of moeten we de rest van de eeuw het halve jaar binnenblijven?
Dacht je dat Rutte maar wat aan het raaskallen was toen hij sprak over het nieuwe normaal en zei dat de wereld van voor corona nooit meer terug kwam, in april 2020 notabene toen de pandemie nog maar een paar weken oud was?

Lockdowns en beperkingen zijn hier om te blijven, al dan niet seizoensgebonden. Er is niet voor niets een motie verworpen door het dem. kabinet om de ziekenhuiscapaciteit fors onder handen te nemen. Ze willen er niet uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 1 november 2021 @ 19:57:25 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201988935
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dacht je dat Rutte maar wat aan het raaskallen was toen hij sprak over het nieuwe normaal en zei dat de wereld van voor corona nooit meer terug kwam, in april 2020 notabene toen de pandemie nog maar een paar weken oud was?

Lockdowns en beperkingen zijn hier om te blijven, al dan niet seizoensgebonden. Er is niet voor niets een motie verworpen door het dem. kabinet om de ziekenhuiscapaciteit fors onder handen te nemen. Ze willen er niet uit.
Snel de QR code app installeren, anders mag je niet meer naar het werk hoor!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201988977
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 19:57 schreef daNpy het volgende:

[..]
Snel de QR code app installeren, anders mag je niet meer naar het werk hoor!!
pi_201989034
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Het grootste deel van de ongevaccineerden ligt niet op de IC. En het grootste deel van de ongevaccineerden op de IC is oud, te zwaar of heeft onderliggend lijden.

Maar scheer lekker iedereen over één kam. Alsof de zorg op springen staat door ongevaccineerde tieners en twintigers. Die lagen vorig jaar, voor het vaccin, ook niet op de IC.
Dan is het helemaal dom dat ze niet gevaccineerd zijn. Plicht voor alle 50 plussers en snel. Vooral in de biblebelt en onder de allochtone bevolking.
  maandag 1 november 2021 @ 20:04:46 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201989096
Ik pas me wel weer aan. Heb de app, en genoeg mondkapjes in mijn dashboard kastje.
Ben het er niet mee eens dat de sportscholen dicht gaan voor ongevaccineerden. Sporten is gezond en helpt tegen stress. Juist anti vaxxers lijken wat ontspanning en een uitlaatklep nodig te hebben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201989181
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:59 schreef Nober het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is dus ook een probleem. Complotdenkers die denken dat de great reset uitgevoerd wordt en 80% van de schapen uitgeroeid wordt.
Die mensen gaan nooit een prik nemen.
Complotdenkers, gelovigen, jongeren,mensen die besmet zijn geweest en simpel facebook volk. Medisch niet instaat even buiten beschouwing gelaten.
Dat zijn de mensen die niet gevaccineerd zijn nu en waarvan een deel op de ic komt. pas daar dan de maatregelen op toe ipv heel Nederland lastig te vallen.
pi_201989263
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dit is dus ook een probleem. Complotdenkers die denken dat de great reset uitgevoerd wordt en 80% van de schapen uitgeroeid wordt.
Die mensen gaan nooit een prik nemen.
Complotdenkers, gelovigen, jongeren,mensen die besmet zijn geweest en simpel facebook volk. Medisch niet instaat even buiten beschouwing gelaten.
Dat zijn de mensen die niet gevaccineerd zijn nu en waarvan een deel op de ic komt. pas daar dan de maatregelen op toe ipv heel Nederland lastig te vallen.
Waarom zou ik mij eigenlijk laten vaccineren als ik al corona gehad heb en als de maatregelen toch niet opgeheven gaan worden bij een 100% vaccinatiegraad?

twitter

Is dit onderzoek een extreemrechtse complottheorie?
pi_201989348
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Waarom zou ik mij eigenlijk laten vaccineren als ik al corona gehad heb en als de maatregelen toch niet opgeheven gaan worden bij een 100% vaccinatiegraad?

[ twitter ]

Dat great reset gelul en we gaan China achterna geschreeuw van mensen die vanuit hun echokamer de wijsheid in pacht denken te hebben is gewoon irritant.

Los daarvan vind ik niet dat je gedwongen gevaccineerd hoeft te zijn.
Jouw lichaam, jouw keus.
Maar als de zorg echt overbelast raakt weer hierdoor dan kan je beter streng optreden bij gebedshuizen ofzo dan gevaccineerde gezinnen in de dierentuin buiten lastig vallen of mensen die fitter willen worden(zouden ze moeten aamoedigen juist).
  maandag 1 november 2021 @ 20:21:52 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201989404
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

[ twitter ]

Dit zou wel een iets prominentere positie op de nieuwspagina's mogen innemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201989453
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dat great reset gelul en we gaan China achterna geschreeuw van mensen die vanuit hun echokamer de wijsheid in pacht denken te hebben is gewoon irritant.

Los daarvan vind ik niet dat je gedwongen gevaccineerd hoeft te zijn.
Jouw lichaam, jouw keus.
Maar als de zorg echt overbelast raakt weer hierdoor dan kan je beter streng optreden bij gebedshuizen ofzo dan gevaccineerde gezinnen in de dierentuin buiten lastig vallen of mensen die fitter willen worden(zouden ze moeten aamoedigen juist).
We gaan anders hard China achterna met dit hele QR gebeuren, doodeng hoe makkelijk een samenleving dit accepteert en normaal is gaan vinden om een code te scannen om ergens toegang toe te verkrijgen verpakt in "eigen bestwil en om dingen weer sneller mogelijk te maken". Bovendien schept het een precedent om dit nog verder uit te breiden voor allerlei andere zaken. De infrastructuur en de gewenning onder de bevolking is er, en bovendien hebben ze in Den Haag gezien dat ze alles in kunnen voeren als je je onderdanen maar bang en wanhopig genoeg maakt.

En heb je het onderzoek gelezen? Het zegt namelijk dat er forse druk op de zorg zal blijven zelfs als er een vaccinatiegraad van 100% is waardoor nog steeds maatregelen nodig zijn. Het maakt dus helemaal geen kut uit voor de situatie als 13% van Nederland ongevaccineerd of 0%. Bij iedere vaccinatiegraad zijn maatregelen nog steeds noodzakelijk in de wintermaanden indien de zorgcapaciteit niet fors opgeschroeft gaat worden. Dus die hele hetze op ongevaccineerden als oorzaak van alle maatregelen zijn onterecht.
pi_201989478
Coronapas zorgt ervoor dat mensen gemakzuchtig worden. Beter test je iedereen die naar een café gaat of bioskoop
  maandag 1 november 2021 @ 20:30:58 #139
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201989485
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:30 schreef Chadi het volgende:
Coronapas zorgt ervoor dat mensen gemakzuchtig worden. Beter test je iedereen die naar een café gaat of bioskoop
Gewoon campagnes voeren dat mensen thuis moeten blijven wanneer ze symptomen hebben, dat zou al heel effectief zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201989508
Eigenlijk zouden nieuwe maatregelen alleen gericht moeten zijn tegen de mensen die zich niet hebben laten vaccineren.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201989509
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:30 schreef Chadi het volgende:
Beter sluiten toch
  maandag 1 november 2021 @ 20:37:06 #142
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_201989564
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Haags het volgende:
Fijn dat Adolf Hitler nu ook welkom is in sportscholen en zwembaden.
Behalve dan die waar douchen verplicht is.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_201989604
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Legt een bom onder het huidige vaccinatiebeleid natuurlijk en daarmee ook de noodzaak om de resterende "weigeraars" te vaccineren. Dat is niet gewenst en dus schuiven we het liever onder het tapijt, net zoals dat Hugo de Jonge de vaccinatiestatus van de opgenomen ziekenhuispatiënten niet wil delen na vragen van Pepijn van Houwelingen. Dan heb je natuurlijk iets te verbergen.

maandag 1 november 2021 @ 20:40:47 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201989610
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ok, dus dan kan ik niet meer naar de gym om gezond en fit te blijven. Hierdoor wordt ik dik en loop ik meer risico op een heftige Corona besmetting. En dat ontlast de zorg dan weer of zoiets. :D
Want voor een blokje rennen heb je een gym nodig?
pi_201989667
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De enige manier om van dit probleem af te komen is groepsimmuniteit. Een ieder onder de 50 die geen onderliggende problemen heeft zou eigenlijk beter Corona kunnen krijgen. Zo creëren we groepsimmuniteit en een langdurige bescherming. Het prikken geeft slechts tijdelijke schijnveiligheid, daar hebben we niets aan tenzij je flink hebt geïnvesteerd in aandelen van Pfizer.
Ja inderdaad en een makkelijke manier om covid te krijgen of dat het lichaam ermee weet om te gaan.. weet je hoe de mensheid dat heeft weten op te lossen?

Via vaccins.
pi_201989859
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 19:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Die normale tijden komen echt wel terug hoor.
  maandag 1 november 2021 @ 20:58:02 #147
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_201989960
Geen uitkering zonder vaccinatie lijkt me een stuk betere oplossing.
pi_201989988
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:51 schreef Nober het volgende:

[..]
[..]

Ja.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_201990005

ik neem geen vaccin, rot op met je vaccin.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_201990074
H
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Legt een bom onder het huidige vaccinatiebeleid natuurlijk en daarmee ook de noodzaak om de resterende "weigeraars" te vaccineren. Dat is niet gewenst en dus schuiven we het liever onder het tapijt, net zoals dat Hugo de Jonge de vaccinatiestatus van de opgenomen ziekenhuispatiënten niet wil delen na vragen van Pepijn van Houwelingen. Dan heb je natuurlijk iets te verbergen.

Hij durft echt niet. Waarom zou je zo'n simpele vraag om concrete data niet durven beantwoorden met 'OK, gaan we leveren'? Het is bijna cringy hoe hij hier op reageert, bijna alsof iemand iets wil verhullen wat hij voor zichzelf wil houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door GerryDV op 01-11-2021 21:10:12 ]
pi_201990121
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, maar het is makkelijker om gewoon de schuld bij de ongevaccineerden te leggen en zo het volk tegen elkaar op te zetten, waarna de gevaccineerden smeken om strenge maatregelen voor de groep die het zogenaamd voor hun verpest. En straks ook voor zichzelf, want die QR gaat niet meer weg.
  maandag 1 november 2021 @ 21:11:32 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201990254
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.

Daarom zorg je dat er voor die tijd een QR systeem ligt. Dan kunnen ze wel stoer roepen dat ze weigeren, maar straks mogen ook zij niet meer naar de sportschool, het cafe of misschien zelfs hun werk.

Daarom word het nu uitgebreid, daarom kwamen er al uitspraken over mogelijk tot voorjaar volgend jaar. Omdat in die tussentijd mensen worden opgeroepen voor hun derde vaccin.

En Pfizer maar lekker hun zakken vullen.
pi_201990306
Den Haag speelt het verdeel en heers spelletje weer goed
pi_201990327
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.

Totdat die QR-Code verloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')