Oja, maar je begint er zelf weer overquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dacht dat jij me ging negeren...
Ohh ok, wist niet dat de ignore-mode algemene voorwaarden had. Wel misleidend dit, maar oké.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, maar je begint er zelf weer over
Vaag figuur ben je.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohh ok, wist niet dat de ignore-mode algemene voorwaarden had. Wel misleidend dit, maar oké.
Zo te horen heb ik niks gemist buiten vandaag. Normaal ben ik altijd op pad of onderweg, maar ik zit momenteel in thuisisolatie vanwege een positieve coronacheckquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:32 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, ik had het dus gister ook over winterdepressie en hoe zwaar dat op een mens kan wegen. Maar toen kreeg ik te horen dat ik maar een topic op een ander forum moest openen ofzo![]()
Maar goe, ja vandaag was wel echt een dieptepunt.
Volgens mij komt er morgen weer wat beweging in de atmosfeer toch? Gelukkig maar, want dit soort dagen zijn als je vatbaar bent voor seasonal affective disorder (passende afkorting: SAD) echt killing.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohh ok, wist niet dat de ignore-mode algemene voorwaarden had. Wel misleidend dit, maar oké.
Lief blijven, jongens, lief blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Vaag figuur ben je.
Maar goed, tegen mods geen grote bek hier op FOK![]()
Ik ben al weer weg
Koop een heater en ga buiten zittenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo te horen heb ik niks gemist buiten vandaag. Normaal ben ik altijd op pad of onderweg, maar ik zit momenteel in thuisisolatie vanwege een positieve coronacheck
Nee, ik mag m'n voordeur niet uit !!!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Koop een heater en ga buiten zitten
Het is bijna een geluk dat ik geen huisgenoten heb en dus vrij in m'n eigen woning en achtertuin kan bewegenquote:1. U heeft corona en gaat in isolatie. Dit zijn de leefregels voor de periode dat u thuis in isolatie gaat.
In isolatie gaan betekent dat u thuis op een eigen kamer blijft en daar ook slaapt. Uw huisgenoten komen niet op uw kamer. U heeft dus geen contact met uw huisgenoten.
Oei, sterkte!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik mag m'n voordeur niet uit !!!
https://lci.rivm.nl/covid-19-thuis
[..]
Het is bijna een geluk dat ik geen huisgenoten heb en dus vrij in m'n eigen woning en achtertuin kan bewegenWant die virusdeeltjes laten zich tegenhouden door een schutting
![]()
Mjah, ik heb geen klachten verder. Dus ik mag denk ik in m'n handjes knijpen. ben ook volledig gevaccineerd, heb me gisteren slechts laten testen uit solidariteit, er was verder geen aanleiding om moeten te testen.quote:
Hulde dat je dit doet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik mag m'n voordeur niet uit !!!
https://lci.rivm.nl/covid-19-thuis
[..]
Het is bijna een geluk dat ik geen huisgenoten heb en dus vrij in m'n eigen woning en achtertuin kan bewegenWant die virusdeeltjes laten zich tegenhouden door een schutting
![]()
Ik houd me aan de regels ja, met tegenzin, en met een kritische blik, maar ik doe het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Hulde dat je dit doet.![]()
Ik denk dat heel veel gewoon al die regels negeren.
Wat ikzelf heel dom vind.
Haha! Testen uit solidariteitquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik heb geen klachten verder. Dus ik mag denk ik in m'n handjes knijpen. ben ook volledig gevaccineerd, heb me gisteren slechts laten testen uit solidariteit, er was verder geen aanleiding om moeten te testen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch nog iets om het een “memorabele” dag te noemen, niet?
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik me liet testen was vanwege melding van de corona melder app. (ruim een jaar geleden) Die test was negatief. Tweede keer heb ik een zelftest gedaan omdat ik ineens snotverkouden was vanuit het niets. Die was ook negatief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Haha! Testen uit solidariteit. ik heb ook wel eens gedacht om me gewoon zomaar eens te laten testen. gewoon uit nieuwsgierigheid. Omdat je ook corona kan hebben zonder het door te hebben. Maar goed, heb geen zelftesten en om daar nou een afspraak voor te maken is ook zoiets
Beterschap dan maar en hopende dat je er niet te veel last van hebtquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik me liet testen was vanwege melding van de corona melder app. (ruim een jaar geleden) Die test was negatief. Tweede keer heb ik een zelftest gedaan omdat ik ineens snotverkouden was vanuit het niets. Die was ook negatief.
Gisteren dus test omdat vriendlief wel snotterig was, en uit voorzorg test wilde doen. Zijn test was negatief, en ik dus positief. De ironie
Die app heb ik niet. Ook niet nodigquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik me liet testen was vanwege melding van de corona melder app. (ruim een jaar geleden) Die test was negatief. Tweede keer heb ik een zelftest gedaan omdat ik ineens snotverkouden was vanuit het niets. Die was ook negatief.
Gisteren dus test omdat vriendlief wel snotterig was, en uit voorzorg test wilde doen. Zijn test was negatief, en ik dus positief. De ironie
Dat was lang geleden. Best wel even wennen die zonquote:Op woensdag 17 november 2021 13:38 schreef INViCTuS het volgende:
Blauwe lucht en zon.
Was dat nou zo moeilijk
Ik schrok ervanquote:Op woensdag 17 november 2021 14:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Best wel even wennen die zon
Het schiet al aardig op!!quote:
Ik heb dr gezien een paar keer vandaag.. heerlijk weertje was hetquote:Op woensdag 17 november 2021 02:53 schreef Adrie072 het volgende:
De zon komt bijna op, gaan we 'm/haar? zien vandaag?
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:39 schreef aloa het volgende:
Vanaf zondag draait de wind en komt dan uit het noorden. Maandagochtend nachtvorst.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon puik weer vandaag. snap ook niet dat dat zo moeilijk moet zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
Heyy, wat zon vandaag, lekker!![]()
kijk, als het mooi weer is benoem ik dat ook
Donkere dagen voor kerst beginnen steeds vroeger lijkt het wel. Zo'n trieste verwachting heeft toch ook helemaal niemand wat aan. Je kan dan nog 100 keer beter 10-12 graden hebben. Had verwacht dat het dynamischer zou worden met soms een bui en soms zon, maar helaasquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:26 schreef aloa het volgende:
Nog even genieten van de zonen daarna wordt het enorm grijs en donker weer. Waarbij de temperatuur in de nachten onder het vriespunt duikt.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf maandag tyfus koud, soms nat maar vooral weer grijs![]()
![]()
Over 3 maand is het al 1 maart en begint de lente weer
Nou idd, het is echt een drama. Ik denk dat we deze komende 3 maanden geen zon meer krijgen te zien. Het wordt echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst beginnen steeds vroeger lijkt het wel. Zo'n trieste verwachting heeft toch ook helemaal niemand wat aan. Je kan dan nog 100 keer beter 10-12 graden hebben. Had verwacht dat het dynamischer zou worden met soms een bui en soms zon, maar helaas
Na 22 december nemen de kansen weer toequote:Op vrijdag 19 november 2021 11:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou idd, het is echt een drama. Ik denk dat we deze komende 3 maanden geen zon meer krijgen te zien. Het wordt echt verschrikkelijk.
Maar dat gaat tergend langzaam hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Na 22 december nemen de kansen weer toe. Worden de dagen weer langer
En dan in Januari echt winterweer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef INViCTuS het volgende:
Kouder weertype waarschijnlijk en gelukkig maar tijdelijk
[ twitter ]
Waar? In De Bilt bij mij grijs….grauw donker… en al eventjes regen .. nee was niets aan vandaag en nu gruwelijk koud.quote:
Jammer. Ik had graag weer rond de kerst die bak sneeuw gehad die we ook in 2009 hadden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef INViCTuS het volgende:
Kouder weertype waarschijnlijk en gelukkig maar tijdelijk
[ twitter ]
Ai ai...quote:Op maandag 22 november 2021 19:23 schreef INViCTuS het volgende:
Was misschien wel de mooiste dag van de maand en ik denk dat vandaag de zon evenveel uren scheen als de komende 2/3 weken bij elkaar. Uitgerekend vandaag had ik binnen een bhv cursus
Lijkt er wel een beetje op ja, maar echt waterkoud is het (nog) niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:21 schreef TLC het volgende:
Typisch winterbeeld zo buiten met die dichte mist en de donkerte
kan zo uit een Charles Dickens verhaaltje komen
Als ik je door je scherm terug naar Nederland kon trekken, zou ik dat doenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, wat een heerlijk weertje vandaag. Strakblauw, zonnetje, graadje of 18 vanmiddag. Ik zeg: niks meer aan doen!
Ah je bent er, heerlijk! Hebben ze er ook taart?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, wat een heerlijk weertje vandaag. Strakblauw, zonnetje, graadje of 18 vanmiddag. Ik zeg: niks meer aan doen!
Welk dorp zit je ook alweer? tot 28 januari, toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Dit is veruit het meest waardeloze weertype dat er bestaat. Het kan alleen nog kouder en kutter worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wat een baggerweer nu zeg pfff.
Niet herkenbaar, sorryquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is veruit het meest waardeloze weertype dat er bestaat. Het kan alleen nog kouder en kutter worden.
Ja!quote:
Wisten we dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!Hoe groot zijn de kansen dat we (in februari?) op natuurijs kunnen schaatsen?
Yes, tot ongeveer half maart. Tussendoor misschien een week winter :p.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef aloa het volgende:
Wat een pokkenweer, het lijkt verdomme wel herfst![]()
O, wacht
Niet alleen in de Alpen. Deze kaartjes zie je niet vaak, zo vroeg...quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Yes, tot ongeveer half maart. Tussendoor misschien een week winter :p.
Hadden we hier maar bergen. In de Alpen krijgen ze dikke pakketten
Wat een sfeervol plaatje met paard.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dikke vlokken gevallen in Deventer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |