En dan in Januari echt winterweer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef INViCTuS het volgende:
Kouder weertype waarschijnlijk en gelukkig maar tijdelijk
[ twitter ]
Waar? In De Bilt bij mij grijs….grauw donker… en al eventjes regen .. nee was niets aan vandaag en nu gruwelijk koud.quote:
Jammer. Ik had graag weer rond de kerst die bak sneeuw gehad die we ook in 2009 hadden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef INViCTuS het volgende:
Kouder weertype waarschijnlijk en gelukkig maar tijdelijk
[ twitter ]
Ai ai...quote:Op maandag 22 november 2021 19:23 schreef INViCTuS het volgende:
Was misschien wel de mooiste dag van de maand en ik denk dat vandaag de zon evenveel uren scheen als de komende 2/3 weken bij elkaar. Uitgerekend vandaag had ik binnen een bhv cursus
Lijkt er wel een beetje op ja, maar echt waterkoud is het (nog) niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:21 schreef TLC het volgende:
Typisch winterbeeld zo buiten met die dichte mist en de donkerte
kan zo uit een Charles Dickens verhaaltje komen
Als ik je door je scherm terug naar Nederland kon trekken, zou ik dat doenquote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, wat een heerlijk weertje vandaag. Strakblauw, zonnetje, graadje of 18 vanmiddag. Ik zeg: niks meer aan doen!
Ah je bent er, heerlijk! Hebben ze er ook taart?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, wat een heerlijk weertje vandaag. Strakblauw, zonnetje, graadje of 18 vanmiddag. Ik zeg: niks meer aan doen!
Welk dorp zit je ook alweer? tot 28 januari, toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
Dit is veruit het meest waardeloze weertype dat er bestaat. Het kan alleen nog kouder en kutter worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wat een baggerweer nu zeg pfff.
Niet herkenbaar, sorryquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is veruit het meest waardeloze weertype dat er bestaat. Het kan alleen nog kouder en kutter worden.
Ja!quote:
Wisten we dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!Hoe groot zijn de kansen dat we (in februari?) op natuurijs kunnen schaatsen?
Yes, tot ongeveer half maart. Tussendoor misschien een week winter :p.quote:Op vrijdag 26 november 2021 16:03 schreef aloa het volgende:
Wat een pokkenweer, het lijkt verdomme wel herfst![]()
O, wacht
Niet alleen in de Alpen. Deze kaartjes zie je niet vaak, zo vroeg...quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Yes, tot ongeveer half maart. Tussendoor misschien een week winter :p.
Hadden we hier maar bergen. In de Alpen krijgen ze dikke pakketten
Wat een sfeervol plaatje met paard.quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dikke vlokken gevallen in Deventer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |