Als dat lukt voor ie is verslonden welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahhh ok, doe je nog een foto na het bakken morgen?
Ging dat knippen makkelijk? Het zag er wel handig uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:33 schreef fietsie het volgende:
Ipv dat je er losse broodjes van maakt laat je ze aan een centrale "ruggengraat" vastzitten...
Ja eerste knipje was even uitzoeken hoe diep je 'm erin moest steken tijdens het knippen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging dat knippen makkelijk? Het zag er wel handig uit.
Als je ideeën hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:
Weer geen naam![]()
Weer nauwelijks te zien dat er nieuwe posts zijn
Tiktokquote:
Montagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Wanneer ga jij op reis eigenlijk borisz?
Je weet dat alles dan dicht zit.quote:
Met Allerheiligen geen rekening gehoudenquote:
St juttemis in NRW is een zondag. En dat is 1-11quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen toch, voor zo ver er dan iets open is.
Aha, NDS heeft Sakramentstag. Dat is morgen. De bakker was gesloten las ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:36 schreef z80 het volgende:
[..]
St juttemis in NRW is een zondag. En dat is 1-11
Weet je dit zeker? Sakramentstag of fronleichnamstag was op donderdag 3 juni in 2021.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, NDS heeft Sakramentstag. Dat is morgen. De bakker was gesloten las ik.
Sie haben Rechtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Sakramentstag of fronleichnamstag was op donderdag 3 juni in 2021.
Bedoel je niet Reformationstag?
Piet!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Maandag is Allerheiligen, daarom is dit weekeinde Halloween, de avond voor Allerheiligen.
Duitse feestdagen zijn altijd grappig, zie je Nederlanders op een lege parkeerplaats van een supermarkt stomverbaasd om zich heen kijken
4624 dagen geleden in CUL / Persoonlijk Piet Rouwtopicquote:
12 jaar ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
4624 dagen geleden in CUL / Persoonlijk Piet Rouwtopic
3 maart 2009 was 'ie terug van de eerste grote ijsbeerperiode.quote:
'feliciteerdquote:
Oh naar joh!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:37 schreef AnneX het volgende:
Au au au…
Vanmorgen om 10 uur zijn de griepprik en het pneumococcenvaccin erin gegaan.
Rond 1 uur vanmiddag werd de bovenarm links pijnlijk, en dat breidde uit richting pols.
Bepaalde bewegingen zijn niet mogelijk en anders reuze pijnlijk. Kreun Au.
Twee pcm erin en dat maakt ook geen flikker uit.
Volgens protocol moet de griepprik de boosdoener zijn. https://www.snpg.nl/artic(...)-toediening-vaccins/
Mocht mn.AnneX ‘koken’ en dat werd chinees. Gelukkig eten wij het nog altijdl met smaak.![]()
De meeste afscheidnemende FOK!kers zie je vroeg of laat ergens wel weer (ff) terug.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
3 maart 2009 was 'ie terug van de eerste grote ijsbeerperiode.
Ik had er niet op gerekend dat aan de tweede ook einde zou komen.
Drie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef derLudolf het volgende:
Dat gaat voor tenminste drie Rotterdammers niet op, gelukkig
Kan nog dat er 1 terug komt. Nog 5 races te gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef derLudolf het volgende:
Dat gaat voor tenminste drie Rotterdammers niet op, gelukkig
Ik kom nog steeds maar op 2.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Sorry, ik heb voor in het eerst in jaren een paar glaasjes op. Ik ben niet meer zo snel.
Zend met enter. Zou beloond moeten worden met een 48 uur ban van internet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:38 schreef Myraela het volgende:
Sorry, ik heb voor in het eerst in jaren een paar glaasjes op. Ik ben niet meer zo snel.
Misschien dat we daarom niet meteen op de derde kwamen. Die staat zeker niet op m'n lijstje 'gelukkig'.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien dat we daarom niet meteen op de derde kwamen. Die staat zeker niet op m'n lijstje 'gelukkig'.
Okay, nummer drie zou eventueel terug mogen, als ik moest kiezenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien dat we daarom niet meteen op de derde kwamen. Die staat zeker niet op m'n lijstje 'gelukkig'.
Ah, wist niet dat je op de neuro poli zatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn goedbedoelde, bezorgde advies is gebaseerd op mijn werkervaring op de poli neurologie. En idd wisselt het advies per poli/arts en worden veel medische zaken in de loop der tijd bijgesteld.
Toch wilde ik je dit meegeven en sorry als het je irriteerde
Lang ingevallen op neuro. Maar de laatste 4 jaar meestal Interne.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, wist niet dat je op de neuro poli zat. Ik weet ook dat het goed bedoeld was hoor! De irritatie was ook niet op jou persoonlijk, maar vooral omdat er de hele tijd mensen zeggen dat ik dingen niet moet doen en vooral veel rust moet nemen terwijl me door de poli juist anders is geadviseerd, en ik dan de hele tijd het idee heb te moeten verdedigen waarom ik niet de hele dag in bed lig zegmaar
dus het was meer de zoveelste druppel in de spreekwoordelijke emmer. Geen sorry nodig!
Ik op 4.quote:
Nou dit! Ik hou wel van mensen met andere denkbeelden dan ik heb. Dat houdt je wereld een beetje open; dat je niet zo in een bubble leeft. Leuk hoor, als iedereen het met je eens is en jij met hen, maar ik geloof niet dat het goed voor je is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens bij niemand een 'gelukkig' gedachten. Niet dat ik alles altijd even leuk vond, maar ik mis de diversiteit soms wel.
Vanaf 21-22 uur las ik ja.. dus niks daar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:30 schreef fietsie het volgende:
Volgens berichten zou er noorderlicht optie zijn in t noorden. Is het bewolkt...
In Taiwan is het heel normaal om midden in de nacht een bak noedels te eten. In een goedkoop hotel waar ik een keer was, ging de keuken er speciaal voor open.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Clubsoda het volgende:
Sinds het artikel wat ik hier las (van @:Isabeau of @:minilot denk ik) over hoe er vroeger geslapen werd, voel ik wel een soort knusheid bij nachtelijk wakker liggen in plaats van frustratie. Dat helpt.
Wij reden op en neer naar Schiphol om mijn ouders weg te brengen. Nu net weer thuis, tijd voor second breakfast en dan ergens vandaag nog hardlopen (bij voorkeur voor het regent) en taart bakken.
Na het “Wijne wijne wijne!”?quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Het is laat. Iemand was per ongeluk in de verkeerde trein gestapt en moest worden opgehaald
Zonde zeg. Hij ziet er wel prachtig uit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas helaas, onder het oppervlak... nog niet gaar.. .. ook niet na een verdubbeling van de baktijd.
De bodem keurig lichtbruin dus genoeg onderwarmte gehad...
En daar mijn oven niet gelijkmatig warm is heb ik hem meermalen moeten roteren, maar toch donkere plekken...
Zonde! Het ziet er wel heel lekker uit, maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Het is toch iets meer een geheel geworden dan ik voor het bakken had gedacht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas helaas, onder het oppervlak... nog niet gaar.. .. ook niet na een verdubbeling van de baktijd.
En daar mijn oven niet gelijkmatig warm is heb ik hem meermalen moeten roteren, maar toch donkere plekken...
Ik had een overbuurman die z'n vrouw 's nachts uit bed stuurde om te frituren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:50 schreef z80 het volgende:
[..]
In Taiwan is het heel normaal om midden in de nacht een bak noedels te eten. In een goedkoop hotel waar ik een keer was, ging de keuken er speciaal voor open.
Mooi!quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef Myraela het volgende:
De uitnodigingen gaan de deur uit.Ik ben zo blij met wat we hebben gekozen. Postzegel en de zegel maken de envelop ook leuk.
Hoop alleen dat iedereen helder genoeg is om te herkennen dat de RSVP-kaarten ook al een postzegel hebben. Die op de foto niet, natuurlijk, maar hopelijk herkent iedereen dezelfde zegel als op de envelop wel als een postzegel.
[ afbeelding ]
Dan is dat extra uurtje een heel stuk minder fijn. Blijft dat ook nog lang hangen, dat ze de komende dagen ook nog eerder wakker worden?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Pfff, ik word zo boos van al die artikelen die zeggen 'wintertijd, een uur langer slapen'. Nee, jongste werd om 6 uur oude tijd wakker. De dag duurt nu gewoon heeeeeel erg lang....
Ja dat is de meest domme uitdrukking. De dag is een uur lang, je gaat toch (ook als volwassene) niet naar bed op zaterdagavond en denkt ik moet nu langer slapen? Alleen wanneer je echt een wekker gebruikt werkt dat zo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk, myra.
Pfff, ik word zo boos van al die artikelen die zeggen 'wintertijd, een uur langer slapen'. Nee, jongste werd om 6 uur oude tijd wakker. De dag duurt nu gewoon heeeeeel erg lang....
Jammer! Ziet er wel nog steeds lekker uit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef Myraela het volgende:
De uitnodigingen gaan de deur uit.Ik ben zo blij met wat we hebben gekozen. Postzegel en de zegel maken de envelop ook leuk.
Hoop alleen dat iedereen helder genoeg is om te herkennen dat de RSVP-kaarten ook al een postzegel hebben. Die op de foto niet, natuurlijk, maar hopelijk herkent iedereen dezelfde zegel als op de envelop wel als een postzegel.
[ afbeelding ]
Euh ja, de klok een uur verzetten heeft weinig invloed op wezens die niet leven op de klok.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk, myra.
Ik denk dat als je een rolletje van net een pond maakt, en deze zonder een nachtje rijzen in de koelkast gewoon direct bakt na het knippen, je keurig gesepareerde "blaadjes" krijgt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde! Het ziet er wel heel lekker uit, maar niet helemaal zoals ik had gehoopt. Het is toch iets meer een geheel geworden dan ik voor het bakken had gedacht.
Ah goede, dat scheelt ook wel natuurlijk. Dan ga ik deze manier toch eens proberen als ik kaneelbroodjes maak.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat als je een rolletje van net een pond maakt, en deze zonder een nachtje rijzen in de koelkast gewoon direct bakt na het knippen, je keurig gesepareerde "blaadjes" krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met je oog, @Kaatje1.
Wat jammer dat het niet gelukt is, fiets.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh!quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:29 schreef Clubsoda het volgende:
Sinds het artikel wat ik hier las (van @:Isabeau of @:minilot denk ik) over hoe er vroeger geslapen werd, voel ik wel een soort knusheid bij nachtelijk wakker liggen in plaats van frustratie. Dat helpt.
Ik dacht dat dat de slowchat wasquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:42 schreef AnneX het volgende:
Mooi @:Myraelade kaarten zien er verzorgd uit.
Vannacht om 3 uur had ik bij elkaar 1 uurtje gedommeld en auauau bij IEDere beweging. IEDERE.Joh, wat een heftige napijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met je oog, @:Kaatje1.
Hopelijk gaat het wat beter straks/nu!
Leven: why ook eigenlijk not!
Vannacht om 3 uur had ik bij elkaar 1 uurtje gedommeld en auauau bij IEDere beweging. IEDERE.Heb je al wat ingevuld bij Lareb? Hopelijk snel over, jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met je oog, @:Kaatje1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik dacht al in het baktopicquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de slowchat was
Dus nog even hier:
Er is een Balloon World Cup(hou de ballon van de grond af spel)
Het mag er mss niet zoals je verwachtte uitzien (gekke oven johquote:
Heel stijlvol, Myraquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door fietsie's TikTok babbelquote:
Het wordt echt tijd om het af te schaffen, die hele zomertijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk, myra.
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik dus ook. En het is heel erg nutteloze tijdverspilling en daar heb ik er al genoeg van. Denk dat ik zo uren bezig gehouden kan wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:56 schreef Blues het volgende:
Over tiktok.
Ik heb het er 2x opgezet en weer afgehaald.
Té leuk en ik breng dan té veel tijd op mijn mobiel door![]()
Vannacht om 3 uur had ik bij elkaar 1 uurtje gedommeld en auauau bij IEDere beweging. IEDERE.Wat heftig! Hoorde van meer mensen dat de prik van dit jaar vervelender was dan andere jaren. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met een zenuwtakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met je oog, @:Kaatje1.We have far more in common than that which devides us..
Heb je al op thuisarts.nl gekeken?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik lastvan een jeukend, knalrood ooglid wat heel pijn doet als ik er aan zit. Sinds gisteravond zit er ook een “strontje” en krijg ik m’n oog niet helemaal dicht en traant het.
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker door daar niet boos om te wordenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk, myra.
Je zat gewoon weg te dromen over wat er dan zoal over mijn FYP gaat, en lette daardoor niet op...quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt door fietsie's TikTok babbel
Of nou ja, ik keek gewoon niet goedEn hier was eerst een post over dat brood, dus verwachtte al een vervolg
Ik had ook hele rare tintel effecten in hand, onderarm, kin en wang. En met mij nog 2 collega's die gelijktijdig gingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat heftig! Hoorde van meer mensen dat de prik van dit jaar vervelender was dan andere jaren. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met een zenuwtakje
Maandag even overleggen met ha assistente.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je al wat ingevuld bij Lareb? Hopelijk snel over, jeetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normale bewegingen vermijden zoals bij aankleden oa. bh, dus nog in peignoir.
Ik weet niet wat FYP is. For your....pumpkin?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:05 schreef fietsie het volgende:
Je zat gewoon weg te dromen over wat er dan zoal over mijn FYP gaat, en lette daardoor niet op...
Oh kijk eens. En hebben jullie het gemeld bij lareb?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ook hele rare tintel effecten in hand, onderarm, kin en wang. En met mij nog 2 collega's die gelijktijdig gingen.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:06 schreef AnneX het volgende:
Maandag even overleggen met ha assistente.
Pas als ik weet welk vaccin in welke arm is gegaan.Oh dat zou wel lastig zijn als er niet volgens dat protocol is geprikt. Hopelijk morgen meer duidelijkheid. En zo zie je maar hoe belangrijk het is om wel een protocol te volgen zodat hier geen induidelijkheid over bestaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normale bewegingen vermijden zoals bij aankleden oa. bh, dus nog in peignoir."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
For You Page.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat FYP is. For your....pumpkin?
Bij onze prikpost die dat centraal aanmeldt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh kijk eens. En hebben jullie het gemeld bij lareb?
Ah. Ik heb geen idee hoe TikTok verder werkt, dus ik kan me hier ook geen voorstelling van maken. Ook niet of je dan kan zoeken op categorieën oid.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:07 schreef fietsie het volgende:
For You Page.
De door "het algoritme" voor de gebruiker uitgezochte toks.
Ja dat kan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah. Ik heb geen idee hoe TikTok verder werkt, dus ik kan me hier ook geen voorstelling van maken. Ook niet of je dan kan zoeken op categorieën oid.
Ja, vannacht op 2 uur toen ik ook dat witte puntje zag. En moet 4x per dag een natte warme doek op m’n ooglid leggen (om de spanning eraf te halen), gedaan en het was een verademing.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je al op thuisarts.nl gekeken?
Vind het wel een fijne standaard betrouwbare site
En is er ook een 'Most Popular Content' iets ook al past dat niet in je algoritme?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:09 schreef fietsie het volgende:
Ja dat kan.
In de basis ontstaat een profiel door de likes die je geeft, en door de mensen die je kiest te volgen.
Daarnaast kun je zoeken.
Dat werkt toch dan als op fb?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat kan.
In de basis ontstaat een profiel door de likes die je geeft, en door de mensen die je kiest te volgen.
Daarnaast kun je zoeken.
Dat is er in zekere mate wel, maar daar word je op geattendeerd, en dan moet je nog steeds zelf even klikken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is er ook een 'Most Popular Content' iets ook al past dat niet in je algoritme?
(nee nee Sas, we gaan niet aan de TikTok)
Niet lekker? Zonnatura is toch allerlei soorten kruidenthee?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:09 schreef AnneX het volgende:
Bij jumbo was de zonnatura thee in de aanbieding. En kocht ik 3 doosjes.
Wie wil het restant?
Dan stuur ik het graag op.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet lekker? Zonnatura is toch allerlei soorten kruidenthee?
Wordt vervolgd…quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:12 schreef Blues het volgende:
Gisteren nog even bij mijn zus nagevraagd; die kreeg vorig jaar de combi griep- en pneumococ en die had hetzelfde als jij @:Annex echt veel meer last dan gisteren.. toen kreeg ze alleen de griep.
Ja zelfde idee er achter. Zorgen dat mensen veel en lang blijven hangen. En de nodige reclame er tussen door.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat werkt toch dan als op fb?
Een keertje een filmpje kijken! niet eens liken. En hoppa: iedere nacht filmpjes over bakken, over kapsels, over tango dansen.
Het laatste vind ik erg leuk.
Ik heb thuis vrijwel altijd bluetooth headset opquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoe doet iedereen dat met TikTok, heb je dan de hele tijd het geluid aan staan?
Ik heb mijn geluid altijd uit staan behalve als ik echt iets moet kijken en dan pak ik mijn koptelefoon, aangezien ik nooit meer alleen thuis ben
Kijk eens https://m.youtube.com/watch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:18 schreef Blues het volgende:
Na mijn bakkie eerst maar wandelen, gezien de buienradar.
En dan voor en achter blad wegvegen van de paden, zodat we niet uitglijden
We hébben een bladblazer, maar dat vind ik niet zen, vegen welEn ik vind het een kloteding met veel herrie en daarom hebben we hem maar 1x gebruikt, 2 jaar geleden
Ik wil hier even een 'motherfucking yessss' op geven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat zou wel lastig zijn als er niet volgens dat protocol is geprikt. Hopelijk morgen meer duidelijkheid. En zo zie je maar hoe belangrijk het is om wel een protocol te volgen zodat hier geen induidelijkheid over bestaat.
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:43 schreef gcjoel het volgende:
Weekendje Berlijn geboekt!
Geef mij tips!![]()
Sowieso concertje gezocht waar we heen gaan. Dus tof. Wel in kerstmarkt periode dus zal druk zijn.
Ik ben er ook nog nooit geweest, we gaan niet voor de kerstmarkt trouwens.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht![]()
Ik zat net te kijken voor Zwitserse kerstmarkt want die is zoeuk
Berlijn nooit geweest maar dat is sowieso natuurlijk ultra awesome![]()
Hahahaha ja begrijpelijk!quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, we gaan niet voor de kerstmarkt trouwens.
Maar vriendje is er dus al vaak geweest dus wil ook wat toffe dingen vinden zodat ik niet alleen maar naar alles wordt gesleept waar hij altijd komt
Is kerst in Zwitserland ook echt een ding? Klinkt wel tof.
Wat voor tips wil je? I have some.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:43 schreef gcjoel het volgende:
Geef mij tips!![]()
Sowieso concertje gezocht waar we heen gaan. Dus tof. Wel in kerstmarkt periode dus zal druk zijn.
Ik had ook nauwelijks last van enkel griepvaccinatie afgelopen donderdag. Alleen een iets pijnlijke arm bij druk. Voor de pneumokokken ben ik nog een poosje te jongquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:12 schreef Blues het volgende:
Gisteren nog even bij mijn zus nagevraagd; die kreeg vorig jaar de combi griep- en pneumococ en die had hetzelfde als jij @:Annex echt veel meer last dan gisteren.. toen kreeg ze alleen de griep.
www.bbc.com/news/magazine-16964783.ampquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh!Dit klinkt fijn, kan je me aan het linkje helpen?
Kletsen met bedgenotenquote:And these hours weren't entirely solitary - people often chatted to bed-fellows or had sex.
Dan is ie van koek ipv pasta met mascarpone en chocola erinquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:31 schreef Molo het volgende:
Boh, dat klinkt goed zeg!
Ik dacht alleen eerst dat je geen antipasti en wordt had gekregen omdat je het miste![]()
Zoete canneloni als dessert, hoe doen ze dat?
Jaaaa jou heb ik nodig!quote:
Ik kom hier op terug als ik geen kater heb.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaaa jou heb ik nodig!
Ben niet van de ongure feesten. Maar eten en toffe obscure dingen bekijken vind ik wel tof
Thanksquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug als ik geen kater heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven: why ook eigenlijk not!
Kletsen en ketsenquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
www.bbc.com/news/magazine-16964783.amp
Dit is mijn lievelingszin
[..]
Kletsen met bedgenoten![]()
Ohhhh, dat heb ik weleens gehad jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is ie van koek ipv pasta met mascarpone en chocola erinHij heeft m ook wel eens nog gedrenkt in rum maar toen werden we allemaal heel erg dronken, dus dat doet ie niet meer.
Oh grapje het heet cannoli ipv canneloni![]()
Oh en blijkbaar met riccota. Ok.
https://www.culy.nl/recepten/zo-maak-je-zelf-siciliaanse-cannoli/
Foto Impex, Alte Schönhauser Straßequote:Op zondag 31 oktober 2021 11:43 schreef gcjoel het volgende:
Geef mij tips!![]()
Ja, al die Unterwelt touren zijn gaaf .Stasi gevangenis vond ik ook indrukwekkend.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Foto Impex, Alte Schönhauser Straße![]()
Verder, ik vond Berliner Unterwelt en Stasi gevangenis interessant.
Maar eigenlijk vond ik Hamburg ook leuker
Sokkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet mijn lijstje voor de goedheiligman maken. Lootjes getrokken en klein cadeautje tot ¤20,-
En ik weet gewoon helemaal niks
Heb afgelopen week net allemaal nieuwe gekocht. Maar was wel een goed idee geweest jaquote:
Pikant slipje vragenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet mijn lijstje voor de goedheiligman maken. Lootjes getrokken en klein cadeautje tot ¤20,-
En dat dan mijn zwaar gelovige schoonvader mijn lootje heeft. Man durft de kamer niet binnen te komenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Pikant slipje vragen
Dan kun je van alles verwachten en iig een hoop lol
Ik heb een slowcooker kookboek net op mijn lijstje gezet iddquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Douchespul, plantjes, (kook)tijdschriften doe veel te duur zijn, kruidenmixen, snoepgoed, drank?
Zijn zoon is ook niet door de ooievaar gebracht toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En dat dan mijn zwaar gelovige schoonvader mijn lootje heeft. Man durft de kamer niet binnen te komen![]()
![]()
Bedankt hèquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn zoon is ook niet door de ooievaar gebracht toch?
Graag gedaan, deze mental image van die hijgende rood aangelopen man
Niet van haar voorkeur aan katoentjes?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn zoon is ook niet door de ooievaar gebracht toch?
Graag gedaan, deze mental image van die hijgende rood aangelopen man
Graag gedaanquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Schoonmoeder had je ook al in gedachten in poses?
Bij deze
Ik heb mij zojuist aangemeld voor emdr therapie om dit trauma te verwerken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Schoonmoeder had je ook al in gedachten in poses?
Bij deze
Misschien kun je die fles drank alvast krijgen om te te bezatten en het zodoende vergeten?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb mij zojuist aangemeld voor emdr therapie om dit trauma te verwerken.
Je weet dat je daarmee tijdens de therapie ideaal gezien het beeld weer voor ogen moet nemen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb mij zojuist aangemeld voor emdr therapie om dit trauma te verwerken.
Als je weer eens in Berlijn bent naar Deutsches Technik Museum gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Foto Impex, Alte Schönhauser Straße![]()
Verder, ik vond Berliner Unterwelt en Stasi gevangenis interessant.
Maar eigenlijk vond ik Hamburg ook leuker
Daar ben ik ook geweestquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je weer eens in Berlijn bent naar Deutsches Technik Museum gaan.
Wel de hele dag er voor uittrekken. Er staat daar prachtig spul. En in het trein gedeelte lopen mensen die zelf op het materiaal gereden hebben. Met als bonus, zo af en toe wordt er ook een loc gestart. Zeker de Oost-Duitse diesel is een geweldenaar.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:45 schreef Blues het volgende:
Kaasfondue hier tijdens schaatsen kijken.
2 soorten broodjes, bloemkool en shitakes
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:45 schreef Blues het volgende:
Kaasfondue hier tijdens schaatsen kijken.
2 soorten broodjes, bloemkool en shitakes
SPOILER: LS, niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:
Wij doen ook 20 euro. Mijn lijstje is:quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Benieuwd naar de taart!quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stond de halve middag in de keukenEten voor de komende dagen en een interessante taart
Ik bak eigenlijk altijd iets met pompoen voor mijn verjaardag, nu een cake met pompoen, speculoos en merengue. Cake is superfluffy en de merengue plakkerig en zoet. Fijn combi wel. Met kekke spooky bordjes en servetjes erbij (Halloweeen en Dia de los Muertos, lekker fushionquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Benieuwd naar de taart!
En handig voor sowieso je manic monday
Waar ga je heen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Treintickets geboekt voor januariHet was alweer duurder dan een week geleden
Gaat snel, zulke prijzen.
Ik had gisteren in een restaurant kaasfondue. Dat was in een uitgehold brood gedaan. Er zat verder geen brood bij om te dippen. Het brood was nu helemaal zompig en klef geworden, dus ik ben meer fan van zoals jullie het deden: aardewerk bakje met warme kaas en dáár het brood in dippen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:10 schreef Blues het volgende:
Kaasfondue.
Dus.
Lekker dippen.
![]()
[ link | afbeelding ]
Innsbrückquote:
Niet ontspannen in de sauna zitten is niet ok. Dus ik hoop dat je wel hebt kunnen ontspannen. En het was vast wel gezellig met je vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat was me een weekendje wel.
Vrijdag arriveerde vriendin. Zaterdag naar de sauna geweest.
We konden gratis dankzij mijn ouders, want die hadden dat gewonnen. Vinden sauna niet fijn, ik los dat probleem wel voor ze opMaar nu wel een beetje sneu omdat zij in isolatie zitten. Gelukkig niet erg ziek geworden, en mijn vader mag dinsdag alweer ‘los’. Kon wel meteen een oom en tante aan mijn +lijstje van afgelopen week toevoegen.
Net voordat we zaterdag vertrokken telefoon: een van mijn collega’s positief getest. Ik had hem donderdag gezien, heel kort en op afstand. Iemand anders had er vier uur naast gezeten![]()
Blijkbaar is het nu zo dat je als gevaccineerde dan niet preventief getest of in quarantaine hoeft. Uiteraard wel klachten goed in de gaten houden.
Als niet-gevaccineerde zou ik heel zenuwachtig worden…. Want vrijwel alle positief getesten waarvan ik het deze week hoorde hebben geen of heel lichte klachten. En testen dus soms te laat.
Anywho. Toch maar een sneltest er tegenaan gegooid (negatief) en niet helemaal zen de sauna in. Sauna was oké (onderdeel van een hotel), zen kwam uiteindelijk toch wel. Maar het complex was best klein en werd ons wat te druk dus na een paar uur zijn we vertrokken. Dikke prima.
Daarna afhaal, vanmorgen vriendin met koffie en kittens op de bank gezet en ik naar mijn vrijwilligerswerk. En nu heb ik het huis weer voor me alleen. Ook fijn.
Morgen maar eens overleggen of we op kantoor de teugels qua contacten misschien wat strakker moeten aantrekken. Gedoe!
Ik doe mee. Ondanks nog volle pens.quote:
Ja, ik heb ook net gegeten (frikandel, kaaskroket, twisterfries) maar zou wel kaasfondue eten nu.quote:
Oh ja, nu weet ik het weer. Ken je die andere vrouwen ook?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InnsbrückHeen met de nachttrein slaapcabine (alleen met andere vrouwen
) en terug met 4 verschillende treinen overdag.
Ziet er goed uit! Die gaat op de kaartquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Pics or de taart didn't happen.
@:gcjoel alsMariona
nog bestaat, kun je daar altijd gaan
eten
Ik weet het verschil niet, maar ik heb een bed om in te slapen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:29 schreef derLudolf het volgende:
Oh ja, nu weet ik het weer. Ken je die andere vrouwen ook?Echt slaapcoupe of couchette?
Ik ben een keer eerder met een nachttrein geweest. Toen lag ik alleen in zo'n coupé. Op een Poolse vrouw na heb ik ook verder niemand in het rijtuig vernomen.
Electrisch dekentjequote:Op zondag 31 oktober 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank @:Blues, ik zat al te dubben wat ik ging eten, en herinnerde me door jouw foto dat ik nog wat camembert had liggen. In de magnetron gegooid en brood in gedipt. Lekker![]()
Nu naar bed, voelt alsof het al 22.00 is.. daar nog even schaatsen van vanmiddag terugluisteren. En m'n nieuwe elektrische dekentje uitproberen want hockeydag dus door en door koud geworden. Was wel leuk én behalve heel moe (maar dat is altijd na hockeydag) gaat hoofd ook goed nu
Ligrijtuig "Schlafwagen" heeft bedden. Couchette "Liegewagen" zijn bankjes die je uitklapt. Zes per coupé.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het verschil niet, maar ik heb een bed om in te slapen.
En je kon kiezen voor een slaapcabine voor jezelf, maar dat was 3x zo duur
Rijtuig 280? Ligplaats 4 personen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
Ligrijtuig "Schlafwagen" heeft bedden. Couchette "Liegewagen" zijn bankjes die je uitklapt. Zes per coupé.
Oh, ik zei dat ik een bed wilde...quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een couchette rijtuig.
https://www.vagonweb.cz/r(...)=421&nazev=&rok=2021
Pro tip. Kies voor het bovenste bed in de rijrichting. Ja dat schut iets meer, maar ligt een stuk rustiger.quote:
haha dank je. Ik ben van plan zoveel mogelijk te slapen. Oordopjes en oogmasker mee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:55 schreef z80 het volgende:
Pro tip. Kies voor het bovenste bed in de rijrichting. Ja dat schut iets meer, maar ligt een stuk rustiger.
Bang zijn om er uit te vallen is nergens voor nodig. Er zijn 2 "spanbanden" die het bed op zijn plek houden, en voorkomen dat je er uit kunt rollen.
Rest alleen de vraag wat ga je doen in Innsbruck?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha dank je. Ik ben van plan zoveel mogelijk te slapen. Oordopjes en oogmasker mee.
Waarom? Geen last van mensen die in/uit bed gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Pro tip. Kies voor het bovenste bed in de rijrichting. Ja dat schut iets meer, maar ligt een stuk rustiger.
Bang zijn om er uit te vallen is nergens voor nodig. Er zijn 2 "spanbanden" die het bed op zijn plek houden, en voorkomen dat je er uit kunt rollen.
Skiën. Of nou ja, eigenlijk chaperone zijn voor mijn vader zodat die niet alleen gaat skiën. Verzorgster voor mijn moeder gaat ook mee, die gaat niet skiën.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:05 schreef AnneX het volgende:
Rest alleen de vraag wat ga je doen in Innsbruck?
Verse Empanadas met kip liggen in de oven. En ik heb het gered met koken, want mn.X zat een uur te leuteren met broer aan tel. Tralala.
Hé, @:Clubsoda dat klinkt als een interessante taart! Pompoen speculoos merengue.
Fijn, dat het je ouders goed gaat @:Cat. ondanks besmet zijn.
In/uit bed. Voeten of handen die "langs" komen. Irritant krakend of piepend bed boven je. Zeker met een draaikont er in.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom? Geen last van mensen die in/uit bed gaan?
Wij keken ook naar de trein voor Berlijn. Maar precies daarom niet geboekt. Ga niet zonder flexibel boeken en mijn vriend rijdt 'gratis' dus is het verschil wel heel groot.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
En als de hele boel wordt afgeblazen vanwege corona dan ben ik gewoon mijn geld voor de reis kwijtFlexibel boeken met mogelijkheid te annuleren was zóveel duurder dat ik het niet waard vond.
Ook geit?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook net gegeten (frikandel, kaaskroket, twisterfries) maar zou wel kaasfondue eten nu.
We eten het iig 2e kerstdag. Dan zijn we met wat vrienden en wil ik 3 verschillende kaasfondues maken.
Met de auto ben je nog flexibeler.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:37 schreef gcjoel het volgende:
Met het vliegtuig kost het 8 euro om flex bij te boeken. Stukken beter, maar voor nu geen alternatief.
Zeker ook geit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook geit?
Als niet, doe toch maar
Je zult jezelf dankbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik besta momenteel voor driekwart uit snoep geloof ik
En dan nu: drank en een horrorfilm!Let me see you stripped down to the bone
Sneeuwengel makenquote:
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Skiën. Of nou ja, eigenlijk chaperone zijn voor mijn vader zodat die niet alleen gaat skiën. Verzorgster voor mijn moeder gaat ook mee, die gaat niet skiën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier @minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 31-10-2021 20:55:33 ]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?
Hebben wij ook een keer gedaan naar Italië. (Vanwege revalidatie na hernia moest ik ‘liggen’. Vonden de overigen van de groep ook wel eens leuk met de trein. Gelukkig kwam er éen iemand met auto, dat was wel hendig voor de boodschappen.
Zónder skiën vind ik het een hoogte stage, indien goed weer.
@:Blues alsnog geslapen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.Ja, ik ga alleen met de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier @:minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?![]()
Goed om te horen dat het al beter gaat. Klonk afgelopen nacht heel akelig hoe je je voelde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vaak kan dat wel als je alleen bentquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:anneX, de moeder van een vriend kreeg een poosje thuiszorg voor wassen, aankleden en injecties met iets na haar nieuwe knie. Day regelde de regieverpleegkundige in het ziekenhuis.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?
Hebben wij ook een keer gedaan naar Italië. (Vanwege revalidatie na hernia moest ik ‘liggen’. Vonden de overigen van de groep ook wel eens leuk met de trein. Gelukkig kwam er éen iemand met auto, dat was wel hendig voor de boodschappen.
Zónder skiën vind ik het een hoogte stage, indien goed weer.
@:Blues alsnog geslapen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.Fijn dat het beter met je gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier @:minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?
De bejaarde overbuurvrouw van m'n ouders kreeg op een gegeven moment een nieuwe knie (denk dat ze begin 80 was al?) en die was behoorlijk snel weer op de been. We zijn haar wel een paar keer te hulp geschoten omdat ze de steile trap naar zolder niet opkwam en omdat ze de kliko niet altijd naar de straat getrokken kreeg in het begin.
Dat kan heel erg verschillen per geval. Bewegen bewegen bewegen is het belangrijkste.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn dat het beter met je gaat!
De bejaarde overbuurvrouw van m'n ouders kreeg op een gegeven moment een nieuwe knie (denk dat ze begin 80 was al?) en die was behoorlijk snel weer op de been. We zijn haar wel een paar keer te hulp geschoten omdat ze de steile trap naar zolder niet opkwam en omdat ze de kliko niet altijd naar de straat getrokken kreeg in het begin.
Ja natuurlijk is dit ook maar een anekdote.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan heel erg verschillen per geval. Bewegen bewegen bewegen is het belangrijkste.
Aah…ben benieuwd oftie iemand binnenlaat!quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:anneX, de moeder van een vriend kreeg een poosje thuiszorg voor wassen, aankleden en injecties met iets na haar nieuwe knie. Dat regelde de regieverpleegkundige in het ziekenhuis.
Wat vind je van de film? Ik vond alleen 'ghouls' leuk aan die filmquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Driepersoons thuisfeestje jaFijn van je onderbroek progressie
@:Sarabi Kijken/keken jullie nog wat horrorigs dit weekend? Wij zitten momenteel aan The Dead Don't Die![]()
Bah wat rottig. Iets verkeerd gevallen bij dat etentje? Of de “normale “ buikpijn?quote:
Ja, nee, het is niet menstruatiebuikpijn.quote:Op maandag 1 november 2021 07:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah wat rottig. Iets verkeerd gevallen bij dat etentje? Of de “normale “ buikpijn?
Ik ben wat blijer wakker geworden, strontje op het ook is vannacht blijkbaar doorgebroken dus de pijn is weg, dus alleen nog wel jeuk
Dank (waarom krijg ik daar geen mailtje over, voor iedere andere scheet wel)quote:Op maandag 1 november 2021 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dingdong, @:Kaatje, inkomstenopgave, Kaatje, inkomstenopgave, dingdongdong.
quote:
De Haagwinde hier is inmiddels in winterslaap. Of kaal, of volledig gekleurd blad.quote:Op maandag 1 november 2021 08:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Kusje op alle pijnen en pijntjes
Wij hebben schandalig uitgeslapen. Half acht![]()
Imgur krijg ik niks geüplaod, maar ik had nog wel wat liggen van vorige week.
Kornoelje
[ afbeelding ]
Kardinaalsmuts
[ afbeelding ]
Haagwinde
[ afbeelding ]
Lavameel/lavagruis is een bodemverbeteraar. Hier staan een aantal fruitboompjes op kleigrond. Daarvoor heeft er een laurierhaag gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nog steeds. En nog steeds wekelijks/2-wekelijks fysio. En 3 keer per week specifieke oefeningen om schouder te stabiliseren.quote:Op maandag 1 november 2021 12:01 schreef AnneX het volgende:
@Lonaa je traint weer volop en P.R.ren zelfs. Ontzie je daarbij de schouders?
Wow. Veel. Stil. Dropquote:Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. En nog steeds wekelijks/2-wekelijks fysio. En 3 keer per week specifieke oefeningen om schouder te stabiliseren.
Ik doe er echt alles aan om het beter te laten worden, want pffft.quote:
Ik ga beginnen met goed nieuws, want heen fietsen en werken ging prima.quote:Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef AnneX het volgende:
En voor Voor @:Blues goed geslapen en naar het werk en daarna mindful naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus lease-maatschappij nummer bellen. Hang eindeloos aan de lijn.. dus straks na lunchpauzetijd maar weer proberen en deze stressfactor even laten zakken![]()
Fijn voor al het andere, klote van de batterij.quote:Op maandag 1 november 2021 13:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met goed nieuws, want heen fietsen en werken ging prima.
Ook met afhouden/afkappen... van al te veel gebabbel met collega's en artsen die toch vaak aan mijn bureau staan om te vragen hoe het gaat en om dan niet 20x hetzelfde verhaal te houden, zegt ik tegenwoordig: het gaat nog wisselend, ik wil het dan ook kort houden en verder met mijn klussen - met een glimlachWerkt goed.
Minder nieuws, er is echt iets met mijn ebikebatterij. Dat idee had ik al eerder met door duinen fietsen, ik neem m vol mee en 15 km en dan 3 van de 5 blokjes al leeg, en als je hem dan wegzet en weer pakt de volgende dag voor een kort stukje is ie binnen 2 km leeg. Klopt niet.
Nu had ik 'm op batterij-percentage gezet met terugfietsen want, ik had nog maar 1 blokje ipv de 3 waarmee ik 'm parkeerde in de fietsenstalling bij het zkhen 15%, naar 10, naar 2 en na 1 kwart van de afstand hield ie ermee op. Dat vind rug niet leuk en had vollle bak wind tegen
![]()
Dus lease-maatschappij nummer bellen. Hang eindeloos aan de lijn.. dus straks na lunchpauzetijd maar weer proberen en deze stressfactor even laten zakken![]()
Het kan geen oude batterij zijn, want hij zit in mijn frame en het is een gloednieuwe fiets..quote:Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn voor al het andere, klote van de batterij.
Batterij in zo'n korte tijd leeglopen is heel erg raar. Lijkt me een oude batterij of dat die niet een goede behandeling heeft gehad voordat die bij jou kwam. Ben daar ooit ook mee in de mist gegaan (meerdere keren onderaan de heuvel die ik nog op moest om naar m'n werk te komen).
Duimen dat je snel een nieuwe krijgt.
Jeetje zeg, wat een gedoe, daar zit je helemaal niet op te wachten. En nee, dan kan het geen oude batterij zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 13:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Het kan geen oude batterij zijn, want hij zit in mijn frame en het is een gloednieuwe fiets..
Nu heb ik gebeld, maar ik moet mailen, ik sta niet in hun bestand
Hij wist niet naar welk mailadres, dan moet ik de leasemaatschappijn maar even bellen/mailen.
Jongens........... doe ff normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2021 13:37 schreef AnneX het volgende:
Dat was weinig mindful op de ebike.![]()
Sch.ma had geleerd om te zeggen”naar omstandigheden redelijk wel”.
Dievan jou vind ik 1000 x beter: “ wisselend”
En dit gebeurt als je dénkt, dat je een arm ‘onder controle’ hebt.😂Oh no!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was totaal niet mindfull terug.
Ik voelde m'n stresslevel ook flink oplopen, terwijl dit ook weer een perfecte situatie is voor mijn CGT. De 5 G's.
Die is nog verre van automagisch aanwezig in mijn brein![]()
Ja, weet niet zo goed. Ik vind dat het idee van osteopathie in z'n essentie best logisch klinkt, maar uh, ik had ook wel het idee dat ie eerst harder tegendruk gaf toen ie me dingen liet doen en nadat ie een beetje aan me gezeten had (met oa. magnetenquote:
Edit. Gelezenquote:Op maandag 1 november 2021 14:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me een beetje gekwakzalvert bij de osteopaat, maar voor uit, ik ben er voor verzekerd.
Ik krijg hier mijn shiatsu-massage ervaring vibes bij....quote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, weet niet zo goed. Ik vind dat het idee van osteopathie in z'n essentie best logisch klinkt, maar uh, ik had ook wel het idee dat ie eerst harder tegendruk gaf toen ie me dingen liet doen en nadat ie een beetje aan me gezeten had (met oa. magneten) minder harde tegendruk gaf en zei 'zie je gaat veel beter'. Mwoah, ik weet niet of het zo werkt
quote:Op maandag 1 november 2021 14:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik krijg hier mijn shiatsu-massage ervaring vibes bij....![]()
Doet zijn ook de cursus of geeft ze hem? In het eerste geval vind ik het wel raar dat je dat soort info over anderen krijgt.quote:Op maandag 1 november 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:AnneX, da's niet fijn, zulke dingen. Eventjes maar niets optillen dan.
Denk je dat het werkt @:Lonaa?
Nou, net het formulier inkomsten (nul dus) ingevuld, fluitje van een cent.
Vervolgens nog wat "taakjes" gedaan (er was ook iets niet overgekomen). En ik kreeg de uitnodiging voor een cursus van UWV volgende week. Zie ik een bekende naam van een oud collega die een jaar geleden weg moest (totaal andere afdeling en werk). Wel leuk om haar weer eens te "zien".
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.quote:Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Doet zijn ook de cursus of geeft ze hem? In het eerste geval vind ik het wel raar dat je dat soort info over anderen krijgt.
Qua avg is dit niet ok natuurlijk….quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.
Ja, ik had haar hier ook over gemaild maar da's natuurlijk wel te laat om er nog iets aan te doen.quote:
Precies wat ik wilde zeggen! Ik zou zoiets zeker melden. Dadelijk sluipt er een virus in, heb je allemaal spam in je inbox.quote:
Ja heb gevraagd of dit standaard was bij het uwv en zo ja, of ze mijn mailadres in het vervolg in BCC (zoals het hoort) willen zetten. Gelukkig is dit maar een groepje van 7 (8 met de docent erbij) maar ik vrees met grote vrezen uitnodigingen voor enorme webinarsquote:Op maandag 1 november 2021 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen! Ik zou zoiets zeker melden. Dadelijk sluipt er een virus in, heb je allemaal spam in je inbox.
Of *rillll* gaat iedereen op ‘reply all’ klikken
quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.
Vorige week had een dame het steeds ook over privacy en dingen die niet (meer) konden en dan nu dit. Heel raar.quote:Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Tuindier het volgende:
https://www.uwv.nl/privac(...)ens-die-uwv-verwerkt
Echt onprofessioneel van ze inderdaad.
Ik vraag tegenwoordig wel expliciet naar de genomen maatregelen als ik zo'n soort actie tegenkom. In professionele situaties wil ik dat hier heel bewust rekening mee gehouden wordt. Dat doe ik op het werk ook, ook al is dat niet altijd makkelijk.
Lastig in jouw situatie natuurlijk, omdat je ook afhankelijk van ze bent.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moest een vergader afspraak maken. Enige optie lijkt vanavond te zijn. Maar een van de twee andere deelnemers liet maar niks weten. En ik had geen telefoonnummer.
Vanmorgen mail van de andere deelnemer. Met daarin doorgestuurd de reactie van de niet-reageerder… die had alleen naar haar maatje gemaild, en niet naar mij. Terwijl ik de datum aan het plannen was![]()
Uur daarna mail van de niet-reageerder: of er nog een link kwam.
Als jij vorige week je mail fatsoenlijk verstuurd had zus, had je die link allang gehad. Maar ik zat op jou te wachten
Vriendelijke groet, Cat
Osteopaten werken toch ook op ‘buikpijn’?quote:Op maandag 1 november 2021 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overigens nog steeds buikpijn en blijkbaar is 6 november een populaire dag om je verjaardag te vieren.