abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 19:06:26 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201974813
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:55 schreef z80 het volgende:

[..]
Pro tip. Kies voor het bovenste bed in de rijrichting. Ja dat schut iets meer, maar ligt een stuk rustiger.
Bang zijn om er uit te vallen is nergens voor nodig. Er zijn 2 "spanbanden" die het bed op zijn plek houden, en voorkomen dat je er uit kunt rollen.
Waarom? Geen last van mensen die in/uit bed gaan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201974896
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:05 schreef AnneX het volgende:

Rest alleen de vraag wat ga je doen in Innsbruck?

Verse Empanadas met kip liggen in de oven. En ik heb het gered met koken, want mn.X zat een uur te leuteren met broer aan tel. Tralala.

Hé, @:Clubsoda dat klinkt als een interessante taart! Pompoen speculoos merengue.

Fijn, dat het je ouders goed gaat @:Cat. ondanks besmet zijn. w/
Skiën. Of nou ja, eigenlijk chaperone zijn voor mijn vader zodat die niet alleen gaat skiën. Verzorgster voor mijn moeder gaat ook mee, die gaat niet skiën.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201974911
En als de hele boel wordt afgeblazen vanwege corona dan ben ik gewoon mijn geld voor de reis kwijt :+ Flexibel boeken met mogelijkheid te annuleren was zóveel duurder dat ik het niet waard vond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201974912
Fijn dat je ouders niet echt ziek zijn. En saunabezoek inkorten lijkt me ook ver verstandig

Lui dagje hier. Gelezen, achter de naaimachine gezeten, wat tv gekeken. Wilde gaan wandelen maar het waaide nogal en dat gaf een rotgevoel aan het oog en toen nog tranen ook, dat werd een rondje om het gebouw en zo weer naar binnen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:20:47 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_201974996
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom? Geen last van mensen die in/uit bed gaan?
In/uit bed. Voeten of handen die "langs" komen. Irritant krakend of piepend bed boven je. Zeker met een draaikont er in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:35:19 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201975176
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
En als de hele boel wordt afgeblazen vanwege corona dan ben ik gewoon mijn geld voor de reis kwijt :+ Flexibel boeken met mogelijkheid te annuleren was zóveel duurder dat ik het niet waard vond.
Wij keken ook naar de trein voor Berlijn. Maar precies daarom niet geboekt. Ga niet zonder flexibel boeken en mijn vriend rijdt 'gratis' dus is het verschil wel heel groot.
  zondag 31 oktober 2021 @ 19:37:51 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201975207
Met het vliegtuig kost het 8 euro om flex bij te boeken. Stukken beter, maar voor nu geen alternatief.
pi_201975228
Last minute bananenbrood bakken omdat m'n vriend het fruit boven de haard had laten staan. :')

Bananenbrood met verse vijgen en noten. :9
En een kan sinaasappelsap, hopelijk is dat morgen ook nog lekker.
pi_201975258
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik heb ook net gegeten (frikandel, kaaskroket, twisterfries) maar zou wel kaasfondue eten nu.

We eten het iig 2e kerstdag. Dan zijn we met wat vrienden en wil ik 3 verschillende kaasfondues maken. :9
Ook geit? O+
Als niet, doe toch maar :Y
Je zult jezelf dankbaar zijn
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201975261
Bananenbrood :9
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 19:49:39 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201975370
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:37 schreef gcjoel het volgende:
Met het vliegtuig kost het 8 euro om flex bij te boeken. Stukken beter, maar voor nu geen alternatief.
Met de auto ben je nog flexibeler.
Zou gewoon kijken of je redelijk last minute nog een Super Sparpreis kunt boeken. Of een Sparpreis, kost paar euro extra en kun je tot een dag van te voren annuleren en in ruil daarvoor krijg je vouchers.

Het prijsverschil tussen eerste en tweede klas is soms best klein met de Super Sparpreis. Bij eerste klas is je zitplaatsreservering gratis, bij 2e klas betaal je er voor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201975850
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook geit? O+
Als niet, doe toch maar :Y
Je zult jezelf dankbaar zijn
Zeker ook geit. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201975886
Hoe is @AnneX er vandaag aan toe?
pi_201975905
Fijne 31/10 allemaal >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besta momenteel voor driekwart uit snoep geloof ik :')

En dan nu: drank en een horrorfilm!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201975920
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:42 schreef Tele6 het volgende:
Bananenbrood :9
Ja :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201975953
@Isabeau Sneeuwpop bouwen! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201976001
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:21 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Sneeuwpop bouwen! *O*
Sneeuwengel maken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201976029
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Sneeuwengel maken O+
Ook! *;
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 31 oktober 2021 @ 20:31:58 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201976136
Sneeuwen-gel :D
Spoilers!
pi_201976169
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sneeuwen-gel :D
Ja, las ik ook :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201976299
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, las ik ook :D
pi_201976380
Zusje & man kwamen langs. Samen snert / tomatensoep, kunstkroketten en zelfgemaakte patat gegeten, afgetopt met mascaponetoet en begeleid met bier/wijn. Burp.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201976405
Enorme regen. Als het zo voorbij is Dora even laten plassen en dan enorm slapen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201976424
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Skiën. Of nou ja, eigenlijk chaperone zijn voor mijn vader zodat die niet alleen gaat skiën. Verzorgster voor mijn moeder gaat ook mee, die gaat niet skiën.
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?
Hebben wij ook een keer gedaan naar Italië. (Vanwege revalidatie na hernia moest ik ‘liggen’. Vonden de overigen van de groep ook wel eens leuk met de trein. Gelukkig kwam er éen iemand met auto, dat was wel hendig voor de boodschappen.
Zónder skiën vind ik het een hoogte stage, indien goed weer.

@Blues alsnog geslapen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier @minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 31-10-2021 20:55:33 ]
pi_201976564
Piet/Jan is zo geschrokken, dat hij weer foetsie is?

# @Pietverdriet @Jan_Onderwater
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:14:28 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201976939
@AnneX, de moeder van een vriend kreeg een poosje thuiszorg voor wassen, aankleden en injecties met iets na haar nieuwe knie. Dat regelde de regieverpleegkundige in het ziekenhuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 31-10-2021 21:32:36 ]
Spoilers!
pi_201977089
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?
Hebben wij ook een keer gedaan naar Italië. (Vanwege revalidatie na hernia moest ik ‘liggen’. Vonden de overigen van de groep ook wel eens leuk met de trein. Gelukkig kwam er éen iemand met auto, dat was wel hendig voor de boodschappen.
Zónder skiën vind ik het een hoogte stage, indien goed weer.

@:Blues alsnog geslapen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier @:minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?
Ja, ik ga alleen met de trein :Y
Goed om te horen dat het al beter gaat. Klonk afgelopen nacht heel akelig hoe je je voelde -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201977099
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:anneX, de moeder van een vriend kreeg een poosje thuiszorg voor wassen, aankleden en injecties met iets na haar nieuwe knie. Day regelde de regieverpleegkundige in het ziekenhuis.
Vaak kan dat wel als je alleen bent :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201977128
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh ja. Ga je in je eentje met de trein?
Hebben wij ook een keer gedaan naar Italië. (Vanwege revalidatie na hernia moest ik ‘liggen’. Vonden de overigen van de groep ook wel eens leuk met de trein. Gelukkig kwam er éen iemand met auto, dat was wel hendig voor de boodschappen.
Zónder skiën vind ik het een hoogte stage, indien goed weer.

@:Blues alsnog geslapen vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het tel.gesprek met zwager door mn.X begrijp ik, dat hij voor een knievervangende ingreep op de lijst staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier @:minilot Mooie pic. Heb je een Halloween feestje?
Fijn dat het beter met je gaat!

De bejaarde overbuurvrouw van m'n ouders kreeg op een gegeven moment een nieuwe knie (denk dat ze begin 80 was al?) en die was behoorlijk snel weer op de been. We zijn haar wel een paar keer te hulp geschoten omdat ze de steile trap naar zolder niet opkwam en omdat ze de kliko niet altijd naar de straat getrokken kreeg in het begin.
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 21:29:22 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201977196
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Fijn dat het beter met je gaat!

De bejaarde overbuurvrouw van m'n ouders kreeg op een gegeven moment een nieuwe knie (denk dat ze begin 80 was al?) en die was behoorlijk snel weer op de been. We zijn haar wel een paar keer te hulp geschoten omdat ze de steile trap naar zolder niet opkwam en omdat ze de kliko niet altijd naar de straat getrokken kreeg in het begin.
Dat kan heel erg verschillen per geval. Bewegen bewegen bewegen is het belangrijkste.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201977246
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat kan heel erg verschillen per geval. Bewegen bewegen bewegen is het belangrijkste.
Ja natuurlijk is dit ook maar een anekdote.
pi_201977542
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:anneX, de moeder van een vriend kreeg een poosje thuiszorg voor wassen, aankleden en injecties met iets na haar nieuwe knie. Dat regelde de regieverpleegkundige in het ziekenhuis.
Aah…ben benieuwd oftie iemand binnenlaat!
Ging met OV alleen naar huis na staaroperatie.
Ouwe mannen worden steeds eigen-aardiger.

Via mnX mompel ik ook wel eens wat praktische dingen in zijn richting.
Bijv. de optie, dat ZV een revalidatiecentrum zou kunnen (?) adviseren.
Kost vermoedelijk een eigen bijdrage. Au, want geld.
pi_201977575
En ja, dat was een nare nacht! Mn.X sliep door.
Zelfredzaamheid for the win *O*
pi_201977702
@AnneX Driepersoons thuisfeestje ja ;) Fijn van je onderbroek progressie :*

@Sarabi Kijken/keken jullie nog wat horrorigs dit weekend? Wij zitten momenteel aan The Dead Don't Die O+ :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201977821
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Driepersoons thuisfeestje ja ;) Fijn van je onderbroek progressie :*

@:Sarabi Kijken/keken jullie nog wat horrorigs dit weekend? Wij zitten momenteel aan The Dead Don't Die O+ :s)
Wat vind je van de film? Ik vond alleen 'ghouls' leuk aan die film :')

Wij kijken nu Dr Sleep :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 oktober 2021 @ 22:29:50 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201978093
Thuis. Vele bockjes gedronken, geproefd en ook meer dan dat.
Was oa biertoko of we even wilden proeven welk glas beter dronk. Naast 8 bockjes in proefglazen nog een biertje of 3-4 extra onderweg.

Gelukkig kregen we overal ook nog een hapje. Van een bakje met worst en kaas tot een broodje pulled pork or Erwtensoep :9
Prima dag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201979663
Ik heb enorm buikpijn ;( Al sinds gisteren ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201979739
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 07:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb enorm buikpijn ;( Al sinds gisteren ;(
Bah wat rottig. Iets verkeerd gevallen bij dat etentje? Of de “normale “ buikpijn?

Ik ben wat blijer wakker geworden, strontje op het ook is vannacht blijkbaar doorgebroken dus de pijn is weg, dus alleen nog wel jeuk
We have far more in common than that which devides us..
pi_201979793
Ik heb zomaar pijn onder mijn rechtervoet, mediale zijde :?

Goedemorgen ziekenboeg FOK, waar in ieder geval het eten goed is. :* voor Lonaa's buikpijn, hoop dat dat snel weer weg trekt. Zo naar, buikpijn. En mooi te horen dat het met Kaatje haar oog(lid?) al beter gaat.

Ik zo weer naar de fysio *O* (werd misselijk van de pijn van de oefeningen die ze me had meegegeven, weet niet of dat de bedoeling was :X ). Dan een webinar over stressmanagement.
Morgen zwemmen en No Time to Die. (en mythic+ dungeons in wow met vrienden, staat ook op de agenda twee avonden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201979895
Goedemorgen! Twee dagen sauna met een overnachtingen was echt heeerlijk. Zaterdag regen op ons hoofd in het zwembad buiten, zondag zelfs een beetje verkleurd door de zon.
pi_201979926
Goedemorgen!
Kusje op alle pijnen en pijntjes :*

Wij hebben schandalig uitgeslapen. Half acht :D
Imgur krijg ik niks geüplaod, maar ik had nog wel wat liggen van vorige week.

Kornoelje


Kardinaalsmuts


Haagwinde
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201980060
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 07:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bah wat rottig. Iets verkeerd gevallen bij dat etentje? Of de “normale “ buikpijn?

Ik ben wat blijer wakker geworden, strontje op het ook is vannacht blijkbaar doorgebroken dus de pijn is weg, dus alleen nog wel jeuk
Ja, nee, het is niet menstruatiebuikpijn. :+ Doet wel minimaal net zo'n zeer en is ook wel krampend. Het zal wel iets zijn wat ik gegeten heb maar ik heb geen idee wat dan. Heb geen hele nieuwe dingen gehad of questionable dingen.

Ik zet nog even een hele sterke bak koffie, in de hoop (haha) dat ik nog een keer naar de wc kan en het dan over is. Het is dat, of ik heb straks ook maagpijn. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201980269
Dingdong, @Kaatje, inkomstenopgave, Kaatje, inkomstenopgave, dingdongdong.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201980280
Het werd een beetje van beide.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201980289
Goeiemorruguh!
Ik stap zo op de fiets voor maar weer eens 2uurtjes werk. Goeie nacht gehad *G*

twitter
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 november 2021 @ 08:42:17 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201980330
Koffer gepakt *O*
Nog even de laatste klusjes en dan richting station.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201980597
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dingdong, @:Kaatje, inkomstenopgave, Kaatje, inkomstenopgave, dingdongdong.
Dank (waarom krijg ik daar geen mailtje over, voor iedere andere scheet wel)

En is dat altijd op de eerste?

@Lonaa, hopelijk werkt de koffie. Eigenlijk is een peuk erbij nog beter maar doe dat maar niet.

*O* Voor een uitgeslapen @Blues

En natuurlijk fijne dagen @borisz
We have far more in common than that which devides us..
pi_201980648
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En is dat altijd op de eerste?

:Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201980894
Yoooo :O

Mysterieus @Lonaa! Hopelijk gauw over :*

Kardinaalsmuts O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201981151
Goedemorgen :W

Hier ook een raar pijntje. Kan bijna niets vastpakken met mijn linkerhand. Misschien gisteren te veel kracht gezet met het slachten van de pompoen.
pi_201981171
Goedemorgen :* op alle pijntjes
  maandag 1 november 2021 @ 09:52:38 #254
63722 z80
I fink you freaky
pi_201981192
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 08:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Kusje op alle pijnen en pijntjes :*

Wij hebben schandalig uitgeslapen. Half acht :D
Imgur krijg ik niks geüplaod, maar ik had nog wel wat liggen van vorige week.

Kornoelje
[ afbeelding ]

Kardinaalsmuts
[ afbeelding ]

Haagwinde
[ afbeelding ]
De Haagwinde hier is inmiddels in winterslaap. Of kaal, of volledig gekleurd blad.
Straks even door de tuin rauzen en uitstekende takken verwijderen. Wat takken opbinden, wat zooi aan de kant schuiven. En wat mest bij de bomen gooien. Dan moet het voor dit jaar klaar zijn.
Hooguit nog een zak lavameel halen, maar zag dat die per 20KG komt. Iets te veel voor op de fiets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:56:41 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201981235
Lavameel, waarvoor is dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 1 november 2021 @ 10:11:26 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_201981423
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 09:56 schreef derLudolf het volgende:
Lavameel, waarvoor is dat?
Lavameel/lavagruis is een bodemverbeteraar. Hier staan een aantal fruitboompjes op kleigrond. Daarvoor heeft er een laurierhaag gestaan.
Ze zeggen dat de lavameel goed is voor fruitbomen en tegen heermoes. Voor die paar euro wil ik de gok wel wagen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201981517
@Isabeau zo had ik vorige week ineens een rare pijn aan m'n hiel. En zaterdagochtend was dat ineens ook weer weg. Raar altijd. Ik hoop dat jouw voetpijn ook ineens verdwijnt. :Y
pi_201981649
Mogguh!

Beterschap en kusje erop voor alle pijntjes en pijnen :*

Ik heb nu ongeveer een week een rechterheup (of spier?) die me af en toe het leven zuur maakt. Loop soms echt een beetje naar voren gebogen, nadat eerst naar voren buigen al vet nasty is om te moeten doen :')

Maar ik wijt dat vooral aan het werk. We staan vaak in verkeerde houdingen, en dat in toom houden van honden van >30 kg (gisteren eentje van 60 kg) zal ook wel niet bevorderlijk zijn :D

/struisvogelt gewoon lekker verder

Nog een happy Halloween @minilot !
Ik had gisteren wel de theme song van The Nightmare Before Christmas in mijn hoofd. O+
pi_201981704
Ik heb vrij vaak "zomaar" pijntjes die dan ook wel weer over gaan.



PR squat clean gejoepst van 59 kg en een backsquat PR van 105. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201981723
@Myraela : Mooie kaarten! *;

En ik duim nog voor jullie bod hoor! Ik had helemaal gemist dat je ook aan het kijken was!
Wanneer horen jullie wat?
(Wij morgen)

@AnneX oef, naar van die prikken. Hoe gaat het verder met het herstel van de neus? :*

@Barreltje : ik las iets over een nieuwe date, maar ik loop denk ik nog achter. Hoe is het met de fransoos afgelopen? :D
pi_201982764
Wat een ziekenboeg met diverse kwalen -O-
Voorspoedig herstel voor allemaal.

@Lonaa je traint weer volop en P.R.ren zelfs. Ontzie je daarbij de schouders?

@Myraela wat vonden de ontvangers van de grappige tafeltjes die jullie hadden gemaakt? (Vannacht zag ik een filmpje, dat iemand iets vergelijkbaars deed met kleurpotloden.)

@Candaasje vanwege expliciet bah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201982777
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:01 schreef AnneX het volgende:
@Lonaa je traint weer volop en P.R.ren zelfs. Ontzie je daarbij de schouders?
Ja, nog steeds. En nog steeds wekelijks/2-wekelijks fysio. En 3 keer per week specifieke oefeningen om schouder te stabiliseren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201982792
En voor Voor @Blues goed geslapen en naar het werk en daarna mindful naar huis. w/
pi_201982805
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nog steeds. En nog steeds wekelijks/2-wekelijks fysio. En 3 keer per week specifieke oefeningen om schouder te stabiliseren.
Wow. Veel. Stil. Drop :*
pi_201983071
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wow. Veel. Stil. Drop :*
Ik doe er echt alles aan om het beter te laten worden, want pffft.
Nu voor het eerst naar een osteopaat, want ja waarom niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201983445
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef AnneX het volgende:
En voor Voor @:Blues goed geslapen en naar het werk en daarna mindful naar huis. w/
Ik ga beginnen met goed nieuws, want heen fietsen en werken ging prima.
Ook met afhouden/afkappen... van al te veel gebabbel met collega's en artsen die toch vaak aan mijn bureau staan om te vragen hoe het gaat en om dan niet 20x hetzelfde verhaal te houden, zegt ik tegenwoordig: het gaat nog wisselend, ik wil het dan ook kort houden en verder met mijn klussen - met een glimlach :+ Werkt goed.

Ebike-batterij totaal oninteressant verhaal eigenlijk :O :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus lease-maatschappij nummer bellen. Hang eindeloos aan de lijn.. dus straks na lunchpauzetijd maar weer proberen en deze stressfactor even laten zakken :% :s)
pi_201983458
En stomme pijntjes overal zeg :{w :*
pi_201983493
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ga beginnen met goed nieuws, want heen fietsen en werken ging prima.
Ook met afhouden/afkappen... van al te veel gebabbel met collega's en artsen die toch vaak aan mijn bureau staan om te vragen hoe het gaat en om dan niet 20x hetzelfde verhaal te houden, zegt ik tegenwoordig: het gaat nog wisselend, ik wil het dan ook kort houden en verder met mijn klussen - met een glimlach :+ Werkt goed.

Minder nieuws, er is echt iets met mijn ebikebatterij. Dat idee had ik al eerder met door duinen fietsen, ik neem m vol mee en 15 km en dan 3 van de 5 blokjes al leeg, en als je hem dan wegzet en weer pakt de volgende dag voor een kort stukje is ie binnen 2 km leeg. Klopt niet.
Nu had ik 'm op batterij-percentage gezet met terugfietsen want, ik had nog maar 1 blokje ipv de 3 waarmee ik 'm parkeerde in de fietsenstalling bij het zkh 8)7 en 15%, naar 10, naar 2 en na 1 kwart van de afstand hield ie ermee op. Dat vind rug niet leuk en had vollle bak wind tegen :(

Dus lease-maatschappij nummer bellen. Hang eindeloos aan de lijn.. dus straks na lunchpauzetijd maar weer proberen en deze stressfactor even laten zakken :% :s)
Fijn voor al het andere, klote van de batterij.

Batterij in zo'n korte tijd leeglopen is heel erg raar. Lijkt me een oude batterij of dat die niet een goede behandeling heeft gehad voordat die bij jou kwam. Ben daar ooit ook mee in de mist gegaan (meerdere keren onderaan de heuvel die ik nog op moest om naar m'n werk te komen).

Duimen dat je snel een nieuwe krijgt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201983673
Beterschap voor alle ziekzwakmisselijk en pijntjes! :*

En @Isabeau, lijkt me toch niet dat misselijk van de pijn van de oefeningen de bedoeling was van de fysio :+

Ik had een heerlijke ochtend in bed met gezelschap , daarna half uurtje online meeting en zo lekker wandelen met de buurvrouw in het zonnetje. Today is a good day O+ . Na wandelen weer even bed in (dit keer wel alleen). En dan erna nog anderhalf uur werkgroep van morgen voorbereiden en dan zit de werkdag er alweer op :).
pi_201983676
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn voor al het andere, klote van de batterij.

Batterij in zo'n korte tijd leeglopen is heel erg raar. Lijkt me een oude batterij of dat die niet een goede behandeling heeft gehad voordat die bij jou kwam. Ben daar ooit ook mee in de mist gegaan (meerdere keren onderaan de heuvel die ik nog op moest om naar m'n werk te komen).

Duimen dat je snel een nieuwe krijgt.
Het kan geen oude batterij zijn, want hij zit in mijn frame en het is een gloednieuwe fiets..
Nu heb ik gebeld, maar ik moet mailen, ik sta niet in hun bestand :?
Hij wist niet naar welk mailadres, dan moet ik de leasemaatschappijn maar even bellen/mailen.
Jongens........... doe ff normaal 8)7
pi_201983740
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Het kan geen oude batterij zijn, want hij zit in mijn frame en het is een gloednieuwe fiets..
Nu heb ik gebeld, maar ik moet mailen, ik sta niet in hun bestand :?
Hij wist niet naar welk mailadres, dan moet ik de leasemaatschappijn maar even bellen/mailen.
Jongens........... doe ff normaal 8)7
Jeetje zeg, wat een gedoe, daar zit je helemaal niet op te wachten. En nee, dan kan het geen oude batterij zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201983782
Dat was weinig mindful op de ebike. -O-
Sch.ma had geleerd om te zeggen”naar omstandigheden redelijk wel”.
Dievan jou vind ik 1000 x beter: “ wisselend”

En dit gebeurt als je dénkt, dat je een arm ‘onder controle’ hebt.😂
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201984015
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 13:37 schreef AnneX het volgende:
Dat was weinig mindful op de ebike. -O-
Sch.ma had geleerd om te zeggen”naar omstandigheden redelijk wel”.
Dievan jou vind ik 1000 x beter: “ wisselend”

En dit gebeurt als je dénkt, dat je een arm ‘onder controle’ hebt.😂
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no!

Was totaal niet mindfull terug.
Ik voelde m'n stresslevel ook flink oplopen, terwijl dit ook weer een perfecte situatie is voor mijn CGT. De 5 G's.
Die is nog verre van automagisch aanwezig in mijn brein |:) |:)
pi_201984059
Ik voel me een beetje gekwakzalvert bij de osteopaat, maar voor uit, ik ben er voor verzekerd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201984091
Ai @AnneX, da's niet fijn, zulke dingen. Eventjes maar niets optillen dan.

Denk je dat het werkt @Lonaa?

Nou, net het formulier inkomsten (nul dus) ingevuld, fluitje van een cent.
Vervolgens nog wat "taakjes" gedaan (er was ook iets niet overgekomen). En ik kreeg de uitnodiging voor een cursus van UWV volgende week. Zie ik een bekende naam van een oud collega die een jaar geleden weg moest (totaal andere afdeling en werk). Wel leuk om haar weer eens te "zien".
We have far more in common than that which devides us..
pi_201984159
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Denk je dat het werkt @Lonaa?
Ja, weet niet zo goed. Ik vind dat het idee van osteopathie in z'n essentie best logisch klinkt, maar uh, ik had ook wel het idee dat ie eerst harder tegendruk gaf toen ie me dingen liet doen en nadat ie een beetje aan me gezeten had (met oa. magneten :D ) minder harde tegendruk gaf en zei 'zie je gaat veel beter'. Mwoah, ik weet niet of het zo werkt :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201984163
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 14:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me een beetje gekwakzalvert bij de osteopaat, maar voor uit, ik ben er voor verzekerd. :')
Edit. Gelezen ;)
pi_201984214
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, weet niet zo goed. Ik vind dat het idee van osteopathie in z'n essentie best logisch klinkt, maar uh, ik had ook wel het idee dat ie eerst harder tegendruk gaf toen ie me dingen liet doen en nadat ie een beetje aan me gezeten had (met oa. magneten :D ) minder harde tegendruk gaf en zei 'zie je gaat veel beter'. Mwoah, ik weet niet of het zo werkt :')
Ik krijg hier mijn shiatsu-massage ervaring vibes bij.... oO< :')
pi_201984229
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 14:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik krijg hier mijn shiatsu-massage ervaring vibes bij.... oO< :')
:D

Ik kom er dus ook net achter dat ik niet voor het hele bedrag van het consult verzekerd ben want "tot 40 euro per dag". Motherfuckers. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201984352
Ik keek ook wel een beetje verwonderd toen Mister konijn hier met een magneetapparaat behandeld werd. :P Naast dus het terug/recht duwen van de wervels.
Moet wel zeggen dat ie dankzij de behandelingen en/of de gabapentine het nu echt wel 100x beter doet en weer plezier in het leven heeft. Maar welke therapie nu welk deel van zijn verbetering voor rekening mag nemen.. geen idee :D
pi_201984360
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:AnneX, da's niet fijn, zulke dingen. Eventjes maar niets optillen dan.

Denk je dat het werkt @:Lonaa?

Nou, net het formulier inkomsten (nul dus) ingevuld, fluitje van een cent.
Vervolgens nog wat "taakjes" gedaan (er was ook iets niet overgekomen). En ik kreeg de uitnodiging voor een cursus van UWV volgende week. Zie ik een bekende naam van een oud collega die een jaar geleden weg moest (totaal andere afdeling en werk). Wel leuk om haar weer eens te "zien".
Doet zijn ook de cursus of geeft ze hem? In het eerste geval vind ik het wel raar dat je dat soort info over anderen krijgt.
pi_201984379
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Doet zijn ook de cursus of geeft ze hem? In het eerste geval vind ik het wel raar dat je dat soort info over anderen krijgt.
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201984405
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.
Qua avg is dit niet ok natuurlijk….
pi_201984424
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Qua avg is dit niet ok natuurlijk….
Ja, ik had haar hier ook over gemaild maar da's natuurlijk wel te laat om er nog iets aan te doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201984430
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Qua avg is dit niet ok natuurlijk….
Precies wat ik wilde zeggen! Ik zou zoiets zeker melden. Dadelijk sluipt er een virus in, heb je allemaal spam in je inbox.

Of *rillll* gaat iedereen op ‘reply all’ klikken :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201984464
Ik moest een vergader afspraak maken. Enige optie lijkt vanavond te zijn. Maar een van de twee andere deelnemers liet maar niks weten. En ik had geen telefoonnummer.

Vanmorgen mail van de andere deelnemer. Met daarin doorgestuurd de reactie van de niet-reageerder… die had alleen naar haar maatje gemaild, en niet naar mij. Terwijl ik de datum aan het plannen was :')
Uur daarna mail van de niet-reageerder: of er nog een link kwam.

Als jij vorige week je mail fatsoenlijk verstuurd had zus, had je die link allang gehad. Maar ik zat op jou te wachten :(

Vriendelijke groet, Cat :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201984522
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Precies wat ik wilde zeggen! Ik zou zoiets zeker melden. Dadelijk sluipt er een virus in, heb je allemaal spam in je inbox.

Of *rillll* gaat iedereen op ‘reply all’ klikken :r
Ja heb gevraagd of dit standaard was bij het uwv en zo ja, of ze mijn mailadres in het vervolg in BCC (zoals het hoort) willen zetten. Gelukkig is dit maar een groepje van 7 (8 met de docent erbij) maar ik vrees met grote vrezen uitnodigingen voor enorme webinars
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 1 november 2021 @ 15:02:40 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201984810
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zij doet de cursus ook. En ja, dat viel mij ook op, de mail was gericht aan alle deelnemers waarbij onze mailadressen "open en bloot" stonden. Nou hebben we vanaf volgende week een online cursus (normaal f2f) maar ik vond het ook wat vreemd.
_O-

Wat een amateuristische kneuzenactie dat zeg, damn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201985138
https://www.uwv.nl/privac(...)ens-die-uwv-verwerkt
Echt onprofessioneel van ze inderdaad.

Ik vraag tegenwoordig wel expliciet naar de genomen maatregelen als ik zo'n soort actie tegenkom. In professionele situaties wil ik dat hier heel bewust rekening mee gehouden wordt. Dat doe ik op het werk ook, ook al is dat niet altijd makkelijk.
Lastig in jouw situatie natuurlijk, omdat je ook afhankelijk van ze bent.
pi_201985293
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:28 schreef Tuindier het volgende:
https://www.uwv.nl/privac(...)ens-die-uwv-verwerkt
Echt onprofessioneel van ze inderdaad.

Ik vraag tegenwoordig wel expliciet naar de genomen maatregelen als ik zo'n soort actie tegenkom. In professionele situaties wil ik dat hier heel bewust rekening mee gehouden wordt. Dat doe ik op het werk ook, ook al is dat niet altijd makkelijk.
Lastig in jouw situatie natuurlijk, omdat je ook afhankelijk van ze bent.
Vorige week had een dame het steeds ook over privacy en dingen die niet (meer) konden en dan nu dit. Heel raar.

Maar goed mailtje gestuurd en ik zie wel of ik antwoord krijg.

Nu naar kennissen voor een gezellige avond en Syrisch eten :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_201986374
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moest een vergader afspraak maken. Enige optie lijkt vanavond te zijn. Maar een van de twee andere deelnemers liet maar niks weten. En ik had geen telefoonnummer.

Vanmorgen mail van de andere deelnemer. Met daarin doorgestuurd de reactie van de niet-reageerder… die had alleen naar haar maatje gemaild, en niet naar mij. Terwijl ik de datum aan het plannen was :')
Uur daarna mail van de niet-reageerder: of er nog een link kwam.

Als jij vorige week je mail fatsoenlijk verstuurd had zus, had je die link allang gehad. Maar ik zat op jou te wachten :(

Vriendelijke groet, Cat :*
:D :X
pi_201986378
Powernappen kan zomaar anderhalf uur worden als je ook nog een interessante podcast hebt O+
pi_201986400
Ik heb overigens nog steeds buikpijn en blijkbaar is 6 november een populaire dag om je verjaardag te vieren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201986734
Oh, wij hebben een verjaardag op 4 nov. Wordt ws een Jordanees feestje.
Mn wiegie was een stijfselkissie genre. B-)

Vanmiddag op school kwam ik langs de kinderen in de onderbouw, die met jas en rugzak klaarstonden om naar buiten te gaan. De kinderen komen ongeveer tot vlak boven de knie: “waarom heb jij een pleister” “wat zit er op je neus” tot 4 x toe. 😂
pi_201986745
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overigens nog steeds buikpijn en blijkbaar is 6 november een populaire dag om je verjaardag te vieren.
Osteopaten werken toch ook op ‘buikpijn’?
Heeftie dat niet gediagnosticeerd? Of heb je dat niet verteld bij de intake?
  maandag 1 november 2021 @ 17:09:55 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201986752
Waarom zou je een osteopaat moeten vertellen waar je voor komt? Dat voelen ze toch wel aan, en lezen ze van je voorhoofd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201987245
Ik heb nu 3 kwartier van mijn leven besteed aan het lezen over osteopathie ^O^
Voor mij staat het naast de shiatsu massage die ik mocht ontvangen in de zomer :+
  maandag 1 november 2021 @ 17:53:43 #298
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_201987285
Ben speciaal hier voor Piet.

*O* :W
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_201987339
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 10:39 schreef Candaasje het volgende:
@:Myraela : Mooie kaarten! *;

En ik duim nog voor jullie bod hoor! Ik had helemaal gemist dat je ook aan het kijken was!
Wanneer horen jullie wat?
(Wij morgen)
Ons (kansloze) bod zat 26k boven de vraagprijs. Het winnende bod zat daar nog ruim een ton boven.

Dat we het niet zouden hebben, waren we wel vanuit gegaan. Maar dat mensen zoveel overbieden… damn.
pi_201987446
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:58 schreef Myraela het volgende:
Het winnende bod zat daar nog ruim een ton boven.
:{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201987533
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 18:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
:{
Ja joh. Ik baal niet eens zo erg van het huis. Tuurlijk, jammer, maar dat hoort erbij. Maar ik maak me wel zorgen als dit blijkbaar het spelletje is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')