Schande dat je die twee spelers in een adem noemt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
Hij kan toch scoren dus. Echt de mindere versie van Danny Koevermans die Vinicius.
Dat ben je daar al met 6 goals.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:57 schreef TehRocks het volgende:
Vinicius is gewoon topscorer van Portugal geweest, vergeet dat niet. Dat wist ie wel goed te verhullen.
Huilen dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schande dat je die twee spelers in een adem noemt.
Nou nou poe poe wat een schande zegquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je t leuk, maat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Dven het volgende:
Je ziet Twente wel instorten hoor. Die 2 dagen rust... Competitievervalsing in feite.
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:10 schreef TehRocks het volgende:
Toch frappant dat je met afstand meest technische middenvelder permanent op de bank zit.
Het was @AFCNiels deze weekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:10 schreef Salina het volgende:
[..]
En @:GGMM die steeds op het juiste moment binnen komt met zijn jinxen.
Helemaal niet gek. Speelt als een oude opa zonder enig pit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:10 schreef TehRocks het volgende:
Toch frappant dat je met afstand meest technische middenvelder permanent op de bank zit.
quote:
We danken AFCNiels, Frozen en GGMM voor het mogelijk maken van deze onvergetelijke namiddag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:15 schreef GGMM het volgende:
Ik kom weer net op het juiste moment binnen
Heeft nauwelijks gespeeld toch? Kan me niet heugen dat hij hele wedstrijden slecht heeft gespeeld ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow. Ja. Kun je nog zo technisch zijn, als je er geen hol mee doet.
Komt omdat hij in di wedstrijden dat hij wel speelde, totaal onzichtbaar was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heeft nauwelijks gespeeld toch? Kan me niet heugen dat hij hele wedstrijden slecht heeft gespeeld ofzo.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, typische speler die in een goed draaiend elftal soms fantastische dingen laat zien. Als het niet regent, niet te hard waait, zijn vrouw 's ochtends lief is geweest, het verkeer meezat, de supporters niet te hard zingen, zijn schoenen niet te strak zitten, de goede boxershort 's ochtends klaar lag, de krant op tijd was en de hond keurig op een plek scheet waar het mocht.
Mijn welgemeende excuses!quote:
leuk om hem weer eens op het veld te zien. Hopelijk nu voor langer als 3 wedstrijden...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:22 schreef Zorro het volgende:
Maxi is in die paar minuten gevaarlijker dan Zahavi normaal in de hele wedstrijd is.
*langer danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
leuk om hem weer eens op het veld te zien. Hopelijk nu voor langer als 3 wedstrijden...
Was hij voor z’n blessure begin vorig seizoen ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:22 schreef Zorro het volgende:
Maxi is in die paar minuten gevaarlijker dan Zahavi normaal in de hele wedstrijd is.
Dit is het PSV topic….quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap!
Je hebt 0-4 en 5-0 van Feyenoord en Ajax verloren, stop maarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Nog niks aan de hand mocht Heracles ajax op een gelijkspel houden..
Ajax krijgt AZ en Feyenoord nog voor de winterstop. PSV heeft ze alle 3 al gehad, waarvan 2 uit.
en ajax verliest van utrecht,twente, en speelt gelijk in almelo...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:39 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je hebt 0-4 en 5-0 van Feyenoord en Ajax verloren, stop maar
Die twee wedstrijden waren een blamage. Onder geen enkele conditie zou je met die cijfers van je directe concurrenten moeten verliezen. Maar goed, je staat nu derde binnen twee punten van de nummer één. Niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
en ajax verliest van utrecht,twente, en speelt gelijk in almelo...
PSV speelde zowel tegen ajax en feyenoord zonder voorbereiding(rust).
Bedankt alvast!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap!
Of je nu met 1-0 of met 5-0 verliest, het zijn beide 3 punten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden waren een blamage. Onder geen enkele conditie zou je met die cijfers van je directe concurrenten moeten verliezen. Maar goed, je staat nu derde binnen twee punten van de nummer één. Niets aan de hand dus.
De uitslag had idd nooit zo hoog mogen uitvallen. Maar het spel voor de knock out (3-0) was zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden waren een blamage. Onder geen enkele conditie zou je met die cijfers van je directe concurrenten moeten verliezen. Maar goed, je staat nu derde binnen twee punten van de nummer één. Niets aan de hand dus.
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Het is jammer dat wij zo’n beroerde selectie hebben. Met een beetje goeie spelers zou de kampioensstrijd dit jaar echt spannend kunnen zijn. Onvoorstelbaar gezien de financiële middelen van Ajax. Dat moet daar op een gegeven moment toch ook gaan broeien?
Dat geloof ik niet. We hebben te veel middelmaat die ook nog eens erg wisselvallig is. Dan is elke wedstrijd tegen elke tegenstander spannend. Kan alle kanten op, iedere wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.
Het kan nog altijd spannend blijven. Zeker als Romero weer helemaal fit wordt. Want die gozer heeft echt potentie.
Romero heeft zeker potentie. Maar dat zeggen we nu al een paar jaar. Hetzelfde geldt voor Guti en Mauro. Die hebben ook potentie. Maar het komt er al jaren niet uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.
Het kan nog altijd spannend blijven. Zeker als Romero weer helemaal fit wordt. Want die gozer heeft echt potentie.
Mauro potentie ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Romero heeft zeker potentie. Maar dat zeggen we nu al een paar jaar. Hetzelfde geldt voor Guti en Mauro. Die hebben ook potentie. Maar het komt er al jaren niet uit.
Daarnaast hebben we een aantal spelers die op papier geweldig zouden moeten zijn. Maar die lijken het ook allemaal niet meer te hebben.
We hebben een paar super talenten. Maar die laten het al een paar maanden niet zien.
Iedere speler in de selectie van PSV kan beter, maar geen van allen halen ze hun potentie. En dan kan er wel geroepen worden 'dat ze niet zo goed zijn als wij denken' maar daar geloof ik helemaal niets van.
tijd voor de vutquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is feest vandaag 🥳
[ twitter ]
Is jouw vriend @7Eleven hier nog geweest gisteren?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Walgelijke doodsverwensing. Ban. @:GGMM @:Onlogisch doe jullie werk eens.
Hoe werkt dat eigenlijk, mag hij aanblijven als directeur na z'n 67e of wat dan ook zijn pensioensleeftijd is?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat mijn goede vriend @7Eleven louter hier te vinden is als a) Ajax wint. Of b) PSV verliest.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Is jouw vriend @:7eleven hier nog geweest gisteren?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is feest vandaag 🥳
[ twitter ]
Oei, dat had ik nou helemaal niet achter hem gezocht!quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat mijn goede vriend @:7Eleven louter hier te vinden is als a) Ajax wint. Of b) PSV verliest.
Beide was gisteren niet het geval dus ik vrees dat de kans klein is.
?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Idd. Past perfect op niveau Heerenveen/Twente/Heracles. Niet bij Psv. Of alleen als speler nr 22 oid.quote:
die had sinds de C'tjes geen goal meer gemaakt, laat 'm.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Dat soort ''klootzakken'' ontbraken juist binnen de selectie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Als ze kunnen voetballen heb je er wat aan ja dat ontbreekt bij Vinicius wel totaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat soort ''klootzakken'' ontbraken juist binnen de selectie.
Liever een opgefokte Vini dan Gotze die met Alvarez staat te knuffelen vlak voor de 3-0 van ajax, zomeravondvoetballers heb je niks aan.
Insert gifje van Gorter die van der Doelen in de ogen prikt.quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Is Björn ook al een wappie?quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Leek me zo'n nuchtere gast.quote:
Die kan niet voetballen hč. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan niet voetballen hč. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Hoe durf je positief te zijn!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Wat rook jij ?quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Hey Bronson ouwe trekspeen!quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!
Op wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ha Litmanen! Ben je nog steeds zo ziedend?
Dat is voor veel PSVers heel lastigquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan trots zijn op je eigen prestaties zonder meteen anar ajax te kijken toch?
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Is andersom ook gewoon het geval. Wijden zelfs heel een spandoek aan PSV.
Kijk op ajaxshowtime wanneer PSV een competitie wedstrijd speelt en ze gaan over de 1000 wedstrijd reacties
Na de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de wedstrijd
Is goeie entertainment
Zeker..quote:
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker..
Het is altijd geluk, elk doelpunt is een counter en PSV is de smerigste club ter wereld![]()
Lach me kapot om de reacties daar.
Maakt niet uit. Banter over en weer hoort erbijquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef Intint het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
Götze nog ziek lees ik, dat project lijkt ook niet echt te slagen.
Je kan Götze inmiddels wel vergelijken met Charisteas he?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
''Staan gewoon 2e''
Eindelijk zegt die Been iets zinnigs
Tja, zolang je maar wint is het ok.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt welquote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.
Ja, maar dat reddingspercentage zegt ook niet alles. Of jij een bal redt die vanuit een moeilijke hoek van x-afstand wordt geschoten omdat je verdediging goed staat, of dat vanaf die zelfde afstand op een counter wordt gepasseerd omdat de aanvallers van de tegenstander uit drie opties kunnen kiezen is nog wel een verschil.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt wel
Was z'n moeder blij mee. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is wel weer zo dat elk schot op doel tegen PSV er in vliegtWas vorig jaar met Mvogo ook al zo, die had ook altijd een schoon shirtje aan het einde van de wedstrijd
Altijd maar zeiken he op ons psvquote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar wint is het ok.
Ze vinden altijd wel iets om te kunnen zeiken op PSV.. zei het laatst nog nadat ze er achter kwamen dat Sangare beter was dan dat ze deden voorkomen en hun fout moesten toegeven.
Ongelofelijk jongequote:Op donderdag 4 november 2021 00:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Altijd maar zeiken he op ons psv
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Zouden meer mensen moeten doen hč.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Ik heb Vertessen een kuise foto gestuurd en de belofte gemaakt om een spannende te sturen als ze vanavond winnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?
Ik kan ook pas de tweede helft inschakelen, helaas.
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasserenquote:
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een slechte opstelling zeg..
Waarom geen ginkel of proper?
Pröpper is helemaal niet meegereisd toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.
Is die ook al blessa?
Ja uit die hoek moet het wel komen idd.quote:
Omdat wündertrainerquote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat sowieso van blessure naar blessure, geloof ik.. vond het eigenlijk een hele goede transfer van PSV (zeker gezien de transfersom) en had verwacht dat hij moeiteloos mee zou draaien in de basis, maar het gaat toch iets anders voorlopig..quote:Op donderdag 4 november 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.
Ik heb liever dat je geblesseerd zegt maar hij heeft een enkelblessure. Licht dacht ik.
Dit wordt 5-0.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
4-1-2-1-1-1denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
Ik gooi er een extra biertje in en hoop er het beste van. Zal wel weer facepalmen worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco met 2.1 odds, mocht iemand gratis geld willen verdienen.
Dit gaat een pijnlijke avond worden ben ik bang
Lange_Lans > Roger ?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is maar en spelletje.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasseren
Het wentquote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Succes vrinden, met deze zware zit
Hoeveel heb je ingezet en waarop?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Bedankt voor het gratis geld,
Makkelijkste bet ooit
Inderdaad. Maar voor de PSV supporter mogelijk wat spanning. Maar voor de neutrale toeschouwer is dit een slechte pot. Beide ploegen zijn erg slordig en creëren niets.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef tja77 het volgende:
Gaat op zich niet zo slecht….
Dikke kans dat Monaco 1 mogelijkheid krijgt en meteen scoort door een onzekere Drommel.
Van PSV had ik ook niet verwacht dat ze iets zouden creëeren. Geen Gakpo, Götze, Madueke en van Ginkel. Dan is het beetje creativiteit dat er normaal gesproken was, volledig weg.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor de PSV supporter mogelijk wat spanning. Maar voor de neutrale toeschouwer is dit een slechte pot. Beide ploegen zijn erg slordig en creëren niets.
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van PSV had ik ook niet verwacht dat ze iets zouden creëeren. Geen Gakpo, Götze, Madueke en van Ginkel. Dan is het beetje creativiteit dat er normaal gesproken was, volledig weg.
Ik vraag mij dat ook af. Welke ploeg kampt met zoveel blessures en onfitte spelers. Bizar allemaal.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Vertessen ook al kapoet.
Schmidt sloopt iedereen, wat is dit joh?
Real Madrid kan er ook wat van. Maar als je ziet hoe die trainen is dat totaal geen verrassing. Zou me niets verbazen als de kracht trainingen bij PSV ook waardeloos zijn, anders is dit wel allemaal heel toevallig.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook af. Welke ploeg kampt met zoveel blessures en onfitte spelers. Bizar allemaal.
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Real Madrid kan er ook wat van. Maar als je ziet hoe die trainen is dat totaal geen verrassing. Zou me niets verbazen als de kracht trainingen bij PSV ook waardeloos zijn, anders is dit wel allemaal heel toevallig.
Volgens mij hadden we vorig jaar ook een absurd aantal blessures?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.
Bovendien zijn twee van die blessures bij notoire brekebeentjes die nog nooit een maand aan een stuk fit zijn geweest.
We praten over twee seizoenen waar dit al bij PSV speelt. Afgelopen seizoen kampte men ook al met veel blessures.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Je mist vooraf de 3Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.
Bovendien zijn twee van die blessures bij notoire brekebeentjes die nog nooit een maand aan een stuk fit zijn geweest.
Omdat je hoopt dat ze fit blijven en dat het dan mooi meegenomen is als ze mee kunnen doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Pröpper die amper speelt kampt met een enkelblessure.
[..]
We praten over twee seizoenen waar dit al bij PSV speelt. Afgelopen seizoen kampte men ook al met veel blessures.
Pröpper die notabebe amper speelt is er niet bij vanwege een enkelblessure. Guti lag er maanden uit. Wie niet. Van Ginkel en Gotze zou je inderdaad kunnen zeggen dat het blessure gevoelige spelers zijn.
Maar waarom haal je dan dat soort spelers?
Vreemd dat onze wündertrainer dat niet aan heeft zien komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:57 schreef Perrin het volgende:
Vinicius heeft alweer 50 min gespeeld, dat is wel zijn max.
Dit kan geen toeval meer zijn. Dat maak je mij niet wijs.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal toevallig, volgens BehoorlijkKritisch althans. Achteraf gezien toch niet zo kritisch.
Sfeer was best goed na de 5-0 tegen PSV.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt als je de Arena gewend bent.
Tja je blijft PSV uiteraard steunen. Dat het frustrerend is vanwege de blessures etc. is niet zo heel gek. Ze hebben laten zien en dat er zelfs tegen Benfica meer in kan zitten.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:29 schreef Perrin het volgende:
Dit is een ploeg waar je alleen als ekte PSV-fan van kunt houden.
Ja puntje binnengehakt. Dat is ook verdiend.quote:
Ja het begin van het seizoen was nog leuk. Alleen twijfel of het alleen pech is al die blessures hoor. Ze vallen bij bosjes om. Vandaag ook weer + kramp hier en daar terwijl er net een uur gespeeld was.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja je blijft PSV uiteraard steunen. Dat het frustrerend is vanwege de blessures etc. is niet zo heel gek. Ze hebben laten zien en dat er zelfs tegen Benfica meer in kan zitten.
Dat maakt het zo frustrerend. De blessures en niet fit zijn over 90 min. Dat lijkt mij geen toeval. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja het begin van het seizoen was nog leuk. Alleen twijfel of het alleen pech is al die blessures hoor. Ze vallen bij bosjes om. Vandaag ook weer + kramp hier en daar terwijl er net een uur gespeeld was.
En dikke winst gepakt?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Bedankt voor het gratis geld,
Makkelijkste bet ooit
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben bijna thuis. De uitslag aub nog niet verklappen want mijn vrouw heeft de wedstrijd voor me opgenomen. #zinin
Dat heb je met succes supporters inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sfeer was best goed na de 5-0 tegen PSV.
Ik zeg niks maar je gaat wel genieten hoor!quote:Op donderdag 4 november 2021 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben bijna thuis. De uitslag aub nog niet verklappen want mijn vrouw heeft de wedstrijd voor me opgenomen. #zinin
Kijk zo kan het dus ook! Iedereen hier altijd maar aan het roepen wat voor ongelofelijk sneue kaasschaafmongool jij bent, maar je bewijst hier toch maar weer mooi het tegendeel. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿quote:Op donderdag 4 november 2021 20:52 schreef 7Eleven het volgende:
Gefeliciteerd met de bijna zekere 3e plek/overwintering!
Ik ben nog niet overtuigd hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk zo kan het dus ook! Iedereen hier altijd maar aan het roepen wat voor ongelofelijk sneue kaasschaafmongool jij bent, maar je bewijst hier toch maar weer mooi het tegendeel. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Altijd dezelfde simpelen die happenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk zo kan het dus ook! Iedereen hier altijd maar aan het roepen wat voor ongelofelijk sneue kaasschaafmongool jij bent, maar je bewijst hier toch maar weer mooi het tegendeel. 🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Dat is een goede voor 3 keer woordwaardequote:Op donderdag 4 november 2021 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders. Ik zat namelijk in een nette villa met zwembad en hottub.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Altijd dezelfde simpelen die happen
Was jij niet de pleb die aldoor op fok (🥲🥲) moest flexen van z’n all-in Griekenland reis? Zeker lekker goedkoop in oktober?
In tegenstelling tot jouw moeder. Die kan goffetomme een golfbal door een tuinslang zuigen. Topwijf!quote:Op donderdag 4 november 2021 22:52 schreef Boussaadia het volgende:
PSV kan er echt helemaal niks van.
Ik hoef echt geen uitleg, ik vind het mooi dat mensen zoals jij ook zomaar op vakantie kunnen! Nu nog stoppen met die rare hetzes tegen anon users op Fok, je bent een - ik neem aan - volwassen vent(je).quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders. Ik zat namelijk in een nette villa met zwembad en hottub.All-in is niet aan mij besteed.
Voor mij was dat goedkoop ja. Ik kan me zomaar voorstellen dat het voor jou onbetaalbaar zou zijn.
Ontspoord, vond je leuker toen je blogpostte over je 2-sterrenresort tripjequote:Op vrijdag 5 november 2021 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw moeder. Die kan goffetomme een golfbal door een tuinslang zuigen. Topwijf!
Je stelde me twee vragen en ik antwoordde netjes. (zo ben ik opgevoed)quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:52 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen uitleg, ik vind het mooi dat mensen zoals jij ook zomaar op vakantie kunnen! Nu nog stoppen met die rare hetzes tegen anon users op Fok, je bent een - ik neem aan - volwassen vent(je).
Dat trek ik me echt aan. Ik ga er serieus over denken om mijn leven te beteren 7eleven!quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ontspoord, vond je leuker toen je blogpostte over je 2-sterrenresort tripje
Hey Bronson verrekte fopspeen!quote:Op donderdag 4 november 2021 22:52 schreef Boussaadia het volgende:
PSV kan er echt helemaal niks van.
Tot zover mijn analyse.
Als we dit jaar de EL winnen en Bruma scoort de winnende in de finale, dan laat ik een Bruma tattoo zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
Nul gehouden
Niet verloren
We gaan de Europa league winnen boys
Mooie Catch-22quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als we dit jaar de EL winnen en Bruna scoort de winnende in de finale, dan laat ik een Bruna tattoo zetten.
Saved by autocorrect.quote:
Misschien is het wel een hele mooie jongenquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Saved by autocorrect.
Wel kut als ze in de winter een Bruna kopen die blijkt te kunnen voetballen.
Ik heb nogal een aversie tegen tattoos. Dus mooi of niet mooi, het blijft een tattoo.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele mooie jongen
Het is me watquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb nogal een aversie tegen tattoos. Dus mooi of niet mooi, het blijft een tattoo.
hij is helaas niet de enige in de selectie maar hij is wel fit dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als we dit jaar de EL winnen en Bruma scoort de winnende in de finale, dan laat ik een Bruma tattoo zetten.
Die gozer kan echt helemaal niks.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is helaas niet de enige in de selectie maar hij is wel fit dat is ook wat waard
Nog boven de koploper uit de Spaanse competitiequote:Op vrijdag 5 november 2021 10:52 schreef Dven het volgende:
In ieder geval al bij de top 10 kanshebbers om de ECL te winnen
[ afbeelding ]
Maar onder Feyenoord en AZ.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog boven de koploper uit de Spaanse competitie
In principe geven ze Sociedad een veel grotere kans om hem te winnen als ze er eenmaal in geraken. Alleen wordt de kans dat ze als derde eindigen in de EL slechts op 30% geschat, in tegenstelling tot de 62% bij PSV.quote:
Logisch toch?quote:
quote:Het systeem dat wij spelen kost veel energie. We zetten hoog druk. Nee, ik denk niet dat we deze spelwijze moeten aanpassen, we zijn er erg succesvol mee.”
Wat is dat nou weer voor redenatiequote:Op vrijdag 5 november 2021 15:08 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Als keeper bij een top3 club in de eredivisie mag je geen enkele bal in het rode vak laten gaan.. Wat een ongelooflijke flapdro(mme)l
En hoeveel verdedigers er nog zijn, of de spits nog afspeelmogelijkheden heeft waar de keeper rekening mee moet houden, etc. etc.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor redenatie![]()
Het zal toch ook afhankelijk zijn vanaf waar geschoten/gekopt wordt, en waar de keeper staat/ligt op dat moment. Het zijn geen penalty’s.
Dit is echt de allerdomste post deze week.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:08 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Als keeper bij een top3 club in de eredivisie mag je geen enkele bal in het rode vak laten gaan.. Wat een ongelooflijke flapdro(mme)l
Wat wil je bij die user.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is echt de allerdomste post deze week.
Dat zegt gelukkig niemand.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
ja ja, drommel is inderdaad een kei van een keeper
Men kan het hier niet verkroppen dat PSV op dit moment gewoon niet zo goed is. Met een dramatische keeper op doel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Heeft toch gewoon 7 ballen doorgelaten die houdbaar waren.
Wat een rare reacties als je met iets inhoudelijks komt hier
Aan het spelsysteem kun je idd wel zien dat PSV een Duitse trainer heeft. Het is inmiddels een typische manier van spelen die door zowat de helft van de Bundesliga wordt gebruikt. Maar het is niet zomaar even ingevoerd. Je hoort in dat systeem constant in beweging te blijven, uitrusten is er eigenlijk nauwelijks bij. Het valt dan ook altijd op wanneer er NL'se spelers naar de Duitse competitie overstappen en ze eigenlijk bijna allemaal zeggen dat ze verbaasd zijn dat er zo veel gerend wordt op trainingen (Bakker, Malen, Viergever, Willems, Hoogma, alleen Ekkelenkamp heb ik er niet over gehoord). En wat dan ook opvalt is dat de meerderheid "eerst moet aanpassen" voor ze een basisplek hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
Phillipp Mwene kwam na afloop nog met een verklaring over de pijntjes in de selectie. Volgens hem speelt het spelsysteem van de Eindhovenaren ook een rol. “
[..]
Hij heeft wel meer houdbare ballen doorgelaten denk ik. Ik vind alleen dit soort 'statistiek' niet zo veel zeggend.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
dat klinkt allemaal heel leuk maar we zijn zowat anderhalf jaar verder en het lijkt nog nergens opquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Aan het spelsysteem kun je idd wel zien dat PSV een Duitse trainer heeft. Het is inmiddels een typische manier van spelen die door zowat de helft van de Bundesliga wordt gebruikt. Maar het is niet zomaar even ingevoerd. Je hoort in dat systeem constant in beweging te blijven, uitrusten is er eigenlijk nauwelijks bij. Het valt dan ook altijd op wanneer er NL'se spelers naar de Duitse competitie overstappen en ze eigenlijk bijna allemaal zeggen dat ze verbaasd zijn dat er zo veel gerend wordt op trainingen (Bakker, Malen, Viergever, Willems, Hoogma, alleen Ekkelenkamp heb ik er niet over gehoord). En wat dan ook opvalt is dat de meerderheid "eerst moet aanpassen" voor ze een basisplek hebben.
En daaruit zou je dus de conclusie moeten trekken dat gegenpressing niet bij PSV past. Ze hebben het precies één wedstrijd goed uit kunnen voeren die nog niet eens meetelde voor de competitie. Daarna gingen ze steeds iets minder lang die manier van druk zetten spelen. De eerste weken 75%, daarna een halve wedstrijd, daarna 10 minuten en prompt als ze er mee stopte scoorde de tegenstander (waardoor zelfs Go Ahead en PEC ineens "de gevaarlijkste tegenstanders ooit" werden.) Dan moet je je toch afvragen of je iets anders moet gaan proberen. Bij Wolfsburg kostte het von Bommel zijn baan, Marsch heeft het bij Rasenball wel aangedurfd naar kritiek te luisteren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klinkt allemaal heel leuk maar we zijn zowat anderhalf jaar verder en het lijkt nog nergens op
Die ballen door het midden redenatie kan ik ook vrij weinig mee. Misschien zaten daar wel intikkers binnen na een strakke voorzet. Terwijl die balletjes helemaal in het hoekje wellicht wel houdbare ballen in de korte hoek waren die je als keeper bijna altijd moet hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Schmidt is grotendeels verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie. Dus of hij heeft meer tijd nodig om die spelwijze er in te krijgen, of hij is echt een ontzettende kneus van een trainer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
En daaruit zou je dus de conclusie moeten trekken dat gegenpressing niet bij PSV past. Ze hebben het precies één wedstrijd goed uit kunnen voeren die nog niet eens meetelde voor de competitie. Daarna gingen ze steeds iets minder lang die manier van druk zetten spelen. De eerste weken 75%, daarna een halve wedstrijd, daarna 10 minuten en prompt als ze er mee stopte scoorde de tegenstander (waardoor zelfs Go Ahead en PEC ineens "de gevaarlijkste tegenstanders ooit" werden.) Dan moet je je toch afvragen of je iets anders moet gaan proberen. Bij Wolfsburg kostte het von Bommel zijn baan, Marsch heeft het bij Rasenball wel aangedurfd naar kritiek te luisteren.
gegenpressing is toch helemaal niet zo bijzonder, Ajax doet dat meer dan PSVquote:Op vrijdag 5 november 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
En daaruit zou je dus de conclusie moeten trekken dat gegenpressing niet bij PSV past. Ze hebben het precies één wedstrijd goed uit kunnen voeren die nog niet eens meetelde voor de competitie. Daarna gingen ze steeds iets minder lang die manier van druk zetten spelen. De eerste weken 75%, daarna een halve wedstrijd, daarna 10 minuten en prompt als ze er mee stopte scoorde de tegenstander (waardoor zelfs Go Ahead en PEC ineens "de gevaarlijkste tegenstanders ooit" werden.) Dan moet je je toch afvragen of je iets anders moet gaan proberen. Bij Wolfsburg kostte het von Bommel zijn baan, Marsch heeft het bij Rasenball wel aangedurfd naar kritiek te luisteren.
Het zegt sowieso niets zonder achterliggende analyse. Je weet niet waar de verdedigers staan, je weet niet hoe vrij er geschoten wordt, je weet niet of er nog een afspeelmogelijkheid is, je weet niet of het een counter of een corner is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die ballen door het midden redenatie kan ik ook vrij weinig mee. Misschien zaten daar wel intikkers binnen na een strakke voorzet. Terwijl die balletjes helemaal in het hoekje wellicht wel houdbare ballen in de korte hoek waren die je als keeper bijna altijd moet hebben.
Drommel schiet ook elke bal naar de tegenstander, dus of die nou zo lekker mee voetbalt. Dan liever een keeper die af en toe punten pakt. Al moet ik trouwens wel zeggen dat Drommel tegen Monaco toch twee keer goed ingreep 1 tegen 1.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Sabata het volgende:
Unnerstall was een prima reflexkeeper, maar het meevoetballen wilde niet echt vlotten was de redenering. Stiekem had ik ook liever gehad dat Lars was gebleven, maar ja...
Dat gejank over meevoetballende keepers. Dat is echt het laatste waar je eens naar gaat kijken in je elftal. Hoe vaak is dat nou bepalend?quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:27 schreef Sabata het volgende:
Unnerstall was een prima reflexkeeper, maar het meevoetballen wilde niet echt vlotten was de redenering. Stiekem had ik ook liever gehad dat Lars was gebleven, maar ja...
Je bent 12 geloof ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze user geeft je moeder wel elke avond een goede beurt
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 november 2021 15:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze user geeft je moeder wel elke avond een goede beurt
Moeten ze met Urk ook doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Net terug van twee nachtjes Nice. De wedstrijd van PSV was hierin een hinderlijke onderbreking. Als stukken stront behandeld in Monaco. Hopelijk steken ze die kut staat af en duwen ze het zo de zee in.
Dat hij maar lang mag aanblijven bij julliequote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Schmidt is definitief de weg kwijt. Mauro en Mwene op de half 10 posities.
Het nieuwe normaal... ben blij dat je iig nog kan gaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Net terug van twee nachtjes Nice. De wedstrijd van PSV was hierin een hinderlijke onderbreking. Als stukken stront behandeld in Monaco. Hopelijk steken ze die kut staat af en duwen ze het zo de zee in.
quote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
Veel blessures, ja het is pure armoede maar wellicht is er niks beters beschikbaar?quote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef tompsv18 het volgende:
De reden dat mensen een tyfushekel krijgen aan politieagenten.... is dat het nieuwe normaal?quote:Op zondag 7 november 2021 13:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal... ben blij dat je iig nog kan gaan
we danken John de Jong voor zijn fantastische visie en beleid. En uiteraard topsport Toon.quote:Op zondag 7 november 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel blessures, ja het is pure armoede maar wellicht is er niks beters beschikbaar?
Alles is beter dan fucking Mwene als rechtsbuiten. Zet dan Bakayoko erin die mee is. Ook Doan zit op de bank en hoewel die het niveau ook niet aankan, dat is alsnog beter dan Mwene.quote:Op zondag 7 november 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel blessures, ja het is pure armoede maar wellicht is er niks beters beschikbaar?
Ik had eerder Teze op die plek gezet en Mwene als RB. Teze kan nog wel es een voorzet geven die aankomt, en qua verdedigen laat Teze echt wel steken vallen.quote:Op zondag 7 november 2021 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alles is beter dan fucking Mwene als rechtsbuiten. Zet dan Bakayoko erin die mee is. Ook Doan zit op de bank en hoewel die het niveau ook niet aankan, dat is alsnog beter dan Mwene.
Teze lost dat op.quote:Op zondag 7 november 2021 14:22 schreef TehRocks het volgende:
Je hebt Bruma en Doan op de bank zitten en begint met Mwene als rechtsbuiten
Schiet in z'n hamstring.quote:Op zondag 7 november 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
Ernstige blessure?
Kan het niet kijken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |