Insert gifje van Gorter die van der Doelen in de ogen prikt.quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Is Björn ook al een wappie?quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Leek me zo'n nuchtere gast.quote:
Die kan niet voetballen hè. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan niet voetballen hè. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Hoe durf je positief te zijn!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Wat rook jij ?quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Hey Bronson ouwe trekspeen!quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!
Op wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ha Litmanen! Ben je nog steeds zo ziedend?
Dat is voor veel PSVers heel lastigquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan trots zijn op je eigen prestaties zonder meteen anar ajax te kijken toch?
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Is andersom ook gewoon het geval. Wijden zelfs heel een spandoek aan PSV.
Kijk op ajaxshowtime wanneer PSV een competitie wedstrijd speelt en ze gaan over de 1000 wedstrijd reacties
Na de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de wedstrijd
Is goeie entertainment
Zeker..quote:
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker..
Het is altijd geluk, elk doelpunt is een counter en PSV is de smerigste club ter wereld![]()
Lach me kapot om de reacties daar.
Maakt niet uit. Banter over en weer hoort erbijquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:36 schreef Intint het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
Götze nog ziek lees ik, dat project lijkt ook niet echt te slagen.
Je kan Götze inmiddels wel vergelijken met Charisteas he?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wist je dat hij het winnende doelpunt in de WK-finale van 2014 scoorde?
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
''Staan gewoon 2e''
Eindelijk zegt die Been iets zinnigs
Tja, zolang je maar wint is het ok.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel terecht maar neemt niet weg dat die cijfers niet best zijn, vooral van Drommel dan.
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt welquote:Op woensdag 3 november 2021 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nu ben ik geen fan van Drommel, maar hem de schuld geven van het aantal tegengoals is wel een beetje als de plastisch eendjes op de kermis uitkafferen omdat ze niet wegvliegen.
Ja, maar dat reddingspercentage zegt ook niet alles. Of jij een bal redt die vanuit een moeilijke hoek van x-afstand wordt geschoten omdat je verdediging goed staat, of dat vanaf die zelfde afstand op een counter wordt gepasseerd omdat de aanvallers van de tegenstander uit drie opties kunnen kiezen is nog wel een verschil.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je dat stukje gekeken? Dat reddings% is toch heel laag maar dat PSV zo lek als een mandje is verder klopt wel
Was z'n moeder blij mee. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is wel weer zo dat elk schot op doel tegen PSV er in vliegtWas vorig jaar met Mvogo ook al zo, die had ook altijd een schoon shirtje aan het einde van de wedstrijd
Altijd maar zeiken he op ons psvquote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, zolang je maar wint is het ok.
Ze vinden altijd wel iets om te kunnen zeiken op PSV.. zei het laatst nog nadat ze er achter kwamen dat Sangare beter was dan dat ze deden voorkomen en hun fout moesten toegeven.
Ongelofelijk jongequote:Op donderdag 4 november 2021 00:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Altijd maar zeiken he op ons psv
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Zouden meer mensen moeten doen hè.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel het heel erg op prijs dat je dat even laat weten.
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond een groot deel van de wedstrijd niet kan zien. (ik moet mijn voetbalteam training geven.)
Ik heb Vertessen een kuise foto gestuurd en de belofte gemaakt om een spannende te sturen als ze vanavond winnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer. Misschien kun je nu vast een paar spelers op scherp zetten?
Ik kan ook pas de tweede helft inschakelen, helaas.
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasserenquote:
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een slechte opstelling zeg..
Waarom geen ginkel of proper?
Pröpper is helemaal niet meegereisd toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Propper is niet mee naar Monaco lieverd.
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben druk geweest met verhuizen afgelopen week, ik volg mijn club dus even niet op de voet.
Is die ook al blessa?
Ja uit die hoek moet het wel komen idd.quote:
Omdat wündertrainerquote:Op donderdag 4 november 2021 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaat sowieso van blessure naar blessure, geloof ik.. vond het eigenlijk een hele goede transfer van PSV (zeker gezien de transfersom) en had verwacht dat hij moeiteloos mee zou draaien in de basis, maar het gaat toch iets anders voorlopig..quote:Op donderdag 4 november 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dat moet ook gebeuren. Hoop dat het gelukt is.
Ik heb liever dat je geblesseerd zegt maar hij heeft een enkelblessure. Licht dacht ik.
Dit wordt 5-0.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
4-1-2-1-1-1denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:50 schreef Perrin het volgende:
Wordt dit een 5-3-2 of meer een 3-5-2?
Ik gooi er een extra biertje in en hoop er het beste van. Zal wel weer facepalmen worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco met 2.1 odds, mocht iemand gratis geld willen verdienen.
Dit gaat een pijnlijke avond worden ben ik bang
Lange_Lans > Roger ?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is maar en spelletje.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja. Dat wordt bidden. Geen lekkere tijden om PSV-fan te zijn, je moet kunnen incasseren
Het wentquote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Succes vrinden, met deze zware zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |