Is er al tegen Bruls gezegd dat die moet minderen met de frituurpan?quote:Op maandag 1 november 2021 08:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat ze bijvoorbeeld jou met rust laten omdat je vrijwel geen risico op ernstig verloop hebt bij Covid, maar bijvoorbeeld wel uitleggen aan je buurman waarom hij door zijn onderliggende aandoening of whatever wél risico loopt en er wellicht verstandig aan doet om zich te laten vaccineren.
Maar verder wel de keuze aan buurman over te laten, ipv jullie beiden pesten met QR codes en bijhorende beperkingen...
Klopt demoniseren van Fortuyn mocht hij ook bekopen met de dood. Dus laten we dat demoniseren stoppen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:24 schreef Isdatzo het volgende:
Wat er gebeurt wanneer idioten daadwerkelijk overtuigd raken van de wildste complottheorieën:
https://www.volkskrant.nl(...)inatiedebat~bd0ff56c
Misinformatie is geen onschuldig spelletje.
Zit achter een paywall dus niet te lezen..quote:Op maandag 1 november 2021 08:24 schreef Isdatzo het volgende:
Wat er gebeurt wanneer idioten daadwerkelijk overtuigd raken van de wildste complottheorieën:
Wat heeft Fortuyn er nou weer mee te maken danquote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt demoniseren van Fortuyn mocht hij ook bekopen met de dood. Dus laten we dat demoniseren stoppen.
Huisartsen worden bedreigd en geïntimideerd door antivaxxers die ervan overtuigd zijn dat de artsen meewerken aan een duistere globale agenda.quote:Op maandag 1 november 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit achter een paywall dus niet te lezen..
thnxquote:Op maandag 1 november 2021 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Huisartsen worden bedreigd en geïntimideerd door antivaxxers die ervan overtuigd zijn dat de artsen meewerken aan een duistere globale agenda.
Geen idee, dat is privéquote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is er al tegen Bruls gezegd dat die moet minderen met de frituurpan?
Dat is dus het excuus?quote:Op maandag 1 november 2021 08:49 schreef greysbones het volgende:
En mis en desinformatie wordt alom gebruikt ook door onze overheid. En dat is misschien nog wel schadelijker
zeg ik dat dan?quote:
Klopt daarom is Alex Jones ook van YT gehaald hij had ooit gepredikt dat agenten maar een kogel moesten krijgen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:24 schreef Isdatzo het volgende:
True maar ik lees hem tenminste ...quote:
Ja, je probeert het ene minder erg te maken door te stellen dat een ander nog erger is.quote:Op maandag 1 november 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg ik dat dan?
zie je mij dat ergens posten?
Wil niet zeggen dat je hem ook begrijpt...quote:Op maandag 1 november 2021 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
True maar ik lees hem tenminste ...
En wat gebeurt er met provaxxers die roepen dat ongevaccineerden maar mogen doodvallen voor de deur van ziekenhuis omdat ze geen recht op verzorging meer mogen hebben?quote:Op maandag 1 november 2021 09:02 schreef theguyver het volgende:
Klopt daarom is Alex Jones ook van YT gehaald hij had ooit gepredikt dat agenten maar een kogel moesten krijgen.
dat is jouw aannamequote:Op maandag 1 november 2021 09:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je probeert het ene minder erg te maken door te stellen dat een ander nog erger is.
Ja hoor daaagquote:Op maandag 1 november 2021 09:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je hem ook begrijpt...
Dus onder de 30 ben je beter beschermd door het vaccin.quote:
Oh het gaat beide kanten op hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 09:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met provaxxers die roepen dat ongevaccineerden maar mogen doodvallen voor de deur van ziekenhuis omdat ze geen recht op verzorging meer mogen hebben?
En dat zijn ondertussen geen enkelingen meer. De meute wordt opgestookt en volgt gedwee.
dat is een conclusie die jij er uit haaltquote:Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus onder de 30 ben je beter beschermd door het vaccin.
Ik vind die conclusies op Twitter altijd best vermakelijk.
Appels met peren vergelijken in het draadje waar hij aan refereert omdat de testbereidheid van niet-gevaccineerden veel lager ligt dan van gevaccineerden.quote:
Dquote:Op maandag 1 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een conclusie die jij er uit haalt
je zou ook een andere conclusie kunnen trekken
dat de besmettingen onder de 30 zodanig laag zijn dat er geen conclusie is te trekken voor deze leeftijdsgroep
Dat vind ik knap, aangezien die groep de hoogste balk heeft.quote:Op maandag 1 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een conclusie die jij er uit haalt
je zou ook een andere conclusie kunnen trekken
dat de besmettingen onder de 30 zodanig laag zijn dat er geen conclusie is te trekken voor deze leeftijdsgroep
owwwwquote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken in het draadje waar hij aan refereert omdat de testbereidheid van niet-gevaccineerden veel lager ligt dan van gevaccineerden.
Trek je eigen conclusies (in de wetenschap dat verreweg het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is):
[ afbeelding ]
Als het niet-gevaccineerde immuunsysteem zo effectief is vergeleken met het gevaccineerde immuunsysteem dan zou je dat ook terug moeten zien in de ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Doe je dat?quote:Op maandag 1 november 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwww
gevaccineerden testen vaker
volgens jouw redenering sterven er meer ongevaccineerden?quote:Op maandag 1 november 2021 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het niet-gevaccineerde immuunsysteem zo effectief is vergeleken met het gevaccineerde immuunsysteem dan zou je dat ook terug moeten zien in de ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Doe je dat?
Nee hoor, niet volgens mijn redenering. Volgens de realiteit.quote:Op maandag 1 november 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens jouw redenering sterven er meer ongevaccineerden?
en ziekenhuisopnames zijn er meer onder de ongevaccineerden?
Welke cijfers dan? Hierboven zie je ze van Public Health England (daar had ik het namelijk over), zijn die wel goed? Dat zijn immers dezelfde cijfers als waarop de grafiekjes in het draadje waar je naar linkte gebaseerd zijn.quote:kom aub niet met cijfers van het RIVM
iig geen RIVMquote:Op maandag 1 november 2021 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, niet volgens mijn redenering. Volgens de realiteit.
[..]
Welke cijfers dan? Hierboven zie je ze van Public Health England (daar had ik het namelijk over), zijn die wel goed? Dat zijn immers dezelfde cijfers als waarop de grafiekjes in het draadje waar je naar linkte gebaseerd zijn.
quote:Op maandag 1 november 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iig geen RIVM
daar is geen enkele bronvermelding bij en ook ons Huugje wil hier geen verdere bron bij geven
Klopt, en het verhaal over gesloten bankrekeningen is inmiddels bevestigdquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Van Viruswaarheid zijn toch ook bankrekeningen gesloten? Het gaat gewoon die kant op.
Linksboven. Nogmaals, het is dezelfde bron als gebruikt wordt in:quote:
Dus wat zeg je ervan?quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 10:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Linksboven. Nogmaals, het is dezelfde bron als gebruikt wordt in:
[..]
Dus wat zeg je ervan?
Laten we het geprezen Amerikaanse systeem achterna waar mensen hun huis moeten verkopen om dure zorg te betalen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh het gaat beide kanten op hoor.
Ik ben er wel voor dat ze gewoon opgenomen moeten worden.
Maar de rekening mogen ze zelf betalen.
Zelfde als wat ik aangaf dat wanneer ik longkanker zou krijgen.
Ik rook mijn eigen schuld.
Nee gewoon niet anders dan anders.quote:Op maandag 1 november 2021 12:53 schreef Ali_boo het volgende:
Australische toestanden......
[ twitter ]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.quote:
Dat is een logische conclusie van de data als je doet alsof biases niet bestaan.quote:Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus onder de 30 ben je beter beschermd door het vaccin.
Ik vind die conclusies op Twitter altijd best vermakelijk.
Nee, het is veel te simpel gedacht.quote:Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is een logische conclusie van de data als je doet alsof biases niet bestaan.
Maar als je daar op wijst dan neem je wetenschap niet serieus denken ze op dit forum.
Ja, dat document. Nee, niet die tabel. Kijk eens naar de tabel die ik nu voor de derde keer aanhaal maar die jij gevoeglijk negeert en vertel mij of je die extra besmettingen onder niet-gevaccineerden ook terugziet in de ziekenhuisopnamen en sterfgevallen? Dat was namelijk mijn oorspronkelijke punt voordat jij met je afleidingsmanoeuvre begon.quote:
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.quote:Op maandag 1 november 2021 12:53 schreef Ali_boo het volgende:
Australische toestanden......
[ twitter ]
Strafrechtelijk vervolgd mag ook wel. Meer beelden trouwens. Dit is gewoon machtsmisbruik en mishandeling.quote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.
Ik zie pixels in pixelsquote:Op maandag 1 november 2021 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Strafrechtelijk vervolgd mag ook wel. Meer beelden trouwens. Dit is gewoon machtsmisbruik en mishandeling.
Het totale aantal gevaccineerden is veel hoger.quote:
Was het niet voor die kanker kanker kanker mongolen die de stad niet met rust wouden laten , dan zou ome agent nooit zo uit zijn slof schietenquote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.
Is al uitgelekt dat de regering hiermee bezig is maar dat dat niet snel verwacht moet worden. Zo'n wetswijziging zou weken duren voordat het een feit is.quote:Op maandag 1 november 2021 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Dat deze man met dit postuur dit nog durft te propaganderen. Hij komt een heel stuk sneller dan ik op de ic en aan zijn omvang te zien neemt hij zelfs 2 ic-plekken in beslag.
quote:Vaccineren bewoners: op locatie
In overleg met het RIVM, GezondheidsZorg Asielzoekers (GZA) en GGD GHOR Nederland is in het voorjaar van 2021 gestart met het vaccineren van bewoners in verschillende leeftijdscategorieën. Ook nieuwe asielzoekers krijgen bij aankomst in Nederland naast een medische check een coronavaccin aangeboden. Dit gebeurt op de locaties in Ter Apel en Budel en in samenwerking met GZA en GGD.
Wet quarantaineplicht
Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen heeft het kabinet de tijdelijke wet quarantaineplicht ingesteld. Mensen die uit zeer hoogrisicogebieden komen, moeten eerst 10 dagen in preventieve quarantaine (of 6 dagen met een negatieve PCR-test). Dit geldt ook voor asielzoekers die zich in Nederland melden.
Bij aankomst: klachtencontrole, voorlichting en sneltest
Een asielzoeker die Nederland binnenkomt, gaat eerst naar het aanmeldcentrum van de IND. Daar staat een paviljoen waar Gezondheidszorg Asielzoekers (GZA) vragen aan de asielzoeker stelt over eventuele coronaklachten en kijkt of de asielzoeker zichtbaar klachten heeft. Ook verstrekt GZA informatie over de maatregelen om besmetting met het coronavirus te voorkomen. Sinds 16 februari neemt de GGD op dat moment ook een sneltest af. Als iemand positief wordt getest op het coronavirus, gaat hij op een uitwijklocatie in isolatie totdat de klachten over zijn.
Nee, en ja.quote:Op maandag 1 november 2021 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het is veel te simpel gedacht.
Vind dat die het bij de feiten houdt.quote:
.. Nah,quote:Op maandag 1 november 2021 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.
Hoe oud was de Alax voetballer ook alweer?
Ken ook wel mensen uit mijn omgeving die jong zijn gestorven door een hartstilstand.
Maar in deze tijd mag je niet zeggen dat iemand aan Covid is overleden, het is met Covid. Tegelijkertijd wordt elk
overlijden gelinkt aan het vaccin...
Zou morgen met een stuk meer plezier naar die persconferentie kijken met een kratje bierquote:Op maandag 1 november 2021 16:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat werken die vaccins toch fantastisch he jongens, de resultaten zijn veelbelovend. Ik heb zelfs gehoord dat als meer dan 70% zich laat vaccineren we weer terug naar normaal kunnen, hoe mooi zou dat zijn![]()
Ohhhw wachtmeer dan 80% is inmiddels gevaccineerd. En morgen persconferentie:
Coronapas en mondkapjes straks op meer plekken verplicht, thuiswerkadvies aangescherpt
![]()
![]()
Een groundhog day van vorig jaar, alleen is alles een paar weken opgeschoven.
Haal er dan 1 arme sloeber.quote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou morgen met een stuk meer plezier naar die persconferentie kijken met een kratje bier.
En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.quote:Op maandag 1 november 2021 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.
Hoe oud was de Alax voetballer ook alweer?
Ken ook wel mensen uit mijn omgeving die jong zijn gestorven door een hartstilstand.
Maar in deze tijd mag je niet zeggen dat iemand aan Covid is overleden, het is met Covid. Tegelijkertijd wordt elk overlijden gelinkt aan het vaccin...
En dat waren voornamelijk 70 plussers die al op sterven lagen dus 3+ onderliggende aandoeningen. vroeger noemde we dat gewoon dood door ouderdom.quote:Op maandag 1 november 2021 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.
En al die 'vieze ongevaccineerde' buitenlanders die decennialang hier netjes gewerkt en belasting betaald hebben kunnen gewoon oprotten. Zo ver zijn we niet hoop ik.quote:Op maandag 1 november 2021 15:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen idee of die er zijn. Ik denk dat zat van die gasten een spuit erin laten jassen met het vooruitzicht op al die gratis voorzieningen.
[..]
Coronavirus: maatregelen in de azc's
Precies - lying by omission, zeer selectief reporting, half-truths enz. vanaf het begin van de hele corona saga is.quote:Op maandag 1 november 2021 17:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En dat waren voornamelijk 70 plussers die al op sterven lagen dus 3+ onderliggende aandoeningen. vroeger noemde we dat gewoon dood door ouderdom.
LOL!quote:Op maandag 1 november 2021 18:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig geeft de 3e spuit jarenlange immuniteit (misschien)
Jezusmina moeten die gasten nou echt met hooivorken en trekkers achterna gezeten worden?quote:Op maandag 1 november 2021 18:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
je verwacht het niet
Die 20 collega's eromheen doen ook geen fuck die mogen ook op brood en water gezet worden als je het mij vraagt.quote:Op maandag 1 november 2021 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie pixels in pixels. Maar inderdaad, slaat helemaal nergens op dit. Meneer mag eens om de oren geslagen worden met de ambtsinstructie mbt het toepassen van geweld.
Dat schelden ook, hij is echt helemaal de weg kwijt. Snap best dat mensen je kunnen frustreren, maar wie is er nou de professional in functie? Koekoek.
Lastig hè een complete groep als inferieur wegzetten / demoniseren en de link met extremistische daden leggen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heeft Fortuyn er nou weer mee te maken dan
Zoon op het VOquote:Op maandag 1 november 2021 19:21 schreef PSVCL het volgende:
Lekker naar de sportschool wanneer het personeel afwezig is (24/7 open)..
Mondkapjes hebben we nooit opgezet gaat nu natuurlijk ook niet gebeuren,, laat het volgzame gevaccineerde volk maar zo een ding opzetten en een derde prik halen.
Volgende week ziek melden op het werk. Want over 3 weken is zo een nazi code ook verplicht op de werkvloer.
Voorlopig nog niks aan de hand dus, wel fuckt up voor ongevaccineerde gezinnen die straks geen kant meer op kunnen.. met die mensen heb ik het wel te doen.
Sterkte de komende tijdquote:Op maandag 1 november 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon op het VO
Dochter op het MBO
die dus straks niet naar school mogen?
en zij ook niet mag werken?
gaat top hoor
https://www.linkedin.com/(...)t-richard-ouwerling/quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars
Dit gaat dan ook niet over Nederlandquote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef mspoez het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)t-richard-ouwerling/
[ afbeelding ][/url]
Nope, en dat blijkt uit de RIVM cijfers vs de cijfers van het CBS.quote:Op maandag 1 november 2021 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars
Raar sfeertjequote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...quote:
Eind september/ begin oktober is Belgie gestart met de derde ronde. 2 weken verder is half oktoberquote:
Triomfantelijk?quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?
Raar trekje, beetje sadistisch zelfs om daar lol aan te beleven. Er is niks lolligs aan deze situatie voor beide kanten niet.quote:Op maandag 1 november 2021 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...
En het dan gek vinden hoe er wordt gereageerd op antivaxxers in nws topics.
Gehoopt? wij wappies waarschuwen hier al een dik jaar voor.. zagen dit allang aankomen.quote:Op maandag 1 november 2021 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...
En het dan gek vinden hoe er wordt gereageerd op antivaxxers in nws topics.
Gestart.quote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Eind september/ begin oktober is Belgie gestart met de derde ronde. 2 weken verder is half oktober
Het gaat erg ver. Daar ben ik het mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |