Dquote:Op maandag 1 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een conclusie die jij er uit haalt
je zou ook een andere conclusie kunnen trekken
dat de besmettingen onder de 30 zodanig laag zijn dat er geen conclusie is te trekken voor deze leeftijdsgroep
Dat vind ik knap, aangezien die groep de hoogste balk heeft.quote:Op maandag 1 november 2021 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een conclusie die jij er uit haalt
je zou ook een andere conclusie kunnen trekken
dat de besmettingen onder de 30 zodanig laag zijn dat er geen conclusie is te trekken voor deze leeftijdsgroep
owwwwquote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken in het draadje waar hij aan refereert omdat de testbereidheid van niet-gevaccineerden veel lager ligt dan van gevaccineerden.
Trek je eigen conclusies (in de wetenschap dat verreweg het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is):
[ afbeelding ]
Als het niet-gevaccineerde immuunsysteem zo effectief is vergeleken met het gevaccineerde immuunsysteem dan zou je dat ook terug moeten zien in de ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Doe je dat?quote:Op maandag 1 november 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwww
gevaccineerden testen vaker
volgens jouw redenering sterven er meer ongevaccineerden?quote:Op maandag 1 november 2021 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het niet-gevaccineerde immuunsysteem zo effectief is vergeleken met het gevaccineerde immuunsysteem dan zou je dat ook terug moeten zien in de ziekenhuisopnames en sterfgevallen. Doe je dat?
Nee hoor, niet volgens mijn redenering. Volgens de realiteit.quote:Op maandag 1 november 2021 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens jouw redenering sterven er meer ongevaccineerden?
en ziekenhuisopnames zijn er meer onder de ongevaccineerden?
Welke cijfers dan? Hierboven zie je ze van Public Health England (daar had ik het namelijk over), zijn die wel goed? Dat zijn immers dezelfde cijfers als waarop de grafiekjes in het draadje waar je naar linkte gebaseerd zijn.quote:kom aub niet met cijfers van het RIVM
iig geen RIVMquote:Op maandag 1 november 2021 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, niet volgens mijn redenering. Volgens de realiteit.
[..]
Welke cijfers dan? Hierboven zie je ze van Public Health England (daar had ik het namelijk over), zijn die wel goed? Dat zijn immers dezelfde cijfers als waarop de grafiekjes in het draadje waar je naar linkte gebaseerd zijn.
quote:Op maandag 1 november 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iig geen RIVM
daar is geen enkele bronvermelding bij en ook ons Huugje wil hier geen verdere bron bij geven
Klopt, en het verhaal over gesloten bankrekeningen is inmiddels bevestigdquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Van Viruswaarheid zijn toch ook bankrekeningen gesloten? Het gaat gewoon die kant op.
Linksboven. Nogmaals, het is dezelfde bron als gebruikt wordt in:quote:
Dus wat zeg je ervan?quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 10:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Linksboven. Nogmaals, het is dezelfde bron als gebruikt wordt in:
[..]
Dus wat zeg je ervan?
Laten we het geprezen Amerikaanse systeem achterna waar mensen hun huis moeten verkopen om dure zorg te betalen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh het gaat beide kanten op hoor.
Ik ben er wel voor dat ze gewoon opgenomen moeten worden.
Maar de rekening mogen ze zelf betalen.
Zelfde als wat ik aangaf dat wanneer ik longkanker zou krijgen.
Ik rook mijn eigen schuld.
Nee gewoon niet anders dan anders.quote:Op maandag 1 november 2021 12:53 schreef Ali_boo het volgende:
Australische toestanden......
[ twitter ]
Oh, da's inderdaad niet nieuw.quote:
Dat is een logische conclusie van de data als je doet alsof biases niet bestaan.quote:Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus onder de 30 ben je beter beschermd door het vaccin.
Ik vind die conclusies op Twitter altijd best vermakelijk.
Nee, het is veel te simpel gedacht.quote:Op maandag 1 november 2021 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is een logische conclusie van de data als je doet alsof biases niet bestaan.
Maar als je daar op wijst dan neem je wetenschap niet serieus denken ze op dit forum.
Ja, dat document. Nee, niet die tabel. Kijk eens naar de tabel die ik nu voor de derde keer aanhaal maar die jij gevoeglijk negeert en vertel mij of je die extra besmettingen onder niet-gevaccineerden ook terugziet in de ziekenhuisopnamen en sterfgevallen? Dat was namelijk mijn oorspronkelijke punt voordat jij met je afleidingsmanoeuvre begon.quote:
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.quote:Op maandag 1 november 2021 12:53 schreef Ali_boo het volgende:
Australische toestanden......
[ twitter ]
Strafrechtelijk vervolgd mag ook wel. Meer beelden trouwens. Dit is gewoon machtsmisbruik en mishandeling.quote:Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die agent gaat ontslagen worden. En terecht; wat een idioot.
Ik zie pixels in pixelsquote:Op maandag 1 november 2021 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Strafrechtelijk vervolgd mag ook wel. Meer beelden trouwens. Dit is gewoon machtsmisbruik en mishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |