Jezusmina moeten die gasten nou echt met hooivorken en trekkers achterna gezeten worden?quote:Op maandag 1 november 2021 18:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
je verwacht het niet
Die 20 collega's eromheen doen ook geen fuck die mogen ook op brood en water gezet worden als je het mij vraagt.quote:Op maandag 1 november 2021 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie pixels in pixels. Maar inderdaad, slaat helemaal nergens op dit. Meneer mag eens om de oren geslagen worden met de ambtsinstructie mbt het toepassen van geweld.
Dat schelden ook, hij is echt helemaal de weg kwijt. Snap best dat mensen je kunnen frustreren, maar wie is er nou de professional in functie? Koekoek.
Lastig hè een complete groep als inferieur wegzetten / demoniseren en de link met extremistische daden leggen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heeft Fortuyn er nou weer mee te maken dan
Zoon op het VOquote:Op maandag 1 november 2021 19:21 schreef PSVCL het volgende:
Lekker naar de sportschool wanneer het personeel afwezig is (24/7 open)..
Mondkapjes hebben we nooit opgezet gaat nu natuurlijk ook niet gebeuren,, laat het volgzame gevaccineerde volk maar zo een ding opzetten en een derde prik halen.
Volgende week ziek melden op het werk. Want over 3 weken is zo een nazi code ook verplicht op de werkvloer.
Voorlopig nog niks aan de hand dus, wel fuckt up voor ongevaccineerde gezinnen die straks geen kant meer op kunnen.. met die mensen heb ik het wel te doen.
Sterkte de komende tijdquote:Op maandag 1 november 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon op het VO
Dochter op het MBO
die dus straks niet naar school mogen?
en zij ook niet mag werken?
gaat top hoor
https://www.linkedin.com/(...)t-richard-ouwerling/quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars
Dit gaat dan ook niet over Nederlandquote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef mspoez het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)t-richard-ouwerling/
[ afbeelding ][/url]
Nope, en dat blijkt uit de RIVM cijfers vs de cijfers van het CBS.quote:Op maandag 1 november 2021 16:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de laatste 20+ maanden elk overlijden aan corona/covid (vaak totaal onterecht) gelinkt.
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars
Raar sfeertjequote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...quote:
Eind september/ begin oktober is Belgie gestart met de derde ronde. 2 weken verder is half oktoberquote:
Triomfantelijk?quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar sfeertje in dat topic trouwens. Waarom kom je dit zo triomfantelijk posten? Je had toch ook gewoon de link van het artikel kunnen plaatsen?
Raar trekje, beetje sadistisch zelfs om daar lol aan te beleven. Er is niks lolligs aan deze situatie voor beide kanten niet.quote:Op maandag 1 november 2021 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...
En het dan gek vinden hoe er wordt gereageerd op antivaxxers in nws topics.
Gehoopt? wij wappies waarschuwen hier al een dik jaar voor.. zagen dit allang aankomen.quote:Op maandag 1 november 2021 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen hoe gretig er gehoopt wordt dat het vaccin niet werkt...
En het dan gek vinden hoe er wordt gereageerd op antivaxxers in nws topics.
Gestart.quote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Eind september/ begin oktober is Belgie gestart met de derde ronde. 2 weken verder is half oktober
Het gaat erg ver. Daar ben ik het mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |