abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201984283
quote:
Geen uitkering voor ontslagen vaccinweigeraars

In een deel van Frankrijk krijgen mensen geen uitkering als ze zijn ontslagen of geschorst omdat ze weigeren zich te laten inenten. In een brief aan premier Jean Castex melden in totaal 15 Franse departementen dat ze er niets voor voelen om op te draaien voor de kosten, meldt de Franse Huffington Post.

Frankrijk stelt het vaccin verplicht in sommige sectoren, zoals de gezondheidszorg en de brandweer. Werknemers die de inenting weigeren, worden geschorst en komen zonder salaris thuis te zitten. De Franse staat vindt dat zij aanspraak moeten kunnen maken op de RSA (een uitkering).

De departementen die die regeling uitvoeren, zijn daar onaangenaam door verrast. Zij hekelen het gebrek aan overleg. Volgens hen “verandert de RSA zo in een verkapte werkloosheidsuitkering en daarvoor is die regeling niet bedoeld”.
bron:https://joop.bnnvara.nl/n(...)gen-vaccinweigeraars

Als dit de wappies niet over de streep trekt weet ik het ook niet meer? Straks hebben ze geen inkomen meer, geen huis boven hun hoofd en gaan ze ook daadwerkelijk honger lijden. Wanneer nemen ze die prik nou?!

Alles voor de volksgezondheid en solidariteit naar de medemens. Sommige medemensen althans. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201984313
Artikel 11 zal er wel niks mee te maken hebben.

Mensen worden heus niet gedwongen hoor, zolang je maar wel beseft dat je alles in je leven op het spel zet als je je niet laat prikken.

Ben zelf wel gevaccineerd, maar dit is walgelijk! :r
pi_201984341
Dan zou ik een carrière in de criminaliteit beginnen. Met een pakkans < 0,1% is dat een prima optie in Nederland.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 1 november 2021 @ 14:32:51 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201984365
Vanaf een paar dagen ook in Nederland? Na dat gelamenteer van Bruls, verwacht ik een verdere afschaling van onze rechtsstaat.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201984373
Heel mooi @5thencounter
U MAD?
pi_201984381
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:32 schreef thedeedster het volgende:
Vanaf een paar dagen ook in Nederland? Na dat gelamenteer van Bruls, verwacht ik een verdere afschaling van onze rechtsstaat.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat zoiets in Nederland ooit kan gebeuren. Als je deze gedachte even doortrekt dan krijg je dus een giga toename van daklozen in de maatschappelijke opvang, een toename bedelaars, een toename van kinderen die in pleeggezinnen terecht komen met alle gevolgen van dien, een toename van criminaliteit, een tekort aan werknemers en ga zo maar door.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201984407
Ach die fransen :')
Kunnen ze straks weer klagen dat de criminaliteit zo hoog is(goh hoe zou dat komen _O- )
pi_201984510
Mooi, dat zal ze leren. Als de druk echt hoog wordt halen ze die prik wel.
pi_201984521
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dan zou ik een carrière in de criminaliteit beginnen. Met een pakkans < 0,1% is dat een prima optie in Nederland.
De meeste van die mensen kunnen helemaal geen crimineel zijn. Daar hebben ze de guts niet voor.
pi_201984533
Ezeltje prik ik nog nooit zo leuk geweest.
pi_201984541
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:44 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]
De meeste van die mensen kunnen helemaal geen crimineel zijn. Daar hebben ze de guts niet voor.
Jij hebt niet het idee dat het gros van de wappies de tokkies van de samenleving zijn? :?
pi_201984558
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Jij hebt niet het idee dat het gros van de wappies de tokkies van de samenleving zijn? :?
Het is heel wat moeilijker om je beroepsmatig als crimineel staande te houden.
pi_201984566
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:46 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]
Het is heel wat moeilijker om je beroepsmatig als crimineel staande te houden.
Maar heel wat makkelijker als je geen inkomen meer hebt.
pi_201984591
Dit is toch gewoon letterlijk dwingen met geweld. Of je neemt die prik, óf ik pak je inkomen en daarmee je vreten/drinken/medicijnen/woonruimte af. Het dreigen met het afnemen van basale levensbehoeften is geweld. Net zoals wanneer ik TS in een cel zou zetten zonder water en brood en dat die dan verhongert, dat is hetzelfde principe maar dit is hetzelfde maar dan met honderdduizenden mensen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201984604
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Aldus de user die zichzelf heeft vernoemt naar een personage van Jersey Shore.
pi_201984619
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:49 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Aldus de user die zichzelf heeft vernoemt naar een personage van Jersey Shore.
Yes, de oppertokkie himself. :D
pi_201984643
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:48 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is toch gewoon letterlijk dwingen met geweld. Of je neemt die prik, óf ik pak je inkomen en daarmee je vreten/drinken/medicijnen/woonruimte af. Het dreigen met het afnemen van basale levensbehoeften is geweld. Net zoals wanneer ik TS in een cel zou zetten zonder water en brood en dat die dan verhongert, dat is hetzelfde principe maar dit is hetzelfde maar dan met honderdduizenden mensen :')
Nee.

Al zouden kampen voor ongevaccineerden het volgende kunnen zijn. In Australie gaat dat gerucht rond.
pi_201984664
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:52 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Nee.

Al zouden kampen voor ongevaccineerden het volgende kunnen zijn. In Australie gaat dat gerucht rond.
Die geruchten gaan al sinds er corona is rond.

Coronakampen zijn er wel maar dat is vooralsnog enkel voor quarantaine ik heb nog niemand gezien die mensen permanent in kampen wil stoppen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201984681
Veel beter voeren ze gewoon een soort razzia's in waarbij mensen onder dwang geprikt worden. Dan kunnen ze daarna gewoon verder met hun leven.
pi_201984733
En zo dendert de covidfascisme trein lekker door uiteraard onder luid applaus van de covidfascisten zelf.
Er zijn maar weinig principiële mensen over op de wereld en al helemaal niet op plaatsen waar principes belangrijk zijn.
pi_201984759
Dit is een terechte regel. Wat mij betreft mogen wappies niet hard genoeg aangepakt worden. Dwang door dit soort maatregelen is in dit geval gerechtvaardigd. :)
pi_201984765
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:57 schreef Chivaz het volgende:
En zo dendert de covidfascisme trein lekker door uiteraard onder luid applaus van de covidfascisten zelf.
Er zijn maar weinig principiële mensen over op de wereld en al helemaal niet op plaatsen waar principes belangrijk zijn.
:')

Oprecht denken dat alleen de wappies principes hebben. Lol.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201984777
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Die geruchten gaan al sinds er corona is rond.

Coronakampen zijn er wel maar dat is vooralsnog enkel voor quarantaine ik heb nog niemand gezien die mensen permanent in kampen wil stoppen.
Als je je tweede prikje haalt mag je er na 10 dagen weer uit hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201984793
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef GeneralRadek het volgende:
Veel beter voeren ze gewoon een soort razzia's in waarbij mensen onder dwang geprikt worden. Dan kunnen ze daarna gewoon verder met hun leven.
Zou jij dat aandurven dan, als razziaaanvoerder met een spuit achter wappies aanrennen? :')
pi_201984834
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 14:59 schreef probeer het volgende:

[..]
:')

Oprecht denken dat alleen de wappies principes hebben. Lol.
Dat is niet wat ik heb gezegd, ik zeg dat er nauwelijks nog mensen met principes over zijn. Je vaccinatiestatus is totaal niet relevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')