Omdat er geen punt is.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
als je goed zou lezen zou je beseffen dat mazelen niet het punt is
Het is met mijn rijtje niet de bedoeling om te laten zien dat de zorg overbelast is. Je mist compleet het punt.quote:kom eens met of wat origineels of met cijfers dat jouw rijtje voor een overbelasting van de zorg zorgt met als gevolg dat planbare zorg moet stoppen
Oh de verpleegsters en artsen liegen nu ook al.quote:Oh en het gooien op bezuinigingen in de zorg is ook uitgekauwd en onzin.
https://www.sbo.nl/onderw(...)words&utm_medium=cpcquote:
nope, ik begrijp je punt... Maar die klopt niet. De reden nu is namelijk dat jij straks met een blindedarmontsteking niet eens meer terecht kunt. Al die zaken in jouw rijtje zorgen daar niet voorquote:[..]
Het is met mijn rijtje niet de bedoeling om te laten zien dat de zorg overbelast is. Je mist compleet het punt.
Laat me de cijfers zien.quote:[..]
Oh de verpleegsters en artsen liegen nu ook al.
Ik snap het, maar je punt klopt niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.sbo.nl/onderw(...)words&utm_medium=cpc
Nee, de reden dat ik straks niet met een blinde darmontsteking terecht kan is omdat door de verwaarlozing van het zorgbeleid door het kabinet de IC-bedden nu vol liggen.quote:nope, ik begrijp je punt... Maar die klopt niet. De reden nu is namelijk dat jij straks met een blindedarmontsteking niet eens meer terecht kunt. Al die zaken in jouw rijtje zorgen daar niet voor
Cijfers? De artsen, verpleegsters en de ziekenhuizen liegen?quote:Laat me de cijfers zien.
%bnp
Aantal medewerkers?
Hoeveel geld gaat er naar de zorg?
Is dat meer of minder jaar na jaar?
Verplicht een paar gezonde mensen prikken wat niet helpt, alleen maar omdat het kabinet haar taak verzuimt? Ja erg logisch maar niet heus.quote:Maar stel dat je gelijk zou hebben... Dan is vaccinatieplicht dus helemaal logisch
jij denkt dat dweilen met de kraan open op te lossen is door meer dweilen te kopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:19 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik snap het, maar je punt klopt niet.
[..]
Nee, de reden dat ik straks niet met een blinde darmontsteking terecht kan is omdat door de verwaarlozing van het zorgbeleid door het kabinet de IC-bedden nu vol liggen.
Ik wachtquote:[..]
Cijfers? De artsen, verpleegsters en de ziekenhuizen liegen?
Er kleven ethische bezwaren aan een vaccinatieplicht. Maar wat mij betreft zijn die momenteel ondergeschikt.quote:[..]
Verplicht een paar gezonde mensen prikken wat niet helpt, alleen maar omdat het kabinet haar taak verzuimt? Ja erg logisch maar niet heus.
Artsen en ziekenhuizen zijn niet eens voor een vaccinatieplicht, maar dit is de zoveelste keer dat je laat merken dat je het beter weet dan hen.
Stop er maar gewoon mee, onterecht een zondebok aanwijzen is levensgevaarlijk.
Kijk je ff mee nu naar Jinek. Ernst Kuipers:quote:Op donderdag 18 november 2021 21:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
jij denkt dat dweilen met de kraan open op te lossen is door meer dweilen te kopen.
[..]
Ik wacht
[..]
Er kleven ethische bezwaren aan een vaccinatieplicht. Maar wat mij betreft zijn die momenteel ondergeschikt.
Vwb zondebok... De cijfers liegen niet. 15% van de bevolking is verantwoordelijk voor meer dan 50% van de ziekenhuisopnames. De zondebok is het virus
Delta vs alpha, maatregelen, lockdowns, opgeschorte reguliere zorg vs een poging die door te laten gaan etc etc... Zomaar een paar verschillenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Kijk je ff mee nu naar Jinek. Ernst Kuipers:
Winter 2020: 0% gevaccineerd IC en ziekenhuis opnames vol
Winter 2021: 90% gevaccineerd code zwart IC en ziekenhuisopnames MEER dan vorig jaar 2020
Ja hoor, die 15% haha en ik ben president van Amerika
Daar gaan je statistieken.
Ga jij maar lekker op ongevaccineerden jacht om boetes uit te delen grapjas.
Jaja ga je nu ook al draaien als die Hugo wat een verschillen dat nu 15% voor een record zorgen. Geloof je het zelf? Precies wat je zegt, niet zo klakkeloos achter die achterlijke narcistische ministers aan lopen als een kip zonder kop en een beetje zelf nadenken.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Delta vs alpha, maatregelen, lockdowns, opgeschorte reguliere zorg vs een poging die door te laten gaan etc etc... Zomaar een paar verschillen
Kun je nou echt niet zelf nadenken?
Cijfers? Heb je die nodig dan? Die heb ik je net gegeven.quote:Ps ik wacht nog steeds op dat artikel en cijfers
quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Jaja ga je nu ook al draaien als die Hugo wat een verschillen dat nu 15% voor een record zorgen. Geloof je het zelf? Precies wat je zegt, niet zo klakkeloos achter die achterlijke narcistische ministers aan lopen als een kip zonder kop en een beetje zelf nadenken.
Trouwens de lockdown geef je als argument voor de lagere ziekenhuisopnames in de winter van 2020. Waar is die lockdown nu dan als die de IC’s in toom hielden in 2020? Oh ja vergeten, jullie zijn druk op salaris-afpakken-van-ongevaccineerden-jacht. Dat gaat echt helpen man de zorgcrisis is voorbij en winter 2022 zijn de IC bedden leeg, not
[..]
Cijfers? Heb je die nodig dan? Die heb ik je net gegeven.
Winter 2020 code wit. 0% gevaccineerd
Winter 2021 code zwart. 90% gevaccineerd
Welke bronnen heb ik je gegeven?quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik reageer op de bronnen die JIJ hebt aangegeven waarin precies staat wat ik zeg.
Waarom kom je met bronnen die je niet snapt?
Precies, het was de lockdown die het hem deed, maar jij blijft krampachtig vasthouden aan je obsessie voor ongevaccineerden waardoor er nu code zwart heerst in de ziekenhuizenquote:Hier een lijst met maatregelen die vorig jaar golden
https://www.rijksoverheid(...)an-de-gedeeltelijke-
Wat snap je niet aan code zwart?quote:En hier kun je de ziekenhuisopnames van die periode bekijken
https://www.stichting-nice.nl/
Grote verschil? De reguliere zorg was stilgelegd.
Die boosheid en angst zit bij de gevaccineerde bangeschijterds die ongevaccineerden op allerlei manieren willen beperken omdat ze te egoïstisch zijn om een biertje in de kroeg te kunnen drinken.quote:En nu ben ik klaar met je. Je komt met bronnen die je zelf niet begrijpt. Snapt niet eens het verschil tussen 40% van het aantal ziekenhuisopnames en 40% van de totale groep.
Ik zeg veel plezier met je leven in boosheid en angst
Laat ze opflikkeren dan ga je zien wie deze dubbel gevaccineerde laat opflikkerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:49 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom flikkeren ongevaccineerden niet gewoon op? Ideetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |