Hij heeft wel gelijk natuurlijk, eenmaal gevaccineerd heb je niet zo heel veel keuze meer gezien het achterblijven van N antilichamen bij gevaccineerden die een besmetting doorgemaakt hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:02 schreef Za het volgende:
Gevaccineerden die boosters nemen om de ongevaccineerden te beschermen?
Daarmee haal je mensen toch niet over de streep?
[ twitter ]
Ook bij een asymptomatische besmetting?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:36 schreef Grems het volgende:
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, eenmaal gevaccineerd heb je niet zo heel veel keuze meer gezien het achterblijven van N antilichamen bij gevaccineerden die een besmetting doorgemaakt hebben.
Gelukkig heb ik dat de afgelopen maanden al gedaan. Ook al leuke dingen voor binnenactiviteiten ingeslagen. En dit weekend het huis klaar maken voor een lange winter binnen zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef Molo het volgende:
Yooooo bitches, ben ik weer
Iemand nog toffe plannen dit laatste weekend dat het nog kan?
Nieuwste cijfers van vanochtend tonen 94 mensen meer in de ziekenhuizen dan gisteren (1417 > 1511).quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat het zo slecht ging bij de buren
België waar in 2/5 van het land het mondkapje nooit is weggeweest en sinds vrijdag iedereen het weer moet dragen. Werkt als een tierelier dat ding. Ik zeg snel weer invoeren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Ga ik ook zeker doen, afspraak staat al. Ik werk ook de hele dag met veel mensen, dus ik vind het niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon testen, snap niet dat mensen je aanraden om het niet te doen.
Ten eerste weet je het dan zelf zeker en kan je ook mensen waar je contact mee gehad hebt inlichten.
Beterschap in ieder geval!
Bron?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, eenmaal gevaccineerd heb je niet zo heel veel keuze meer gezien het achterblijven van N antilichamen bij gevaccineerden die een besmetting doorgemaakt hebben.
Wat is er zo slecht aan? In de ziekenhuizen kun je wortel schieten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Checkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
klopt. mijn broek zakte ook een beetje af toen ik las dat Albert Schweitzer volgende pas _volgende week_ weer gaat beginnen met thuismonitoring, ik had toen zoiets van, ehhh hoezo is men überhaupt mee gestopt? Dat is toch een enorme winst voor een ziekenhuis als je geen bed in gebruik hoeft te houden voor een patiënt? Dan ga je bijna denken dat de billing van dat bed aan de zorgverzekeraar economisch interessanter is dan de thuismonitoring.
Daarbij. Bij griep laat je je toch ook niet testen en ziek je gewoon uit?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik de klachten had, die vermeldt worden, kon al mijn bed niet uit, laat staan naar de test straat rijden.
Restaurants met Franse kaart staan bekend om hun ventilatie, dus dit is heel logischquote:
Context is tikkie anders hier, nu nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Daarbij. Bij griep laat je je toch ook niet testen en ziek je gewoon uit?
liep gisteren voorbij een lunchroom, die hadden op hun deur staan "corona proof ventilatie"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Restaurants met Franse kaart staan bekend om hun ventilatie, dus dit is heel logisch
Dat klinkt eigenlijk juist alsof het zo gemaakt is dat corona overleeft door hun type ventilatiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
liep gisteren voorbij een lunchroom, die hadden op hun deur staan "corona proof ventilatie"
die kans lijkt me ook groterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk juist alsof het zo gemaakt is dat corona overleeft door hun type ventilatie![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
Zelftest was alvast negatief. Straks om half 11 de pcr test. Iemand enig idee wat nu de wachttijden zijn tot de uitslag?
Ik ben gisteren om 14:25 getest en de uitslag kwam vannacht om 0:58 binnen, negatief gelukkig..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
Zelftest was alvast negatief. Straks om half 11 de pcr test. Iemand enig idee wat nu de wachttijden zijn tot de uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Bij het testcentrum zeiden ze tegen ons binnen 33 uur, maar het was er nog veel sneller. Laat in de ochtend getest, vroeg in de acond de uitslag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië sinds gisteren van de lijst met zeerhoogrisicogebieden af, die had ik niet aan zien komen.Mag je nu je chick makkelijker zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
33 uur, wat een gekke tijd voor prognose/kpiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij het testcentrum zeiden ze tegen ons binnen 33 uur, maar het was er nog veel sneller. Laat in de ochtend getest, vroeg in de acond de uitslag.
Die had sowieso al een ticket om hier volgende week woensdag weer aan te komen, de uitzondering voor partners van buiten de EU is nog altijd geldig, dus daarmee zou het ook zonder die verandering voor Brazilië gelukkig gewoon kunnen. Ik zag ook vorige week toevallig (toen ze het ticket al had) dat quarantaine niet eens meer nodig is als je volledig gevaccineerd bent, wat ze uiteraard is. En nu dus al helemaal niet, want hoogrisico ipv zeerhoogrisico.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je nu je chick makkelijker zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ook wel goed uit, want volgende week dinsdag, haar reisdag, is het weer eens een vrije dag daar, volgens mij al de 297e van dit jaar...en dan kan er niet getest worden (behalve een sneltest, die ook wel geldig is, maar met haar vaccinatiebewijs dus niet nodig).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
"Maar bewijs voor de effectiviteit daarvan ontbreekt, zegt de Belgische Gezondheidsraad."quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had sowieso al een ticket om hier volgende week woensdag weer aan te komen, de uitzondering voor partners van buiten de EU is nog altijd geldig, dus daarmee zou het ook zonder die verandering voor Brazilië gelukkig gewoon kunnen. Ik zag ook vorige week toevallig (toen ze het ticket al had) dat quarantaine niet eens meer nodig is als je volledig gevaccineerd bent, wat ze uiteraard is. En nu dus al helemaal niet, want hoogrisico ipv zeerhoogrisico.FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ook wel goed uit, want volgende week dinsdag, haar reisdag, is het weer eens een vrije dag daar, volgens mij al de 297e van dit jaar...en dan kan er niet getest worden (behalve een sneltest, die ook wel geldig is, maar met haar vaccinatiebewijs dus niet nodig).![]()
Veel geluk jullie!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Goed bezig!quote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze a.s. maandag zou komen. Maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wordt er hier in Nederland eigenlijk nog een advies van de Gezondheidsraad verwacht?
Amper oplossing voor het probleem maar vooral lekker doorzettenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef Henry77 het volgende:
Gewoon een vaccinatieplicht op het werk en onderwijs net als wat er straks komt in the uniek states of america😎
Ah!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze a.s. maandag zou komen. Maar kan me vergissen.
Meestal in de avond ergens, tenzij het mega druk is dan een dagje laterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Daarbij. Bij griep laat je je toch ook niet testen en ziek je gewoon uit?
in het weekend wordt er minder getest, ik verwacht vanavond in je mail;quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wordt er hier in Nederland eigenlijk nog een advies van de Gezondheidsraad verwacht?
Lijkt mij ook het meest logisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.
Lijkt me niks mis mee. Die zijn nog niet aangekondigd trouwens, nu krijgen alleen de zwaar immuungecompromitteerden nog 'maar' een extra prikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.
Misdadig van Pfizer om te stellen dat je met een prik, anderen beschermd. Mja, koehandel blijf handel die moet verkopen. Is het niet op de inhoud, is het wel op de vorm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:02 schreef Za het volgende:
Gevaccineerden die boosters nemen om de ongevaccineerden te beschermen?
Daarmee haal je mensen toch niet over de streep?
[ twitter ]
Wat klopt daar niet aan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Misdadig van Pfizer om te stellen dat je met een prik, anderen beschermd. Mja, koehandel blijf handel die moet verkopen. Is het niet op de inhoud, is het wel op de vorm.
Dat iemand een vervolgpik neemt (mits nodig) om zichzelf tegen erger te beschermen en zo - zorgontlastend - uit het ziekenhuis te blijven, is meer de waarheid.
Hoop het. Dan zeg ik dat ik niet gevaccineerd ben en wil worden en ontslaan ze me maar met een leuke ontslagvergoedingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef Henry77 het volgende:
Gewoon een vaccinatieplicht op het werk en onderwijs net als wat er straks komt in the uniek states of america😎
Gisteren is OMT overleg geweest toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:46 schreef Cynicio het volgende:
Is er vandaag nog een overleg?
Ik ben zo gewend dat zondag lekdag is
Dan is het een kleine stap om de (niet werkende) griepprik ook verplicht te maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef Henry77 het volgende:
this zaterdag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:46 schreef Cynicio het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kritiek-op-coronapas
Het gaat echt mis in de democratie als je ziet hoe steeds meer politici in uitvoerende rollen in de problemen komen als ze op de een of andere manier niet meegaan in het systeem. Eerst Mona Keijzer, nu deze meneer. Halsema die kritiek krijgt wegens te weinig boetes - wat is er gebeurd met de nuchtere Nederlander die een hekel had aan boetequota?
Als ongevaccineerde burger kun je nog denken: nou ja, dan maar even geen horeca voor mij. Maar bestuurders en gekozen politici moeten naar vergaderingen toe, die soms in horecagelegenheden worden gehouden. Iedereen snapt dat het niet om een drinkgelag gaat. Je hoort ook geluiden dat er een coronapas moet komen in het Europees Parlement, dat ongevaccineerde senatoren gesegregeerd moeten worden in de Eerste Kamer, ga zo maar door.
Je ziet overal dat het systeem al doordringt op plekken waar het niet voor bedoeld is, en dan moet de uitbreiding naar sportscholen en misschien zelfs werk nog komen. Echt een levensgevaarlijke richting die we opgaan als je als bestuurder of verkozen politicus eigenlijk geen toekomst meer hebt als je niet meedoet, zelfs als je zelf wel gevaccineerd bent en het aan iedereen aanraadt.
Niet mee gaan in het systeem betekent in zijn geval zich niet aan bestaande wetgeving willen houden, het is toch niet zo vreemd dat ze je daar niet zomaar mee weg laten komen als politicus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef Vasilevski het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)kritiek-op-coronapas
Het gaat echt mis in de democratie als je ziet hoe steeds meer politici in uitvoerende rollen in de problemen komen als ze op de een of andere manier niet meegaan in het systeem. Eerst Mona Keijzer, nu deze meneer. Halsema die kritiek krijgt wegens te weinig boetes - wat is er gebeurd met de nuchtere Nederlander die een hekel had aan boetequota?
Als ongevaccineerde burger kun je nog denken: nou ja, dan maar even geen horeca voor mij. Maar bestuurders en gekozen politici moeten naar vergaderingen toe, die soms in horecagelegenheden worden gehouden. Iedereen snapt dat het niet om een drinkgelag gaat. Je hoort ook geluiden dat er een coronapas moet komen in het Europees Parlement, dat ongevaccineerde senatoren gesegregeerd moeten worden in de Eerste Kamer, ga zo maar door.
Je ziet overal dat het systeem al doordringt op plekken waar het niet voor bedoeld is, en dan moet de uitbreiding naar sportscholen en misschien zelfs werk nog komen. Echt een levensgevaarlijke richting die we opgaan als je als bestuurder of verkozen politicus eigenlijk geen toekomst meer hebt als je niet meedoet, zelfs als je zelf wel gevaccineerd bent en het aan iedereen aanraadt.
Daar zit idd een flinke instinker in dat het lichaam - sws dat geen vaccins nodig heeft - wordt afgetraind dat het voortaan antilichamen 'maakt' in opdracht van vaccins. De autonome weerbaarheid wordt afgebroken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Want ?quote:
Ook voor jou, bron dat dit zo werkt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Daar zit idd een flinke instinker in dat het lichaam - sws dat geen vaccins nodig heeft - wordt afgetraind dat het voortaan antilichamen 'maakt' in opdracht van vaccins. De autonome weerbaarheid wordt afgebroken.
.
Het huisvrouwen topic is een deurtje verder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:46 schreef Cynicio het volgende:
Zijn Ja21 ook al wappies aan het worden?quote:
Juist niet. Zij geven altijd aan dat ze pro-vaccinatie zijn, maar niet onder (indirecte) dwang d.m.v. QR-codes. Van de nieuwe partijen zie ik bij hen de meeste potentie om door te groeien naar een constructieve partij waarmee samengewerkt kan worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Zijn Ja21 ook al wappies aan het worden?
Jammer wel dat de partij niet JA81 heet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:30 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[..]
Maar de tijd zal het leren. Voor nu lijkt JA21 wel voorzichtig te zijn qua uitbreiding om zo uit te groeien naar een stabiele partij.
Nouja, een toegangsbeperking opleggen om voor parlementsleden het parlement in te kunnen is niet zomaar iets. Zeker niet aangezien een vaccinatie niet verplicht is. Dan houdt dat dus in dat bij een spoedvergadering parlementsleden die niet gevaccineerd zijn moeten hopen dat ze snel genoeg de uitslag van de test hebben, anders zijn ze niet welkom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:39 schreef Evenstar het volgende:
Het is wel populair aan het worden. Alles waar je het niet mee eens bent is ondemocratisch. Lekker makkelijk scoren.
Wij hebben het zo goed gehad de afgelopen jaren dat een klein beetje inperken al meteen ondemocratisch aanvoelt.
(Zeg niet dat alles wat er gebeurt democratisch aan toe gaat, maar het is nu wel heel makkelijk om meteen over vrijheid en democratie te schreeuwen om aandacht te krijgen).
True, daar zit wel wat in. Mag hopen dat ze daar wel iets voor regelen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, een toegangsbeperking opleggen om voor parlementsleden het parlement in te kunnen is niet zomaar iets. Zeker niet aangezien een vaccinatie niet verplicht is. Dan houdt dat dus in dat bij een spoedvergadering parlementsleden die niet gevaccineerd zijn moeten hopen dat ze snel genoeg de uitslag van de test hebben, anders zijn ze niet welkom.
Dat is best wel een dingetje voor de democratie.
Als ze nou echt willen dat het parlement veilig is, doe het dan gewoon onlinequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, een toegangsbeperking opleggen om voor parlementsleden het parlement in te kunnen is niet zomaar iets. Zeker niet aangezien een vaccinatie niet verplicht is. Dan houdt dat dus in dat bij een spoedvergadering parlementsleden die niet gevaccineerd zijn moeten hopen dat ze snel genoeg de uitslag van de test hebben, anders zijn ze niet welkom.
Dat is best wel een dingetje voor de democratie.
Ik weet niet hoe het voor het europees parlement zit, voor de tweede kamer moet er een meerderheid aanwezig zijn als ik het goed begrepen heb. Dat is wettelijk zo geregeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ze nou echt willen dat het parlement veilig is, doe het dan gewoon online
Ik heb ook geen idee hoe dat zit, maar praktisch gezien gebeurt er weinig in de tweede kamer dat ook niet via internet kan. Natuurlijk zal het niet ideaal zijn, maar dat is mensen bij de deur weigeren nog minder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor het europees parlement zit, voor de tweede kamer moet er een meerderheid aanwezig zijn als ik het goed begrepen heb. Dat is wettelijk zo geregeld.
Ik kan me herinneren dat er tijdens de eerste golf wel eens vragen over geweest zijn, maar dat daar toen over gezegd is dat ze dat niet zomaar kunnen veranderen.
Het is mystiek van een drogreden (maak de bingokaart maar). De zin klopt, lijkt plausibel maar de inhoud is quatsch. Dat iemand anders hier (n)iets doet dat daarmee een ander elders eventueel zou beschermen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan?
Immers, je hebt een veel kleinere kans besmet te raken. Als je niet besmet raakt ben je dus ook veiliger voor anderen.
Dat je als je dan toch besmet raakt ook besmettelijk bent is een ander verhaal
Het antwoord is te verwachten waar ik dan repliceer, wat wil je weten of wil je inhoudelijk ter discussie stellen.quote:
Klein beetje nuance:quote:
3 patiënten dus..quote:De helft van alle coronapatiënten op de IC in het Antonius Ziekenhuis in Sneek komt van Urk. Dat meldt Omrop Fryslân. Het ziekenhuis heeft inmiddels een opnamestop voor mensen met corona ingesteld. Alle bedden die daarvoor zijn aangemerkt, zijn in gebruik. De IC van het Antonius telt in totaal zes bedden.
Drie teveel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klein beetje nuance:
[..]
3 patiënten dus..
Ach hou toch op johquote:
3 per 20k inwoners zou in verhouding 2700 IC bedden zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klein beetje nuance:
[..]
3 patiënten dus..
Tja... 3 patiënten is weinig, maar 6 beschikbare bedden is dat ook. Er is gewoon niet zoveel IC-capaciteit, dus ook een laag aantal opnames is problematisch. Dat is waar we de hele tijd tegenaan lopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klein beetje nuance:
[..]
3 patiënten dus..
Wat vind je er zelf van of is het doel dat we alleen opschrijven wat elders letterlijk ook staat opgeschreven en het dan weer de vraag is of dit appelleert aan jouw voorwaarden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ook voor jou, bron dat dit zo werkt?
Parlementariërs snoeten vrije toegang hebben tot het parlement. Dat is de absolute basis van een parlementaire democratie. Dus ja. Dit is zeker ondemocratisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:39 schreef Evenstar het volgende:
Het is wel populair aan het worden. Alles waar je het niet mee eens bent is ondemocratisch. Lekker makkelijk scoren.
Wij hebben het zo goed gehad de afgelopen jaren dat een klein beetje inperken al meteen ondemocratisch aanvoelt.
(Zeg niet dat alles wat er gebeurt democratisch aan toe gaat, maar het is nu wel heel makkelijk om meteen over vrijheid en democratie te schreeuwen om aandacht te krijgen).
Dat kan wel. De Eerste Kamer doet (of deed) dat. Alleen toenmalige Kamervoorzitter Arib wou er niet aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor het europees parlement zit, voor de tweede kamer moet er een meerderheid aanwezig zijn als ik het goed begrepen heb. Dat is wettelijk zo geregeld.
Ik kan me herinneren dat er tijdens de eerste golf wel eens vragen over geweest zijn, maar dat daar toen over gezegd is dat ze dat niet zomaar kunnen veranderen.
Kan niet dagelijks hier beweren dat alles open moet blijven en ondertussen nergens naar toe gaan tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:39 schreef SilverEyes het volgende:
Rustig hier vandaag. Iedereen gaat nog even los dit weekend voordat het weer dicht gaat?
In het geval van Rog is het misschien een beetje dubieus dat hij een uitzondering probeerde te regelen voor zijn 'principes'. Al is dat natuurlijk ook niet anders dan alle andere horeca-ondernemers die wel eens een oogje toeknijpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet mee gaan in het systeem betekent in zijn geval zich niet aan bestaande wetgeving willen houden, het is toch niet zo vreemd dat ze je daar niet zomaar mee weg laten komen als politicus?
It's all part of the plan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, en met de snelheid waarop de regering reageert gaat dit straks ook gewoon meer en meer spelen. Tegen de tijd dat wij uit herfst/winter situatie zijn gaan de vaccins echt uitwerken krijg je dat gezeik weer. De boosters moeten nu gegeven worden, snap niet waarom daar niet meer aandacht naar uit gaat.
Ook eens met acceptatie hoor. Dit kan je niet jaren volhouden, is voor niemand goed, en onderaan de streep lever je veel meer levensjaren in dan dat men denkt.
Je zou als sportschoolhouder maar z'n groep testosteronbommen moeten controleren. Vast leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Oh, de sportschoolwappies zijn bloedlink op Twitter.
Dit is mijn favoriete groep mensen die zich druk maken over het coronabeleid.
Allerlei onzin verkondigen alsof het de waarheid is zonder enige bron is wel verdieping wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het antwoord is te verwachten waar ik dan repliceer, wat wil je weten of wil je inhoudelijk ter discussie stellen.
Het staat ergens in https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/ en als daar niet staat, zijn er nog wel meer databanken.
NB: roepen om een bron in reactie, zonder daar zelf iets voor(af) te doen of zelfs inhoudelijk te overwegen; geeft weinig verdieping.
En taart.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:03 schreef Mammietje het volgende:
en neemt plaats voor de cijfertjes...![]()
Goeie vraag wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En taart.Is Dick al in tha house?
Je zult betalende klanten die al jarenlang bij je sporten maar de toegang moeten ontzeggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Je zou als sportschoolhouder maar z'n groep testosteronbommen moeten controleren. Vast leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |