quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef heywoodu het volgende:
Brazilië sinds gisteren van de lijst met zeerhoogrisicogebieden af, die had ik niet aan zien komen.Mag je nu je chick makkelijker zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
33 uur, wat een gekke tijd voor prognose/kpiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij het testcentrum zeiden ze tegen ons binnen 33 uur, maar het was er nog veel sneller. Laat in de ochtend getest, vroeg in de acond de uitslag.
Die had sowieso al een ticket om hier volgende week woensdag weer aan te komen, de uitzondering voor partners van buiten de EU is nog altijd geldig, dus daarmee zou het ook zonder die verandering voor Brazilië gelukkig gewoon kunnen. Ik zag ook vorige week toevallig (toen ze het ticket al had) dat quarantaine niet eens meer nodig is als je volledig gevaccineerd bent, wat ze uiteraard is. En nu dus al helemaal niet, want hoogrisico ipv zeerhoogrisico.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag je nu je chick makkelijker zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ook wel goed uit, want volgende week dinsdag, haar reisdag, is het weer eens een vrije dag daar, volgens mij al de 297e van dit jaar...en dan kan er niet getest worden (behalve een sneltest, die ook wel geldig is, maar met haar vaccinatiebewijs dus niet nodig).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
"Maar bewijs voor de effectiviteit daarvan ontbreekt, zegt de Belgische Gezondheidsraad."quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had sowieso al een ticket om hier volgende week woensdag weer aan te komen, de uitzondering voor partners van buiten de EU is nog altijd geldig, dus daarmee zou het ook zonder die verandering voor Brazilië gelukkig gewoon kunnen. Ik zag ook vorige week toevallig (toen ze het ticket al had) dat quarantaine niet eens meer nodig is als je volledig gevaccineerd bent, wat ze uiteraard is. En nu dus al helemaal niet, want hoogrisico ipv zeerhoogrisico.FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ook wel goed uit, want volgende week dinsdag, haar reisdag, is het weer eens een vrije dag daar, volgens mij al de 297e van dit jaar...en dan kan er niet getest worden (behalve een sneltest, die ook wel geldig is, maar met haar vaccinatiebewijs dus niet nodig).![]()
Veel geluk jullie!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Goed bezig!quote:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze a.s. maandag zou komen. Maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wordt er hier in Nederland eigenlijk nog een advies van de Gezondheidsraad verwacht?
Amper oplossing voor het probleem maar vooral lekker doorzettenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef Henry77 het volgende:
Gewoon een vaccinatieplicht op het werk en onderwijs net als wat er straks komt in the uniek states of america😎
Ah!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze a.s. maandag zou komen. Maar kan me vergissen.
Meestal in de avond ergens, tenzij het mega druk is dan een dagje laterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
Zelftest was alvast negatief. Straks om half 11 de pcr test. Iemand enig idee wat nu de wachttijden zijn tot de uitslag?
iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Daarbij. Bij griep laat je je toch ook niet testen en ziek je gewoon uit?
in het weekend wordt er minder getest, ik verwacht vanavond in je mail;quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
Zelftest was alvast negatief. Straks om half 11 de pcr test. Iemand enig idee wat nu de wachttijden zijn tot de uitslag?
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wordt er hier in Nederland eigenlijk nog een advies van de Gezondheidsraad verwacht?
Lijkt mij ook het meest logisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.
Lijkt me niks mis mee. Die zijn nog niet aangekondigd trouwens, nu krijgen alleen de zwaar immuungecompromitteerden nog 'maar' een extra prikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En eigenlijk vond de gezondheidsraad dat te snel, dus ik verwacht dat ze voorlopig blijven bij een booster voor de kwetsbare en griepprik groep.
Misdadig van Pfizer om te stellen dat je met een prik, anderen beschermd. Mja, koehandel blijf handel die moet verkopen. Is het niet op de inhoud, is het wel op de vorm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 03:02 schreef Za het volgende:
Gevaccineerden die boosters nemen om de ongevaccineerden te beschermen?
Daarmee haal je mensen toch niet over de streep?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |