Gezienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef mootie het volgende:
Die mummie doneert echt als een malle om zijn wappiegedachten uit te dragen
Ik vind het enorm sneu voor dieren. Als ik al zie wat zo’n knalletje net hier tot gevolg heeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef pullup het volgende:
Interesseert me eigenlijk niets![]()
Steek niet echt meer wat af ooit zelf maar als men het leuk vind, prima hoor op de avond zelf dan.
Elke week wel een bericht of 2.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
GezienIk ben er opgaan letten toen je de vorige keer er wat over zei
Mjah dacht dat ik zelf de lapo had want zag na het posten zo'n rood balkjequote:
quote:
5thquote:
Diegene die brilletjes doneertquote:
Alweer.quote:
Staat in die scrollbalk hierbovenquote:
Je mist er weinig aan.quote:
Ja zo gaat Danny natuurlijk nooit rijk wordenquote:
Geen Quote 500 dit jaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zo gaat Danny natuurlijk nooit rijk worden
Vast wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
500 Quotes haalt hij echter wel
Bonjour, wat is er te juichen?quote:
Volgens mij heb ik wel eens een abbo gehadquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef mootie het volgende:
Die mummie doneert echt als een malle om zijn wappiegedachten uit te dragen
MrsL.quote:
Oh jaquote:
Ahaquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat snel, maar t weekend vaak ook
Je merkt geen verschil tussen door de weeks of weekendquote:
Ja, dat zijn ook maar 2 dagen…quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat snel, maar t weekend vaak ook
Neequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je merkt geen verschil tussen door de weeks of weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er bestaan ook lange weekendenVakantie heet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Ik doe niet aan weekeindenquote:
Hmmm Vakantie lijkt mij vooral meestal een vage herinnering.quote:
Oh hoezo dat danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm Vakantie lijkt mij vooral meestal een vage herinnering.
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzoquote:
Nou... Je weet dat ze bestaan... . Je beseft het nauwelijks als je ze hebt... het duurt nog lang voordat ze komen...quote:
Nee hoor het is gewoon een continuümquote:
Nu nog steeds toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzo
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hč?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Dinsdag hargelopen, woensdag gesport, gisteren hardgelopen, vandaag weer gesport, ik ben op dreef
Ik wissel wel nogquote:
Jij hebt wel een saucijzenboordje verdientquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Dinsdag hargelopen, woensdag gesport, gisteren hardgelopen, vandaag weer gesport, ik ben op dreef
Aan het einde van de week is het weekeinde, als je dan moet werken, werk je dus in het weekeindequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor het is gewoon een continuüm
Ah zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... Je weet dat ze bestaan... . Je beseft het nauwelijks als je ze hebt... het duurt nog lang voordat ze komen...
Dus is het meer ene herinnering
Oh ja dat heb ik ook wel eens gedaan ...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzo
Geen zorgen, ik ben bij lange na niet zo fit als ik vorige meet was, dus kan alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hč?
< Kijkt nu met een zorgelijke blik naar mijn eigen bierbuik.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hč?
< Kijkt nu met een zorgelijke blik naar mijn eigen bierbuik.
Goed bezig zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Ik ga zo de frituurpan kickstartenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt wel een saucijzenboordje verdient
De blikken waren soms wat vreemdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook wel eens gedaan ...
Bier is bier wat maakt de maat uit? Ze keken niet in de ijskast gozerquote:
Je slaat door...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Het was een woordgrapje dudette.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Bier is bier wat maakt de maat uit? Ze keken niet in de ijskast gozer
Oh hihiquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een woordgrapje dudette.
Afquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bouw het rustig op
[quote]Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga zo de frituurpan kickstarten
En mens moet toch eten?quote:
Don't stop me now, having such a good timequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde 'm te repareren, maar GoA is alweer verder
Niet qouten danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde 'm te repareren, maar GoA is alweer verder
Het is goed met jequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wortels, Humus, Soja
And natuurllijk een airfryer... Wees eens hip Man !
Ik zag je ninja editquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't stop me now, having such a good time
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't stop me now, having such a good time
Of coursequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe mee, wel ff rustig beginnen hč
Uhuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen Mods dat terug zien?
Big Brother is watching youquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mods zijn gewoon verkapte voyeurs
You can always try thoughquote:
Foshi.quote:
Het is dan ook een loserquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foshi.![]()
Hij verliest alleen maar.
Dat zijn kinderen.quote:
Kan die eikel geen verbod op rechtszaken krijgen?quote:
Het OM en FIOD doen eindelijk een onderzoek naar zijn stichting.quote:
Nee, sommige mensen/zaken horen geen podium te krijgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Facebook, Youtube, moeten zich gewoon niet met inhoud bemoeien.
Dat gaat in de toekomst problemen opleveren.
Gisteren in België was ook weer lachen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan die eikel geen verbod op rechtszaken krijgen?
Jep. Gaat ook niet meer goed komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En een commercieel bedrijf beslist dat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen/zaken horen geen podium te krijgen
Soms heb ik bewondering voor de leraren. Dit is coolquote:
Algoritme bepaalt het.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een commercieel bedrijf beslist dat?
De rechter vind ik prima, mits het de grondwet niet aan tast.
Maar bedrijven die dat spelletje gaan spelen is een afglijdende schaal.
Tuurlijk, soms kan dat wel verstandig lijken... maar het precedent moet je niet willen.
Dat is te makkelijk, ook een algoritme krijgt parameters.quote:
Zie het als Fok, met moderators. Een beetje toezicht is gewenst/noodzakelijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een commercieel bedrijf beslist dat?
De rechter vind ik prima, mits het de grondwet niet aan tast.
Maar bedrijven die dat spelletje gaan spelen is een afglijdende schaal.
Tuurlijk, soms kan dat wel verstandig lijken... maar het precedent moet je niet willen.
Maar een hele hoop shady mensen/zaken krijgen juist wčl een podium, maar er wordt redelijk selectief "gecensureerd ".quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk die docu.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, ook een algoritme krijgt parameters.
Dan moet er toezicht komen op de toezichthoudersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar een hele hoop shady mensen/zaken krijgen juist wčl een podium, maar er wordt redelijk selectief "gecensureerd ".
Nog erger dus !quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Kijk die docu.
Ze hebben dat amper nog onder controle.
Klopt,en ze worden ook gerapporteerd.Waarna actie wordt ondernomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zie het als Fok, met moderators. Een beetje toezicht is gewenst/noodzakelijk
Ze moeten het gewoon loslaten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet er toezicht komen op de toezichthouders
Waar is dat ook al weer van ? 🤔quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet er toezicht komen op de toezichthouders
Ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Kroegbaas is de echte baas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon loslaten.
We hebben toch ook geen scheidsrechter in de kroeg, of op het marktplein ?
Well said!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf idd.quote:
Op Twitter gaat dat prima vaak.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het probleem is, als ze het niet doen gaat het ook problemen opleveren.
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruit
Als zoiets daar vaker voor komt heeft ie vast een uitsmijter.
En loopt het helemaal uit de hand komt de politie
Dat doen we toch zelf?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het probleem is, als ze het niet doen gaat het ook problemen opleveren.
Appels en peren dit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.
Nu is het een Willem Engel.
Straks is het het volgende toeslagenschandaal wat gecensureerd word om een volksopstand te voorkomen.
Zie waar dit toe lijd ?
Twitter bant ook users. Zelf presidentenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Twitter gaat dat prima vaak.
Fysiek misdragen ja, verbaal moet ik nog meemaken dat een kroegbaas je eruit zetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruit
Als zoiets daar vaker voor komt heeft ie vast een uitsmijter.
En loopt het helemaal uit de hand komt de politie
En terechtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Twitter bant ook users. Zelf presidenten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. ik houd er over op.
Weekend
Ik ben nog niet lang user daar maar merk dat er goed wordt opgetreden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Twitter bant ook users. Zelf presidenten
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Totdat het jouw President is.
Het gaat er om dat ze kant kiezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar alles zijn gang laten gaan is geen oplossing.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.
Nu is het een Willem Engel.
Straks is het het volgende toeslagenschandaal wat gecensureerd word om een volksopstand te voorkomen.
Zie waar dit toe lijd ?
Trump is bezig met eigen kanaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.
Dat noemen we een dictatuur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar alles zijn gang laten gaan is geen oplossing.
Overigens: mag een overheid ingrijpen om een volksopstand te voorkomen?
Dan moet hij zich aan de geldende regels houden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze kant kiezen.
En er komt ene punt dat het weleens niet de kant kan zijn van jouw, of de massa, of het goede!
Nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben er inmiddels aan gewend dat als ik wat koop de advertenties het zelfde zijn voor het product wat ik net heb gekocht. Tief op ik heb het al
Klopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trump is bezig met eigen kanaal.
Ik wil internet 1990 terugquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een dictatuur.
Want die opstand hebben ze meestal zelf veroorzaakt.
En als straks jouw telefoonprovider dat ook gaat doen? En je internet provider?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet hij zich aan de geldende regels houden.
Exact !! Geen inmenging, geen reclame, en het ging geweldig !quote:
1789 lijkt me ook wel watquote:
We hebben het over social media.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En als straks jouw telefoonprovider dat ook gaat doen? En je internet provider?
En ze zijn het niet eens met jouw mening... dus kan je niet meer bellen, mailen of internetten.
Prachtig lijkt me dat !
Of?...............
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik.
Niet per se. Je kunt ook een volksopstand creëren door een bepaalde groep mensen te manipuleren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een dictatuur.
Want die opstand hebben ze meestal zelf veroorzaakt.
Tegenwoordig heb je Telegram en Parle.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
facebook en twitter doe ik zoiezo al niet aan
Nee, we hebben het over censuur in media.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
We hebben het over social media.
Fake news verspreiden is gewoon niet goed.
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet per se. Je kunt ook een volksopstand creëren door een bepaalde groep mensen te manipuleren.
Mensen manipuleren heet indoctrinatie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Net zoals mensen die denken dat de aarde plat is ect iedereen heeft het recht daarop natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Nu wel ja..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef cafca het volgende:
Nieuws is per definitie gekleurd. Vrije pers is een utopie
Ja er is altijd een eind redacteur met een agendaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef cafca het volgende:
Nieuws is per definitie gekleurd. Vrije pers is een utopie
Alles heeft een grens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over censuur in media.
En Fake is een ruim begrip. Rutte is al op meerdere leugens betrapt... waarom mag hij nog op de Media?
Of is dat "anders" ...??
Gewoon onhoudbaar dit en levensgevaarlijk.
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen manipuleren heet indoctrinatie.
Het is maar net wat je wil lezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu wel ja..
Al vind ik het een verschil tussen vrije pers en gekleurde pers.
Als er pers in van alle kleuren is er een balans.
Tegenwoordig is er inderdaad maar één kleur en word de rest gecensureerd of gedemoniseerd.
Netjes... zeg je dat nou echt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Alles heeft een grens.
En Rutte zet sowieso alleen nette berichten op twitter (vraag me af of hij dat zelf doet).
10 doden is een seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.
Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...
en een veroveraar met een miljoen doden.
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil lezen.
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes... zeg je dat nou echt?
Wie interesseert netjes nou ?? Netjes.. meen je dat?
Waarheid... dat telt!
<Valt van stoel.
Bij een seriemoordenaar moeten de slachtoffers een overeenkomst hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 doden is een seriemoordenaar.
De brutalen hebben ook wel de halve wereld vaak, dus als bij de minderheid de hardste schreeuwers zitten, wordt toch vaak daarnaar geluisterd en lijkt de democratie ver te zoeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.
Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...
en een veroveraar met een miljoen doden.
Misschien kan jezelf wat beter uitleggen?quote:
Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitterquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.
Alleen er zijn tegenwoordig legio mensen die dat voor anderen willen bepalen.
We hadden het over een volksopstand.. dat zie ik niet als een kleine minderheid...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?
Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.
Alleen er zijn tegenwoordig legio mensen die dat voor anderen willen bepalen.
En daar sla je de spijker op z'n kop. Op social media zoekt iedereen zijn eigen bubbel met zijn eigen kleurtje, waardoor ze denken dat dat de enige kleur is die bestaat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu wel ja..
Al vind ik het een verschil tussen vrije pers en gekleurde pers.
Als er pers in van alle kleuren is er een balans.
Tegenwoordig is er inderdaad maar één kleur en word de rest gecensureerd of gedemoniseerd.
Eens, dan lees je die toch gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitter
Caroline.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, dan lees je die toch gewoon niet.
Maar ik heb liever een lompe boer die de waarheid spreekt.
Dan een liegende welbespraakte heer.
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?
Ik moet ze beiden niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.
Geloof jij Baudet dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Ik ben zelf ook geen fan van Rutte trouwens.
Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel okquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.
Dat vind ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel ok
Ik geloof in GOEDE ideeën, en waarheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Point taken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.
Dat houd in, dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.
En dat zie je nu al jaren dagelijks.
Daar wringt bij mij meerdere schoenen.
Klopt. We worden al jaren geregeerd door het grote geld, en daar lopen we allemaal al jaren in mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.
Dat houd in, dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.
En dat zie je nu al jaren dagelijks.
Daar wringt bij mij meerdere schoenen.
Proost leave.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo maar ff wat alcohol naar binnen werken
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lekker zoetsappig maar chill liedje
Ik proost mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo maar ff wat alcohol naar binnen werken
Koffie met rum?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok ... aan de de drank![]()
Oh.,. eerst koffie.. ah boeie, daar gooi ik wel rum bij
quote:
Ik vind van niet.quote:
Ik doe het ook maar dan zonder de koffie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe dat met grote regelmaat
quote:
Ja, laten we eens wat nuttigs gaan doen in plaats van die onzinnige discussiesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok ... aan de de drank![]()
Oh.,. eerst koffie.. ah boeie, daar gooi ik wel rum bij
Ik ken wel warme chocolademelk met rum. Uit dienstquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe dat met grote regelmaat
Addendum: Bruine Rum
Is ONZ vol ?quote:
Check jij even?quote:
Neequote:
Daar ging mijn bier.quote:
Lol.. die heb ik net op ! in een megamokquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken wel warme chocolademelk met rum. Uit dienst
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Amoretto, is dat Amaretto met liefde?![]()
Hou je nog wat over voor mij? Ik wacht er nog steeds opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol.. die heb ik net op ! in een megamok![]()
< Ik maak mijn eigen rum.. dus dat is een basisingredient in Huize GoA
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]En slagroom.
Ik zag heus wel dat het fout was hoor.
Dus je was allang begonnen met drinkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol.. die heb ik net op ! in een megamok![]()
< Ik maak mijn eigen rum.. dus dat is een basisingredient in Huize GoA
* FreshFruit past een nieuw biertjequote:
Het flesje staat klaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hou je nog wat over voor mij? Ik wacht er nog steeds op
Soms zijn typefouten te mooi om te verbeterenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]En slagroom.
Ik zag heus wel dat het fout was hoor.
Ja waarom niet? Ik weet niet eens wie TF wie je bentquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen idee. Wil je me hier weghebben?
Waar denk je dat mijn welbespraaktheid vandaan kwam,quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus je was allang begonnen met drinken
Nou zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik weet niet eens wie TF wie je bent
flesJE eh....één slok en dan op?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het flesje staat klaar( Zit zelfs al stof op)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je dat lukt.. krijg je er nog eentje
Ik weet ook niet wie TF jij bent en waarom vraag je aan mij of ONZ vol is. Ik kom hier net binnenvallen en heb geen enkele behoefte aan een discussie over ONZ of over mij.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry ofzoquote:
Daar heb ik nooit alcohol voor nodigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn welbespraaktheid vandaan kwam,![]()
Meestal onthoud ik me hier van het bijscholen van minder heldere subjecten
Is dat van belang dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie TF jij bent en waarom vraag je aan mij of ONZ vol is. Ik kom hier net binnenvallen en heb geen enkele behoefte aan een discussie over ONZ of over mij.
Dus ga even lekker zelf uitloggen en kijken in ONZ.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:09 schreef -Shii- het volgende:
Nou nog maar een keer proost op het weekend.
Je weet wel wie TF Shii is ,anders begin je niet over ONZ.quote:
Proost Shii.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:09 schreef -Shii- het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:09 schreef -Shii- het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:09 schreef -Shii- het volgende:
Blijf nou even.quote:
Alle debielen zitten daarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet wel wie TF Shii is ,anders begin je niet over ONZ.
Heel misschien straks nog evenquote:
Lady greys.quote:
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel misschien straks nog even
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys.![]()
Mijn jas is eindelijk in Nederland. 3 november heb ik hem.
Greys!!!quote:
De eerste ging niet door,en deze al iets meer dan 2 weken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hoe lang heeft het nu geduurd?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Greys!!!Hmmmm...misschien wordt het toch nog leuk hier dan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Regenboooooooooooooooooooooooooooooooooog
quote:
Moppiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De eerste ging niet door,en deze al iets meer dan 2 weken.
Hmmmm,ik ben dus niet leuk meer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geduld is een skone zaak.quote:
Hahaha jawel...aan jou ligt het nooitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm,ik ben dus niet leuk meer.
okee.
ik ben daar nooit zo goed inquote:
Altijdquote:
Dacht al,waar blijft hij nou?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Checked badwater.... 33.3c
Is voor zijn vis.quote:
Zat ik net te denken ja.quote:
dat kan hoger!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Checked badwater.... 33.3c
Wat mot die gast nou weer?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht al,waar blijft hij nou?![]()
Heer Woud.
quote:
Hey makkerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht al,waar blijft hij nou?![]()
Heer Woud.
En ik!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh als je een ban hebt ben je welkomquote:
SSSOOOLIDAAASSSSquote:
Geen badeendje erbij?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhhhh ik gebruik mijn bad voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |