Ik geloof in GOEDE ideeën, en waarheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Ik ben zelf ook geen fan van Rutte trouwens.
Point taken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.
Dat houd in, dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.
En dat zie je nu al jaren dagelijks.
Daar wringt bij mij meerdere schoenen.
Klopt. We worden al jaren geregeerd door het grote geld, en daar lopen we allemaal al jaren in mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.
Dat houd in, dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.
En dat zie je nu al jaren dagelijks.
Daar wringt bij mij meerdere schoenen.
Proost leave.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo maar ff wat alcohol naar binnen werken
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lekker zoetsappig maar chill liedje
Ik proost mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo maar ff wat alcohol naar binnen werken
Koffie met rum?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok ... aan de de drank![]()
Oh.,. eerst koffie.. ah boeie, daar gooi ik wel rum bij
quote:
Ik vind van niet.quote:
Ik doe het ook maar dan zonder de koffie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe dat met grote regelmaat
quote:
Ja, laten we eens wat nuttigs gaan doen in plaats van die onzinnige discussiesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok ... aan de de drank![]()
Oh.,. eerst koffie.. ah boeie, daar gooi ik wel rum bij
Ik ken wel warme chocolademelk met rum. Uit dienstquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe dat met grote regelmaat
Addendum: Bruine Rum
Is ONZ vol ?quote:
Check jij even?quote:
Neequote:
Daar ging mijn bier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |