Netjes... zeg je dat nou echt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Alles heeft een grens.
En Rutte zet sowieso alleen nette berichten op twitter (vraag me af of hij dat zelf doet).
10 doden is een seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.
Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...
en een veroveraar met een miljoen doden.
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil lezen.
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes... zeg je dat nou echt?
Wie interesseert netjes nou ?? Netjes.. meen je dat?
Waarheid... dat telt!
<Valt van stoel.
Bij een seriemoordenaar moeten de slachtoffers een overeenkomst hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 doden is een seriemoordenaar.
De brutalen hebben ook wel de halve wereld vaak, dus als bij de minderheid de hardste schreeuwers zitten, wordt toch vaak daarnaar geluisterd en lijkt de democratie ver te zoeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.
Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...
en een veroveraar met een miljoen doden.
Misschien kan jezelf wat beter uitleggen?quote:
Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitterquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.
Alleen er zijn tegenwoordig legio mensen die dat voor anderen willen bepalen.
We hadden het over een volksopstand.. dat zie ik niet als een kleine minderheid...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?
Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.
Alleen er zijn tegenwoordig legio mensen die dat voor anderen willen bepalen.
En daar sla je de spijker op z'n kop. Op social media zoekt iedereen zijn eigen bubbel met zijn eigen kleurtje, waardoor ze denken dat dat de enige kleur is die bestaat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu wel ja..
Al vind ik het een verschil tussen vrije pers en gekleurde pers.
Als er pers in van alle kleuren is er een balans.
Tegenwoordig is er inderdaad maar één kleur en word de rest gecensureerd of gedemoniseerd.
Eens, dan lees je die toch gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitter
Caroline.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens, dan lees je die toch gewoon niet.
Maar ik heb liever een lompe boer die de waarheid spreekt.
Dan een liegende welbespraakte heer.
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?
Ik moet ze beiden niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.
Geloof jij Baudet dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Ik ben zelf ook geen fan van Rutte trouwens.
Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel okquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof jij Baudet dan?
Ik ben zelf ook geen fan van Rutte trouwens.
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.
Dat vind ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |