abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201945586
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef aloa het volgende:

[..]
Alles heeft een grens.

En Rutte zet sowieso alleen nette berichten op twitter (vraag me af of hij dat zelf doet :+ ).
Netjes... zeg je dat nou echt?

Wie interesseert netjes nou ?? Netjes.. meen je dat?

Waarheid... dat telt!

<Valt van stoel.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201945588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.

Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...

en een veroveraar met een miljoen doden.
10 doden is een seriemoordenaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201945593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?
pi_201945598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Het is maar net wat je wil lezen.
Klopt... en ik wil dan ook niemand iets verbieden van wat hij of zij wil lezen.

Alleen er zijn tegenwoordig legio mensen die dat voor anderen willen bepalen.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201945601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Netjes... zeg je dat nou echt?

Wie interesseert netjes nou ?? Netjes.. meen je dat?

Waarheid... dat telt!

<Valt van stoel.
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:46:04 #181
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_201945611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
10 doden is een seriemoordenaar.
Bij een seriemoordenaar moeten de slachtoffers een overeenkomst hebben.
pi_201945612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.

Met zoals je een mordenaar bent met 10 doden.... een massamoordenaar met 100 doden...

en een veroveraar met een miljoen doden.
De brutalen hebben ook wel de halve wereld vaak, dus als bij de minderheid de hardste schreeuwers zitten, wordt toch vaak daarnaar geluisterd en lijkt de democratie ver te zoeken. }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201945613
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:43 schreef mootie het volgende:
Man3
Misschien kan jezelf wat beter uitleggen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201945616
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitter :o
pi_201945623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef cafca het volgende:

[..]
Een minderheid kan ook een opstand creëren (misschien onder valse voorwendselen) om hun belang op te dringen aan de rest van het land. Mag dat wel tegengegaan worden dan?
We hadden het over een volksopstand.. dat zie ik niet als een kleine minderheid...

Maar nee, ik wil ook geen opstanden om niets, zolang er een normale rechtsgang en democratisch gewaarborgd stelsel is, vind ik dat je opstanden mag stoppen of voorkomen.

Opstanden dan hè, geen demonstraties !
pi_201945628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201945630
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nu wel ja..

Al vind ik het een verschil tussen vrije pers en gekleurde pers.

Als er pers in van alle kleuren is er een balans.

Tegenwoordig is er inderdaad maar één kleur en word de rest gecensureerd of gedemoniseerd.
En daar sla je de spijker op z'n kop. Op social media zoekt iedereen zijn eigen bubbel met zijn eigen kleurtje, waardoor ze denken dat dat de enige kleur is die bestaat.
pi_201945632
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:45 schreef aloa het volgende:

[..]
De stijl is wat anders dan een Baudet....laat ik het zo zeggen dan.
Eens, dan lees je die toch gewoon niet.

Maar ik heb liever een lompe boer die de waarheid spreekt.

Dan een liegende welbespraakte heer.
pi_201945636
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:46 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat je echt niet mag klagen hier in Nederland. Als ik zie wat er voorbij komt op twitter :o
Zeker weten
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201945643
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Caroline. O+
pi_201945649
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Vraag? vindt jij NOS fakenieuws?
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.
pi_201945658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ik moet ze beiden niet.
pi_201945671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Niet fake, maar wel zwaar gekleurd.
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.
pi_201945672
quote:

[..]

Geloof jij Baudet dan?

Ik ben zelf ook geen fan van Rutte trouwens.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:51:58 #195
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_201945691
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:

[..]
Geloof jij Baudet dan?

Baudet vind ik echt het dieptepunt vd politiek.
pi_201945693
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef aloa het volgende:

[..]
Geloof jij Baudet dan?

Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel ok
pi_201945706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar wel gekleurd naar alle kanten.Al is het soms even zoeken.Ik snap wel wie de overhand hebben.
Buiten het feit dat onze economische belangen bepalen wie de good guys of de bad guys zijn voor de buitenlandse politiek is er een paar jaar geleden is er iets geïntroduceerd in Nederland (en het westen) de "Maakbare samenleving" . Tot en met de troonrede toe kwam dat naar voren.

Dat houd in, dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.

En dat zie je nu al jaren dagelijks.

Daar wringt bij mij meerdere schoenen.
pi_201945713
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Dat vind ik ook ja :o
pi_201945718
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
pi_201945724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Fan van is zo raar. Nee geen fan maar ik vind hem toch wel ok
Je snapt wel wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')