Nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben er inmiddels aan gewend dat als ik wat koop de advertenties het zelfde zijn voor het product wat ik net heb gekocht. Tief op ik heb het al
Klopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trump is bezig met eigen kanaal.
Ik wil internet 1990 terugquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een dictatuur.
Want die opstand hebben ze meestal zelf veroorzaakt.
En als straks jouw telefoonprovider dat ook gaat doen? En je internet provider?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet hij zich aan de geldende regels houden.
Exact !! Geen inmenging, geen reclame, en het ging geweldig !quote:
1789 lijkt me ook wel watquote:
We hebben het over social media.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En als straks jouw telefoonprovider dat ook gaat doen? En je internet provider?
En ze zijn het niet eens met jouw mening... dus kan je niet meer bellen, mailen of internetten.
Prachtig lijkt me dat !
Of?...............
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ging niet helemaal goed geloof ik.
Niet per se. Je kunt ook een volksopstand creëren door een bepaalde groep mensen te manipuleren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat noemen we een dictatuur.
Want die opstand hebben ze meestal zelf veroorzaakt.
Tegenwoordig heb je Telegram en Parle.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
facebook en twitter doe ik zoiezo al niet aan
Nee, we hebben het over censuur in media.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
We hebben het over social media.
Fake news verspreiden is gewoon niet goed.
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet per se. Je kunt ook een volksopstand creëren door een bepaalde groep mensen te manipuleren.
Mensen manipuleren heet indoctrinatie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Net zoals mensen die denken dat de aarde plat is ect iedereen heeft het recht daarop natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet democratie. En Ja, die heeft nadelen. Maar die moet je accepteren om de democratie te kunnen behouden.
Nu wel ja..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef cafca het volgende:
Nieuws is per definitie gekleurd. Vrije pers is een utopie
Ja er is altijd een eind redacteur met een agendaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef cafca het volgende:
Nieuws is per definitie gekleurd. Vrije pers is een utopie
Alles heeft een grens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over censuur in media.
En Fake is een ruim begrip. Rutte is al op meerdere leugens betrapt... waarom mag hij nog op de Media?
Of is dat "anders" ...??
Gewoon onhoudbaar dit en levensgevaarlijk.
Klopt.. maar als jer de meerderheid geindoctrineerd hebt, heet het plots democratie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen manipuleren heet indoctrinatie.
Het is maar net wat je wil lezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu wel ja..
Al vind ik het een verschil tussen vrije pers en gekleurde pers.
Als er pers in van alle kleuren is er een balans.
Tegenwoordig is er inderdaad maar één kleur en word de rest gecensureerd of gedemoniseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |