Oh hoezo dat danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm Vakantie lijkt mij vooral meestal een vage herinnering.
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzoquote:
Nou... Je weet dat ze bestaan... . Je beseft het nauwelijks als je ze hebt... het duurt nog lang voordat ze komen...quote:
Nee hoor het is gewoon een continuümquote:
Nu nog steeds toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzo
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hè?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Dinsdag hargelopen, woensdag gesport, gisteren hardgelopen, vandaag weer gesport, ik ben op dreef
Ik wissel wel nogquote:
Jij hebt wel een saucijzenboordje verdientquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Dinsdag hargelopen, woensdag gesport, gisteren hardgelopen, vandaag weer gesport, ik ben op dreef
Aan het einde van de week is het weekeinde, als je dan moet werken, werk je dus in het weekeindequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor het is gewoon een continuüm
Ah zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... Je weet dat ze bestaan... . Je beseft het nauwelijks als je ze hebt... het duurt nog lang voordat ze komen...
Dus is het meer ene herinnering
Oh ja dat heb ik ook wel eens gedaan ...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Na 24 jaar wisseldiensten is/ was een weekend meestal niet op za/zo en ik zat wel eens aan een biertje in de ochtend als er iemand langs kwam voor de verwarmingsketel ofzo
Geen zorgen, ik ben bij lange na niet zo fit als ik vorige meet was, dus kan alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hè?
< Kijkt nu met een zorgelijke blik naar mijn eigen bierbuik.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... je wilt indruk maken op de meet hè?
< Kijkt nu met een zorgelijke blik naar mijn eigen bierbuik.
Goed bezig zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Ik ga zo de frituurpan kickstartenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt wel een saucijzenboordje verdient
De blikken waren soms wat vreemdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook wel eens gedaan ...
Bier is bier wat maakt de maat uit? Ze keken niet in de ijskast gozerquote:
Je slaat door...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Het was een woordgrapje dudette.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Bier is bier wat maakt de maat uit? Ze keken niet in de ijskast gozer
Oh hihiquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een woordgrapje dudette.
Afquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bouw het rustig op
[quote]Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga zo de frituurpan kickstarten
En mens moet toch eten?quote:
Don't stop me now, having such a good timequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde 'm te repareren, maar GoA is alweer verder
Niet qouten danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde 'm te repareren, maar GoA is alweer verder
Het is goed met jequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wortels, Humus, Soja
And natuurllijk een airfryer... Wees eens hip Man !
Ik zag je ninja editquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't stop me now, having such a good time
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Don't stop me now, having such a good time
Of coursequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe mee, wel ff rustig beginnen hè
Uhuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen Mods dat terug zien?
Big Brother is watching youquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mods zijn gewoon verkapte voyeurs
You can always try thoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |