Ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Facebook, Youtube, moeten zich gewoon niet met inhoud bemoeien.
Dat gaat in de toekomst problemen opleveren.
De Kroegbaas is de echte baas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon loslaten.
We hebben toch ook geen scheidsrechter in de kroeg, of op het marktplein ?
Well said!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf idd.quote:
Op Twitter gaat dat prima vaak.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het probleem is, als ze het niet doen gaat het ook problemen opleveren.
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruit
Als zoiets daar vaker voor komt heeft ie vast een uitsmijter.
En loopt het helemaal uit de hand komt de politie
Dat doen we toch zelf?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen/zaken horen geen podium te krijgen
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het probleem is, als ze het niet doen gaat het ook problemen opleveren.
Appels en peren dit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.
Nu is het een Willem Engel.
Straks is het het volgende toeslagenschandaal wat gecensureerd word om een volksopstand te voorkomen.
Zie waar dit toe lijd ?
Twitter bant ook users. Zelf presidentenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Twitter gaat dat prima vaak.
Fysiek misdragen ja, verbaal moet ik nog meemaken dat een kroegbaas je eruit zetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij je misdraagt in de kroeg zet de kroegbaas je eruit
Als zoiets daar vaker voor komt heeft ie vast een uitsmijter.
En loopt het helemaal uit de hand komt de politie
En terechtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Twitter bant ook users. Zelf presidenten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. ik houd er over op.
Weekend
Ik ben nog niet lang user daar maar merk dat er goed wordt opgetreden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Twitter bant ook users. Zelf presidenten
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Totdat het jouw President is.
Het gaat er om dat ze kant kiezen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar alles zijn gang laten gaan is geen oplossing.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar, dat zien we dan wel weer weer.
Nu is het een Willem Engel.
Straks is het het volgende toeslagenschandaal wat gecensureerd word om een volksopstand te voorkomen.
Zie waar dit toe lijd ?
Trump is bezig met eigen kanaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie een Biden of Obama toch heel anders reageren op Twitter.
Dat noemen we een dictatuur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar alles zijn gang laten gaan is geen oplossing.
Overigens: mag een overheid ingrijpen om een volksopstand te voorkomen?
Dan moet hij zich aan de geldende regels houden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze kant kiezen.
En er komt ene punt dat het weleens niet de kant kan zijn van jouw, of de massa, of het goede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |