Even m'n Google Drive openenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn de pompoenen van @:Charz al langsgekomen?
Nee Drizzt ligt nog op bed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker door het slotje maar @Cocoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User en Kameraad @:Caland hoeft alleen te weten dat hij de U2 richting Ruhleben moet pakken voor het Olympiastadion.
Voor de rest zijn drank, drugs en hoeren overal te vinden in Berlijn.
Ja, gaat heerlijk man. Met veel geluk een modern appartement met gloednieuwe keuken en badkamer binnen de ring weten te bemachtigen (bij de bezichtiging waren er 100 man), ben inmiddels wel settled hier en mijn nieuwe baan bevalt mij uitstekend. Niets te klagen gelukkigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker door het slotje maar @:coco
Hoe is het leven daar?
Heb geen pompoenen uitgehold met de kindjes dit jaar…quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Einde Halloween traditie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Heb geen pompoenen uitgehold met de kindjes dit jaar…
Stukje overbieden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef Erasmus het volgende:
weten te bemachtigen (bij de bezichtiging waren er 100 man),
Lekker maat. Klinkt als het goede leven. Erg mooi.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, gaat heerlijk man. Met veel geluk een modern appartement met gloednieuwe keuken en badkamer binnen de ring weten te bemachtigen (bij de bezichtiging waren er 100 man), ben inmiddels wel settled hier en mijn nieuwe baan bevalt mij uitstekend. Niets te klagen gelukkig
Ook bijna klaar met de inrichting, maar door de drukte op werk heb ik de neiging om 100km verderop naar Polen te rijden om daar een paar timmermannen en stucadoors op te halen en aan mijn huis te laten werken.
Inmiddels ook wel gewend dat je hier nergens met pin kan betalen want paranode Duitsers.
Je hebt zelf een uitgeholde pompoen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Heb geen pompoenen uitgehold met de kindjes dit jaar…
Thanks maatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Klinkt als het goede leven. Erg mooi.
Van mezelf.. geurstokjes gaan geen 3 jaar mee vriend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat van @:Scrummie en waarom laat je de verpakking ernaast staan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. Je post de afbeelding maar gewoon op een normale manier.
Die logica ontgaat me even. Dus bij alles wat minder dan 3 jaar meegaat in je huishouden laat je de verpakking ernaast staan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:23 schreef Charz het volgende:
[..]
Van mezelf.. geurstokjes gaan geen 3 jaar mee vriend.
Het is niet van Scrummie Hans, want dat was 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die logica ontgaat me even. Dus bij alles wat minder dan 3 jaar meegaat in je huishouden laat je de verpakking ernaast staan?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
Pakketje aangenomen voor de buren. Is het van Amazon Prime.
Moet ik eigenlijk gelijk wegtyfen
Druipt Scrummie na 1 keer proberen al af? Jeetjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet van Scrummie Hans, want dat was 3 jaar geleden.
Was Braddie niet daarheen gereden voor een pizza? @Zipportalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik mis de Albert Heijn.
Maar Kaufland maakt een hoop goed!
Jawhol.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was Braddie niet daarheen gereden voor een pizza? @:Zipportal
Hamsteren deze weekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik mis de Albert Heijn.
Maar Kaufland maakt een hoop goed!
Sinds ik Berlijnse dner heb geproefd ga ik die teringzooi nooit meer etenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een broodje doner (sla, knoflooksaus en samba)
@:jr-style-93
Alleen een Plus in De Esch.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef KingRoland het volgende:
Geen albert heijn rondom De Esch waar erasmus uni zit
WANBELEID WTF.
Bram LadageGODquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds ik Berlijnse dner heb geproefd ga ik die teringzooi nooit meer eten
Doe mij dan maar Bram Ladage
Ik had Jaffa en Has zo hoog zitten. Daar ga ik dus vanaf heden nooit meer heen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bram LadageGOD![]()
@:caland @:wereldgozer
was trouwens naar soju bar gegaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had Jaffa en Has zo hoog zitten. Daar ga ik dus vanaf heden nooit meer heen.
Beter Bram Ladageof die visboer aan het Eendrachtsplein
Korean Fried Chicken is sowieso baas.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was trouwens naar soju bar gegaan
lekker gegeten wel, goeie tent.
Doe normaal, krijg je ook gewoon schijterij van hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds ik Berlijnse dner heb geproefd ga ik die teringzooi nooit meer eten
Doe mij dan maar Bram Ladage
Mijn maag is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe normaal, krijg je ook gewoon schijterij van hoor.
De Terp ligt dan ook in Capelle pikquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:49 schreef KingRoland het volgende:
Pakte laatste de metro die naar Nesselande ging.
Geen idee wat daar is en weet niet eens wat De Terp is. Kom nooit bij dat soort plekken in Rotterdam
Paellaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Zelfgemaakt pizza di carne. @Iwaniusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Je bent een dik varkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zelfgemaakt pizza di carne. @:Iwanius
Ik schuif er even een pizza in.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, dat viel mij even tegen zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja (als @:maxi-mus het niet doet doe ik het wel)
Oh jeetje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja (als @:maxi-mus het niet doet doe ik het wel)
Kipspiesjes van de grill, rijst, sperziebonen en twee hardgekookte eitjesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Airfryer grillquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Kipspiesjes van de grill, rijst, sperziebonen en twee hardgekookte eitjes
Ter info
Pittige ketjapballetjes, boontjes, perzik en rijst…quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
rijst/boontjes/kipquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tafeltje dekje had rijst met boontjes op het menu allen
[..]
[..]
[..]
KOM DAN MET PICS VAN JE DATEquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef KingRoland het volgende:
Microsoft Teams is nog erger dan corona
Ik heb ooit bij een verzekeraar gewerkt die werkte met een systeem die sprekend leek op ICQ uit de jaren 90. Dat was in 2018 nadat ik al met Hangouts had gewerkt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef KingRoland het volgende:
Microsoft Teams is nog erger dan corona
Korean Fried Chickenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aziaat met de lichaamsbouw van 12 jarig koorknaapje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee dan komen er alleen maar racistische termen voorbij
Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:08 schreef Coco het volgende:
Nieuwe werklaptop ontvangen.
Maar niets werkt nog.
Genot.
Zou pijpen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.kinky.nl/shem(...)terdam/9454050-belen
Het is weekend Coco, laat het los.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:08 schreef Coco het volgende:
Nieuwe werklaptop ontvangen.
Maar niets werkt nog.
Genot.
Bedankt maat, jij ook!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn weekend vriend. Staat er nog wat leuks op de planning?
Ik kijk uit naar je review.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, jij ook!
Ik moet nog even die ene Cash Truck film kijken
Een druk weekend dus
En jij?
Welke Cash Truck film?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, jij ook!
Ik moet nog even die ene Cash Truck film kijken
Een druk weekend dus
En jij?
Ja die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken alleen Cash Truck (2021) - IMDb
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ook
Wat loop je nou raar te doen
Mijn haxball rooms zijn corona vrij.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
Zo, weekend.
Wel geveld door het verkoudheidsvirus! (Of Corona, wie zal het zeggen in deze tijd)
Ik ben volledig gevaccineerd dus je krijgt een QR'Tjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn haxball rooms zijn corona vrij.
QR code graag en testbewijs.
Ja maar jij bent een risico groep.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben volledig gevaccineerd dus je krijgt een QR'Tje
Je was van plan buiten te gaan lopen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens te regenen
@:lenny_leonard
quote:Realityster Yolanda, die werd geboren in Papendrecht en al jaren in Amerika woont, kreeg een maand geleden slaande ruzie met Malik (28). Dat gebeurde in het huis van Zayn, zijn toenmalige vriendin Gigi (26) en hun dochtertje Khai (1) in Pennsylvania, aldus de documenten.
Het zou zomaar eens kunnen dat hij er is vanavond!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat hij er is vanavond!
Jullie krijgen overigens allemaal de groetjes van hem behalve @:caland
Wie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat hij er is vanavond!
Jullie krijgen overigens allemaal de groetjes van hem behalve @:caland
Zou ik ook hebben als ik zulks nageslacht kon produceren.quote:
Zou jij je dochters er zo bij laten lopen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als ik zulks nageslacht kon produceren.
Nee dan heb je gefaald als ouder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij je dochters er zo bij laten lopen?
Alsof Coco ooit een vrouw vindt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij je dochters er zo bij laten lopen?
Volgens mij liggen de vrouwen aan zijn voetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Coco ooit een vrouw vindt.
Met de juiste dosering is dat een fluitje van een cent.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de vrouwen aan zijn voeten
Op basis van deze review heb ik besloten deze film niet te gaan kijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wonder Woman 1984 gekeken
2/10
Vinden was zelfs voor jou geen probleem.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Coco ooit een vrouw vindt.
Uitstekende keuze. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik besloten deze film niet te gaan kijken.
Problematisch.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mani89 vindt deze haarlijn leuk.
Leuk geschreven review, je hebt een vlotte pen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wonder Woman 1984 gekeken
2/10
Gezellig uitje met promesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:05 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Sjon en Mick is uit. @:Wereldgozer
VBL / Ajacied Zakaria Labyad verhoord als verdachte van mishandeling aanneme
F&S / Wonder Woman 1984quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk geschreven review, je hebt een vlotte pen!
Op basis van deze review ga ik deze film niet kijken
Hoogste tijd dat hij in de lik wordt gegooid.quote:
Vanavond weer in de Pijp maatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat hij in de lik wordt gegooid.
Helaas niet. Ben wel in de buurt, pijltjes gooien kijken in de afas.quote:
Komt goed ouwe reusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Helaas niet. Ben wel in de buurt, pijltjes gooien kijken in de afas.
Maar veel plezier maat
Sluit ik me bij aan. Drazaterdag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Punthoofdje
@:fetx @:Neef_Wuppie @:picommp
Dat wordt rennen voor de trekkers en hooivorken lees ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
Vandaag de nummer 1 tegen 2 en tegen boeren waar we al een keer tegen gestaakt zijn
Dit gaat leuk worden jongens @:maxi-mus
We spelen thuis.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt rennen voor de trekkers en hooivorken lees ik.
Pak ze aan @Caland . Meteen even een signaal afgeven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
Vandaag de nummer 1 tegen 2 en tegen boeren waar we al een keer tegen gestaakt zijn
Dit gaat leuk worden jongens @:maxi-mus
Desnoods de modderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pak ze aan @:caland . Meteen even een signaal afgeven.
Dit filmpje had ik nooit gezien. Opzich geinig, maar zoveel gebeurt er ook weer niet tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik beeld me @:Caland in als Henk Meijer. Even weer genieten van dit filmpje.
Dit heb je nog nooit gezien, ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje had ik nooit gezien. Opzich geinig, maar zoveel gebeurt er ook weer niet toch
quote:Bornerbroek-Dolphia: De veldslag die 23 jaar later nog steeds een open zenuw is
reconstructieBORNERBROEK/ENSCHEDE - Vechtpartijen op het voetbalveld; het is van alle tijden. Recent liep Phenix-SVV'91 uit de hand, 23 jaar geleden was het raak bij Bornerbroek-Dolphia. Een roemrucht duel, dat nog steeds gevoelig ligt bij betrokkenen. ,,Henk wil niet met jullie praten. Die wedstrijd achtervolgt hem nog steeds."
Nee oprecht niet. Vrij gebruikelijke taferelen ook wel dit in de krochten van het amateurvoetbalquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit heb je nog nooit gezien, ja?
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)n-zenuw-is~aaf3e111/
FOK!Stok in je hol. @fetX @Wereldgozerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik dit topic in m'n MyAT heb staan, anders had ik dit niet gezien. Ik heb mention alerts uitstaan vanwege die sneue VBL kliek.
Erg jammer dat @DJMO het warme VBL bad niet waardeertquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK!Stok in je hol. @:fetx @:wereldgozer
Mention niet ontvangen.quote:
Bestond jij toen al?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pak ze aan @:caland . Meteen even een signaal afgeven.
De man die een kopstoot geeft zit zelf met een bebloed voorhoofdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
Spiegeleieren?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:26 schreef Charz het volgende:
Goedemorgen,
Zo eruit.. koffie zetten&eitjes koken.
Hoop tennissers laten zich niet vaxxenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Daphne Deckers en Richard Krajicek beiden corona
https://www.telegraaf.nl/(...)ajicek-beiden-corona
Erg mooi. @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
Bijna tied voor de nieuwe CORquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:56 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:AdolfHitler @:Mussert @:Mengele @:Himmler
Jammer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Daphne Deckers en Richard Krajicek beiden corona
https://www.telegraaf.nl/(...)ajicek-beiden-corona
Erg mooi. @:lenny_leonard @:wereldgozer @:monkyyy
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoop tennissers laten zich niet vaxxen
WAPPIED
quote:Dankzij de vaccinatie zijn ernstige klachten gelukkig achterwege gebleven.
Als ik dit zie ben ik zo blij dat die van mij allebei op rugby zitten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
Waarvan aktequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is nu allemaal anders geworden, maar met de Catherine Keyl van twintig jaar geleden had ik best wel een nummertje willen maken.
Schnitzel, aardappeltje, haricot verts. Jus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een maaltijdsalade.
spermaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is nu allemaal anders geworden, maar met de Catherine Keyl van twintig jaar geleden had ik best wel een nummertje willen maken.
Gebraden kipfilet, champignons, paprika, ui, courgette.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat besteldquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hey tongieboyquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebraden kipfilet, champignons, paprika, ui, courgette.
Viola Holt ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is niet bepaald een eetlust opwekkende foto.quote:
H brother.....quote:
Best verkochte editie van de Playboy.quote:
Door BB-2 op FOK! gekomen. 3 december 2000.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was jij op fok tijdens big brother
ZOquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door BB-2 op FOK! gekomen. 3 december 2000.
Top apparaat: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000091749910/quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:41 schreef Tjacka het volgende:
ik ben op zoek naar een robot stofzuiger
weten jullie een goede
Klopt ja, mooi seizoen zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was best spannend vorige week maatje
is die goed jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Top apparaat: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000091749910/
Ja ik heb hem ook. Hiervoor heb ik altijd veel duurdere robot stofzuigers gehad van Neato. Maar deze doet daar niet voor onder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is die goed ja
eigenlijk woon ik maar op 50m2 maar ben beetje lui
en toch geld zat
moet je die extra onderdelen hebben of nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook. Hiervoor heb ik altijd veel duurdere robot stofzuigers gehad van Neato. Maar deze doet daar niet voor onder.
Nee niet nodig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je die extra onderdelen hebben of niet
Gewoon via bol. Ali duurt meestal mokerlang.quote:
ja denk dat ik hem gewoon bestelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gewoon via bol. Ali duurt meestal mokerlang.
Plus is handiger met garantie.
Xiaomi h.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Top apparaat: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000091749910/
ik heb besteld maatjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomi h.
@:GGMM
@:Caland
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Littlerabbit
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xiaomi h.
@:GGMM
@:Caland
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Littlerabbit
gaat hij wel die drempels overquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb diezelfde robot 3x, op elke verdieping eentje! Fantastisch apparaat
Ik heb geen drempels, dus dat weet ik niet. Heb wel reviews gezien dat hij kleine drempels wel pakt (tot een cm ofzo)quote:
okequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb geen drempels, dus dat weet ik niet. Heb wel reviews gezien dat hij kleine drempels wel pakt (tot een cm ofzo)
Yes, ik heb een Fossil gen 5. De gen6 is tegenwoordig ook uit:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
heb jij ook een smartwatch of niet
ik heb geld te veel wil wat gadgets hebben lol
Anneloos ook nog gepakt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Maassilotje gepakt
@:erasmus @:kingroland
Doe niet zo ordinairquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Anneloos ook nog gepakt?
@:zipportal
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Anneloos ook nog gepakt?
Dit vind ik ongepast.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Anneloos ook nog gepakt?
@Anneloos is niet zomaar een of ander object zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Anneloos ook nog gepakt?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:02 schreef fetX het volgende:
[..]
@:anneloos is niet zomaar een of ander object zeg.
AnneloosGodin
Van achter?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit komt alleen maar omdat jij nooit iemand pakt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:02 schreef fetX het volgende:
[..]
@:anneloos is niet zomaar een of ander object zeg.
AnneloosGodin
ik heb niks gezien, verwachtte er ook al niet veel van, wel winst uiteraard maar geen goed voetbal.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het was niet om aan te gluren gisteravond.
Ik hoop voor Antony dat de Braziliaanse bondscoach gister ook heeft overgeslagen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niks gezien, verwachtte er ook al niet veel van, wel winst uiteraard maar geen goed voetbal.
Ik baal hier ook van, want meestal als Ajax puntverlies lijdt is Feyenoord ook aan de beurtquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niks gezien, verwachtte er ook al niet veel van, wel winst uiteraard maar geen goed voetbal.
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik baal hier ook van, want meestal als Ajax puntverlies lijdt is Feyenoord ook aan de beurt
Goedemorgen vriendenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het was niet om aan te gluren gisteravond.
Sparta kan er echt geen reet van, ik verwacht weinig problemen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik baal hier ook van, want meestal als Ajax puntverlies lijdt is Feyenoord ook aan de beurt
virtueel 2e hquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja dat doen jullie voor 2e plekken
[..]
[..]
Ik hoop hetquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparta kan er echt geen reet van, ik verwacht weinig problemen.
[..]
Dat was een erg leuke post ja. Ik hoop ook dat ten Hag vertrekt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel weer gelachen om de post van @:shreyas .
Url?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel weer gelachen om de post van @:shreyas .
quote:
Lekker maat.quote:
quote:
Daar zijn een aantal users alle realiteitszin kwijt h. Man man man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |