Pff, dat weet ik nog niet. Ik vind dit al heel wat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Erg knap! goed bezig. Op naar 1,5 minuut
Ik snap het ook nietquote:
Mogen wij meedelen in de cash?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
ow morgen moet ik de 250k kunnen halen
Oh, wilde nog een extra aflossing doen op de hypotheekquote:
dat zou hier ook wel uitkomenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh, wilde nog een extra aflossing doen op de hypotheek
Succes Koenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
ga maar eens tukken, dan hoef ik er morgen nog maar 78
Naar welke? Brussel of Madrid?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen vanuit Zürich![]()
Dat ligt zoals bekend halverwege Brussel en Madrid, waar we zo naartoe gaan.
Madrid hè, een weekendje Brussel hoeft niet per vliegtuigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar welke? Brussel of Madrid?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
Ja, geen idee. Maar veel plezier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Madrid hè, een weekendje Brussel hoeft niet per vliegtuig
Bon voyagequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
Veel plezier Fred en familie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
Zulk soort dingen maken me droevig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, dan kan je vandaag deze ophangen!![]()
[ afbeelding ]
Graag live te volgen via Rtvdrenthequote:
Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
Ik overwoog net om in een coronatopic te posten, maar heb het toch maar niet gedaan
In dat geval is today gewoon the day om dat ding niet op te hangen.quote:
Dat zag ik niet, dus misschien zijn we op verschillende topics afgeknaptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’
[ afbeelding ]
Dan niet ondersteboven bewaren, want dan stroomt het geluk eruit!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval is today gewoon the day om dat ding niet op te hangen.
Problem solved.
Laat ze eerst eens een boek lezen over wat het apartheidsregime zoal inhield.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’
[ afbeelding ]
Medische apartheid: de zwarte pilletjes moeten onderin het potje en de witte mogen bovenop!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat ze eerst eens een boek lezen over wat het apartheidsregime zoal inhield.
Ik wilde eerst voorstellen het ding in de fik te steken als hij er droevig van werd, maar dat leek me even niet de juiste grap op het juiste moment.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan niet ondersteboven bewaren, want dan stroomt het geluk eruit!
Ja deze was goed hèquote:
Ik zag hem gisteren, was het enige nummer waar ik benieuwd naar was hoe het zou zijn.quote:
Dat de drie duetten waar zij in zat, tot de beteren behoorden, zegt denk ik veel over haar all-round kwaliteiten en ook dat veel stemmen goed kleuren bij de hare.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze was goed hèVanochtend ook weer teruggeluisterd.
Belle vond ik eigenlijk het minst toevoegen steeds het hele seizoen lang, maar nu die duettenaflevering heeft ze toch wel wat puike dingen laten zien hoor
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat zwart en wit in welke stand dan ook op elkaar gingen toen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Medische apartheid: de zwarte pilletjes moeten onderin het potje en de witte mogen bovenop!
Ja inderdaad, maar tijdens de solo's vond ik haar dus vrijwel altijd tegenvallen eigenlijk. Maar goed dat ze met de duetten heeft laten zien dat ze toch wel wat kanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de drie duetten waar zij in zat, tot de beteren behoorden, zegt denk ik veel over haar all-round kwaliteiten en ook dat veel stemmen goed kleuren bij de hare.
Het leek alsof Belle zich er 'n beetje met een Jantje van Leiden vanaf maakte, ze deed de hele tijd hetzelfde en trad nooit buiten haar comfortzone. Karsu deed juist het tegenovergestelde, elke week iets heel anders. Maar in de duettenaflevering kon Belle wel laten horen dat ze op zich een goede zangeres is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze was goed hèVanochtend ook weer teruggeluisterd.
Belle vond ik eigenlijk het minst toevoegen steeds het hele seizoen lang, maar nu die duettenaflevering heeft ze toch wel wat puike dingen laten zien hoor
Aparte potjes, en de zwarte dan achterin het medicijnkastje. Dat lijkt me dan betere medische apartheid!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat zwart en wit in welke stand dan ook op elkaar gingen toen.![]()
Krijg je gemengd bloed van en zo.![]()
Is het ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb echt niets met dat Beste Zangers programma![]()
Hoe ze elkaar aanmoedigen en ontroerd raken door elkaar, ik vind dat altijd cringe ofzo
Ik zie idd geen andere optie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aparte potjes, en de zwarte dan achterin het medicijnkastje. Dat lijkt me dan betere medische apartheid!
Dan blijf je in The Matrix.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie idd geen andere optie.![]()
Wel benieuwd wat ze gaan doen met al die gekleurde mondkapjes.
Kan ik straks als 'witte man' nog wel een zwart mondkapje op, of wordt dat verboden? En wat te doen met rode pilletjes?![]()
Ik begin toch een beetje te vermoeden dat hier misschien niet goed over nagedacht is.
Telefooncel opzoeken en Tank vanaf daar bellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verbinding met de server van het werk is verbroken en nu kom ik er niet meer in.
Geen idee wie dit is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefooncel opzoeken en Tank vanaf daar bellen
quote:
Oh, heette hij zo. Te lang geleden...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De operator in The Matrix...
Het kan wel zijn dat je in 99 officieel nog niet oud genoeg was om de film te zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb bij The Matrix altijd de neiging om te zeggen dat het voor m'n tijd is, en dan blijkt het een film uit 1999 te zijn.
Geniet ervanquote:
Tegenvallendquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke werkdag, op deze manier red ik het niet eens
Nee, je moet wel iets indrukwekkends bedenken voor het grote moment natuurlijk.quote:
of nog erger, eenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, je moet wel iets indrukwekkends bedenken voor het grote moment natuurlijk.
Niet dat je het niet door hebt en je 250k iets onbenulligs is, zoals een antwoord op deze post met "Ja idd" oid.
Daar ben ik voorlopig nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik voorlopig nog niet.
Wel zomaar de 35.000 voorbij gegaan zie ik net.
Toen zat je ook al op gemiddeld 43 per dag, dat is best wel stabiel.quote:
Ja, maar je bent iig geen Meet-Bedelaar meer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef Koen66 het volgende:
valt me nu pas op dat ik in mezelf geinteresseerd ben
dat heb ik opgegeven in de Corona tijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar je bent iig geen Meet-Bedelaar meer.
stabiel-gemiddeldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen zat je ook al op gemiddeld 43 per dag, dat is best wel stabiel.
Je wilde in Corona tijd niet weten hoe groot je was?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik opgegeven in de Corona tijd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je wilde in Corona tijd niet weten hoe groot je was?
Nice, weet je al wat je gaat posten?quote:
Hè kak, weer door het slotjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice, weet je al wat je gaat posten?
Mja. 35.000 is niet echt een jubileum getal, vind ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor mij nu nog 4.979 tot 40.000, dus ik heb nog even om na te denken.![]()
Of om dat ook te vergeten, net als nr 35.000
Moet je wel weer ff een kleurtje regelen.quote:
Als je elke 1.000 als jaar ziet zou het vertaald naar huwelijk het koralen jubileum zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. 35.000 is niet echt een jubileum getal, vind ik.
nog ff dan is koraal zeldzamer dan goudquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je elke 1.000 als jaar ziet zou het vertaald naar huwelijk het koralen jubileum zijn.![]()
35 jaar getrouwd is koralen huwelijk.
Ja, voordeel is wel dat onder de juiste omstandigheden koraal ook weer kan groeien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff dan is koraal zeldzamer dan goud
Nou ja, het valt natuurlijk wel mee dat een deel van die posts elders geplaatst wordt, zoals in TV of MUZ.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit blijkbaar op 16919 en irriteer jullie met zo'n 14 berichten per dag. Nou ja, daar is best doorheen te komen toch?
En ik kom daar echt ámperquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, het valt natuurlijk wel mee dat een deel van die posts elders geplaatst wordt, zoals in TV of MUZ.![]()
Dan komen we er hier idd nog wel doorheen.
Gespam, hier?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef Koen66 het volgende:
gespam is hier sowieso minder laatste maanden
Ja, het is dat TV toevallig redelijk hoog in je pohi zit, anders had ik het zoeken meteen opgegeven.quote:
hmmmm true truequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gespam, hier?
Elke post in deze SC is immer van een zeer hoogstaand niveau, meneer 66.
Ik op gemiddeld 10, toch eindig ik elke maand boven jouw in het lijstje met aantal posts.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit op een gemiddelde van 16 hoogstaande posts per dag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik op gemiddeld 10, toch eindig ik elke maand boven jouw in het lijstje met aantal posts.
Dat is wel een goed punt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat je in 99 officieel nog niet oud genoeg was om de film te zien
Als ik het goed zie ging je niveau wel heel scherp omhoog tussen je eerste en je tweede post.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef Cyan9 het volgende:
19.064 (gemiddeld 6 per dag)
Dat is heel bescheiden. Maar allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |