Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef H_T het volgende:
Ik overwoog net om in een coronatopic te posten, maar heb het toch maar niet gedaan
In dat geval is today gewoon the day om dat ding niet op te hangen.quote:
Dat zag ik niet, dus misschien zijn we op verschillende topics afgeknaptquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’
[ afbeelding ]
Dan niet ondersteboven bewaren, want dan stroomt het geluk eruit!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval is today gewoon the day om dat ding niet op te hangen.
Problem solved.
Laat ze eerst eens een boek lezen over wat het apartheidsregime zoal inhield.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht eens even kijken, eerste wat ik zie is ‘medische apartheid’
[ afbeelding ]
Medische apartheid: de zwarte pilletjes moeten onderin het potje en de witte mogen bovenop!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat ze eerst eens een boek lezen over wat het apartheidsregime zoal inhield.
Ik wilde eerst voorstellen het ding in de fik te steken als hij er droevig van werd, maar dat leek me even niet de juiste grap op het juiste moment.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan niet ondersteboven bewaren, want dan stroomt het geluk eruit!
Ja deze was goed hčquote:
Ik zag hem gisteren, was het enige nummer waar ik benieuwd naar was hoe het zou zijn.quote:
Dat de drie duetten waar zij in zat, tot de beteren behoorden, zegt denk ik veel over haar all-round kwaliteiten en ook dat veel stemmen goed kleuren bij de hare.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze was goed hčVanochtend ook weer teruggeluisterd.
Belle vond ik eigenlijk het minst toevoegen steeds het hele seizoen lang, maar nu die duettenaflevering heeft ze toch wel wat puike dingen laten zien hoor
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat zwart en wit in welke stand dan ook op elkaar gingen toen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Medische apartheid: de zwarte pilletjes moeten onderin het potje en de witte mogen bovenop!
Ja inderdaad, maar tijdens de solo's vond ik haar dus vrijwel altijd tegenvallen eigenlijk. Maar goed dat ze met de duetten heeft laten zien dat ze toch wel wat kanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de drie duetten waar zij in zat, tot de beteren behoorden, zegt denk ik veel over haar all-round kwaliteiten en ook dat veel stemmen goed kleuren bij de hare.
Het leek alsof Belle zich er 'n beetje met een Jantje van Leiden vanaf maakte, ze deed de hele tijd hetzelfde en trad nooit buiten haar comfortzone. Karsu deed juist het tegenovergestelde, elke week iets heel anders. Maar in de duettenaflevering kon Belle wel laten horen dat ze op zich een goede zangeres is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja deze was goed hčVanochtend ook weer teruggeluisterd.
Belle vond ik eigenlijk het minst toevoegen steeds het hele seizoen lang, maar nu die duettenaflevering heeft ze toch wel wat puike dingen laten zien hoor
Aparte potjes, en de zwarte dan achterin het medicijnkastje. Dat lijkt me dan betere medische apartheid!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist niet de bedoeling dat zwart en wit in welke stand dan ook op elkaar gingen toen.![]()
Krijg je gemengd bloed van en zo.![]()
Is het ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
Ik heb echt niets met dat Beste Zangers programma![]()
Hoe ze elkaar aanmoedigen en ontroerd raken door elkaar, ik vind dat altijd cringe ofzo
Ik zie idd geen andere optie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aparte potjes, en de zwarte dan achterin het medicijnkastje. Dat lijkt me dan betere medische apartheid!
Dan blijf je in The Matrix.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie idd geen andere optie.![]()
Wel benieuwd wat ze gaan doen met al die gekleurde mondkapjes.
Kan ik straks als 'witte man' nog wel een zwart mondkapje op, of wordt dat verboden? En wat te doen met rode pilletjes?![]()
Ik begin toch een beetje te vermoeden dat hier misschien niet goed over nagedacht is.
Telefooncel opzoeken en Tank vanaf daar bellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verbinding met de server van het werk is verbroken en nu kom ik er niet meer in.
Geen idee wie dit is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefooncel opzoeken en Tank vanaf daar bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |