Oh, heette hij zo. Te lang geleden...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:28 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De operator in The Matrix...
Het kan wel zijn dat je in 99 officieel nog niet oud genoeg was om de film te zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb bij The Matrix altijd de neiging om te zeggen dat het voor m'n tijd is, en dan blijkt het een film uit 1999 te zijn.
Geniet ervanquote:
Tegenvallendquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukke werkdag, op deze manier red ik het niet eens
Nee, je moet wel iets indrukwekkends bedenken voor het grote moment natuurlijk.quote:
of nog erger, eenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, je moet wel iets indrukwekkends bedenken voor het grote moment natuurlijk.
Niet dat je het niet door hebt en je 250k iets onbenulligs is, zoals een antwoord op deze post met "Ja idd" oid.
Daar ben ik voorlopig nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik voorlopig nog niet.
Wel zomaar de 35.000 voorbij gegaan zie ik net.
Toen zat je ook al op gemiddeld 43 per dag, dat is best wel stabiel.quote:
Ja, maar je bent iig geen Meet-Bedelaar meer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef Koen66 het volgende:
valt me nu pas op dat ik in mezelf geinteresseerd ben
dat heb ik opgegeven in de Corona tijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar je bent iig geen Meet-Bedelaar meer.
stabiel-gemiddeldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toen zat je ook al op gemiddeld 43 per dag, dat is best wel stabiel.
Je wilde in Corona tijd niet weten hoe groot je was?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik opgegeven in de Corona tijd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je wilde in Corona tijd niet weten hoe groot je was?
Nice, weet je al wat je gaat posten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |