Gewone rode dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar daar verwees de tekst wel naar
Ja, die film is gebaseerd op een boek met dezelfde naam.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:53 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales Er is een film Fried Green Tomatoes. Die kwam ik erg vaak tegen toen ik bijna 20 jaar geleden op zoek was naar DVD's uit de Killer Tomatoes-reeks
Is er al een Italiaanse nonna met een pollepel opgedoken om de hosts het gebouw uit te meppen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:55 schreef H_T het volgende:
In het programma frituren ze nu ravioli met bevervet
Nee, maar ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er al een Italiaanse nonna met een pollepel opgedoken om de hosts het gebouw uit te meppen?
Hm, het is dat je zegt dat het in Amerika is, anders zou ik er zelf even heen willen met een pollepel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar ik blijf me verbazenIk weet ook niet of ik dit vaker zal gaan kijken. Er zijn grenzen natuurlijk
Netflix. De show heet Fresh fried and crispy, en het was aflevering 1 St. Louis. Misschien zet ik later nog eens een aflevering op, maar niet meer vandaagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, het is dat je zegt dat het in Amerika is, anders zou ik er zelf even heen willen met een pollepel.
Ik kan me best even voordoen als Italiaans dametje en die gasten een pak voor de broek geven.![]()
Welke zender zit je eigenlijk?
Want het klinkt wel interessant, ondanks al deze beschreven misdadigheden.
Ah ok, Netflix heeft best een paar aardige kookprogramma's. Misschien dat ik deze ook eens uitprobeer, al ben ik meestal niet zo van het frituren. Zitten soms wel interessante ideeën tussen waar je ook zonder frituren iets mee kan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Netflix. De show heet Fresh fried and crispy, en het was aflevering 1 St. Louis. Misschien zet ik later nog eens een aflevering op, maar niet meer vandaag
Ik vind kookprogramma's vaker wel prettigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, Netflix heeft best een paar aardige kookprogramma's. Misschien dat ik deze ook eens uitprobeer, al ben ik meestal niet zo van het frituren. Zitten soms wel interessante ideeën tussen waar je ook zonder frituren iets mee kan.
Nadeel is wel dat ik er altijd trek van krijg, daarom kijk ik ze 's avonds liever niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind kookprogramma's vaker wel prettigGeen ingewikkelde verhaallijnen om in de gaten te houden, geen twist waar je op hoeft te letten en soms hou je er nog leuke ideeën aan over ook
Mijn recept voor ovenaardappels is gebaseerd op iets waarvan ik denk dat ik het ooit op tv heb gezien maar dat weet ik niet zeker
Belangrijker is dat ze heerlijk zijn
Ik ken het probleem, maar bij mij gaat dat de laatste tijd best goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat ik er altijd trek van krijg, daarom kijk ik ze 's avonds liever niet.
Hebben ze de 12 mio toch bij elkaar gekregen?quote:
Ergens aan de Middellandse zee wordt iemand wakker met een bijzonder goed humeurquote:
Zag KOeman al voorbij komenquote:
quote:FC Barcelona zet Koeman op straat: ‘Bedankt en veel succes’
Voor zo'n bedrag wil ik ook wel ontslagen wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch maar mooi even 12 miljoen verdiend
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag wil ik ook wel ontslagen worden
Dit ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag wil ik ook wel ontslagen worden
Er kan vast wel iets met een 12 geregeld worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit ja.
Toch eens kijken of ik niet ook zo'n voorwaarde in mijn contract kan krijgen.
In gang gezet klinkt toch een beetje alsof je een paar gorilla's met honkbalknuppels geregeld hebt om achter die vandalen aan te gaan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen![]()
Verzekering voor de nieuwe voiture is geregeld, volgens mij heb ik nu eindelijk alles afgehandeld/in gang gezet.
Lijkt me een prima optie wel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In gang gezet klinkt toch een beetje alsof je een paar gorilla's met honkbalknuppels geregeld hebt om achter die vandalen aan te gaan.
FOK!-knokploegquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In gang gezet klinkt toch een beetje alsof je een paar gorilla's met honkbalknuppels geregeld hebt om achter die vandalen aan te gaan.
Is toch nog redelijk snel gegaan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen![]()
Verzekering voor de nieuwe voiture is geregeld, volgens mij heb ik nu eindelijk alles afgehandeld/in gang gezet.
Goed bezigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen![]()
Kom je nu weer op RTV Drenthe?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:04 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hey Georgie, nog 6 weken en dan is het Songfestivalfeestquote:
Ook mensen uit de Veluwe noemen we gewoon mensen, Guana.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Groetjes vanuit de Veluwezoom, heb twee wilde zwijnen gezien.
Ik hoop dat ie ook weer op tv uitgezonden wordtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey Georgie, nog 6 weken en dan is het Songfestivalfeest
Nou ja, de meeste dan iig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook mensen uit de Veluwe noemen we gewoon mensen, Guana.
Jij hoopt het niet, maar heb je ook gedacht aan wat je fans willen? Hm?quote:
Ik ben maatschappelijk verantwoord bezig geweestquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:19 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag
Ik zie dat alle ESF’ers een drukke en productieve middag hadden.
Middelburgerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben maatschappelijk verantwoord bezig geweestEerst audioboek voorgelezen (natuur/scheikunde VMBO dit keer), bloed gedoneerd en een bijdrage geleverd aan de staatskas.
En dus vind ik dat ik het wel verdiend heb om straks kibbeling te eten
Zo, dan verdien je die kibbeling zeker!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben maatschappelijk verantwoord bezig geweestEerst audioboek voorgelezen (natuur/scheikunde VMBO dit keer), bloed gedoneerd en een bijdrage geleverd aan de staatskas.
En dus vind ik dat ik het wel verdiend heb om straks kibbeling te eten
Honestly I don't care.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoopt het niet, maar heb je ook gedacht aan wat je fans willen? Hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |