abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202224180
Oh ja, ik heb volgende week ook de intake al :X
Vorige keer hadden we de lage klossen en die stoorden mij niet echt.
Toen hebben we ons ook het hele pretpakket laten aansmeren. Nu wil ik enkel de douchekruk erbij. Oh man, dat koude harde plastic deed zo'n deugd aan mijn ontplofte doos :D
En ik was best nog een tijd duizelig, dus dankbaar gebruik van gemaakt.
pi_202224249
Bij de meeste (of zelfs alle?) zorgverzekeringen zitten artikelen zoals bedverhogers, douchekruk etc. in de basisverzekering en mag je het vanwege de indicatie zwangerschap maximaal 26 weken (per indicatie) gratis lenen. Dus ook al gebruik je het niet, staat het wellicht vooral in de weg maar kost het je niets…

[ Bericht 2% gewijzigd door eponine op 17-11-2021 21:55:43 ]
pi_202225403
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:38 schreef eponine het volgende:
Bij de meeste (of zelfs alle?) zorgverzekeringen zitten artikelen zoals bedverhogers, douchekruk etc. in de basisverzekering en mag je het vanwege de indicatie zwangerschap maximaal 26 weken (per indicatie) gratis lenen. Dus ook al gebruik je het niet, staat het wellicht vooral in de weg maar kost het je niets…
Goed om te weten! Klossen/verhogers gaan we hier niet gebruiken. Onze boxspring is door een extra (oud) matrasje nu op 2cm na op norm dus vind het wel best. Als ze moeilijk gaan doen ga ik wel op de eettafel liggen voor de controles en het bed verschonen kan manlief ook. Kraamzorg heeft er niet naar gekeken bij de intake omdat we toen nog op zolder sliepen. Maar goed, hierdoor heb ik ook totaal niet meer verder gekeken naar dat soort dingen, een douchekruk is dus in sommige gevallen wel aan te raden? Toch maar even regelen misschien.

En zo'n ruggesteun? Is dat echt voor tijdens de bevalling of meer voor erna?
Ik wil wel graag thuis bevallen maar (zoals ik het nu zie) liefst op de baarkruk, in hurkzit of op handen&voeten dus dan heb je aan de ruggensteun tijdens de bevalling niet zoveel lijkt me. Of is het meer gebruikelijk voor erna bij (borst)voeden oid?
  woensdag 17 november 2021 @ 23:20:19 #250
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202225441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 21:14 schreef Keroppi het volgende:
Wij hebben een vrij hoge boxspring en onze kraamzorg vond bedverhogers ook niet nodig. Dus mocht je het nog niet gedaan hebben is het misschien handig om eerst even na te vragen :)
Bij ons was het ook niet nodig. Kraamzorg hier hanteerde een hoogte tussen 70 en 90 cm en ons bed is 72cm hoog :D Dus als je bed al zo hoog is, heb je geen klossen nodig.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_202225957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 23:15 schreef altootje86 het volgende:

[..]
Goed om te weten! Klossen/verhogers gaan we hier niet gebruiken. Onze boxspring is door een extra (oud) matrasje nu op 2cm na op norm dus vind het wel best. Als ze moeilijk gaan doen ga ik wel op de eettafel liggen voor de controles en het bed verschonen kan manlief ook. Kraamzorg heeft er niet naar gekeken bij de intake omdat we toen nog op zolder sliepen. Maar goed, hierdoor heb ik ook totaal niet meer verder gekeken naar dat soort dingen, een douchekruk is dus in sommige gevallen wel aan te raden? Toch maar even regelen misschien.

Ik wil wel graag thuis bevallen maar (zoals ik het nu zie) liefst op de baarkruk, in hurkzit of op handen&voeten dus dan heb je aan de ruggensteun tijdens de bevalling niet zoveel lijkt me. Of is het meer gebruikelijk voor erna bij (borst)voeden oid?
Ik heb de ruggesteun veel gebruikt in bed bij het borstvoeden, zelfs zoveel dat ik m daarna heb aangeschaft op bol. Het maar net wat je prettig vindt. Douchekruk werd wel aangeraden om in de kraamweek zittend te kunnen douchen, je bent dan zo moe en lichamelijk vermoeid. Mijn Kraamzuster bleef ook in de buurt de eerste paar keren dat ik ging douchen voor als ik hulp nodig had
pi_202225959
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 23:15 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Kanttekening: mijn werkgever werkt samen met alle zorgverzekeraars in NL maar ik weet niet hoe het met de vergoedingen zit bij de bedrijven die hetzelfde doen qua werkzaamheden.

Ik vond de douchekruk vorige keer fijn na de bevalling (keizersnede) omdat ik nog niet heel lang kon staan en bij het afdrogen was het ook prettig te kunnen zitten. Rugsteun wordt na bevalling regelmatig gebruikt om ‘lekker’ in bed te kunnen zitten en/of voeden idd. Als je vk geen baarkruk ter beschikking heeft informeer dan ook even bij je zorgverzekering voor eventuele vergoeding daarvoor.

quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2021 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Bij ons was het ook niet nodig. Kraamzorg hier hanteerde een hoogte tussen 70 en 90 cm en ons bed is 72cm hoog :D Dus als je bed al zo hoog is, heb je geen klossen nodig.
Geen idee welke hoogte onze kraamzorg hanteert, toen ik aangaf dat ze er vorige keer niet onder hoefden zei ze alleen “bespaar je dan nu ook de moeite”.

Ik lig al sinds kwart over 2 ofzo wakker }:|
Was er daardoor gelukkig wel snel bij toen peuter riep dat ie in bed had geplast :+

[ Bericht 3% gewijzigd door eponine op 18-11-2021 04:47:07 ]
pi_202226366
Ik werd vanmorgen gewekt door de kleuter, "mama, ik heb een verrassing!" Toen ik zn kamer in kwam was hij aan het "bevallen" van zijn knuffel _O- hij is er maar druk mee haha
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202226517
Ldg _O- Was het maar zo makkelijk :')

Ik heb even een flink baalmoment na het bericht van het mogelijk verlengen van de kerstvakanties op scholen. Stiefdochter is net gestart op de basisschool, mijn zoon start na de kerstvakantie en mijn verlof begint in de kerstvakantie. Fml :')
pi_202226553
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ldg _O- Was het maar zo makkelijk :')

Ik heb even een flink baalmoment na het bericht van het mogelijk verlengen van de kerstvakanties op scholen. Stiefdochter is net gestart op de basisschool, mijn zoon start na de kerstvakantie en mijn verlof begint in de kerstvakantie. Fml :')
Neeee dat is rond mijn bevaldatum :'(
En al overwoog ik een weekje quarantaine met het hele gezin voor de bevalling (zodat partner er ook sowieso bij kan zijn en niet nog besmet kan raken op werk oid) vind ik dit niet nice.

Waar las je dit?
pi_202226621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Neeee dat is rond mijn bevaldatum :'(
En al overwoog ik een weekje quarantaine met het hele gezin voor de bevalling (zodat partner er ook sowieso bij kan zijn en niet nog besmet kan raken op werk oid) vind ik dit niet nice.

Waar las je dit?
Op het AD en op de radio vanochtend. Mijn UD ligt een week na die van jou dus ik zit in hetzelfde schuitje :')
pi_202226684
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:46 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]
Op het AD en op de radio vanochtend. Mijn UD ligt een week na die van jou dus ik zit in hetzelfde schuitje :')
Dit is wel echt RIP verlof als het doorgaat :').. ik struisvogel nog even :X
pi_202228158
Hier is de kerstvakantie sowieso al een week langer volgens mij. Ik vind het wel fijn, want ik ben degene die de kinderen naar school brengt en die eerst weken ga ik dat niet zelf doen, dus schakel ik hulp in. Nu hebben mijn kinderen eigenlijk thuisonderwijs, dus we zitten nergens aan vast en ze gaan maar twee dagen per week, dus dat scheelt. We zijn er flexibel in als het toch niet lukt om ze te brengen en halen bijv.

Ik was in ieder geval zelf wel blij dat ik zo goed als zeker weten wel in de kerstvakantie zal bevallen. Geen gedoe en zo, gewoon iedereen in een rustig eigen ritme en geen geregel met dingen. En mijn kinderen zijn het grootste gedeelte van de tijd sowieso dus al thuis.
:)

Verder:
jeeej ! Ik heb vanaf vandaag officieel verlof! Ik wilde taart gaan fixen, maar m’n lichaam heeft het best zwaar. Gisteren eind van de middag de duinen in geweest omdat ik een paar foto’s wilde van m’n buik alvast. Gisteren precies 34 weken zwanger.

Jammer dat het er naar uit ziet dat ik geen nieuwe kast/commode neer kan zetten. Want ik kan dan eigenlijk ook geen baby kleren uitzoeken en klaar leggen. Ik ben nu hard aan het puzzelen in m’n hoofd hoe ik dat in hemelsnaam kan gaan oplossen… zolang er geen nieuwe kast kan, is er te weinig kastruimte. En het lijkt erop dat de kast die precies past en het meest ruimte geeft dus voorlopig niet op voorraad is bij Ikea. Ik vind het echt zo k*t dat ik niet enkele weken terug die kast al heb gehaald… ik heb toen wel de kast voor de kinderen gehaald namelijk, maar dat nam al zoveel ruimte in de auto in, dat ik de kast voor de commode niet ook meteen meenam. Ik had er echt nooit rekening mee gehouden dat ze ineens onderdelen zouden gaan vervangen en er daardoor een gat zou zitten in de voorraad en levering… Een medewerker noemde dat ze in december een gedeelte van de voorraad verwachten. Maar ja, ik weet niet eens of ik dan nog in staat ben om naar Ikea te gaan/kasten in elkaar te zetten. :’)

Ach ja, first world problems of zo.
pi_202228340
Ela, welke kast wil je dan zo graag? Staat ie niet ergens op marktplaats?

Dat van die kerstvakantie, was dat een optie of een 'het lijkt er sterk op dat'? Misschien valt het nog mee?
  Manager PR/Moderator donderdag 18 november 2021 @ 11:52:14 #260
269689 crew  Viv
pi_202228350
@elamanilo om welke kast gaat het? Is het misschien via hier of marktplaats op te lossen? :)
pi_202229260
Hier ook balen van de wissel bij Ikea, al is het hier 'gelukkig' alleen de kledingroede die nu ontbreekt en al weken niet verkrijgbaar is bij het filiaal om de hoek. Voor bestellen vind ik de verzendkosten dan weer behoorlijk buiten proportie voor een artikel van 5 euro, dus ik wacht liever af tot het wel op voorraad komt. Desnoods dan maar even zonder roede, zoveel hoeft er nu ook nog niet te hangen dus dat scheelt. Maar ze weten het wel te timen met die assortiwissel ja :')

Hier vanmorgen toch nog even gebeld voor die hulpmiddelen, de kraamzorg had dat eigenlijk bij de intake moeten bespreken maar daar zijn we toen niet verder gekomen dan de klossen die we niet nodig hadden :? . Maar het is besteld en ze worden maandag al geleverd dus dank voor de tip!
pi_202230432
Het gaat om Ivar. En dan met name de lades/ladeblokken, die worden vervangen en daardoor is het niet op voorraad. Op marktplaats zag ik voornamelijk andere ‘gezocht’ oproepen voor de lades.
pi_202230523
Oja! Inderdaad, hoe dat ik het lees van die kraamzorg artikelen. Zo’n rugsteun wil ik ook wel. Dat zitten in bed naderhand is nooit echt relaxed. Natuurlijk wil ik het grootste gedeelte liggen voor het herstel van mn lichaam, maar met eten een beetje ondersteunt rechtop zitten lijkt me wel fijn.

Douchen op een kruk vind ik verschrikkelijk. Ik hoop dat ik gewoon weer staand kan douchen zoals alle voorgaande keren. We hebben ook geen plek om zoiets te bewaren. Afgelopen week probeerde ik te scheren downunder, maar dat kostte me zoveel energie dat ik even moest gaan zitten onder de douche op een krukje van onszelf dan. Brrr. Dan pas ik helemaal niet lekker onder de straal en voelt alles koud (en nat).

Een ondersteek heb ik ook nog nooit nodig gehad. En ons familiebed kan niet op klossen, maar de kraamverzorgster zei al dat klossen niet nodig waren voor haar. Het is vooral voor het bed opmaken vertelde ze.
pi_202230637
Ben je al weer 34 weken zwanger Ela, ongelooflijk hoe snel de tijd gaat.
Zo benieuwd naar jouw bevalling O+

Ik heb dit keer wel de kruk nodig gehad, na de keizersnede kon ik niet zonder kruk douchen.
Kon niet lang staan en ben lang duizelig geweest.
De bedklossen ook niet nodig gehad, anders kwam ik het bed helemaal niet meer in of uit door de pijn van de wond.
Maar de rugsteun was dan weer wel fijn, kon ik toch nog een beetje rechtop in bed zitten :)
pi_202239982
Vanaf die 34 weken ging het ook helemaaaal zo snel vond ik! Ik heb ook gekozen voor zowel rugsteun als douchekruk. Na mijn vorige bevalling niet gebruikt, maar leek me toch handig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My salvation lies in your love..
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:08:30 #266
208890 June.
Seriously?
pi_202240093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 06:18 schreef BananaPancake het volgende:
Vanaf die 34 weken ging het ook helemaaaal zo snel vond ik! Ik heb ook gekozen voor zowel rugsteun als douchekruk. Na mijn vorige bevalling niet gebruikt, maar leek me toch handig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!!

Voor mij zijn die kraampakketten nog even ver van mijn bed show. Vorige keer vond ik de kruk wel fijn, na keizersnede. Rugsteun had ik ook, maar nu hebben we een elektrisch bed O+
Shine bright like a diamond.
pi_202240417
quote:

SPOILER
*O* Leuk! Fijne ontmoeting met je kindje gewenst :*
pi_202242823
quote:

SPOILER
Heel veel succes! En een hele mooie ontmoeting met je kindje toegewenst O+
pi_202258216
Baby uit de buik post! 💕

Gisteren rond 17:30 is onze 'kleine' man geboren.

Bevallingsverhaal vertel ik later nog!

SPOILER
My salvation lies in your love..
pi_202258289
Gefeliciteerd BP, wat een leuke naam!
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:00:29 #271
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202258491
Gefeliciteerd @BananaPancake! *O* Leuke naam inderdaad O+ Lekker veel knuffelen nu O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_202258745
Gefeliciteerd Banana! En wat een leuke naam O+
pi_202258790
Gefeliciteerd Banana! O+
Flinke jongen is het al!
pi_202258900
Gefeliciteerd BP! Leuke naam O+

Omg ik sta nu bovenaan :o
pi_202259310
*O* Van harte gefeliciteerd BananaPancake! En wow, wat een beertje! O+ Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar nu eerst lekker knuffelen jij.
pi_202289172
Binnen nu en 3-4 weken moet het gebeuren. Besef is er nog steeds niet. Wat een gek idee dat we dalijk met 3 zijn :P
pi_202289290
quote:
9s.gif Op maandag 22 november 2021 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
Binnen nu en 3-4 weken moet het gebeuren. Besef is er nog steeds niet. Wat een gek idee dat we dalijk met 3 zijn :P
Is er een reden dat je denkt dat de baby tussen nu en de uitgerekende datum zal komen? Inleiding ergens om?

Want de uitgerekende periode loopt sowieso t/m 2 weken na de ‘uitgerekende datum’. En daarna noemt men het ‘overtijd’, maar in de meeste gevallen is er dan nog steeds niets aAn de hand als je nog wat dagen langer zwanger bent..!

Dus het zou natuurlijk gezien ook nog wel 6 weken kunnen duren. ;)

Alsnog komt het allemaal al wel steeds dichter en dichterbij en is het inderdaad heel gek om je te bedenken dat er dan iemand bij is.

Ik moet zeggen dat het met meer kinderen wel makkelijker wordt om je er iets bij voor te stellen. Maar het blijft ook weer ergens abstract tot het echt zo ver is.
pi_202289306
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:25 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Is er een reden dat je denkt dat de baby tussen nu en de uitgerekende datum zal komen? Inleiding ergens om?

Want de uitgerekende periode loopt sowieso t/m 2 weken na de ‘uitgerekende datum’. En daarna noemt men het ‘overtijd’, maar in de meeste gevallen is er dan nog steeds niets aAn de hand als je nog wat dagen langer zwanger bent..!

Dus het zou natuurlijk gezien ook nog wel 6 weken kunnen duren. ;)

Alsnog komt het allemaal al wel steeds dichter en dichterbij en is het inderdaad heel gek om je te bedenken dat er dan iemand bij is.

Ik moet zeggen dat het met meer kinderen wel makkelijker wordt om je er iets bij voor te stellen. Maar het blijft ook weer ergens abstract tot het echt zo ver is.
De verwachting is maximaal 3-4 weken inderdaad. Moet bij 2 cm al naar het ziekenhuis in verband met antibiotica. Wij houden het bij 1 is de verwachting :) Duurde 8 jaar namelijk ;)
pi_202289341
quote:
9s.gif Op maandag 22 november 2021 10:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De verwachting is maximaal 3-4 weken inderdaad. Moet bij 2 cm al naar het ziekenhuis in verband met antibiotica. Wij houden het bij 1 is de verwachting :) Duurde 8 jaar namelijk ;)
Ohh heel spannend! Het wordt nu wel echt heel echt zo ja!

En eentje is natuurlijk hartstikke tof O+ Wat hebben jullie er lang op gewacht! Jullie kersje op de taart. Dat komt vast helemaal goed!
pi_202289350
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:30 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Ohh heel spannend! Het wordt nu wel echt heel echt zo ja!

En eentje is natuurlijk hartstikke tof O+ Wat hebben jullie er lang op gewacht! Jullie kersje op de taart. Dat komt vast helemaal goed!
Ja en een meisje! Dat wilden we ook graag *O*
pi_202289708
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
Baby uit de buik post! 💕

SPOILER
Gefeliciteerd *O*
pi_202289753
Welke zwangerschapspanty's raden jullie aan? Geschikt voor lange vrouwen?
De panty's die ik nog heb van de vorige zwangerschap (prénatal en zalando) wil ik liefst ritueel verbranden want die zakken zo vreselijk af in het kruis tenzij ik ze opsjor tot onder mijn oksels, maar dat kan alleen met leggings en dan heb ik aardig hoogwater ;(
Maar deze keer verdraag ik mijn jeans met die buikband niet goed en in mijn jeans zonder heb ik steeds een blote buik en rug. Dus ik moet wel aan de jurken helaas
  maandag 22 november 2021 @ 11:22:48 #283
208890 June.
Seriously?
pi_202289910
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 11:09 schreef B.ertha het volgende:
De panty's die ik nog heb van de vorige zwangerschap (prénatal en zalando) wil ik liefst ritueel verbranden want die zakken zo vreselijk af in het kruis tenzij ik ze opsjor tot onder mijn oksels, maar dat kan alleen met leggings en dan heb ik aardig hoogwater ;(
Maar deze keer verdraag ik mijn jeans met die buikband niet goed en in mijn jeans zonder heb ik steeds een blote buik en rug. Dus ik moet wel aan de jurken helaas
Ik had er eentje van de H&M. Vond ik wel fijn, maar ik ben niet zo heel lang (170) .
Shine bright like a diamond.
pi_202289920
Gefeliciteerd Bananapancake

Spannend he, Poepz0r. Hier wil het ook nog niet landen dat we straks met 4 zijn. Ook omdat het nu relatief vlot ging (1 terugplaatsing) en het bij de eerste 4,5 jaar duurde.

@B.ertha Ik draag weinig panty's (ook weinig gewone broeken want thuiswerken :@). Tegen het afzakken draag ik altijd een shortje (zo'n dunne katoenen bikershort). Ik haat ook het gevoel van mijn benen die elkaar raken met panty's aan, brrrrrr. En dan heb ik daar ook geen last van.
Sowieso panty's :N
Ik heb gewoon zwangerschapspanty's van de hema. Maar ik ben ook maar gemiddeld qua lengte.

Vanavond mag ik voor de griepprik. Hopelijk geen bijwerkingen want ik heb veel te doen deze week :)
pi_202290313
quote:
Snags. Die passen ook met een zwangere buik O+ https://snagtights.com/pages/maternity-tights
Ik liep de hele zomer zwanger in een jurkje met hun chub rub shorts eronder, deze zakken ook niet af.
pi_202291348
Ja snags *O* kunnen (mocht je dat willen) zowat tot onder je oksels worden opgetrokken _O_
pi_202291354
Thanks. Kan het zijn dat zij niet naar Europa versturen? Volgens mij staat zo'n beetje elk land ter wereld in de lijst, maar binnen Europa alleen Malta en Bosnië :?
pi_202291365
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef B.ertha het volgende:
Thanks. Kan het zijn dat zij niet naar Europa versturen? Volgens mij staat zo'n beetje elk land ter wereld in de lijst, maar binnen Europa alleen Malta en Bosnië :?
Hmm aantal maanden geleden nog wel gewoon :?
pi_202291617
Ik zat op de UK website :@
pi_202295489
Ik heb ook snags inderdaad! Al heb ik ze amper gedragen want ik heb tot aan mijn verlof gewoon zwangerschapsjeans aangehad op het werk, jurk kan daar niet echt ivm uniform (blouse).
pi_202295928
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat op de UK website :@
Hahaha whoops. Tegenwoordig zitten ze zelfs in Nederland, dankzij de Brexit :P
pi_202296251
quote:
Tip voor afzakkende panties: een strakke onderbroek over je panty dragen. Niemand die t ziet en het kruis blijft op z’n plek
pi_202298041
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
Baby uit de buik post! 💕

SPOILER
Gefeliciteerd!
pi_202299164
Dat deed ik vroeger ook op aanraden van m’n mama Lily!

Ik zie op de NLse website geen maternity panty’s staan trouwens, of kijk ik scheel?

Ik heb een paar zwangerschapsleggings die ik draag met jurkjes of rokken.

Ik had bij m’n vorige zwangerschap trouwens van die extra lange basic longsleeves van de Hema, maar die hebben ze nu de hele tijd niet meer… en m’n gewone long sleeves zijn inmiddels te kort voor over m’n buik… dus ik heb nu hetzelfde ding dat m’n buik de hele tijd bloot komt te hangen en ik telkens m’n broeken aan het ophijsen ben en m’n shirts omlaag aan het trekken… Ik draag veelal m’n gewone broeken nog, maar dan dus onder m’n buik. Ik heb maar 1 zwangerschapsbroek nu. Ik mis die longsleeves enorm! Ik heb ook geen goede donkerblauwe zwangerschapshemdjes gevonden so far. Dus ook de hemdjes die ik onder de longsleeves draag zijn nu te kort. :’) Ach ja, first world problems of zo. ;)
pi_202299242
Google nog eens aangeslingerd en ik vond nu van de Vero Moda ook basic longsleeves extra lang. Meteen bestelt en kijken of die wel over m’n buik passen! :D
  FOK!fossiel maandag 22 november 2021 @ 22:43:23 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202299551
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef elamanilo het volgende:

Ik zie op de NLse website geen maternity panty’s staan trouwens, of kijk ik scheel?

Ik had bij m’n vorige zwangerschap trouwens van die extra lange basic longsleeves van de Hema, maar die hebben ze nu de hele tijd niet meer… en m’n gewone long sleeves zijn inmiddels te kort voor over m’n buik… dus ik heb nu hetzelfde ding dat m’n buik de hele tijd bloot komt te hangen en ik telkens m’n broeken aan het ophijsen ben en m’n shirts omlaag aan het trekken… Ik draag veelal m’n gewone broeken nog, maar dan dus onder m’n buik. Ik heb maar 1 zwangerschapsbroek nu. Ik mis die longsleeves enorm! Ik heb ook geen goede donkerblauwe zwangerschapshemdjes gevonden so far. Dus ook de hemdjes die ik onder de longsleeves draag zijn nu te kort. :’) Ach ja, first world problems of zo. ;)
Ik heb 1 of 2 donkerblauwe positiehemdjes van Noppies die ik zelf heel fijn vond. Bij interesse kun je die wel voor weinig overnemen :)
Chick on a mission
pi_202299686
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef elamanilo het volgende:

Ze hebben geen Maternity, je kan de gewone daarvoor gebruiken. In het artikeltje wat ik postte staat het advies aan maat voor zwangeren.
pi_202300078
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Ik heb 1 of 2 donkerblauwe positiehemdjes van Noppies die ik zelf heel fijn vond. Bij interesse kun je die wel voor weinig overnemen :)
Ah, thanks voor de tip! Ik ga het checken. Ik denk dat ik een paar maatjes meer heb dan jij, maar lief aanbod O+
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2021 @ 02:18:27 #299
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202300376
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 23:41 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Ah, thanks voor de tip! Ik ga het checken. Ik denk dat ik een paar maatjes meer heb dan jij, maar lief aanbod O+
Deze is het: https://www.noppies.com/n(...)oslcdmxoCPO8QAvD_BwE
Chick on a mission
pi_202303829
Omg, hormonen en black Friday zijn geen goede combinatie :D
Elke dag neem ik mij voor om niets te bestellen en elke dag gaat het mis.
De Tripp trapp newborn set kan ik ook weer van de lijst strepen (is nu 80 bij de babydump)
pi_202304048
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:43 schreef Bottoms_up het volgende:
Omg, hormonen en black Friday zijn geen goede combinatie :D
Elke dag neem ik mij voor om niets te bestellen en elke dag gaat het mis.
De Tripp trapp newborn set kan ik ook weer van de lijst strepen (is nu 80 bij de babydump)
Oh die heb ik serieus "nodig" :D O-) ik ga ook even kijken zo haha.

Heb ook al een nieuwe robotstofzuiger op t oog, en wat kleren voor de kleuter besteld. Nu ik ziek gemeld thuis zit heb ik echt teveel vrije tijd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')