abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202289172
Binnen nu en 3-4 weken moet het gebeuren. Besef is er nog steeds niet. Wat een gek idee dat we dalijk met 3 zijn :P
pi_202289290
quote:
9s.gif Op maandag 22 november 2021 10:12 schreef Poepz0r het volgende:
Binnen nu en 3-4 weken moet het gebeuren. Besef is er nog steeds niet. Wat een gek idee dat we dalijk met 3 zijn :P
Is er een reden dat je denkt dat de baby tussen nu en de uitgerekende datum zal komen? Inleiding ergens om?

Want de uitgerekende periode loopt sowieso t/m 2 weken na de ‘uitgerekende datum’. En daarna noemt men het ‘overtijd’, maar in de meeste gevallen is er dan nog steeds niets aAn de hand als je nog wat dagen langer zwanger bent..!

Dus het zou natuurlijk gezien ook nog wel 6 weken kunnen duren. ;)

Alsnog komt het allemaal al wel steeds dichter en dichterbij en is het inderdaad heel gek om je te bedenken dat er dan iemand bij is.

Ik moet zeggen dat het met meer kinderen wel makkelijker wordt om je er iets bij voor te stellen. Maar het blijft ook weer ergens abstract tot het echt zo ver is.
pi_202289306
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:25 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Is er een reden dat je denkt dat de baby tussen nu en de uitgerekende datum zal komen? Inleiding ergens om?

Want de uitgerekende periode loopt sowieso t/m 2 weken na de ‘uitgerekende datum’. En daarna noemt men het ‘overtijd’, maar in de meeste gevallen is er dan nog steeds niets aAn de hand als je nog wat dagen langer zwanger bent..!

Dus het zou natuurlijk gezien ook nog wel 6 weken kunnen duren. ;)

Alsnog komt het allemaal al wel steeds dichter en dichterbij en is het inderdaad heel gek om je te bedenken dat er dan iemand bij is.

Ik moet zeggen dat het met meer kinderen wel makkelijker wordt om je er iets bij voor te stellen. Maar het blijft ook weer ergens abstract tot het echt zo ver is.
De verwachting is maximaal 3-4 weken inderdaad. Moet bij 2 cm al naar het ziekenhuis in verband met antibiotica. Wij houden het bij 1 is de verwachting :) Duurde 8 jaar namelijk ;)
pi_202289341
quote:
9s.gif Op maandag 22 november 2021 10:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De verwachting is maximaal 3-4 weken inderdaad. Moet bij 2 cm al naar het ziekenhuis in verband met antibiotica. Wij houden het bij 1 is de verwachting :) Duurde 8 jaar namelijk ;)
Ohh heel spannend! Het wordt nu wel echt heel echt zo ja!

En eentje is natuurlijk hartstikke tof O+ Wat hebben jullie er lang op gewacht! Jullie kersje op de taart. Dat komt vast helemaal goed!
pi_202289350
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:30 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Ohh heel spannend! Het wordt nu wel echt heel echt zo ja!

En eentje is natuurlijk hartstikke tof O+ Wat hebben jullie er lang op gewacht! Jullie kersje op de taart. Dat komt vast helemaal goed!
Ja en een meisje! Dat wilden we ook graag *O*
pi_202289708
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
Baby uit de buik post! 💕

Gisteren rond 17:30 is onze 'kleine' man geboren.

Bevallingsverhaal vertel ik later nog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O*
pi_202289753
Welke zwangerschapspanty's raden jullie aan? Geschikt voor lange vrouwen?
De panty's die ik nog heb van de vorige zwangerschap (prénatal en zalando) wil ik liefst ritueel verbranden want die zakken zo vreselijk af in het kruis tenzij ik ze opsjor tot onder mijn oksels, maar dat kan alleen met leggings en dan heb ik aardig hoogwater ;(
Maar deze keer verdraag ik mijn jeans met die buikband niet goed en in mijn jeans zonder heb ik steeds een blote buik en rug. Dus ik moet wel aan de jurken helaas
  maandag 22 november 2021 @ 11:22:48 #283
208890 June.
Seriously?
pi_202289910
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 11:09 schreef B.ertha het volgende:
De panty's die ik nog heb van de vorige zwangerschap (prénatal en zalando) wil ik liefst ritueel verbranden want die zakken zo vreselijk af in het kruis tenzij ik ze opsjor tot onder mijn oksels, maar dat kan alleen met leggings en dan heb ik aardig hoogwater ;(
Maar deze keer verdraag ik mijn jeans met die buikband niet goed en in mijn jeans zonder heb ik steeds een blote buik en rug. Dus ik moet wel aan de jurken helaas
Ik had er eentje van de H&M. Vond ik wel fijn, maar ik ben niet zo heel lang (170) .
Shine bright like a diamond.
pi_202289920
Gefeliciteerd Bananapancake

Spannend he, Poepz0r. Hier wil het ook nog niet landen dat we straks met 4 zijn. Ook omdat het nu relatief vlot ging (1 terugplaatsing) en het bij de eerste 4,5 jaar duurde.

@B.ertha Ik draag weinig panty's (ook weinig gewone broeken want thuiswerken :@). Tegen het afzakken draag ik altijd een shortje (zo'n dunne katoenen bikershort). Ik haat ook het gevoel van mijn benen die elkaar raken met panty's aan, brrrrrr. En dan heb ik daar ook geen last van.
Sowieso panty's :N
Ik heb gewoon zwangerschapspanty's van de hema. Maar ik ben ook maar gemiddeld qua lengte.

Vanavond mag ik voor de griepprik. Hopelijk geen bijwerkingen want ik heb veel te doen deze week :)
pi_202290313
quote:
Snags. Die passen ook met een zwangere buik O+ https://snagtights.com/pages/maternity-tights
Ik liep de hele zomer zwanger in een jurkje met hun chub rub shorts eronder, deze zakken ook niet af.
pi_202291348
Ja snags *O* kunnen (mocht je dat willen) zowat tot onder je oksels worden opgetrokken _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202291354
Thanks. Kan het zijn dat zij niet naar Europa versturen? Volgens mij staat zo'n beetje elk land ter wereld in de lijst, maar binnen Europa alleen Malta en Bosnië :?
pi_202291365
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef B.ertha het volgende:
Thanks. Kan het zijn dat zij niet naar Europa versturen? Volgens mij staat zo'n beetje elk land ter wereld in de lijst, maar binnen Europa alleen Malta en Bosnië :?
Hmm aantal maanden geleden nog wel gewoon :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202291617
Ik zat op de UK website :@
pi_202295489
Ik heb ook snags inderdaad! Al heb ik ze amper gedragen want ik heb tot aan mijn verlof gewoon zwangerschapsjeans aangehad op het werk, jurk kan daar niet echt ivm uniform (blouse).
pi_202295928
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat op de UK website :@
Hahaha whoops. Tegenwoordig zitten ze zelfs in Nederland, dankzij de Brexit :P
pi_202296251
quote:
Tip voor afzakkende panties: een strakke onderbroek over je panty dragen. Niemand die t ziet en het kruis blijft op z’n plek
pi_202298041
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
Baby uit de buik post! 💕

Gisteren rond 17:30 is onze 'kleine' man geboren.

Bevallingsverhaal vertel ik later nog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
pi_202299164
Dat deed ik vroeger ook op aanraden van m’n mama Lily!

Ik zie op de NLse website geen maternity panty’s staan trouwens, of kijk ik scheel?

Ik heb een paar zwangerschapsleggings die ik draag met jurkjes of rokken.

Ik had bij m’n vorige zwangerschap trouwens van die extra lange basic longsleeves van de Hema, maar die hebben ze nu de hele tijd niet meer… en m’n gewone long sleeves zijn inmiddels te kort voor over m’n buik… dus ik heb nu hetzelfde ding dat m’n buik de hele tijd bloot komt te hangen en ik telkens m’n broeken aan het ophijsen ben en m’n shirts omlaag aan het trekken… Ik draag veelal m’n gewone broeken nog, maar dan dus onder m’n buik. Ik heb maar 1 zwangerschapsbroek nu. Ik mis die longsleeves enorm! Ik heb ook geen goede donkerblauwe zwangerschapshemdjes gevonden so far. Dus ook de hemdjes die ik onder de longsleeves draag zijn nu te kort. :’) Ach ja, first world problems of zo. ;)
pi_202299242
Google nog eens aangeslingerd en ik vond nu van de Vero Moda ook basic longsleeves extra lang. Meteen bestelt en kijken of die wel over m’n buik passen! :D
  FOK!fossiel maandag 22 november 2021 @ 22:43:23 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202299551
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef elamanilo het volgende:

Ik zie op de NLse website geen maternity panty’s staan trouwens, of kijk ik scheel?

Ik had bij m’n vorige zwangerschap trouwens van die extra lange basic longsleeves van de Hema, maar die hebben ze nu de hele tijd niet meer… en m’n gewone long sleeves zijn inmiddels te kort voor over m’n buik… dus ik heb nu hetzelfde ding dat m’n buik de hele tijd bloot komt te hangen en ik telkens m’n broeken aan het ophijsen ben en m’n shirts omlaag aan het trekken… Ik draag veelal m’n gewone broeken nog, maar dan dus onder m’n buik. Ik heb maar 1 zwangerschapsbroek nu. Ik mis die longsleeves enorm! Ik heb ook geen goede donkerblauwe zwangerschapshemdjes gevonden so far. Dus ook de hemdjes die ik onder de longsleeves draag zijn nu te kort. :’) Ach ja, first world problems of zo. ;)
Ik heb 1 of 2 donkerblauwe positiehemdjes van Noppies die ik zelf heel fijn vond. Bij interesse kun je die wel voor weinig overnemen :)
Chick on a mission
pi_202299686
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 22:11 schreef elamanilo het volgende:

Ze hebben geen Maternity, je kan de gewone daarvoor gebruiken. In het artikeltje wat ik postte staat het advies aan maat voor zwangeren.
pi_202300078
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Ik heb 1 of 2 donkerblauwe positiehemdjes van Noppies die ik zelf heel fijn vond. Bij interesse kun je die wel voor weinig overnemen :)
Ah, thanks voor de tip! Ik ga het checken. Ik denk dat ik een paar maatjes meer heb dan jij, maar lief aanbod O+
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2021 @ 02:18:27 #299
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202300376
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 23:41 schreef elamanilo het volgende:

[..]
Ah, thanks voor de tip! Ik ga het checken. Ik denk dat ik een paar maatjes meer heb dan jij, maar lief aanbod O+
Deze is het: https://www.noppies.com/n(...)oslcdmxoCPO8QAvD_BwE
Chick on a mission
pi_202303829
Omg, hormonen en black Friday zijn geen goede combinatie :D
Elke dag neem ik mij voor om niets te bestellen en elke dag gaat het mis.
De Tripp trapp newborn set kan ik ook weer van de lijst strepen (is nu 80 bij de babydump)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')