SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm atquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende: [..] Ah, ik ben niet zo gek op vliegtuigeten. Maar zou me vooral tegenstaan dat een ander voor me bepaald wat ik eet en hoe laat.
Ligt er een beetje aan wat je zoekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef gianni61 het volgende: @:Budapestenaar welk thermaalbad moet ik doen? Szencheny, Rudas, Gellert?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat tijdstip, en dan smeek ik al telkens om als allerlaatste te krijgen maar dan is het vaak nog niet later dan 18.00 uur.
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Oh is dat zo? Ja daar zou ik ook heel slecht op gaan, dat deden mijn opa en oma vroeger, Maar die woonden ergens in een boeren gehucht in Groningen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Nu nog? Heb je daar zin inquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks mijn huis nog even schoonmaken denk ik. Of naja mijn meubels.
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet prettig vinden. Ze beginnen vast ook achterlijk vroeg 's ochtends?
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.quote:
Straks zitten wij ook in zo'n soort show en kijken ze ergens anders hoe we naar de Truman show kijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Uit hoeveel dingen mag je dan kiezen voor bijvoorbeeld de lunch of avondeten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
En ik heb tegenwoordig een plafondlamp die op standje bouwlamp kan dus top.quote:
Lekker! Gaat dus goed met alle leksappen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het goed is gaan morgen de laatste slangetjes er uit en schoppen ze me er uit
Was de vorige keer dat ik in dit ziekenhuis lag ook nog zo, dan kreeg je voor de lunch het warme eten en dan om 17.00 uur kon je nog een boterhammetje krijgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Oh, dat valt op zich nog wel mee. Ik was bang dat ze om 6 uur zouden beginnen of zo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
Snap ik. Ik hou ook niet van viezigheid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zitten wij ook in zo'n soort show en kijken ze ergens anders hoe we naar de Truman show kijken.
De roddelbladen stonden vol!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel knap als ze al mijn gereis hebben kunnen volgen. En oh oops.
Ademen op zich is al heel gezondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt heel gezond te zijn zelfs.
6 dingen waarvan er altijd 2 soep en salade zijn en dan nog keuze uit 2 toetjes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit hoeveel dingen mag je dan kiezen voor bijvoorbeeld de lunch of avondeten?
Ook zonder corona wil ik geen vies huis.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou ook niet van viezigheid.![]()
Vooral nu niet met corona enzo...
Oeh soep!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 dingen waarvan er altijd 2 soep en salade zijn en dan nog keuze uit 2 toetjes.
Het is geen eens zaterdagavondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks mijn huis nog even schoonmaken denk ik. Of naja mijn meubels.
Eigenlijk eten ze in bijna alle landen ‘s middags warm. Zelf deed ik het liever niet, want ik deed de rest van de middag niks meerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ja daar zou ik ook heel slecht op gaan, dat deden mijn opa en oma vroeger, Maar die woonden ergens in een boeren gehucht in Groningen.
Komt je moeder geen lekkere dingen brengen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat tijdstip, en dan smeek ik al telkens om als allerlaatste te krijgen maar dan is het vaak nog niet later dan 18.00 uur.
Misschien speculeren ze nu dat je alles doet om er niet uitgestemd te worden. Vuige roddelbladen ook altijd!quote:
Logisch...beetje schoon houden alles.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook zonder corona wil ik geen vies huis.
Oh in Hongarije ook? Geen idee of ze dat in Albaantje ook doen eigenlijk, het is er wel altijd druk in de avond bij de restaurants.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk eten ze in bijna alle landen ‘s middags warm. Zelf deed ik het liever niet, want ik deed de rest van de middag niks meer
Nee daar heb ik de KSC voorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt je moeder geen lekkere dingen brengen?
Hmm weet ik nog niet, heb trek in zoveel dingenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh soep!maar dat klinkt op zich ook nog wel ok. Eet je morgenavond pizza met pindasaus?
Ja moest ik vanmiddag alquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je morgen aan je ouders uitleggen waar je die doos vol vreten vandaan hebt opeens.
Die hadden wij hier pre corona, bedoeling is dat het wel weer terugkomt na corona of eerder wanneer mogelijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga binnenkort een huishoudhulp zoeken.. kom er nauwelijks aan toe
Nu snel alles op etenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je morgen aan je ouders uitleggen waar je die doos vol vreten vandaan hebt opeens.
'Van mijn internet vriendjes en vriendinnetjesquote:
Had jouw kaart wel verstopt voor zequote:
Ik vermoed dat ze eten willen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Van mijn internet vriendjes en vriendinnetjes' Ze weten gelukkig dat ik voor de FP nieuwsberichten maak dus daar kon ik het een beetje onder moffelen
Weten we dat zeker 🤔🤔🤔quote:
Nooit last van..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff opgeblazen buik krijg je altijd van bier
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Die hadden wij hier pre corona, bedoeling is dat het wel weer terugkomt na corona of eerder wanneer mogelijk.
ik ook, maar vooral geen zin.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.
Lekker muziekje aan en dan door het huis rauzen. Dansen met de mopquote:
Zekrs...katten zijn echt geweldige beestenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Je zal haar vast te erg verwend hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Sowieso je kat verassen als ze iets niet eetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
Ja, in Hongarije zitten restaurants ‘s avonds ook vol. Maar van de 20 nationaliteiten met wie ik werkte, was ik de enige die tussen de middag een boterham at.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh in Hongarije ook? Geen idee of ze dat in Albaantje ook doen eigenlijk, het is er wel altijd druk in de avond bij de restaurants.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk?
https://9gag.com/gag/awz0oYx
Onze kat zat altijd naar de bovenste trde van de stap te staren. We hebben ons altijd afgevraagd wat hij daar zag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
ja raar is dta hequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze kat zat altijd naar de bovenste trde van de stap te staren. We hebben ons altijd afgevraagd wat hij daar zag.
Spokenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze kat zat altijd naar de bovenste trde van de stap te staren. We hebben ons altijd afgevraagd wat hij daar zag.
Ja weet niet hoe ik dat zou moeten rechtlullenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Heb je een vriendinnetjeeeee?”
Misschien wel de geest van de vorige bewoner van het huis die van de trap gevallen was en m daar een tragische dood meegemaakt heeft bquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
'ik zit in de friendzone'?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe ik dat zou moeten rechtlullen
klinkt als een eng verhaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, twee meter verderop had ik mijn rare deurklinkervaring
Het huis had geen vorige bewonerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel de geest van de vorige bewoner van het huis die van de trap gevallen was en m daar een tragische dood meegemaakt heeft b
Hier in de straat een jong meisje tijdens de tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het huis had geen vorige bewonerEr kon hooguit een koe op die plek zijn doodgegaan.
Ga je ze allemaal postenquote:
Ik heb in een huis gewoond uit 1705. Kan me niet voorstellen dat daar nooit iemand is gestorven. Maar ik heb er nooit iets raars gezien of gehoord. Nou ja, benalve af en toe een muis onder de vloerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de straat een jong meisje tijdens de tweede wereldoorlog.
Ik geloof er ook niet echt in. Hoewel ik wel een tijd wat nachtmerries gehad heb over iemand die overleden is. Dat was wel beetje eng af en toe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in een huis gewoond uit 1705. Kan me niet voorstellen dat daar nooit iemand is gestorven. Maar ik heb er nooit iets raars gezien of gehoord. Nou ja, benalve af en toe een muis onder de vloer
Ik geloof serieus dat ik vannacht over @UitStraling heb gedroomd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in. Hoewel ik wel een tijd wat nachtmerries gehad heb over iemand die overleden is. Dat was wel beetje eng af en toe.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet echt in. Hoewel ik wel een tijd wat nachtmerries gehad heb over iemand die overleden is. Dat was wel beetje eng af en toe.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof serieus dat ik vannacht over @:uitstraling heb gedroomd.
Nog geen slachtofferhulp nodig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo eng was het gelukkig niet
Was je een van zijn veroveringen of familieleden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet meer waar het precies over ging eigenlijk
Druipkaarsen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet meer waar het precies over ging eigenlijk
ik ook wel,over 2 iemanden zelfs en dat was niet fijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gong vast over wiebeldansjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je een van zijn veroveringen of familieleden?
Hier ook niet. Was bijzonder vreemd. 2 werkelijkheden door elkaar heen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook wel,over 2 iemanden zelfs en dat was niet fijn
Ja?quote:
maar ik wil welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dit gaat de boeken in voor het nageslacht..
Slettonia.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ss Ettonia met al die naakte vrouwen?
Hoe kom je aan dat gifje van me?quote:
het ging over 2 directe familieleden en leek heel erg realistisch...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook niet. Was bijzonder vreemd. 2 werkelijkheden door elkaar heen.
Uhm, ja wel een aantalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plaatjes gekocht?
Hier een vriend die overleden is; daarna ook niet meer geslapen. Gelukkig zijn die dromen weer voorbij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het ging over 2 directe familieleden en leek heel erg realistisch...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, ja wel een aantal![]()
Half Discogs leeggekocht om m'n backlog aan te vullen
Dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, ja wel een aantal![]()
Half Discogs leeggekocht om m'n backlog aan te vullen
Bah, klef. Dat zou ik nou nooit doen.quote:
Moet binnenkort een nieuwe kast kopen, en heb me voorgenomen echt alleen nog maar platen te halen die ik echt echt echt tof vindquote:
Ik film je elke dag stiekem met een telelensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat gifje van me?
ja omdat je dan smelt jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bah, klef. Dat zou ik nou nooit doen.
Ik weet het. Heb me nog ingehouden op te bestellen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet binnenkort een nieuwe kast kopen, en heb me voorgenomen echt alleen nog maar platen te halen die ik echt echt echt tof vind
Chiastic Slide en LP5 krijgen een reissue trouwens heIk had al een LP5, maar die knetterde als een gek... vermoed dat die met een gare naald gespeeld is...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik film je elke dag stiekem met een telelens
Wat begon als vooral kopen na optredens, is nu al uit de hand gelopen naar 300 stuksquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen voor de mensen.
Ow, ja ik ben niet echt meer op de hoogte hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ja, maar dat is alweer twee jaar geleden
Nou ja soort van klef dan. Mis hem.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bah, klef. Dat zou ik nou nooit doen.
Welke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb me nog ingehouden op te bestellen.
Heb van een vriendin een aantal LP's gekregen voor mijn verjaardag waar ik wel blij van werd
Such is lifequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, ja ik ben niet echt meer op de hoogte hoor![]()
Jammer
Doe ik morgen overdag. Ik heb net al mijn meubels schoon gemaakt en de wasbakken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, morgen al? Ik zal snel even stofzuigen dan.
ik heb er ook geen last van meer gelukkigquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier een vriend die overleden is; daarna ook niet meer geslapen. Gelukkig zijn die dromen weer voorbij.
Hehehehe. Vinyl verzamelen begin ik bewust niet aan, maar wel een van de betere manieren om artiesten te laten weten dat je ze waardeert.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat begon als vooral kopen na optredens, is nu al uit de hand gelopen naar 300 stuks
Niet in de SC's. Af en toe nog wat klieren in het datingtopic maar verder niet echt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Such is life![]()
Ben je niet zo vaak meer op FOK!?
Fun fact: kerel en ik zijn glazuurbrekend klef.quote:
Ik kan leren bekleding aanbevelenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe ik morgen overdag. Ik heb net al mijn meubels schoon gemaakt en de wasbakken.
22/10/2021 10:23 Ijsdraakje maakt de post open.quote:
Owquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in de SC's. Af en toe nog wat klieren in het datingtopic maar verder niet echt.
Zijn wij gelukkig niet. Gewoon een beetje de tussenweg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fun fact: kerel en ik zijn glazuurbrekend klef.
Ik werk niet thuis, maar verder klopt 'ie wel aardig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
22/10/2021 10:23 Ijsdraakje maakt de post open.
22/10/2021 11:34 Ijsdraakje maakt lunch
22/10/2021 13:16 Ijsdraakje doet alsof ze thuiswerkt maar zit stiekem te fokken onder werktijd
Ja daarom. Het is alleen best populair nu, dus veel vertragingen met nieuwe releases helaas, en de kwaliteit is niet altijd super. En dat is best kut als je een systeem hebt dat vrij veel weergeeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Vinyl verzamelen begin ik bewust niet aan, maar wel een van de betere manieren om artiesten te laten weten dat je ze waardeert.
Prima tijdstip om te zuigen hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:27 schreef Ama het volgende:
Op dit tijdstip stofzuigen is een beetje sociaal.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het een foto van jezelf was met je kijk hoe vet
Gelachen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het een foto van jezelf was met je kijk hoe vet
Zit nog vol van de vorige twee biertjes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook een biertje dan maar dimmy? F1 staat aan.
Ja, thuis dan he. We vallen anderen er niet mee lastig. Tenzij onder invloed van het een en ander.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wij gelukkig niet. Gewoon een beetje de tussenweg.
Mwa ben het allemaal wat beu geraakt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwJij hoort toch ook wel bij het meubilair
Glans ipv matquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar meubels is meer dan alleen je bank.
In de buurt van andere mensen ben ik echt totaal niet klef.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, thuis dan he. We vallen anderen er niet mee lastig. Tenzij onder invloed van het een en ander.
Hmm, nou ja, kom gewoon af en toe even aanwaaien danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ben het allemaal wat beu geraakt.
behalve als je aan de donuts zitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
In de buurt van andere mensen ben ik echt totaal niet klef.
Ik volg nu maar de "ik heb dit nu x keer lopen luisteren via stream, laat ik het album maar eens kopen".quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom. Het is alleen best populair nu, dus veel vertragingen met nieuwe releases helaas, en de kwaliteit is niet altijd super. En dat is best kut als je een systeem hebt dat vrij veel weergeeft.
Dan word ik agressief omdat andere mensen dan ook willen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve als je aan de donuts zit
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan word ik agressief omdat andere mensen dan ook willen.
Oh volgens mij waren wij dat in het begin ook niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Overdreven klef zijn is ook vooral voor nieuwe stelletjes
Wat zeg je nu voor gekke dingenquote:
Volgens mij wil ze vechten.quote:
Ik klef al bijna 9 jaar yo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Overdreven klef zijn is ook vooral voor nieuwe stelletjes
Gelukkig ben ik niet volwassenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja schijnt bij het volwassen leven te horen.
oh werkelijk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Heel dit topic is klef joh, wat praten jullie nou weer raar
Dat klinkt echt kut, niks leuks meer.quote:
Inderdaad. Alleen maar verantwoordelijke dingen doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt kut, niks leuks meer.
Na ja het is niet verplichtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh volgens mij waren wij dat in het begin ook niet.
Heel soms dan hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, kom gewoon af en toe even aanwaaien dan
*kijkt naar keuken*quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja schijnt bij het volwassen leven te horen.
Nah, dat trekt me niet echt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgend jaar in het huwlijksbootje
Waarom zou je daar vrijwillig voor kiezenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen maar verantwoordelijke dingen doen
Ja, ik hou van sommige albums bookmarks, en als ik ze dan na een aantal keer toch wel erg tof vind, koop ik ze alsnogquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik volg nu maar de "ik heb dit nu x keer lopen luisteren via stream, laat ik het album maar eens kopen".Platenspeler héb ik wel, maar is niet eens aangesloten nu, dus de platen die ik heb, luister ik niet eens.
Goth-Trad - Sinker/Sunbeam VIPquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke?
Ik was een paar weken geleden ook weer eens naar een klein platenbeursje geweest, maar die viel wat tegen. Is toch vooral veel ouwe meuk en standaard rock/pop. Paar leuke platen die ik zag waren weer 100,-
Geen idee. @Ama kom eens uitleg gevenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je daar vrijwillig voor kiezen
BEATLESquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goth-Trad - Sinker/Sunbeam VIP
Autechre - Move of Ten
Africa Hitech - 93 miles
Pariah - Safehouses
Bok Bok - Southside EP
Actress - Splashz
Aphex Twin - Digeridoo EO
Aphex Twin – Remixes 1
Er moeten daarvoor langere kabeltjes aan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik hou van sommige albums bookmarks, en als ik ze dan na een aantal keer toch wel erg tof vind, koop ik ze alsnog![]()
Niet aangesloten?Schaam je
Ron Freser is net bij Jinek om te vertellen dat die foxwild wordt van alle nonnieuws tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja nee, goed verhaal jongens.
Paar bekende namenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goth-Trad - Sinker/Sunbeam VIP
Autechre - Move of Ten
Africa Hitech - 93 miles
Pariah - Safehouses
Bok Bok - Southside EP
Actress - Splashz
Aphex Twin - Digeridoo EO
Aphex Twin – Remixes 1
Oude beestjes kunnen zeer prima zijn. Beter dan veel 'moderne' instap USB spelersquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er moeten daarvoor langere kabeltjes aan.Is al een oud beestje hoor, moet ook even checken hoe het met de naald gesteld is.
ik heb er verder 0 verstand van, maar die dingen zijn pure troep, getuige de hoeveelheid retourenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oude beestjes kunnen zeer prima zijn. Beter dan veel 'moderne' instap USB spelers
Ding op zich is prima.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oude beestjes kunnen zeer prima zijn. Beter dan veel 'moderne' instap USB spelers
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er verder 0 verstand van, maar die dingen zijn pure troep, getuige de hoeveelheid retouren
Enige volwassene wat ik doe is huishouden doen. Lig nu op de bank te blowen hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. @:ama kom eens uitleg geven
Is gewoon goedkoop spul vaak. Vaak in een soort van "koffer" zodat je zeker weet dat het helemaal niets isquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er verder 0 verstand van, maar die dingen zijn pure troep, getuige de hoeveelheid retouren
Je werkt bij een electronicazaak ofzo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon meteen droog tot aan de wortel, toch.
aantal retouren zegt niet alles over een product maar het geeft een hoop aan. ook hoe goed mensen lezen (lees:niet)quote:
Vrijdagavond lekker tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige volwassene wat ik doe is huishouden doen. Lig nu op de bank te blowen hoor.
Oke oke.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige volwassene wat ik doe is huishouden doen. Lig nu op de bank te blowen hoor.
Degelijk merk ja. En maken tegenwoordig ook nog leuk spul.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ding op zich is prima.Marantz uit de jaren 80 ergens. De versterker kan er óók nog mee omgaan, alleen tsja, de touwtjes die eraan hangen zijn serieus kort geknipt ooit.
Bah wat vulgair weer Modusquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
webwinkelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je werkt bij een electronicazaak ofzo?
Maarja, die zijn allemaal gebaseerd op eenzelfde matige loopwerk vaak. Als je iets enigszins acceptabel wilt voor af en toe luisteren, zou ik op z'n minst voorbij de 100-150,- kijken.
Zonder pijn is het niet fijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig nog staan dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Degelijk merk ja. En maken tegenwoordig ook nog leuk spul.
https://www.marantz.com/en-us/product/turntables/tt-15s1
En van jou ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Heeft ook wel wat met verwachtingen te maken gok ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
aantal retouren zegt niet alles over een product maar het geeft een hoop aan. ook hoe goed mensen lezen (lees:niet)
Ahquote:
die Titanic komt hier sowiesoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah
Ow ik heb de Space Shuttle en Stratocaster maar eens besteldMaar probeer het met Lego ook wat rustig aan te doen tegenwoordig. Die Titanic ziet er leuk uit bv, maar ik heb daar verder niks mee.
Ik vind de Friends legoset ook wel geinig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die Titanic komt hier sowieso
verder afwachten wat de nieuwe modulair wordt..
dat huis van home alone is ook wel gaaf. maar alleen door de details. het huis zelf is vrij saai.
Ik heb net de boekwinkel besteld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah
Ow ik heb de Space Shuttle en Stratocaster maar eens besteldMaar probeer het met Lego ook wat rustig aan te doen tegenwoordig. Die Titanic ziet er leuk uit bv, maar ik heb daar verder niks mee.
mja las net dat er van The Office ook een set komt..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de Friends legoset ook wel geinig.
Ga je ook de zinkscene naspelen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat huis van home alone is ook wel gaaf. maar alleen door de details. het huis zelf is vrij saai.
het clientèle dat via bol binnenkomt heeft ook wat vreemde verwachtingen iddquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat met verwachtingen te maken gok ik
#viesdikquote:
alleen als jij op de deur gaat liggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je ook de zinkscene naspelen?
Pro-Ject X1 en heb de stylus vervangen voor een 2m Blue. Speelt op een Phonobox S2 op een Onkyo 2 kanaler met AudioVector Q1's aangezien ik vooral in de computerkamer luister. Zou zuiltjes hebben als het in de woonkamer ging.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig nog staan dan?
Wacht, hebben die ook platenspelers?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het clientèle dat via bol binnenkomt heeft ook wat vreemde verwachtingen idd
I'm gamequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen als jij op de deur gaat liggen
je kan zowat alles krijgen via bolquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, hebben die ook platenspelers?
nice, space shuttle komt er pas als ik verhuisd ben..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah
Ja interieur is leuk zag ik, maar huis is inderdaad niks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leuk voor als je een fan bent lijkt me.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de Friends legoset ook wel geinig.
Ik meen me te herinneren bij welke toko schol werkt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan zowat alles krijgen via bol
Die is wel mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net de boekwinkel besteld.
vrij simpel: als het een EAN ( barcode) heeft kan je het aanbieden op bol.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg haatreacties toen ik vroeg of de set zo'n secundaire mode hadquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je ook de zinkscene naspelen?
Ik heb laatst een paraplu via bol gekochtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan zowat alles krijgen via bol
oeh, dm?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren bij welke toko schol werkt.
Fair enough.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij simpel: als het een EAN ( barcode) heeft kan je het aanbieden op bol.
en anders verzin je er 1![]()
![]()
![]()
Ja true. Ik vind momenteel teveel leuk van Legoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk voor als je een fan bent lijkt me.
Pehehehe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg haatreacties toen ik vroeg of de set zo'n secundaire mode had
zegt me niksquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja interieur is leuk zag ik, maar huis is inderdaad niks.
Ik zag trouwens een ad langskomen van BlueBrickx oid. Kende het niet, maar die hebben echt veel spul.
Ervaring mee?
Wat hebben die nou niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik moet eh:quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is wel mooiVolgende maand ga ik de police station nog halen, en dan ben ik weer bij
Momenteel slechts 160,-. Niet echt een korting.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, space shuttle komt er pas als ik verhuisd ben..
of ik moet eerder een super aanbieding vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |