Ik heb niet eens meer een tv-abonnement .. alles gaat via het internet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kijk nooit meer TV. Juni vorig jaar heb ik de stekker eruit getrokken tegen het "sluip-stroomverbruik". December wilde ik hem weer aan zetten voor het WK Darts en toen deedie POEFF.
En nou staat ie daar.
3 op Reis en WZEB kijk ik wel via Internet.
Precies, zelfde onderwerpen vaak.. ik kijk eigenlijk bijna tot nooit zulke programma'squote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van dezelfde mensen die er zitten.
Die komt binnenkort bij Op1 samen met die dame dame die de Vooravond deed.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind dat Sven Kockelmann meer zendtijd moet krijgen, die is meer dan prima. En verder mis ik Pauw en Witteman.
Dan zelf maar eens wat doen met je luie kadaverquote:
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komt binnenkort bij Op1 samen met die dame dame die de Vooravond deed.
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is mijn telefoon nou weer ?
wink wink, nudge nudgequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.![]()
Check deze versierskill @:dud0r @:wereldgozer
Niet al een telefoon vol nummers hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is je nummer? Dan bel ik hem even.![]()
Check deze versierskill @:dud0r @:wereldgozer
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, zelfde onderwerpen vaak.. ik kijk eigenlijk bijna tot nooit zulke programma's
Nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?
Hippe damequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens meer een tv-abonnement .. alles gaat via het internet.
we checken de KSC even, filteren op berichten van jouquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan bij met het wel en wee van de mensheid?
Sven is wel een baas.Ik luister hem ook graag op radio 1.quote:
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.quote:
Hallo mevrouw liefbaarquote:
En wie is degene dan? Maar nieuws volg ik wel en lees ook wel nieuws sites.. Maar vaak staan toch té veel negatieve berichten op, waar je dan weer aan gaat ergeren of boos door wordtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.
Gierige krent mag ookquote:
Zou dat helpen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik nog een, die volgt actief en welbewust geen nieuws om gelukkiger en rustiger te zijn.
Hoe is het in het hoge noordenquote:
Vriendinnetje, die is eigenlijk te zachtaardig en te lief voor alle ellende in de wereld, die leeft in haar eigen prettige wereldje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wie is degene dan? Maar nieuws volg ik wel en lees ook wel nieuws sites.. Maar vaak staan toch té veel negatieve berichten op, waar je dan weer aan gaat ergeren of boos door wordt
Goed, de zon schijnt hier alweerquote:
nou, pompen dat gas!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Ik merk het ook aan Soul ,die leeft best in een bubble.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Een verslaving is een keuze !quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Ah zo.. Daar is ook niks mis mee, van al die ellende wordt ook niet echt happy.. alhoewel dan soms ook wel weer wat dingen mist etcquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje, die is eigenlijk te zachtaardig en te lief voor alle ellende in de wereld, die leeft in haar eigen prettige wereldje.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Beven zullen ze.quote:
Genetisch rugzakje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verslaving is een keuze !
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed, de zon schijnt hier alweer
Hoe is t daar en met je benen?
ja die stapperij kost ook wat energie niewaarquote:
Mooie timing.quote:
Jaaaa, hij is er.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond zelfs nog op Lowlands.
Wat voor rondleiding was dat dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.
Vanmiddag ze weer mishandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |