Goed, de zon schijnt hier alweerquote:
nou, pompen dat gas!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Ik merk het ook aan Soul ,die leeft best in een bubble.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Een verslaving is een keuze !quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je het kan, ik ben al van kinds af aan nieuwsverslaafd dus voor mij werkt het niet.
Ah zo.. Daar is ook niks mis mee, van al die ellende wordt ook niet echt happy.. alhoewel dan soms ook wel weer wat dingen mist etcquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendinnetje, die is eigenlijk te zachtaardig en te lief voor alle ellende in de wereld, die leeft in haar eigen prettige wereldje.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
In MrsL haar geval snap ik het wel.In Groningen gebeurt toch niks.
Beven zullen ze.quote:
Genetisch rugzakje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verslaving is een keuze !
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed, de zon schijnt hier alweer
Hoe is t daar en met je benen?
ja die stapperij kost ook wat energie niewaarquote:
Mooie timing.quote:
Jaaaa, hij is er.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond zelfs nog op Lowlands.
Wat voor rondleiding was dat dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze leven nog ondanks de rondleiding van 2 uur van gisteren waarbij ook nog een stapel trappen zaten.
Vanmiddag ze weer mishandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |