Lekker muziekje aan en dan door het huis rauzen. Dansen met de mopquote:
Zekrs...katten zijn echt geweldige beestenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Je zal haar vast te erg verwend hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Sowieso je kat verassen als ze iets niet eetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
Ja, in Hongarije zitten restaurants ‘s avonds ook vol. Maar van de 20 nationaliteiten met wie ik werkte, was ik de enige die tussen de middag een boterham at.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh in Hongarije ook? Geen idee of ze dat in Albaantje ook doen eigenlijk, het is er wel altijd druk in de avond bij de restaurants.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk?
https://9gag.com/gag/awz0oYx
Onze kat zat altijd naar de bovenste trde van de stap te staren. We hebben ons altijd afgevraagd wat hij daar zag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |