SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm atquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende: [..] Ah, ik ben niet zo gek op vliegtuigeten. Maar zou me vooral tegenstaan dat een ander voor me bepaald wat ik eet en hoe laat.
Ligt er een beetje aan wat je zoekt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:20 schreef gianni61 het volgende: @:Budapestenaar welk thermaalbad moet ik doen? Szencheny, Rudas, Gellert?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat tijdstip, en dan smeek ik al telkens om als allerlaatste te krijgen maar dan is het vaak nog niet later dan 18.00 uur.
Sowiesoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Oh is dat zo? Ja daar zou ik ook heel slecht op gaan, dat deden mijn opa en oma vroeger, Maar die woonden ergens in een boeren gehucht in Groningen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Nu nog? Heb je daar zin inquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks mijn huis nog even schoonmaken denk ik. Of naja mijn meubels.
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet prettig vinden. Ze beginnen vast ook achterlijk vroeg 's ochtends?
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.quote:
Straks zitten wij ook in zo'n soort show en kijken ze ergens anders hoe we naar de Truman show kijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Kijk nog een stukje Truman show, maar dat blijft ook wel echt een briljante film.
Uit hoeveel dingen mag je dan kiezen voor bijvoorbeeld de lunch of avondeten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
En ik heb tegenwoordig een plafondlamp die op standje bouwlamp kan dus top.quote:
Lekker! Gaat dus goed met alle leksappen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het goed is gaan morgen de laatste slangetjes er uit en schoppen ze me er uit
Was de vorige keer dat ik in dit ziekenhuis lag ook nog zo, dan kreeg je voor de lunch het warme eten en dan om 17.00 uur kon je nog een boterhammetje krijgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd irritant dat je in de middag warm at
Oh, dat valt op zich nog wel mee. Ik was bang dat ze om 6 uur zouden beginnen of zo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 8 uur gaan de lichten aan en komen ze met het ontbijt langs, om 12 uur de lunch en om 6 uur het avondeten.
Snap ik. Ik hou ook niet van viezigheid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat had ik eigenlijk vanmiddag al moeten doen en morgen komt mijn vriend en dan wil ik het hier weer schoon hebben.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zitten wij ook in zo'n soort show en kijken ze ergens anders hoe we naar de Truman show kijken.
De roddelbladen stonden vol!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel knap als ze al mijn gereis hebben kunnen volgen. En oh oops.
Ademen op zich is al heel gezondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt heel gezond te zijn zelfs.
6 dingen waarvan er altijd 2 soep en salade zijn en dan nog keuze uit 2 toetjes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit hoeveel dingen mag je dan kiezen voor bijvoorbeeld de lunch of avondeten?
Ook zonder corona wil ik geen vies huis.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hou ook niet van viezigheid.![]()
Vooral nu niet met corona enzo...
Oeh soep!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 dingen waarvan er altijd 2 soep en salade zijn en dan nog keuze uit 2 toetjes.
Het is geen eens zaterdagavondquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks mijn huis nog even schoonmaken denk ik. Of naja mijn meubels.
Eigenlijk eten ze in bijna alle landen ‘s middags warm. Zelf deed ik het liever niet, want ik deed de rest van de middag niks meerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ja daar zou ik ook heel slecht op gaan, dat deden mijn opa en oma vroeger, Maar die woonden ergens in een boeren gehucht in Groningen.
Komt je moeder geen lekkere dingen brengen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat tijdstip, en dan smeek ik al telkens om als allerlaatste te krijgen maar dan is het vaak nog niet later dan 18.00 uur.
Misschien speculeren ze nu dat je alles doet om er niet uitgestemd te worden. Vuige roddelbladen ook altijd!quote:
Logisch...beetje schoon houden alles.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook zonder corona wil ik geen vies huis.
Oh in Hongarije ook? Geen idee of ze dat in Albaantje ook doen eigenlijk, het is er wel altijd druk in de avond bij de restaurants.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk eten ze in bijna alle landen ‘s middags warm. Zelf deed ik het liever niet, want ik deed de rest van de middag niks meer
Nee daar heb ik de KSC voorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt je moeder geen lekkere dingen brengen?
Hmm weet ik nog niet, heb trek in zoveel dingenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh soep!maar dat klinkt op zich ook nog wel ok. Eet je morgenavond pizza met pindasaus?
Ja moest ik vanmiddag alquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je morgen aan je ouders uitleggen waar je die doos vol vreten vandaan hebt opeens.
Die hadden wij hier pre corona, bedoeling is dat het wel weer terugkomt na corona of eerder wanneer mogelijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga binnenkort een huishoudhulp zoeken.. kom er nauwelijks aan toe
Nu snel alles op etenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je morgen aan je ouders uitleggen waar je die doos vol vreten vandaan hebt opeens.
'Van mijn internet vriendjes en vriendinnetjesquote:
Had jouw kaart wel verstopt voor zequote:
Ik vermoed dat ze eten willen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Van mijn internet vriendjes en vriendinnetjes' Ze weten gelukkig dat ik voor de FP nieuwsberichten maak dus daar kon ik het een beetje onder moffelen
Weten we dat zeker 🤔🤔🤔quote:
Nooit last van..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff opgeblazen buik krijg je altijd van bier
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Die hadden wij hier pre corona, bedoeling is dat het wel weer terugkomt na corona of eerder wanneer mogelijk.
ik ook, maar vooral geen zin.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.
Lekker muziekje aan en dan door het huis rauzen. Dansen met de mopquote:
Zekrs...katten zijn echt geweldige beestenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Je zal haar vast te erg verwend hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
Sowieso je kat verassen als ze iets niet eetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat arme ding ook geen Lenor-Aquafresh noemen
Ja, in Hongarije zitten restaurants ‘s avonds ook vol. Maar van de 20 nationaliteiten met wie ik werkte, was ik de enige die tussen de middag een boterham at.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh in Hongarije ook? Geen idee of ze dat in Albaantje ook doen eigenlijk, het is er wel altijd druk in de avond bij de restaurants.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk?
https://9gag.com/gag/awz0oYx
Onze kat zat altijd naar de bovenste trde van de stap te staren. We hebben ons altijd afgevraagd wat hij daar zag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |