Had jouw kaart wel verstopt voor zequote:
Ik vermoed dat ze eten willen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
katten kunnen je vaak zo vreemd aanstaren
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Van mijn internet vriendjes en vriendinnetjes' Ze weten gelukkig dat ik voor de FP nieuwsberichten maak dus daar kon ik het een beetje onder moffelen
Weten we dat zeker 🤔🤔🤔quote:
Nooit last van..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff opgeblazen buik krijg je altijd van bier
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Die hadden wij hier pre corona, bedoeling is dat het wel weer terugkomt na corona of eerder wanneer mogelijk.
ik ook, maar vooral geen zin.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb er gewoon te weinig tijd voor.
Lekker muziekje aan en dan door het huis rauzen. Dansen met de mopquote:
Zekrs...katten zijn echt geweldige beestenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het altijd leuk om te zien als katten iets lekkers krijgen en hoe ze daar dan van genieten
Je zal haar vast te erg verwend hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die van mij is echt een moeilijke eter. Altijd een verassing of ze een stukje ham of zalm opeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |