Slettonia.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ss Ettonia met al die naakte vrouwen?
Hoe kom je aan dat gifje van me?quote:
het ging over 2 directe familieleden en leek heel erg realistisch...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook niet. Was bijzonder vreemd. 2 werkelijkheden door elkaar heen.
Uhm, ja wel een aantalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plaatjes gekocht?
Hier een vriend die overleden is; daarna ook niet meer geslapen. Gelukkig zijn die dromen weer voorbij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het ging over 2 directe familieleden en leek heel erg realistisch...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, ja wel een aantal![]()
Half Discogs leeggekocht om m'n backlog aan te vullen
Dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, ja wel een aantal![]()
Half Discogs leeggekocht om m'n backlog aan te vullen
Bah, klef. Dat zou ik nou nooit doen.quote:
Moet binnenkort een nieuwe kast kopen, en heb me voorgenomen echt alleen nog maar platen te halen die ik echt echt echt tof vindquote:
Ik film je elke dag stiekem met een telelensquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat gifje van me?
ja omdat je dan smelt jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bah, klef. Dat zou ik nou nooit doen.
Ik weet het. Heb me nog ingehouden op te bestellen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet binnenkort een nieuwe kast kopen, en heb me voorgenomen echt alleen nog maar platen te halen die ik echt echt echt tof vind
Chiastic Slide en LP5 krijgen een reissue trouwens heIk had al een LP5, maar die knetterde als een gek... vermoed dat die met een gare naald gespeeld is...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik film je elke dag stiekem met een telelens
Wat begon als vooral kopen na optredens, is nu al uit de hand gelopen naar 300 stuksquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen voor de mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |