Mwa ben het allemaal wat beu geraakt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwJij hoort toch ook wel bij het meubilair
Glans ipv matquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar meubels is meer dan alleen je bank.
In de buurt van andere mensen ben ik echt totaal niet klef.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, thuis dan he. We vallen anderen er niet mee lastig. Tenzij onder invloed van het een en ander.
Hmm, nou ja, kom gewoon af en toe even aanwaaien danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa ben het allemaal wat beu geraakt.
behalve als je aan de donuts zitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
In de buurt van andere mensen ben ik echt totaal niet klef.
Ik volg nu maar de "ik heb dit nu x keer lopen luisteren via stream, laat ik het album maar eens kopen".quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom. Het is alleen best populair nu, dus veel vertragingen met nieuwe releases helaas, en de kwaliteit is niet altijd super. En dat is best kut als je een systeem hebt dat vrij veel weergeeft.
Dan word ik agressief omdat andere mensen dan ook willen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
behalve als je aan de donuts zit
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan word ik agressief omdat andere mensen dan ook willen.
Oh volgens mij waren wij dat in het begin ook niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Overdreven klef zijn is ook vooral voor nieuwe stelletjes
Wat zeg je nu voor gekke dingenquote:
Volgens mij wil ze vechten.quote:
Ik klef al bijna 9 jaar yo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Overdreven klef zijn is ook vooral voor nieuwe stelletjes
Gelukkig ben ik niet volwassenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja schijnt bij het volwassen leven te horen.
oh werkelijk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Heel dit topic is klef joh, wat praten jullie nou weer raar
Dat klinkt echt kut, niks leuks meer.quote:
Inderdaad. Alleen maar verantwoordelijke dingen doenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt kut, niks leuks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |