abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:02:14 #1
269689 crew  Viv
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:03:56 #2
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201864177
Kan mijn dt fout in het vorige topic niet meer aanpassen. :( :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:20:38 #3
269689 crew  Viv
pi_201864411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:03 schreef Mariposas het volgende:
Kan mijn dt fout in het vorige topic niet meer aanpassen. :( :P
Waar dan? O-)
pi_201871460
Ik zag bij iemand een leuk aantal items, dus bundel met korting aangevraagd, krijg ik nu: oh, dat heeft vinted zo ingesteld, dat was mijn bedoeling niet om zoveel korting te geven, ik ben nieuw..uh nee, je verkoopt al een jaar of twee en je hebt die korting zelf aangezet.
pi_201871664
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag bij iemand een leuk aantal items, dus bundel met korting aangevraagd, krijg ik nu: oh, dat heeft vinted zo ingesteld, dat was mijn bedoeling niet om zoveel korting te geven, ik ben nieuw..uh nee, je verkoopt al een jaar of twee en je hebt die korting zelf aangezet.
Jammer is dat dan hè... Geen bundel gekocht nu?
pi_201871734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jammer is dat dan hè... Geen bundel gekocht nu?
De bundel wordt niet geaccepteerd door de verkoper, dus dan kan ik niks. De vraagprijzen waren mij te hoog, dus met die korting kwam het op een leuke prijs uit.
pi_201871754
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
De bundel wordt niet geaccepteerd door de verkoper, dus dan kan ik niks. De vraagprijzen waren mij te hoog, dus met die korting kwam het op een leuke prijs uit.
:{

Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik ook eens moest slikken toen iemand een bundel bij me kocht. Die had toen heel slim een duurder item aangeklikt en wat minder dure. Ik zat toen nog niet zo lang op vinted, dus ik dacht daar in eerste instantie niet zo over de korting na. Wel de bundel verkocht, vind het dan weer zo lullig om terug te krabbelen. Maar ik heb er wel van geleerd :P
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:38:04 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201872979
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag bij iemand een leuk aantal items, dus bundel met korting aangevraagd, krijg ik nu: oh, dat heeft vinted zo ingesteld, dat was mijn bedoeling niet om zoveel korting te geven, ik ben nieuw..uh nee, je verkoopt al een jaar of twee en je hebt die korting zelf aangezet.
Ik had afgelopen week ook zoiets raars.

Bod gedaan en degene had het geaccepteerd, ik kopen... krijg ik wat later een berichtje dat dat niet de bedoeling was want het shirtje was (en dat klopt) nieuw met kaartje en wel erg goedkoop :') dat ze niet wist hoe het kwam, misschien omdat het een nieuw item was (stond er al aantal maanden op maar goed). Dus ik stuur een printscreen met daarbij :') je hebt het zelf geaccepteerd hoor.

Niets meer van gehoord en volgens UPS is het verstuurd, benieuwd of er niet iets anders in zal zitten :D Zo niet, vind ik het alsnog 5 sterren en netjes allemaal. Item is ook wel extreem goedkoop verkocht nu.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:24:21 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201873806
Ik heb een witte trui verkocht en zelf een petje gekocht. Blij mee weer!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_201874078
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:{

Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik ook eens moest slikken toen iemand een bundel bij me kocht. Die had toen heel slim een duurder item aangeklikt en wat minder dure. Ik zat toen nog niet zo lang op vinted, dus ik dacht daar in eerste instantie niet zo over de korting na. Wel de bundel verkocht, vind het dan weer zo lullig om terug te krabbelen. Maar ik heb er wel van geleerd :P
Ja, dat heb ik ook een keer gedaan als koper, 1 duur item en 4 van een euro, 20% bundelkorting. Dan wordt de totaalprijs lager dan de oorspronkelijke prijs van het dure item. Vond ik wel wat mal, maar dat is een hele actieve grote verkoopster (gonny2.0) en die weet echt prima wat ze doet ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201874455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik ook eens moest slikken toen iemand een bundel bij me kocht. Die had toen heel slim een duurder item aangeklikt en wat minder dure. Ik zat toen nog niet zo lang op vinted, dus ik dacht daar in eerste instantie niet zo over de korting na. Wel de bundel verkocht, vind het dan weer zo lullig om terug te krabbelen. Maar ik heb er wel van geleerd :P
Ik zou dat gewoon annuleren hoor. Of nouja, ik probeer er op te letten wanneer ik items verkoop dat de prijzen niet te ver uit elkaar liggen. Maar het combineren van hele dure items met 1 euro items puur voor de korting vind ik wel wat sneaky. Prima, vooral proberen. Maar dan ook niet verbaasd zijn als de koper het toch niet doet.
pi_201885901
Yes! Ik zit al een tijdje op een mooie zwemtas van Arena te azen, normaal kosten die zo makkelijk 80 euro.
Zijn ook online tweedehands altijd voor minimaal 35 - 40 euro te koop.
Net uploadde iemand in Frankrijk er 1 voor 25 euro! Gloednieuw ziet die eruit! *O*
Dat zijn nou echt de koopjes waarvoor ik vinted gebruik :D
Twiddel
pi_201886123
Wij hebben de Nintendo 3ds weer onder het stof vandaan gehaald en gister op vinted een Pokémon spelletje voor een tientje gekocht.

Wel bizar hoor die prijsverschillen. Hetzelfde spel zag ik ook meermaals voor meer dan het dubbele erop staan.
pi_201887518
Peuterzoon ook klaar voor de feestdagen O+
https://www.vinted.nl/kin(...)046-coat-blazer-kids
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 24 oktober 2021 @ 18:42:32 #15
269689 crew  Viv
pi_201887788
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:26 schreef minilot het volgende:
Peuterzoon ook klaar voor de feestdagen O+
https://www.vinted.nl/kin(...)046-coat-blazer-kids
Ik dacht een foute kersttrui te zullen zien, maar sjiek heur. :7
pi_201894178
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 18:42 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik dacht een foute kersttrui te zullen zien, maar sjiek heur. :7
Yup :D
En nieuwprijs blijkbaar tachtig euro, dus ik vind 18 euro met het kaartje er nog aan geen onaardige deal :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201894761
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat Vinted het maar annuleert omdat de verkoper niet opstuurt. -O- Ik verwacht dat een handtas van collectif ook weer automatisch geannuleerd wordt. Gedoe.

Maar anderzijds wel hele leuke deals gedaan en ik vind het handiger werken dan marktplaats. Nu nog de moed vinden om zelf te gaan verkopen. :')
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_201929856
Net opgepikt bij pakketpunt en thuis even aangepast: voor drie euro echt perfecte staat en geweldige spooky halslijn voor Halloweenoutfit. In nopjes *O*
https://www.vinted.nl/dam(...)141609-prachtige-top
Let me see you stripped down to the bone
pi_201931893
quote:
6s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:36 schreef Athenais het volgende:
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat Vinted het maar annuleert omdat de verkoper niet opstuurt. -O- Ik verwacht dat een handtas van collectif ook weer automatisch geannuleerd wordt. Gedoe.

Maar anderzijds wel hele leuke deals gedaan en ik vind het handiger werken dan marktplaats. Nu nog de moed vinden om zelf te gaan verkopen. :')
Check je of de verkoper recent online is geweest? Als je op artikelen reageert die al heel lang online staan is er wel kans dat de verkoper dat helemaal niet ziet omdat die meldingen uit heeft gezet en momenteel niet heel actief is.
Bij mij is het, mede dankzij die check, pas 1 keer gebeurd dat er niet verzonden werd.

Zelf verkopen gaat echt heel eenvoudig trouwens, goede foto's zijn belangrijk, en een eerlijke beschrijving. Maar verder veel minder gezeur dan marktplaats *O*
pi_201932523
Ja, gedaan maar dat is niet waterdicht natuurlijk.

Mijn laatste aankoop is op het nippertje verstuurd. Binnenkort mijn handtas. *O*
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_201945855
Toevallig wat weer verkocht vanmiddag. Gaat nog niet zo snel hier maar ik ben toch al aardig wat kwijt geraakt van de zomer. Had een berg jumpsuits die ik niet lekker vond zitten/niet leuk stonden. En vanmiddag een spelletje opgehaald die ik had gekocht. Volgens mij nooit meegespeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door coinchantal op 29-10-2021 19:05:42 (extra) ]
pi_201956373
5 aankopen gedaan. Jammer dat als je iets kan kopen voor 1 euro het door de verzendkosten en kopersbescherming tegenvalt. Helemaal als het vanuit België komt _O- :D
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:47:38 #23
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201959825
DHL heeft al in paar weken tijd 2 vinted pakketjes verloren :')
En wat is mondial opeens snel!

Kreeg vandaag hele toffe skinny dip sweater binnen :9~ want tomato ketchup
pi_201961839
Had leuke boots besteld maar vielen te klein. Met een uur weer doorverkocht. En een trui en broek die niet lekker meer zitten.

Verder vooral veel gekocht. Meerdere coltruitjes. Een paar van merinowol en eentje van wol en kasjmier. En een velvet broekpak, cool voor de kerstdagen!
pi_201961866
Uit zelfbescherming heb ik net maar weer mijn verdiensten naar mijn bankrekening overgemaakt, anders kom ik straks om in de jurkjes. Volgende week maar weer eens wat items fotograferen, er ligt nog zo veel dat niet meer past
pi_201970652
Gelukkig 4 dingen verkocht...1 colbert gekocht. Heb nog tassen vol om erop te plaatsen. Neemt veel tijd in beslag dat plaatsen.
pi_201971288
Ik wil ook maar eens proberen om een deel van mijn inmiddels te ruim zittende garderobe te verpatsen op Vinted, dus even een polletje :)POLL
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:34:53 #28
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201974479
Gewoon aan een hanger en het liefst met maten in centimeters erbij :9~
Aan mij vragen ze regelmatig of ik iets wil aantrekken :') maar als het 6 maten te groot is, is dat best lastig.
Ik doe het altijd wel :P
pi_201974535
Ik trek niks aan, ook niet op verzoek, maar goed, ik antwoord ook niet op vragen om dingen tig keer te meten enzo, ik heb de spullen ook gewoon weer opgeborgen na het maken van de foto’s en ze komen pas weer tevoorschijn als ik ze verkocht heb.
Ik moet altijd wel lachen om modeshows in trieste parkeergarages en foto’s met flits via de spiegel en weet ik wat allemaal, erg vermakelijk soms.
pi_201974622
Ik vind het belangrijker dat mensen gewoon fatsoenlijke foto's maken in goed licht.

Aan kan soms fijn zijn, maar vaak hebben mensen toch een heel ander figuur. En zeker als je de kleding nu niet meer past, zou ik het aan een hanger doen. Anders zou ik afknappen op het slechtzittende model terwijl het dus eigenlijk gewoon veel te groot voor je is.
pi_201975872
Kleerhanger, goed licht en duidelijke detailfoto's waar ze nodig zijn. :)
He puts up with my extravagance and my nonsense
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:09:42 #32
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201976834
Het hangt ook wel van het kledingstuk af. Truien en t-shirts kun je doorgaans prima plat op de grond of op een hanger fotograferen. Maar blousesjes of jurken komen soms gewoon beter uit als je het draagt en stylet.
Ik vind het belangrijkste dat het er verzorgd uitziet. Zowel de foto, achtergrond als het kledingstuk.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:41:06 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201977377
Ik heb een paar laarzen van vinted die ik echt bijna dagelijks draag, superblij mee O+ .

En ik vind het leuk om de modellen te zien. Dan kan ik beter inschatten hoe het mij staat. En idd, soms ook leuk vermaak. Ik doe zelf soms wel en soms niet foto's met de kleding aan. Ligt een beetje aan m'n stemming.
Resistance is futile.
pi_201979658
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:41 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een paar laarzen van vinted die ik echt bijna dagelijks draag, superblij mee O+ .

En ik vind het leuk om de modellen te zien. Dan kan ik beter inschatten hoe het mij staat. En idd, soms ook leuk vermaak. Ik doe zelf soms wel en soms niet foto's met de kleding aan. Ligt een beetje aan m'n stemming.
Fijn is dat het, voor een prikkie wat kopen en echt blij mee zijn O+

Ik had voor mijn werk Nikes gekocht op vinted. 18 euro en ze waren echt zgan. Ik draag ze ook dagelijks en ze zien er nog steeds top uit.
pi_201983341
Mooie jurk van King Louie binnen O+
  maandag 1 november 2021 @ 15:20:31 #36
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201985042
Mijn 2 winterjassen (lange oranje/roodbruine wollen mantel en kort petrolblauw suede jack met borg gevoerd) komen van Vinted, beide voor 17,50 (geloof ik), nieuwprijs het tienvoudige. Draag mijn andere jassen nauwelijks meer. Deze passen perfect, zo blij mee O+

En ik heb blijkbaar een schoenmaat waarin Adidas samples maakt. Heb dus 3 paar Adidas sneakers nieuw gekocht via Vinted, 1/3 van de winkelprijs, gewoon origineel in de verpakking. En dus kleurencombi's die niet in productie zijn genomen (o.a. lichtblauw O+ ). Zitten super, draag ze veel.

[ Bericht 8% gewijzigd door mousemicky op 01-11-2021 15:28:56 ]
  maandag 1 november 2021 @ 15:26:40 #37
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201985124
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie jurk van King Louie binnen O+
Ik heb er net een verkocht :D Maar volgens mij is die onderweg naar Frankrijk of België ;)
pi_201996124
Ik had dus iets via Homerr verstuurd naar Frankrijk. Heel apart, maar verzenden naar het buitenland blijkt voor Homerr begrippen als een sneltrein te gaan. Met een week had de koper het pakje al!
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:22:28 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201996751
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had dus iets via Homerr verstuurd naar Frankrijk. Heel apart, maar verzenden naar het buitenland blijkt voor Homerr begrippen als een sneltrein te gaan. Met een week had de koper het pakje al!
Dat merk ik idd ook, volgens mij wordt het over de grens opgepakt door een andere verzender. Binnen NL is Homerr voor mij een no-go, BE en Fr gaan prima, even snel als MR en DHL iig.
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:24:35 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201998177
Ik vind Mondial op het moment sneller dan normaal.
DHL is echt dramaaaa, volgens mij hebben ze het druk.
2 Pakketjes kwijt in èèn week tijd.
pi_201998698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind Mondial op het moment sneller dan normaal.
DHL is echt dramaaaa, volgens mij hebben ze het druk.
2 Pakketjes kwijt in èèn week tijd.
Ik ben juist zo verbaasd over DHL, het kan de volgende dag al opgehaald worden. Maar wat dramatisch zeg, dat ze pakketjes kwijtraken, wordt die vermissing/betaling wel vlot afgehandeld?
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:03:01 #42
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201999738
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik ben juist zo verbaasd over DHL, het kan de volgende dag al opgehaald worden. Maar wat dramatisch zeg, dat ze pakketjes kwijtraken, wordt die vermissing/betaling wel vlot afgehandeld?
Nee, inmiddels al bijna 3 weken overheen en nog niets.
De verkoper moest helemaal uitleggen in wat en welk formaat de pakketjes zijn opgestuurd zodat ze kunnen zoeken :+

In het begin was DHL hier ook snel, maar nu dus niet meer.

Volgens mij krijgen dan zowel verkoper als koper een vergoeding in dit geval.
Maar dat kan pas een maand later (dan aankoop data) aangevraagd worden.
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:03:52 #43
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202000627
Net weer iemand die dacht dat ik het ok zou vinden om op een dure jas 90¤ 30% korting te geven als ze er voor 9¤ shirtjes (en daar dan ook 30% op) zou kopen.

Dat is niet waar bundelkorting voor bedoeld is :(
  dinsdag 2 november 2021 @ 17:24:24 #44
327807 Mariposas
יה&#14
pi_202000813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Net weer iemand die dacht dat ik het ok zou vinden om op een dure jas 90¤ 30% korting te geven als ze er voor 9¤ shirtjes (en daar dan ook 30% op) zou kopen.

Dat is niet waar bundelkorting voor bedoeld is :(
Hoezo niet? Er zitten geen voorwaarden aan de bundelkorting. Veel mensen gebruiken de goedkope items om bundelkorting toe te laten passen. Ik heb zelf expres goedkope items geplaatst zodat mensen gaan bundelen. Prima als je het niet accepteert door geen pakketformaat te selecteren, maar je kan dit niet als ‘foute truc’ oid bij de verkoper neerleggen. Als ik eens een item aanbied met een veel hogere prijs dan de rest van mijn advertenties, dan schakel ik óf de bundelkorting uit, of ik verberg hele goedkope items. Maar vaak accepteer ik het ook gewoon, ik heb liever een snelle doorlooptijd dan een hoger bedrag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mariposas op 02-11-2021 17:32:06 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202001428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Net weer iemand die dacht dat ik het ok zou vinden om op een dure jas 90¤ 30% korting te geven als ze er voor 9¤ shirtjes (en daar dan ook 30% op) zou kopen.

Dat is niet waar bundelkorting voor bedoeld is :(
Kan je dan niet beter twee verkoop-accounts gebruiken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 november 2021 @ 18:27:36 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202001508
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Kan je dan niet beter twee verkoop-accounts gebruiken?
Dat mag niet.
  dinsdag 2 november 2021 @ 18:31:49 #47
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202001560
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:24 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Hoezo niet? Er zitten geen voorwaarden aan de bundelkorting. Veel mensen gebruiken de goedkope items om bundelkorting toe te laten passen. Ik heb zelf expres goedkope items geplaatst zodat mensen gaan bundelen. Prima als je het niet accepteert door geen pakketformaat te selecteren, maar je kan dit niet als ‘foute truc’ oid bij de verkoper neerleggen. Als ik eens een item aanbied met een veel hogere prijs dan de rest van mijn advertenties, dan schakel ik óf de bundelkorting uit, of ik verberg hele goedkope items. Maar vaak accepteer ik het ook gewoon, ik heb liever een snelle doorlooptijd dan een hoger bedrag.
Ik sta altijd open voor een redelijk bod.
Maar eerst een bod doen en daarna via de bundelkorting nog een lager bedrag met dan 2 "gratis" items.
Nou ik ga niet mee. Laat ik 'm nog liever door de motten opvreten in de kast
  dinsdag 2 november 2021 @ 18:57:02 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_202001889
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:31 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Ik sta altijd open voor een redelijk bod.
Maar eerst een bod doen en daarna via de bundelkorting nog een lager bedrag met dan 2 "gratis" items.
Nou ik ga niet mee. Laat ik 'm nog liever door de motten opvreten in de kast
het is uiteraard aan jou welke prijs je er voor wilt krijgen. Maar je biedt zelf bundelkorting aan, dan moet je dat gewoon uitschakelen of verlagen. De koper doet echt niets geks of verkeerd door een bundel aan te vragen zodat er korting wordt toegepast.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202023814
Ik bemerk de laatste dagen dat mensen een bundel maken maar dan niet kopen als ik aangeef de maat van de bundel. Ook biedingen doen en als ik akkoord ga, het toch niet kopen. Het is voor het eerst bij mij in ieder geval.
pi_202047342
Paar dingen verkocht weer. Weet je waar ik weleens van baal? Dat iemand als hij het heeft gehad dan niet even drukt op dat alles okay is en dat ik dan 2 dagen mag wachten. En dat de fransen aardig aan het onzin bieden zijn. Maarja zijn ergere dingen in het leven.
pi_202051813
Wat vinden jullie?

Vandaag is de de 4e dag nadat het pakje voor mijn koper is aangekomen. Nog niet opgehaald. Zal ik haar een reminder sturen? Of gewoon zo laten?
pi_202051962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vinden jullie?

Vandaag is de de 4e dag nadat het pakje voor mijn koper is aangekomen. Nog niet opgehaald. Zal ik haar een reminder sturen? Of gewoon zo laten?
Zo snel al? Het blijft toch iets van twee weken op het pakketpunt liggen? Ik doe er ook wel eens een week over om een pakketje op te halen en vier dagen is meer regel dan uitzondering, nooit de indruk gekregen dat de verkoper dat hinderlijk vind ofzo en als koper ook alleen maar vijfsterrenreviews gehad tot nu toe. Hmmm. :wtf:
Let me see you stripped down to the bone
pi_202051989
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:11 schreef minilot het volgende:

[..]
Zo snel al? Het blijft toch iets van twee weken op het pakketpunt liggen? Ik doe er ook wel eens een week over om een pakketje op te halen en vier dagen is meer regel dan uitzondering, nooit de indruk gekregen dat de verkoper dat hinderlijk vind ofzo en als koper ook alleen maar vijfsterrenreviews gehad tot nu toe. Hmmm. :wtf:
Oh, ik dacht dat het een week bleef liggen. Puur voor haar een reminder hoor, ik weet dat ik sowieso wel mijn geld zal krijgen.
pi_202052202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat het een week bleef liggen. Puur voor haar een reminder hoor, ik weet dat ik sowieso wel mijn geld zal krijgen.
Vinted stuurt zelf reminders vanuit het systeem, dus lekker laten gaan
pi_202052227
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Vinted stuurt zelf reminders vanuit het systeem, dus lekker laten gaan
Ook dat wist ik niet. Klinkt inderdaad logisch aangezien vinted niet scheutig is met zijn reminders.

Dan laat ik het zo.
pi_202054125
Fransen en onzin-biedingen; check! Ik ben huiverig met lage biedingen accepteren uit angst dat het handelaars zijn. Zo had ik ooit mijn oude wasmachine die herrie maakte op MP staan en pas na het inladen zei hij dat hij niet de vraagprijs zou geven. Mijn man zei “is goed”… ik heb hem natuurlijk wel eenmaal thuis op z’n donder gegeven.

Hebben jullie ook ineens dat jullie zoveel verkopen? Vooral aan Fransen en Italianen de laatste tijd. Ik heb gelukkig nog maar 1x gehad dat iemand niet blij was, degene had al voor een heel laag bedrag iets gekocht en had pas in de review gezet dat ze niet blij was. Ik heb er op gereageerd dat ik het graag onderling op had willen lossen, niks meer over gehoord en haar zelf ook een slechte review gegeven (gemeen he!).

Wat is trouwens jullie verkoop tactiek: spullen voor een laag bedrag aanbieden zodat ze snel verkocht zijn als ze bovenaan staan of voor een “redelijke” prijs en wat meer geduld hebben, als mensen toevoegen aan favorieten een lager bod doen?

Ik ben trouwens hard aan het shoppen nu, ik heb een nieuwe baan waar ik “nette” kleding moet dragen (voorheen had ik een uniform beroep). Leuk om zo een nieuwe garderobe uit te kiezen en de oude dingen weg te doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door VenusFlyTrap op 06-11-2021 12:16:31 ]
pi_202054564
Ik doe echt nooit een lager bod aan iemand die iets als favoriet gemarkeerd heeft, ik heb zelf ook uitgezet dat een verkoper dat kan zien, want ik werd een beetje moe van verkopers die me gingen bestoken. Ik hanteer redelijke prijzen waar naar gelang mijn bui een kleine onderhandelmarge in zit. En soms verlaag ik eens een prijs, maar over het algemeen merk ik wel of het verkoopt en anders plaats ik het na een paar maanden opnieuw. De verkoop gaat weer gestaag met 2 of 3 per week, ik heb ook geen haast.
Binnenkort eindelijk maar eens wat vintage kleding erop zetten, dat is wat meer werk omdat vintage maten onbetrouwbaar zijn, dus dan moet ik echt gaan meten
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:12:15 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202054804
Zucht..ik heb iets verstuurd met DHL (verzoek koper) en dat pakje hangt nu al vanaf 23 oktober. DHL kan niks voor me doen en verwijzen me naar Vinted.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202054824
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Zucht..ik heb iets verstuurd met DHL (verzoek koper) en dat pakje hangt nu al vanaf 23 oktober. DHL kan niks voor me doen en verwijzen me naar Vinted.
De koper moet daar toch achteraan gaan?
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:16:50 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202054848
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
De koper moet daar toch achteraan gaan?
Nou ja, het straalt ook op mij als verkoper af, vind ik :P dus ik ging zelf ff informeren.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202054902
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Nou ja, het straalt ook op mij als verkoper af, vind ik :P dus ik ging zelf ff informeren.
Het is wel heel aardig natuurlijk :Y

Ik zou er denk ik niks aan doen :@
pi_202055833
Heeft er iemand wel eens boeken via Vinted gekocht of verkocht? Zo los lijkt het me de verzendkosten niet waard als koper, maar misschien is het in een bundel wel aantrekkelijk en moet ik ze er misschien maar gewoon op zetten.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:12:45 #63
327807 Mariposas
יה&#14
pi_202057430
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er iemand wel eens boeken via Vinted gekocht of verkocht? Zo los lijkt het me de verzendkosten niet waard als koper, maar misschien is het in een bundel wel aantrekkelijk en moet ik ze er misschien maar gewoon op zetten.
Ik heb regelmatig kinderboeken verkocht. Dat loopt best goed. Ik verkoop ze meestal in een bundel. Gelukkig meestal wel met kleding. Ik heb 1 keer een bundelaanvraag voor een heleboel boeken gehad, maar ik zag het niet zitten om zo’n zwaar pakket te verzenden. Ik zag toen ook dat het een boekenhandelaar was dus ik heb diegene ook meteen geblokkeerd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202059209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er iemand wel eens boeken via Vinted gekocht of verkocht? Zo los lijkt het me de verzendkosten niet waard als koper, maar misschien is het in een bundel wel aantrekkelijk en moet ik ze er misschien maar gewoon op zetten.
Ik heb beide. Ik kocht en verkocht ze alleen in bundels.
pi_202059916
Had een losse pantalon en blazer gekocht (hoorde wel bij elkaar) voor 25 euro bij elkaar. <3 Nu ook in een andere kleur, ook weer in losse delen, bij elkaar 30 euro (incl verzenden). Nieuw is het rond de 160 dus helemaal on m'n sas!!

Ook aan 't verkopen geslagen. Niet te duur, wil er gewoon vanaf. Gaat aardig. Zet er om de twee dagen een of twee nieuwe dingen op.
pi_202081966
9 pakketten vandaag wegbrengen. Ben heel erg blij er komt weer wat ruimte (nog niet veel) in mijn kasten.
  maandag 8 november 2021 @ 09:37:14 #67
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_202082615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:25 schreef coinchantal het volgende:
Ik bemerk de laatste dagen dat mensen een bundel maken maar dan niet kopen als ik aangeef de maat van de bundel. Ook biedingen doen en als ik akkoord ga, het toch niet kopen. Het is voor het eerst bij mij in ieder geval.
Is bij mij al langer, maar doe ik zelf ook moet ik eerlijk toegeven.

Soms zoek ik een item en dan bied ik er op een aantal omdat ik snel een reactie wil en kopen.
Sommige doen een week over het accepteren :P
pi_202149583
Net 2 spijkerbroeken gescoord voor een fijn prijsje. Viel me wel op dat DPD hoge verzendkosten heeft, bekant 6 euro :? Nouja, de broeken zelf waren spotgoedkoop, dus dan kan dit er voor nu wel bij. Anders had ik het denk ik niet gedaan.
pi_202149967
Het is weer een komen en gaan van pakketjes, vandaag weer 2 pakketjes opgehaald en 1 weggebracht, gelukkig zit het pakketpunt op 5 minuten lopen. Nu nog de verhouding zien om te draaien ;)
  vrijdag 12 november 2021 @ 21:19:50 #70
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202149999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net 2 spijkerbroeken gescoord voor een fijn prijsje. Viel me wel op dat DPD hoge verzendkosten heeft, bekant 6 euro :? Nouja, de broeken zelf waren spotgoedkoop, dus dan kan dit er voor nu wel bij. Anders had ik het denk ik niet gedaan.
Uit welk land? Als ik uit Nederland koop is het ¤2,50 voor een klein pakket.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202150419
Heb vandaag voor het eerst een pakket gebracht naar een pakket automaat van dhl. De dhl winkel hier heeft een behoorlijke chagrijn achter de balie. Moest toevallig in de buurt van die automaat zijn dus 1+1.
pi_202150448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:19 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Uit welk land? Als ik uit Nederland koop is het ¤2,50 voor een klein pakket.
Gewoon Nederland. Dan heeft ze waarschijnlijk een groot pakket aangeklikt?

Nouja, 2 spijkerbroeken zullen toch wel te zwaar zijn voor een klein pakket.
pi_202154263
Ha, heb m’n Veja sneakers verkocht. Ze zijn te stijf voor mij. Nu ‘mag’ ik andere witte sneakers van mezelf.
pi_202162370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, heb m’n Veja sneakers verkocht. Ze zijn te stijf voor mij. Nu ‘mag’ ik andere witte sneakers van mezelf.
Als je echt soepele witte sneakers wil kan ik Lacoste ten zeerste aanraden
pi_202163032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gewoon Nederland. Dan heeft ze waarschijnlijk een groot pakket aangeklikt?

Nouja, 2 spijkerbroeken zullen toch wel te zwaar zijn voor een klein pakket.
Daar zou je even een berichtje aan kunnen wagen, 2 spijkerbroeken passen echt wel in een klein of middelgroot pakket.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 14 november 2021 @ 00:11:40 #76
269689 crew  Viv
pi_202167708
Help! :D

Ik had een Lego-setje gefavoriet, en toen kreeg ik zo'n berichtje met een persoonlijke prijsverlaging. Die verkoper heeft ook nog een ander leuk Lego-setje, maar:

als ik ze allebei aanklik vanuit haar shop/wardrobe, betaal ik alsnog de reguliere prijs voor dat eerste setje.
als ik op Buy now klik bij die prijsverlaging in mijn Inbox, zie ik geen kans om dat tweede setje toe te voegen.

En nu? oO<

Ze biedt overigens geen bundelkorting aan, maar ik wil uiteraard niet onnodig 2x verzendkosten betalen.
  zondag 14 november 2021 @ 08:48:21 #77
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202169132
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
Help! :D

Ik had een Lego-setje gefavoriet, en toen kreeg ik zo'n berichtje met een persoonlijke prijsverlaging. Die verkoper heeft ook nog een ander leuk Lego-setje, maar:

als ik ze allebei aanklik vanuit haar shop/wardrobe, betaal ik alsnog de reguliere prijs voor dat eerste setje.
als ik op Buy now klik bij die prijsverlaging in mijn Inbox, zie ik geen kans om dat tweede setje toe te voegen.

En nu? oO<

Ze biedt overigens geen bundelkorting aan, maar ik wil uiteraard niet onnodig 2x verzendkosten betalen.
bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202169193
Je kan niet als je een bod hebt gedaan hem terug trekken toch?
  zondag 14 november 2021 @ 08:59:08 #79
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202169215
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:56 schreef coinchantal het volgende:
Je kan niet als je een bod hebt gedaan hem terug trekken toch?
Nee kan niet.
Als verkoper kan je wel een bod doen voor de oorspronkelijke prijs, bij elk volgend bod vervalt namelijk het eerdere bod.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202169720
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:59 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Nee kan niet.
Als verkoper kan je wel een bod doen voor de oorspronkelijke prijs, bij elk volgend bod vervalt namelijk het eerdere bod.
Goeie tip!
pi_202170792
Ik ga vandaag wat sportkleding van Nike en Reebok erop gooien. Kijken of dat een beetje verkoopt.
pi_202181528
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 november 2021 @ 01:24:33 #83
269689 crew  Viv
pi_202182659
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:48 schreef Mariposas het volgende:

[..]
bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen. :P
Ik heb een bundel aangevraagd en nog voordat ik een berichtje kon sturen om over die eerdere prijsverlaging te beginnen, kreeg ik in die bundelconversatie dezelfde korting weer aangeboden. :D ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Ik heb daar een speciaal ding voor, deze:
https://www.meetmaatje.nl/

(Niet vanwege Vinted hoor, maar omdat de maatvoering van kinderschoenen schijnbaar vaak niet klopt.)
pi_202183745
Vandaag weer bepakt en bezakt met pakketjes op pad.
pi_202184229
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef coinchantal het volgende:
Vandaag weer bepakt en bezakt met pakketjes op pad.
Goed bezig
  maandag 15 november 2021 @ 10:43:18 #86
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202184836
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...
pi_202185057
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:43 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...
Oh, die zooltjes! Dat ik daar niet aan gedacht heb.
pi_202191556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Als je echt soepele witte sneakers wil kan ik Lacoste ten zeerste aanraden
Ha bedankt voor de tip!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 23:24:07 #89
269689 crew  Viv
pi_202312633
Kun je als verkoper kiezen welke pakketdiensten je wel/niet wil aanbieden als optie?

Zo ja, dan is me dat ontgaan. :@ Vandaag voor het eerst iets verkocht *O* , maar nu blijkt dat de koper voor Mondial Relay gekozen heeft en dat is zo ongeveer de enige dienst die hier juist níet om de hoek zit. :'(
pi_202314098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:24 schreef Viv het volgende:
Kun je als verkoper kiezen welke pakketdiensten je wel/niet wil aanbieden als optie?

Zo ja, dan is me dat ontgaan. :@ Vandaag voor het eerst iets verkocht *O* , maar nu blijkt dat de koper voor Mondial Relay gekozen heeft en dat is zo ongeveer de enige dienst die hier juist níet om de hoek zit. :'(
Ja, dat kan je uitzetten.

Ik ging voor ML naar de Syrische supermarkt, maar heb het ook uitgezet.
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 12:26:59 #91
269689 crew  Viv
pi_202316866
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef arvensis het volgende:

[..]
Ja, dat kan je uitzetten.

Ik ging voor ML naar de Syrische supermarkt, maar heb het ook uitgezet.
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage. :Y

Nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen klachtenvrij ben. :M
pi_202317154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage. :Y

Nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen klachtenvrij ben. :M
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 12:50:05 #93
269689 crew  Viv
pi_202317199
quote:
3s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:48 schreef PKM het volgende:

[..]
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review. :)
Ah, goed om te weten. :) Al heb ik het liefst dat de koop wel doorgaat.
  woensdag 24 november 2021 @ 12:55:08 #94
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202317296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:50 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, goed om te weten. :) Al heb ik het liefst dat de koop wel doorgaat.
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 13:03:57 #95
269689 crew  Viv
pi_202317426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat. :)
Ik heb verder niks te koop staan. :) En die andere pakketdiensten waren geen probleem geweest, die kan ik bij mijn buurvrouw aan de voordeur afgeven. Maar voor Mondial Relay moet ik een winkel in. :X
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 november 2021 @ 21:23:21 #96
269689 crew  Viv
pi_202341554
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
pi_202342680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Doe even wat Mariposas zegt. :P Uitleggen. Daarna verzendlabel downloaden en klikken op dat ie al is verstuurd. :)
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 november 2021 @ 23:29:15 #98
269689 crew  Viv
pi_202343952
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:08 schreef arvensis het volgende:

[..]
Doe even wat Mariposas zegt. :P Uitleggen. Daarna verzendlabel downloaden en klikken op dat ie al is verstuurd. :)
Ik heb het verzendlabel al op het pakket zitten, staat ingepakt klaar. :Y En ik wil het morgen wegbrengen. Ik ga alvast op die knop klikken want die rode letters werken op mijn zenuwen. :D
pi_202353515
Ahh Ik geloof dat ik nu wat heb. Ik verkocht een kledingstuk. Verstuurd met dhl. Koper is het niet wezen ophalen en na een week is het dus onderweg terug naar mij. Koper heeft nu dus de betaling laten opschorten. Geen flauw idee op wat voor gronden.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:53:33 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202353804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Die melding is nieuw. Ik heb al tientallen dingen verstuurd, vaak ook na 3+ dagen pas tijd het weg te brengen, en ik zie m nu pas voor t eerst. Idd nogal irritant opdringerig zeg :(
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:54:38 #101
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202353822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:39 schreef coinchantal het volgende:
Ahh Ik geloof dat ik nu wat heb. Ik verkocht een kledingstuk. Verstuurd met dhl. Koper is het niet wezen ophalen en na een week is het dus onderweg terug naar mij. Koper heeft nu dus de betaling laten opschorten. Geen flauw idee op wat voor gronden.
Ach, zolang het weer bij jou terug komt geen ramp toch, dan heb je je product terug.
pi_202357142
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 18:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Ach, zolang het weer bij jou terug komt geen ramp toch, dan heb je je product terug.
Ik heb liever de centen en geen product.
pi_202416845
Ik heb even een korte vraag. Ik wil voor het eerst Vinted gaan gebruiken maar de verzendkosten zijn mij onduidelijk.
Ik heb leuke schoenen gezien (in Spanje) en nu staat er dat de verzendkosten ¤4,85 zijn via UPS.
Als ik zelf op UPS kijk wat zo’n verzending kost kom ik vele malen hoger uit.
Zorg Vinted voor een verzendlabel met gereduceerd tarief of hoe gaat dit?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202417006
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:15 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb even een korte vraag. Ik wil voor het eerst Vinted gaan gebruiken maar de verzendkosten zijn mij onduidelijk.
Ik heb leuke schoenen gezien (in Spanje) en nu staat er dat de verzendkosten ¤4,85 zijn via UPS.
Als ik zelf op UPS kijk wat zo’n verzending kost kom ik vele malen hoger uit.
Zorg Vinted voor een verzendlabel met gereduceerd tarief of hoe gaat dit?
Inderdaad. De verkoper krijgt een verzendlabel van vinted.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 1 december 2021 @ 20:26:53 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202425295
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 11:15 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb even een korte vraag. Ik wil voor het eerst Vinted gaan gebruiken maar de verzendkosten zijn mij onduidelijk.
Ik heb leuke schoenen gezien (in Spanje) en nu staat er dat de verzendkosten ¤4,85 zijn via UPS.
Als ik zelf op UPS kijk wat zo’n verzending kost kom ik vele malen hoger uit.
Zorg Vinted voor een verzendlabel met gereduceerd tarief of hoe gaat dit?
Vinted levert met al z'n klanten grote volumes aan bij UPS en daarom kan het goedkoop.
Resistance is futile.
pi_202428838
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 20:26 schreef Seven. het volgende:

[..]
Vinted levert met al z'n klanten grote volumes aan bij UPS en daarom kan het goedkoop.
Gaaf, dus stel ik wil goedkoop iets naar een vriendin in bv duitsland sturen dan zou ik een artikel van 5kg te koop kunnen zetten. Het haar voor een euro laten kopen en dan heb ik een verzendlabel van 5 kg voor weinig naar haar. _O_
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 2 december 2021 @ 07:26:05 #107
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202428992
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 05:55 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Gaaf, dus stel ik wil goedkoop iets naar een vriendin in bv duitsland sturen dan zou ik een artikel van 5kg te koop kunnen zetten. Het haar voor een euro laten kopen en dan heb ik een verzendlabel van 5 kg voor weinig naar haar. _O_
yup,

hou er wel rekening mee dat de vinted pakketje er over het algemeen wat langer over doen dan wanneer je gewoon zou verzenden.
pi_202489088
2 dingen die ik momenteel irritant vind aan vinted

1. Winkels om 5 uur dicht waardoor ik mijn pakketje niet kan halen of brengen. Gelukkig is er een half fietsen uur verderop een tankstation die op zondag Mondial Relay aanneemt en misschien ook na 5 open en misschien is dit voor andere vervoersmaatschappijen dan ook een oplossing
2 DHL echt fuck-off elk pakje dat ik stuur raakt de laatste tijd vermist en Vinted vergoedt niks, ik heb diverse claims die al wekenlang open staan ipv de beloofde 48 uur. Op een na die ineens na een week alsnog at-home-delivery is bezorgd. Ik snap wel dat UPS en zelfs Mondial Relay ineens populair zijn onder mijn NEDERLANDSE kopers.

Wel weer positief: ik kocht iets van glas was lachwekkend slecht was ingepakt (alleen papier erom heen niks om stoten op te vangen) waardoor ik scherven ontving. Daar heeft vinted wel na 24 uur na mijn melding de transactie geannuleerd en een dag later zag ik dat mijn aankoopbedrag met verzendkosten al op mijn bankrekening stond :D
pi_202489119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 07:26 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
yup,

hou er wel rekening mee dat de vinted pakketje er over het algemeen wat langer over doen dan wanneer je gewoon zou verzenden.
nee toch? Zelfs als ik met ups uit italie koop heb ik alles gerekend vanaf de dag van verzending uiterlijk 2 dagen later al. Dhl zelfs de volgende dag maar de
Laatste tijd alleen als ik het koop, als iemand van mij koopt raken ze het kwijt :r
  maandag 6 december 2021 @ 13:11:38 #110
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202496195
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 22:04 schreef Dikke_Kont het volgende:

[..]
nee toch? Zelfs als ik met ups uit italie koop heb ik alles gerekend vanaf de dag van verzending uiterlijk 2 dagen later al. Dhl zelfs de volgende dag maar de
Laatste tijd alleen als ik het koop, als iemand van mij koopt raken ze het kwijt :r
Pakketjes gaan gewoon allemaal in dezelfde zak. Lijkt me erg sterk dat ze de Vinted pakketjes er uit gaan filteren.
Ik heb gelukkig alleen positieve ervaringen met DHL. Ik koop en verzend er bijna alles mee. Alleen vanuit België naar Nederland werkt het niet zo soepel.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 6 december 2021 @ 14:26:47 #111
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202497370
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:11 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Pakketjes gaan gewoon allemaal in dezelfde zak. Lijkt me erg sterk dat ze de Vinted pakketjes er uit gaan filteren.
Ik heb gelukkig alleen positieve ervaringen met DHL. Ik koop en verzend er bijna alles mee. Alleen vanuit België naar Nederland werkt het niet zo soepel.
volgens mij gaan pakketjes van elke transporteur wel in een aparte zak
pi_202497541
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:26 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
volgens mij gaan pakketjes van elke transporteur wel in een aparte zak
Waar? Op welke locatie?
  maandag 6 december 2021 @ 14:57:58 #113
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202497899
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:26 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
volgens mij gaan pakketjes van elke transporteur wel in een aparte zak
Ja, maar geen onderscheid dus in Vinted en niet-Vinted pakketjes. Of ik nu zelf via de website van DHL een verzendlabel aanmaak, of dat dit via Vinted gebeurd, maakt niets uit.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202499071
Je kan het wel zien er staat vinted op het label.
pi_202577502
Hee, ik heb een artikel wat ik mogelijk terug moet sturen naar de verkoper ivm een kapot artikel. Hoe kan ik dat het beste doen (en de goedkoopste manier)? Het artikel was maar ¤12,- , maar ik heb er niks aan. Heb al aangeboden dat we het half half doen, maar tot nu toe komen we dat niet uit (ik moet het dan laten repareren namelijk en je blijft de reparatie altijd zien…)
pi_202577553
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:04 schreef MeisPluis het volgende:
Hee, ik heb een artikel wat ik mogelijk terug moet sturen naar de verkoper ivm een kapot artikel. Hoe kan ik dat het beste doen (en de goedkoopste manier)? Het artikel was maar ¤12,- , maar ik heb er niks aan. Heb al aangeboden dat we het half half doen, maar tot nu toe komen we dat niet uit (ik moet het dan laten repareren namelijk en je blijft de reparatie altijd zien…)
Retour moet je jammer genoeg zelf betalen. Wat je zou kunnen voorstellen, is dat de verkoper het van jou overkoopt. Dan heb je ook de lage verzendkosten.
pi_202577628
Kom er net achter, had dus 2 dingen gezien bij iemand totaal 10 euro (5 euro de stuk). Bundel aangevraagd even later ineens 20 euro. Blijkbaar kan de prijs dus aangepast worden tijdens het bundelen door de verkoper. Beetje flauw.

[ Bericht 0% gewijzigd door coinchantal op 12-12-2021 10:20:46 (extra) ]
pi_202578342
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:17 schreef coinchantal het volgende:
Kom er net achter, had dus 2 dingen gezien bij iemand totaal 10 euro (5 euro de stuk). Bundel aangevraagd even later ineens 20 euro. Blijkbaar kan de prijs dus aangepast worden tijdens het bundelen door de verkoper. Beetje flauw.
Gewoon even contact opnemen met de verkopen. Misschien een tikfoutje/ rekenfoutje gemaakt
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202581865
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:08 schreef coinchantal het volgende:

[..]
Retour moet je jammer genoeg zelf betalen. Wat je zou kunnen voorstellen, is dat de verkoper het van jou overkoopt. Dan heb je ook de lage verzendkosten.
En dan van het te kopen bedrag de verzendkosten afhalen of zo?
Want anders worden de verzendkosten toch door de verkoper betaald?
  zondag 12 december 2021 @ 16:07:09 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202585122
Ik heb weer een stuk of 20 dingen erop geslingerd gisteren en vandaag. Morgen 5 pakketjes wegbrengen.
Resistance is futile.
pi_202600305
Alle bestelde items zijn binnen, maar tsjonge, de laatste tijd steeds dingen binnengekregen die een andere maat zijn dan aangegeven. De ene verkoper gaat er wat sympathieker mee om dan de andere, maar ik ga voortaan toch maar vragen of mensen willen meten.
Nu maar weer moeite doen om zelf weer wat meer dingen te verkopen, anders blijven de kasten overvol
pi_202603276
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle bestelde items zijn binnen, maar tsjonge, de laatste tijd steeds dingen binnengekregen die een andere maat zijn dan aangegeven. De ene verkoper gaat er wat sympathieker mee om dan de andere, maar ik ga voortaan toch maar vragen of mensen willen meten.
Nu maar weer moeite doen om zelf weer wat meer dingen te verkopen, anders blijven de kasten overvol
Ik koop daarom alleen wat als er ook een foto van de maat op staat. Vooral Italianen hebben een voorkeur voor het opgeven van een andere maat dan op het kaartje, maar dat komt misschien omdat maat 44 bij hun Large is en bij ons XLarge? :')
pi_202603282
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:08 schreef coinchantal het volgende:

[..]
Retour moet je jammer genoeg zelf betalen.
Niet als je met paypal betaalt :D
pi_202603295
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:04 schreef MeisPluis het volgende:
Hee, ik heb een artikel wat ik mogelijk terug moet sturen naar de verkoper ivm een kapot artikel. Hoe kan ik dat het beste doen (en de goedkoopste manier)? Het artikel was maar ¤12,- , maar ik heb er niks aan. Heb al aangeboden dat we het half half doen, maar tot nu toe komen we dat niet uit (ik moet het dan laten repareren namelijk en je blijft de reparatie altijd zien…)
Ik had ook een kapot artikel laatst maar heb van Vinted mijn geld terug gekregen zonder retour zenden. Wat raar dat het bij jou terug moet? Heeft dat een reden?
pi_202604574
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 18:37 schreef Loena. het volgende:

[..]
Ik had ook een kapot artikel laatst maar heb van Vinted mijn geld terug gekregen zonder retour zenden. Wat raar dat het bij jou terug moet? Heeft dat een reden?
Het hangt af van de verkoper. Ik heb idd al een keer gehad dat de verkoper zei: hou maar gewoon en kreeg mijn geld terug.

Bij deze ging het moeizamer, die wilde het artikel dan terug. Overigens is het inmiddels geregeld: we hebben de aankoopkosten gedeeld (ik had nog een ander item wat ook meteen mee ging dus ik heb de verzendkosten betaald). Het kan gemaakt worden maar kost geld/moeite en denk dat je het altijd een klein beetje blijft zien maar zeker niet onoverkomelijk. Dus ik ben tevreden. Is een (heel leuk!) linnen shirt dus is altijd wel tricky dus was al bedacht op gaatjes, daarom had ik het zo goed nagekeken.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:41:11 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202680839
Nog gauw ff wat pakketjes versturen voor de lockdown ingaat. De vorige keer vond het wel verdomd lastig om nog pakketjes te versturen.
Resistance is futile.
pi_202680969
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:41 schreef Seven. het volgende:
Nog gauw ff wat pakketjes versturen voor de lockdown ingaat. De vorige keer vond het wel verdomd lastig om nog pakketjes te versturen.
Ik heb van het weekend wat gekocht bij iemand die het niet heeft verzonden maar wel elke dag online kwam. Ik vermoed dat zij de hele week niet voor 5 uur op het pakketpunt kon zijn…
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:51:17 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202680989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:50 schreef Loena. het volgende:

[..]
Ik heb van het weekend wat gekocht bij iemand die het niet heeft verzonden maar wel elke dag online kwam. Ik vermoed dat zij de hele week niet voor 5 uur op het pakketpunt kon zijn…
Ik heb m'n man 2x op pad gestuurd, maar als je allebei fulltime werkt dab wordt het wel lastig inderdaad.
Resistance is futile.
pi_202681081
Ons thuispunt is gelukkig tot 9 uur open. Het is wel echt suuuuper druk.
In de rij raakte ik aan de praat met een vrouw die jurken verkocht op vinted. Heb haar meteen gevolgd.
Protège moi de mes désirs.
pi_202681207
Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bestelling via Vinted gedaan *O* Mezelf verwend met een “nieuwe” cowboysbag. (je kunt nooit teveel tassen hebben O-) )
‘S morgens gekocht. Binnen een paar uur al afgegeven op het pakketpunt. (helemaal top) En nu ligt het daar nog steeds :'( :'( :'( Haalt DPD niet iedere dag op elke locatie alle pakketten op? :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202682983
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bestelling via Vinted gedaan *O* Mezelf verwend met een “nieuwe” cowboysbag. (je kunt nooit teveel tassen hebben O-) )
‘S morgens gekocht. Binnen een paar uur al afgegeven op het pakketpunt. (helemaal top) En nu ligt het daar nog steeds :'( :'( :'( Haalt DPD niet iedere dag op elke locatie alle pakketten op? :?
Waarom heb je mijn cowboysbag niet gekocht? O-)
  zaterdag 18 december 2021 @ 15:30:59 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202683478
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bestelling via Vinted gedaan *O* Mezelf verwend met een “nieuwe” cowboysbag. (je kunt nooit teveel tassen hebben O-) )
‘S morgens gekocht. Binnen een paar uur al afgegeven op het pakketpunt. (helemaal top) En nu ligt het daar nog steeds :'( :'( :'( Haalt DPD niet iedere dag op elke locatie alle pakketten op? :?
Nee, dat is sowieso niet de standaard. Bij Vinted mag je er vanuit gaan dat je een economy label krijgt. Met bijbehorende service. In NL betekent dat met DHL en UPS meestal wel next day, maar met DPD volgens mij alleen als je express boekt (en dan ben je op de grotere DPD locaties aangewezen).
Resistance is futile.
pi_202684267
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Waarom heb je mijn cowboysbag niet gekocht? O-)
Omdat je me niet verteld had dat je er een teveel had. :( (het was toch geen zwarte little bag he) :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202684290
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee, dat is sowieso niet de standaard. Bij Vinted mag je er vanuit gaan dat je een economy label krijgt. Met bijbehorende service. In NL betekent dat met DHL en UPS meestal wel next day, maar met DPD volgens mij alleen als je express boekt (en dan ben je op de grotere DPD locaties aangewezen).
Chips, ik dacht dat pakketdiensten iedere avond alles bij alle punten alles ophaalden en verwerkten :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202684544
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Omdat je me niet verteld had dat je er een teveel had. :( (het was toch geen zwarte little bag he) :'(
Wel een zwarte. Volgens mij de Witney bag.
(Lol ik had hem verwijderd om de adv er opnieuw op te plaatsen en dat ben ik vergeten.. De Joke is om me)
pi_202685438
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wel een zwarte. Volgens mij de Witney bag.
(Lol ik had hem verwijderd om de adv er opnieuw op te plaatsen en dat ben ik vergeten.. De Joke is om me)
Ik kan je niet vinden op Vinted, stuur me gerust een linkje. :Y
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 28 december 2021 @ 21:16:31 #137
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_202879084
Ineens gaan de verkopen heel hard :-) liggen 2 pakjes klaar en ruim ¤300 pending in de wallet, uitgeven gaat leuk worden. Wie mij wil volgen: irisivans is mijn username op Vinted.
pi_202879426
Oh wow, da’s veel geld zo in je portemonnee. Mijn aankopen en verkopen gaan een beetje gelijk op, morgen weer iets wegbrengen en ook een pakketje ophalen.
  donderdag 30 december 2021 @ 08:21:49 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202918447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Ineens gaan de verkopen heel hard :-) liggen 2 pakjes klaar en ruim ¤300 pending in de wallet, uitgeven gaat leuk worden. Wie mij wil volgen: irisivans is mijn username op Vinted.
Had je nieuwe dingen geupload?
Resistance is futile.
  donderdag 30 december 2021 @ 08:35:08 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202918532
Ik had laatst een stuk of 30 items geupload, dus hier ook ineens weer een leuk bedrag in de portemonnee.

Paar problemen:

Tijdens kerst 2 dingen verkocht, maar nu in quarantaine. Als de kopers akkoord gaan met DHL verzending, dan kan ik het vrijdag meegeven aan Picnic. Anders kwestie van annuleren en opnieuw bestellen.

En 1 bundel verkocht waar een pyjamaatje van 1 euro bij zat die ik zelf niet goed heb gecheckt, grote vlek op de onderrug (uiteraard van een luier :X ). Verder een winterslaapzak voor 1 euro waar op de foto wat vlekjes zichtbaar waren maar niet omschreven. Koper somt de problemen op (verder geen vragen) dus ik wil dat oplossen door haar 2 euro korting te bieden, terugsturen niet nodig. Maar vervolgens gaat ze daar helemaal niet op in en vraagt ze waarom ik de problemen niet vermeld heb. Dus ik snap niet goed wat ze nou wil. Ik heb haar vraag alsnog beantwoord, en maar heel concreet gevraagd of ze nog iets wil horen van me voor ze verder kan... ben benieuwd.
Resistance is futile.
  donderdag 30 december 2021 @ 13:05:36 #141
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202924382
Vervelend @Seven. van die koper. Van die slaapzak vind ik het wel erg zeikerig. Jammer dat de koper vooralsnog niet erg meewerkt aan een oplossing. Kan je natuurlijk ook een negatieve review van verwachten. :{

Hier is voor het eerst een door mij verzonden pakketje kwijt geraakt. Het is wel bezorgd op de locatie volgens de tracking info maar het ligt er blijkbaar niet. Probleem is al op 6 december gemeld aan Vinted, duurt wel lang zeg. Er zijn wel eens gekochte pakketjes kwijt geraakt maar daar was het probleem binnen een week afgerond door Vinted.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 30 december 2021 @ 14:33:52 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202926954
Ondertussen hebben we het opgelost.
Resistance is futile.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 08:53:35 #143
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_202974336
Net ook een jasje binnengekregen dat veel te klein was... Xxl maar ik kon er amper in... Snap niet dat verkopers dat dan niet aangeven.

Uit woede een slechte review gegeven... Had het evengoed kunnen laten bezinken.


En eindelijk wel de laarzen gevonden die ik al 4 jaar aan het zoeken was.
Limited edition, nergens in normale maten te vinden, enkel op eBay in de VS aan woekerprijzen.
Maar nu voor een half acceptabele prijs gekocht!
pi_202974878
Hier is het momenteel rustig. Ik denk dat ik weer wat nieuwe dingen erop ga zetten in de loop van de week.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 18:27:54 #145
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_202980635
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2021 08:21 schreef Seven. het volgende:

[..]
Had je nieuwe dingen geupload?
Ja. Ik merk dat verkoop het snelste gaat als iets er net op staat. Afhankelijk van mijn mood ga ik er op in. Het is niet dat ik advertenties verwijder en opnieuw plaats.
pi_203066758
Ik heb mijn eerste spullen op Vinted gezet (2 paar gloednieuwe schoenen) wat is jullie ervaring in verkoopsnelheid? Binnen een paar dagen niet verkocht vergeet het dan maar? Of kan iets er makkelijk meer als een maand op staan en dan gewoon ineens verkocht zijn?

Ow, nog een vraag.
Ik merk als ik dingen als favoriet markeer dat ik dan regelmatig een aanbod met korting krijg. Hoe verstuur je zo’n bericht? Ik zou degene die mijn schoenen als favoriet hebben best een beetje willen verleiden met een paar euro korting.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:53:59 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203067721
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb mijn eerste spullen op Vinted gezet (2 paar gloednieuwe schoenen) wat is jullie ervaring in verkoopsnelheid? Binnen een paar dagen niet verkocht vergeet het dan maar? Of kan iets er makkelijk meer als een maand op staan en dan gewoon ineens verkocht zijn?

Ow, nog een vraag.
Ik merk als ik dingen als favoriet markeer dat ik dan regelmatig een aanbod met korting krijg. Hoe verstuur je zo’n bericht? Ik zou degene die mijn schoenen als favoriet hebben best een beetje willen verleiden met een paar euro korting.
Nieuwe dingen blijven uploaden. Ik doe meestal bulk uploads en dan verkoop je ineens in een week tijd elke dag wel iets.

En ik moet eerlijk zeggen.. ik vind het irritant en opdringerig als ik een aanbod krijg omdat ik iets als favoriet markeer. Iets als favoriet markeren betekent hooguit dat ik het terug wil kunnen vinden.

:P

Maar je klikt dus op de melding en dan opent zich een chat, met knop bovenin 'een bod doen'.
Resistance is futile.
pi_203067772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb mijn eerste spullen op Vinted gezet (2 paar gloednieuwe schoenen) wat is jullie ervaring in verkoopsnelheid? Binnen een paar dagen niet verkocht vergeet het dan maar? Of kan iets er makkelijk meer als een maand op staan en dan gewoon ineens verkocht zijn?


Ow, nog een vraag.
Ik merk als ik dingen als favoriet markeer dat ik dan regelmatig een aanbod met korting krijg. Hoe verstuur je zo’n bericht? Ik zou degene die mijn schoenen als favoriet hebben best een beetje willen verleiden met een paar euro korting.
Veel mensen vinden dat laatste irritant en opdringerig. Mij zou het wel over de streep kunnen trekken om wat te kopen. Als iemand je op een nette manier benaderd, why not. We zitten toch op vinted om wat te verkopen?
pi_203070153
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb mijn eerste spullen op Vinted gezet (2 paar gloednieuwe schoenen) wat is jullie ervaring in verkoopsnelheid? Binnen een paar dagen niet verkocht vergeet het dan maar? Of kan iets er makkelijk meer als een maand op staan en dan gewoon ineens verkocht zijn?

Ow, nog een vraag.
Ik merk als ik dingen als favoriet markeer dat ik dan regelmatig een aanbod met korting krijg. Hoe verstuur je zo’n bericht? Ik zou degene die mijn schoenen als favoriet hebben best een beetje willen verleiden met een paar euro korting.
Verschilt.

Ik stuur geen mailtje maar verlaag de prijs na een weekje als een item veel favorieten heeft.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:09:15 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203070335
Vinted heeft een ad van mij verwijderd, ik denk omdat ik een foto had van de site van het kledingmerk van de broek die ik te koop had gezet (naast eigen foto’s). Dat mag kennelijk niet. Misschien ook voor jullie handig!
pi_203070391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Aventura het volgende:
Vinted heeft een ad van mij verwijderd, ik denk omdat ik een foto had van de site van het kledingmerk van de broek die ik te koop had gezet (naast eigen foto’s). Dat mag kennelijk niet. Misschien ook voor jullie handig!
Oeps, dat heb ik ook met 1 paar schoenen gedaan. Duimen dat ze het niet ontdekken. Of kan iemand je rapporteren?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:13:35 #152
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203070421
Ze kunnen je rapporteren ja, let ook op want als je een paar keer de regels overtreedt, word je geblokkeerd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203073526
Ik verwachtte 3 pakketjes via Vinted. De verzenders hadden het redelijk snel opgestuurd, maar het bezorgen duurde een eeuwigheid.

In de tussentijd werd ik ziek en was ik niet bezig met Vinted. Ik kon de pakketten dus niet op tijd ophalen, waardoor ze zijn teruggestuurd. Ik heb ook geen melding gemaakt dat ik de pakketjes niet heb ontvangen, dus ze zijn automatisch gemarkeerd als "ontvangen".

Weet iemand of het betaalde geld dan nu weg is en ik gewoon pech heb of wordt dat teruggestort na verloop van tijd?

Was een totaalwaarde van 30 euro, dus valt nog te overzien, maar ben wel benieuwd hoe het werkt.
pi_203073766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef CaVaBien het volgende:
Ik verwachtte 3 pakketjes via Vinted. De verzenders hadden het redelijk snel opgestuurd, maar het bezorgen duurde een eeuwigheid.

In de tussentijd werd ik ziek en was ik niet bezig met Vinted. Ik kon de pakketten dus niet op tijd ophalen, waardoor ze zijn teruggestuurd. Ik heb ook geen melding gemaakt dat ik de pakketjes niet heb ontvangen, dus ze zijn automatisch gemarkeerd als "ontvangen".

Weet iemand of het betaalde geld dan nu weg is en ik gewoon pech heb of wordt dat teruggestort na verloop van tijd?

Was een totaalwaarde van 30 euro, dus valt nog te overzien, maar ben wel benieuwd hoe het werkt.
Normale procedure is dat de verzender het weer aanneemt en jij je geld terugkrijgt zonder dat jij hieraan *iets* gedaan hebt. Ik weet niet wat er gebeurt als verzender het pakket niet aanneemt, maar volgens mij is dan het pakket volgens vinted ergens zoekgeraakt en krijg ook dan jij uiteindelijk je geld terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203073929
Ik vind het wel sneu voor de verzenders, dus ik wilde er verder geen melding van maken, aangezien het wel (een beetje) mijn schuld is.

Maar goed, ik was echt niet in staat om de pakketjes op te halen of om überhaupt bezig te zijn met Vinted. Dan houdt het ook op.

We gaan het zien. Ik ben benieuwd of het geld nog wordt teruggestort of dat het dan gewoon pech is :)
  vrijdag 7 januari 2022 @ 12:50:07 #156
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203077116
Je krijgt je geld niet terug, tenzij je het als een probleem meldt bij Vinted binnnen 48 uur. Maar reken maar dat je dan pissige verkopers hebt.
Had je ook niet iemand kunnen machtigen om het op te laten halen? Ik haal ook wel eens voor mijn man op. :)

[ Bericht 25% gewijzigd door Mariposas op 07-01-2022 13:21:22 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203078623
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Je krijgt je geld niet terug, tenzij je het als een probleem meldt bij Vinted binnnen 48 uur. Maar reken maar dat je dan pissige verkopers hebt.
Had je ook niet iemand kunnen machtigen om het op te laten halen? Ik haal ook wel eens voor mijn man op. :)
Om boze verkopers te voorkomen, heb ik er verder geen melding van gemaakt. Ik dacht laat maar gaan. Zij hebben het netjes opgestuurd. Ik had het moeten (laten) ophalen.

Ik lag knock-out en verschoof het ophalen telkens en uiteindelijk werd het dus teruggestuurd :')

Alleen een beetje jammer, want het waren leuke jurkjes.
pi_203079045
Voor het eerst ook iets voor mijn man besteld, een katoenen trui die hij al heeft nu in een andere kleur, helemaal blij mee, want het is best lastig om een beetje aansluitende truien te vinden die lang genoeg zijn.
Er ligt hier inmiddels een enorme berg verpakkingsmateriaal om her te gebruiken, nu nog zin maken om een nieuwe lading advertenties te maken.
pi_203079796
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Je krijgt je geld niet terug, tenzij je het als een probleem meldt bij Vinted binnnen 48 uur. Maar reken maar dat je dan pissige verkopers hebt.
Euh, jawel hoor.
Als het pakket retour afzender gaat krijgt koper geld terug.

Ik heb het eens gehad met een pakket dat het pakketpunt niet aannam, dus ik kon er niet veel aan doen. Voor vinted maakt dat verder allemaal niet veel uit, retour is retour.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:48:15 #160
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203081545
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Euh, jawel hoor.
Als het pakket retour afzender gaat krijgt koper geld terug.

Ik heb het eens gehad met een pakket dat het pakketpunt niet aannam, dus ik kon er niet veel aan doen. Voor vinted maakt dat verder allemaal niet veel uit, retour is retour.
Maar dan heb je het als probleem gemeld neem ik aan? Want dat is wat ik schrijf: je krijgt wél je geld terug als je aan Vinted meldt dat er een probleem is. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203082378
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:48 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Maar dan heb je het als probleem gemeld neem ik aan? Want dat is wat ik schrijf: je krijgt wél je geld terug als je aan Vinted meldt dat er een probleem is. ;)
Nee, je hoeft daarvoor niets te melden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:03:34 #162
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203082510
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, je hoeft daarvoor niets te melden.
ik zal het nogmaals uitleggen. Als het pakket is afgeleverd bij het pakketpunt heb je 7 dagen om het op te halen, daarna zal de status automatisch veranderen naar “de bestelling is afgeleverd”. Vervolgens heb je 48 uur de tijd om een probleem te melden of de transactie goed te keuren. Doe je niets, dan wordt de bestelling voltooid. De bestelling is dan definitief. Vinted doet dan helemaal niets meer met deze bestelling. Nooit. Dus ook niet als iets retour wordt gezonden.

Zie ook de algemene voorwaarden van Vinted:



In jouw geval is het anders gelopen, het pakket is nooit op het punt aangekomen. Een andere situatie en in dat geval is het logisch dat het teruggezonden wordt en de bestelling vanzelf geannuleerd wordt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203082606
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef Mariposas het volgende:
ik zal het nogmaals uitleggen. Als het pakket is afgeleverd bij het pakketpunt heb je 7 dagen om het op te halen, daarna zal de status automatisch veranderen naar “de bestelling is afgeleverd”. Vervolgens heb je 48 uur de tijd om een probleem te melden of de transactie goed te keuren. Doe je niets, dan wordt de bestelling voltooid. De bestelling is dan definitief. Vinted doet dan helemaal niets meer met deze bestelling. Nooit. Dus ook niet als iets retour wordt gezonden.
Aah, daar zal het verschik in zitten. De situatie die ik had, was dat het pakketpunt de zending had geweigerd - het is dus nooit bij het pakketpunt aangekomen.
Goed dat je 'm nog even uitspelt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:17:34 #164
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_203094449
Net vond ik bij het opruimen mijn zwangerschapsjas. Ik denk dat deze net als de positiebroeken nog wel even te koop blijft staan….
Voor spullen die er te lang op staan heb ik mij voorgenomen om dit na een bepaalde tijd te doneren. Ik heb een doos staan met spullen die ik aan een oud collega geef, zij stuurt eens in de zoveel tijd een container vol naar Afrika. Ook de namaak merk kleding die ik helaas per ongeluk koop. Van de week zelfs nog! Goed gekeken en alles zag er goed uit. Na het wassen geprobeerd aan te trekken en deze XL zou ik never nooit kunnen passen. Na inspectie bleek het label aan de binnenkant te ontbreken. Ik ga er denk ik niks mee doen, had tenslotte al op “alles ok” gedrukt en een positieve review achter gelaten. Heel erg zonde!

Een van mijn favoriete verkopers word steeds van Vinted gekickt. Professionele foto’s en goede verzending maar het probleem is dat pro accounts naar mijn weten niet bestaan buiten Frankrijk.
pi_203178828
Ha fijn pakketjes die Fransen niet ophalen en dan retour komen. Goed voor het milieu ook.

Madame kwam elke dag online en heeft niet eens geclaimd dat ze niks heeft gekregen. _O-

Ik heb het pakketje maar voor 1 euro op vinted gezet. dacht ik van de troep af te zijn bleek het slechts op vakantie te zijn geweest :')
  zondag 16 januari 2022 @ 13:14:01 #166
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203219176
Ik heb nu wel een irritant geschil met Vinted. Een door mij verzonden pakketje is aangekomen op het pakketpunt, maar de koper zegt dat het daar niet ligt. Ze heeft een probleem gemeld. Omdat ik daar niets meer over hoorde heb ik na 5 weken zelf ook contact opgenomen met Vinted. Vraagt de helpdesk vandaag of ik al aan de koper wil vragen of ze er nog een keer wilt gaan kijken. |:( Ik vraag me echt af wat ze al die tijd hebben gedaan om het probleem te onderzoeken. Morgen is het 6 weken geleden dat de koper dit als probleem heeft gemeld. Ze krijgen tot vrijdag van me, daarna ga ik echt vervelend doen. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203222458
Ik word een beetje moe van de onrealistische biedingen. Als in ik vraag voor iets 15 euro en dan krijg je een bericht wat dan leuk moet zijn van voor 5 euro neem ik het hoor. En niet 1 maar meerdere en de meeste van fransen.
pi_203223883
Hoe verpakken en verzenden jullie kleding?
Schoenen doe ik in een doos. Plak ik dicht en plak ik een adressticker op. Maar hoe met kleding? Hebben jullie een enorme voorraad kleine doosjes? In pakpapier met veel tape erom? Of kun je ergens van die zakken kopen die Ali en zalando ook gebruiken?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:38:29 #169
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203224814
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe verpakken en verzenden jullie kleding?
Schoenen doe ik in een doos. Plak ik dicht en plak ik een adressticker op. Maar hoe met kleding? Hebben jullie een enorme voorraad kleine doosjes? In pakpapier met veel tape erom? Of kun je ergens van die zakken kopen die Ali en zalando ook gebruiken?
Ik bewaar inderdaad verpakkingen, ook verzendzakken. Die bewaar ik in de schuur. Soms kan ik ook vinted dozen opnieuw gebruiken.
Persoonlijk heb ik er echt een schurfthekel aan als mensen enorme hoeveelheden tape gebruiken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203224948
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe verpakken en verzenden jullie kleding?
Schoenen doe ik in een doos. Plak ik dicht en plak ik een adressticker op. Maar hoe met kleding? Hebben jullie een enorme voorraad kleine doosjes? In pakpapier met veel tape erom? Of kun je ergens van die zakken kopen die Ali en zalando ook gebruiken?
Ik doe aan hergebruik van verpakkingsmateriaal, ik ga er zeker geen geld aan uitgeven, behalve aan een rol tape. Ik merk ook dat ik regelmatig pakjes krijg waar het al tig keer hergebruikt is, dat juich ik echt toe, ik open verpakkingen ook voorzichtig met een mesje. En verder gebruik ik echt vanalles wat er in het huishouden zo aan geschikt materiaal beschikbaar komt.
  zondag 16 januari 2022 @ 18:58:37 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203225206
In ieder geval niet zo

https://vm.tiktok.com/ZMLeYGJKt/
  zondag 16 januari 2022 @ 20:21:54 #172
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203226964
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef amaranta het volgende:
In ieder geval niet zo

https://vm.tiktok.com/ZMLeYGJKt/
Daar zit ik ook al helemáál niet op te wachten als ik via Vinted koop. Koop je vanwege het duurzame karakter tweedehands kleding, gaat iemand er nog 10 nieuwe etiketten, papiertjes en zakjes omheen doen. :X :X Ik bekijk altijd de reviews en als ik dan meerdere malen lees “super leuk verpakt en lief kaartje O+ O+ “ dan vraag ik of de verkoper alsjeblieft alle extra’s achterwege wilt laten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203227091
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef amaranta het volgende:
In ieder geval niet zo

https://vm.tiktok.com/ZMLeYGJKt/
Omg. Hahaha. Ze heeft hoop ik niet al die kaartjes en stickers speciaal voor haar Vintedverkoophandel laten maken?

En dat cadeautje omg. Wat als je allergisch bent voor dat gezichtsmasker? Het zou me niets verbazen als er stoffen in zitten die bewezen de huid irriteren :r
pi_203227107
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe verpakken en verzenden jullie kleding?
Schoenen doe ik in een doos. Plak ik dicht en plak ik een adressticker op. Maar hoe met kleding? Hebben jullie een enorme voorraad kleine doosjes? In pakpapier met veel tape erom? Of kun je ergens van die zakken kopen die Ali en zalando ook gebruiken?
Ik las dat veel mensen verzendzakken bestellen op Ali. Maar dat doe ik zelf niet omdat ik dat te duur vind + ik heb zelf genoeg verpakkingen die ik hergebruik. :)
pi_203227170
Ik had trouwens een wild Vintedweekend.

- Ik kreeg eerder deze week een pakje terug dat even op "vakantie" was naar Frankrijk. Die is gisteravond verkocht. Ik heb die op de fiets 's avonds naar een DHL punt gebracht om half 8 :D

- Toen zette ik twee jassen online. Allebei in nog geen 5 minuten verkocht. Maar eentje wilde meteen annuleren omdat het de verkeerde maat is. Tsja, waarom koop je het dan. :D

- De jas die niet is geannuleerd wilde ik gisteravond wegbrengen. Kwam ik op de fiets bij een Mondial Relay punt bij een tankstation in Sassenheim, bleek die door de lockdown al om 8 uur te zijn gesloten _O- hopelijk kunnen mensen dan wel hun benzine betalen :D

- De verkochte jas heb ik vandaag weggebracht naar een MR in Voorschoten. Toen kwam ik thuis, was die "geannuleerde" jas gekocht door iemand in Frankrijk en dus MR... Ik had geen zin meer om te fietsen en ging nu met de auto. Bijna 20 km (retour) gereden _O- en dat voor 5 euro :')

De reden dat ik 's avonds en op zondag pakketjes wegbreng is dat ik een hekel heb aan als mensen zich bedenken en de bestellingen willen annuleren :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2022 20:34:13 ]
pi_203227475
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weer een akkefietje op de FB van Vinted.

Iemand heeft een Dyson airwrap van 400 euro verkocht. Diegene die dus gepost heeft op de FB pagina zegt dat ze een blik verf heeft gekregen van de Hema ipv die Dyson. Met de vraag wat ze nu moet gaan doen. Ze heeft screenshots geplaatst van hun conversatie waar de koper vrij agressief reageerde en de verkoper vrij netjes bleef. Koper heeft ook Vinted ingelicht over dit probleem.

Ik vind dit zo'n raar verhaal. Een Hema verfblik opsturen ipv een Dyson gaat er bij mij gewoon niet in. Daarbij kwam de verkoopster niet op me over alsof ze de boel opgelicht had.
Er wordt door mensen geopperd dat mogelijk het verzendlabel is verwisseld bij DHL met een ander pakket, maar waarom zouden ze dat doen?

Fishy...
Wat een vreselijk verhaal. Ik zie bij die post op Facebook dat in de PostNL app te zien is dat het pakket is gewogen tijdens het sorteerproces en het gewicht ver beneden het gewicht van de airwrap zit. Anderszijds is het ook verzonden in een Dyson-doos en kan de airwrap bv. door iemand op het verkooppunt of door de PostNL-bezorger aldaar zijn gejat. Maar is dat dan niet te zien aan de doos? Geopende/beschadigende verpakkingen moet je volgens de Vinted voorwaarden weigeren.
Mevrouw de koopster heeft iig niet het beloofde artikel ontvangen, van de verkoopster is onduidelijk of zij nou de vermoorde onschuld speelde.

Ik kijk regelmatig naar de prijzen van de Airwrap op Vinted, maar ik denk niet dat ik via Vinted zoiets zou kopen. Heel veel verkopers hebben ook geen enkele review. (wel zielig als dat eerlijke mensen zijn)
Volgens de reageerders op het Facebookbericht hierboven vind er veel oplichting plaats met Airwraps en zouden meerdere mensen daarom alsnog de airwrap nieuw in de winkel hebben aangekocht (al vraag ik me altijd of hoe je ze zeker kan zijn van dat er "veel oplichting" is als je geen politieagent bent die aangiftes opneemt)

Trouwens, ik ken wel een "halve zool" wiens profiel en de recensies ik soms bekijk. Die heeft een verkoopster van een Dyson fohn geprobeerd op te lichten. Eerst opgegeven dat de fohn niet werkt, daarna opgegeven dat de doos uit China kwam en ze haar geld terugwil _O- gelukkig trapte Vinted daar niet in :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 23:21:56 ]
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 21:00:34 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203227685
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef valentijn101 het volgende:
Hoe verpakken en verzenden jullie kleding?
Schoenen doe ik in een doos. Plak ik dicht en plak ik een adressticker op. Maar hoe met kleding? Hebben jullie een enorme voorraad kleine doosjes? In pakpapier met veel tape erom? Of kun je ergens van die zakken kopen die Ali en zalando ook gebruiken?
Krijg het regelmatig in zaken als een albert heijn tas en vuilniszak. Nadeel daarvan vind ik dat de kleding dan nog wel eens wil meuren naar een komozak. Maar goed. In de was ermee en klaar.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 16 januari 2022 @ 21:10:51 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203227889
Ik heb op bol.com 50 verzendzakken gekocht voor 15 euro. En ik bewaar doosjes, maar ook weer niet teveel.
Resistance is futile.
pi_203228136
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 21:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Krijg het regelmatig in zaken als een albert heijn tas en vuilniszak. Nadeel daarvan vind ik dat de kleding dan nog wel eens wil meuren naar een komozak. Maar goed. In de was ermee en klaar.
Liever dat het naar vuilniszak ruikt dan naar perzikwasverzachter en/of rook, dat red ik niet met 1 wasbeurt, dat hang ik eerst een paar dagen buiten en dan minimaal 2 keer wassen :r
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 21:24:55 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203228185
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Liever dat het naar vuilniszak ruikt dan naar perzikwasverzachter en/of rook, dat red ik niet met 1 wasbeurt, dat hang ik eerst een paar dagen buiten en dan minimaal 2 keer wassen :r
Ja! Heb een jasje van stone island gekocht. Die ruikt na maanden nog steeds naar wasverzachter. En zo ook mn mondkapje zodra ik die op moet zetten :') !!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 16 januari 2022 @ 21:28:53 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203228273
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef 09 het volgende:

[..]
Omg. Hahaha. Ze heeft hoop ik niet al die kaartjes en stickers speciaal voor haar Vintedverkoophandel laten maken?

En dat cadeautje omg. Wat als je allergisch bent voor dat gezichtsmasker? Het zou me niets verbazen als er stoffen in zitten die bewezen de huid irriteren :r
Jawel, dat staat in de reacties.
pi_203273083
Ik krijg net mijn eerste koopverzoek binnen. Nou ja, dat hoop ik dan.
Een vrouw vraagt me de broekrok die ik verkoop aan te passen naar Herenkleding zodat de verzending gratis is. Is dit een scam?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:54:21 #183
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203273223
ik weet wel dat als je nieuw op Vinted bent als verkoper, er bij de 1e verkoop geen verzendkosten worden berekend bij de koper. Maar dat dit niet zou gelden voor de categorie vrouwenkleren en wel voor herenkleding is mij niet bekend. :?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203273270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:54 schreef Mariposas het volgende:
ik weet wel dat als je nieuw op Vinted bent als verkoper, er bij de 1e verkoop geen verzendkosten worden berekend bij de koper. Maar dat dit niet zou gelden voor de categorie vrouwenkleren en wel voor herenkleding is mij niet bekend. :?
Ik ben er een beetje bang voor dat ze straks gaan klagen dat het geen herenbroekrok maar een damesbroekrok is en ik naar mijn geld kan fluiten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 19 januari 2022 @ 19:00:25 #185
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203273322
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:56 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Ik ben er een beetje bang voor dat ze straks gaan klagen dat het geen herenbroekrok maar een damesbroekrok is en ik naar mijn geld kan fluiten.
Dan kan je altijd aan Vinted laten zien dat je het op haar verzoek hebt gewijzigd. Dus dat zal wel loslopen. Toch zou ik niet aan haar verzoek voldoen, volgens mij moet het niet uitmaken voor de verzendkosten, ik ben dus toch iets achterdochtig.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 19:34:35 #186
382129 crew  Donna
pi_203273821
Ik zou die vraag bij Vinted zelf neerleggen denk ik, gewoon voor t dubbelchecken. Het klinkt apart.
pi_203302193
Yesss! Ik heb nu OOK een negatieve ervaring op Vinted met Fransen zoals velen op internet al hebben ervaren! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 januari 2022 @ 10:36:23 #188
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203342354
Ik ben nu al 7 weken aan het wachten op de afhandeling van een geschil (pakket is niet op afhaalpunt volgens koper). Van de koper hoor ik niets, en Vinted blijft maar zeggen dat ze het aan de verzenddienst hebben nagevraagd en op een reactie wachten. Belachelijk, en je kunt hier gewoon niets mee. Kan wel een ingebrekestelling sturen maar voor het bedrag ga ik er natuurlijk ook geen formeel juridische zaak van maken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203344502
Hmm. Winterjas gekocht en inmiddels ontvangen. 22 euro voor betaald. De jas is alleen veel pilliger dan op de foto's te zien is en beide knopen hangen half los. De status in de advertentie is 'goed'. Wat gebeurt er als ik in de app klik op 'Ik heb een probleem'? Hoe gaat het dan verder? (Op basis daarvan kan ik dan even beslissen of ik dat de moeite waard vind of te ver vind gaan.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_203344549
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Winterjas gekocht en inmiddels ontvangen. 22 euro voor betaald. De jas is alleen veel pilliger dan op de foto's te zien is en beide knopen hangen half los. De status in de advertentie is 'goed'. Wat gebeurt er als ik in de app klik op 'Ik heb een probleem'? Hoe gaat het dan verder? (Op basis daarvan kan ik dan even beslissen of ik dat de moeite waard vind of te ver vind gaan.)
Sorry, niet goed gelezen.
pi_203345141
Ik heb laatst een Vinted-enquete ingevuld en heb nu een shoptegoed van ¤50 gekregen. Moet wel in 1 keer besteed worden en verzend & verzekerkosten moet ik zelf betalen. Ik moet op zoek naar een verkoper met véél leuks of met dúúr leuks :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 24 januari 2022 @ 14:47:59 #192
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203345333
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Winterjas gekocht en inmiddels ontvangen. 22 euro voor betaald. De jas is alleen veel pilliger dan op de foto's te zien is en beide knopen hangen half los. De status in de advertentie is 'goed'. Wat gebeurt er als ik in de app klik op 'Ik heb een probleem'? Hoe gaat het dan verder? (Op basis daarvan kan ik dan even beslissen of ik dat de moeite waard vind of te ver vind gaan.)
Weet voor 95% zeker dat Vinted zal bepalen dat je de jas kan terugsturen aan de verkoper. De omschrijving van het artikel komt namelijk wel overeen met de status. De verzendkosten voor retourneren moet je in principe zelf betalen, tenzij je met de verkoper iets overeen komt maar helaas kun je dat niet afdwingen. Het nadeel is ook dat als je retour zend en de bestelling wordt uiteindelijk geannuleerd, jij geen feedback kan geven aan de verkoper, dus die komt er mooi mee weg.
Vervelend wel. Dit soort ervaringen ook wel gehad, sindsdien koop ik niets meer met de status “goed”, of ik vraag om aanvullende informatie en foto’s van de gebreken als ik het artikel wel heel leuk vind.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 24 januari 2022 @ 14:48:29 #193
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203345345
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst een Vinted-enquete ingevuld en heb nu een shoptegoed van ¤50 gekregen. Moet wel in 1 keer besteed worden en verzend & verzekerkosten moet ik zelf betalen. Ik moet op zoek naar een verkoper met véél leuks of met dúúr leuks :')
Oh wat een mazzel, ik zou er wel raad mee weten. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203347900
Ik zou het ook al uitgegeven hebben. :9
pi_203348751
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst een Vinted-enquete ingevuld en heb nu een shoptegoed van ¤50 gekregen. Moet wel in 1 keer besteed worden en verzend & verzekerkosten moet ik zelf betalen. Ik moet op zoek naar een verkoper met véél leuks of met dúúr leuks :')
Oh dat is ff leuk, ik zou het best moeilijk vinden om dat in 1 koop uit te geven
pi_203349472
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst een Vinted-enquete ingevuld en heb nu een shoptegoed van ¤50 gekregen. Moet wel in 1 keer besteed worden en verzend & verzekerkosten moet ik zelf betalen. Ik moet op zoek naar een verkoper met véél leuks of met dúúr leuks :')
Je kunt nooit te veel schoenen en tassen hebben O~)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 08:21:08 #197
269689 crew  Viv
pi_203354573
Ik ben inmiddels verhuisd naar een land waar ze geen Vinted hebben. -O-

Ik mis het wel hoor. Vooral vanwege de lage verzendkosten. Hetzelfde artikel voor dezelfde prijs, maar dan via Marktplaats (en dus meestal PostNL) zou ik vaak niet gekocht hebben.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:24:40 #198
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_203355664
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Winterjas gekocht en inmiddels ontvangen. 22 euro voor betaald. De jas is alleen veel pilliger dan op de foto's te zien is en beide knopen hangen half los. De status in de advertentie is 'goed'. Wat gebeurt er als ik in de app klik op 'Ik heb een probleem'? Hoe gaat het dan verder? (Op basis daarvan kan ik dan even beslissen of ik dat de moeite waard vind of te ver vind gaan.)
"Goed" is ook al de 4de tier van de 5, enkel "veelgebruikt" is nog minder. Dus als je dan een dure jas als koopje kan kopen moet je wel een beetje op je hoede zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:35 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Je kunt nooit te veel schoenen en tassen hebben O~)
Dat...

En soms vind je op Vinted ook die laarzen die je al zo lang zocht.
Ben nog al een fan van stevige boots... daar kan ik ook wel geld aangeven... Jaartje of 5 geleden bracht Timberland een limited edition uit. Helaas te laat bij en overal uitverkocht, enkel op ebay kwam ik ze nog wel eens tegen, maar vrijwel enkel vanuit de VS, met duur transport en douanekosten. En nooit mijn maat... Dus eigenlijk hoop al een tijdje opgegeven...



Ik was dus maar wat blij toen ik ze onlangs op Vinted tegenkwam, helemaal in topconditie, amper gedragen, mijn maat en voor een erg aanvaardbare prijs.
Nog even onderhandelen en een erg fijn gesprek met de verkoper die net zo into boots is als ik.

Gisteren opgepikt en vind eigenlijk dat de foto's er geen recht aan doen...




toch wel een erg fijne site die Vinted _O_
pi_203355941
Dat is nog eens een vondst! *O*
pi_203360233
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst een Vinted-enquete ingevuld en heb nu een shoptegoed van ¤50 gekregen. Moet wel in 1 keer besteed worden en verzend & verzekerkosten moet ik zelf betalen. Ik moet op zoek naar een verkoper met véél leuks of met dúúr leuks :')
pi_203360936
Ik heb te maken met iemand die een bod doet en wanneer ik die accepteer dan gebeurt er niks. Dan doet ie weer een bod. Ik accepteer en nu weer doet ie niks. Moet de koper zijn eigen bod na mijn acceptatie ook weer accepteren ofzo :?
Of is dit een oplichter?
pi_203361372
quote:
Ow ja, hoeden. Daar heb ik er ook steeds meer van :@
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_203384362
Bij de laatste verzending naar Frankrijk ging het met Homerr als een speer voor hun doen, maar er is laatst wat verzonden vanuit België met Homerr en dit gaat echt weer met een slakkengang. 2,5 week wacht ik alweer op een broek en het is vanuit het noorden in België verzonden, misschien een anderhalf uur rijden hier vandaan. Bizar dat ze er zo lang over doen.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 09:27:51 #204
382129 crew  Donna
pi_203384416
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef DesertNomad het volgende:
Ik heb te maken met iemand die een bod doet en wanneer ik die accepteer dan gebeurt er niks. Dan doet ie weer een bod. Ik accepteer en nu weer doet ie niks. Moet de koper zijn eigen bod na mijn acceptatie ook weer accepteren ofzo :?
Of is dit een oplichter?
Als jij het bod accepteert moet de koper op 'koop afronden' of 'koop nu' ofzo klikken in dat gesprek ding wat er ontstaat als je gaat bieden. Misschien krijgt koper geen melding van het geaccepteerde bod ofzo? Ik krijg ook regelmatig meldingen van Vinted veel te laat of helemaal niet.
pi_203433673
Hoe zijn jullie met bieden? Ik klik altijd op 'kopen' en heb nog nooit bedacht dat ik ook een bod zou kunnen doen. Maar nu had ik voor het eerst een jurkje voor 25 euro te koop gezet, en kreeg echt 17 biedingen van 15 of 20 euro. Okay, prima. Ik heb er niets mee gedaan, want ik heb helemaal geen zin om te onderhandelen of in discussie te gaan.

Nu is m'n jurkje dus gewoon voor de vraagprijs verkocht aan iemand die ook gewoon direct heeft gekocht. En dan sturen mensen nog een reactie met 'Jammer dat die weg is, ik had nog wel boven de vraagprijs willen gaan.'. Wat verwachten ze dan precies? Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
pi_203433772
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hoe zijn jullie met bieden? Ik klik altijd op 'kopen' en heb nog nooit bedacht dat ik ook een bod zou kunnen doen. Maar nu had ik voor het eerst een jurkje voor 25 euro te koop gezet, en kreeg echt 17 biedingen van 15 of 20 euro. Okay, prima. Ik heb er niets mee gedaan, want ik heb helemaal geen zin om te onderhandelen of in discussie te gaan.

Nu is m'n jurkje dus gewoon voor de vraagprijs verkocht aan iemand die ook gewoon direct heeft gekocht. En dan sturen mensen nog een reactie met 'Jammer dat die weg is, ik had nog wel boven de vraagprijs willen gaan.'. Wat verwachten ze dan precies? Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
Dat is echt raar. Als iets mij de vraagprijs waard is, klik ik gewoon direct op kopen. Als je minder wil proberen te betalen door te bieden, is dat een risico dat je loopt lijkt mij.
pi_203434163
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hoe zijn jullie met bieden? Ik klik altijd op 'kopen' en heb nog nooit bedacht dat ik ook een bod zou kunnen doen. Maar nu had ik voor het eerst een jurkje voor 25 euro te koop gezet, en kreeg echt 17 biedingen van 15 of 20 euro. Okay, prima. Ik heb er niets mee gedaan, want ik heb helemaal geen zin om te onderhandelen of in discussie te gaan.

Nu is m'n jurkje dus gewoon voor de vraagprijs verkocht aan iemand die ook gewoon direct heeft gekocht. En dan sturen mensen nog een reactie met 'Jammer dat die weg is, ik had nog wel boven de vraagprijs willen gaan.'. Wat verwachten ze dan precies? Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
Gewoon het gesprek verwijderen en doorgaan met je leven. Ik kan helemaal niks met dergelijke berichtjes.

Er zijn weer drie jurkjes naar mij onderweg :@
pi_203434537
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:57 schreef Myraela het volgende:
Hoe zijn jullie met bieden? Ik klik altijd op 'kopen' en heb nog nooit bedacht dat ik ook een bod zou kunnen doen. Maar nu had ik voor het eerst een jurkje voor 25 euro te koop gezet, en kreeg echt 17 biedingen van 15 of 20 euro. Okay, prima. Ik heb er niets mee gedaan, want ik heb helemaal geen zin om te onderhandelen of in discussie te gaan.

Nu is m'n jurkje dus gewoon voor de vraagprijs verkocht aan iemand die ook gewoon direct heeft gekocht. En dan sturen mensen nog een reactie met 'Jammer dat die weg is, ik had nog wel boven de vraagprijs willen gaan.'. Wat verwachten ze dan precies? Ik begrijp daar echt helemaal niets van.
2x een tas gekocht en 2x lager geboden. Beide keren heb ik dus met korting kunnen kopen.
Als iemand op mijn spullen een lager bod doet neem ik het in overweging. (mits redelijk) anders blijft het spul hier toch maar liggen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_203435493
Ik had tegen de goede voornemens in toch een bundeltje aangevraagd. Heeft verkoopster covid, kan dus pas over een week verzenden. Dat ga ik dan weer niet redden want dan ben ik een maandje weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203443009
*O* mijn eerste verkoop is op de post *O* het versturen ging verrassend makkelijk. Label printen en inleveren maar. Erg fijn. Ben wel naar 2 verzendpunten moeten gaan -O- Verzendpunt een scande de barcode een beetje lafjes en wilde het niet verwerken omdat de barcode te klein zou zijn. (vreemd, gewoon op a4 geprint zoals ik het via de mail kreeg)
Verzendpunt 2 kende het probleem en schande de barcode gewoon direct van mijn telefoon. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_203647660
Hoe ging het nou ook alweer? Moet de koper nu wat doen of is het vastgelopen?
  zondag 13 februari 2022 @ 16:44:48 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203648242
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef DesertNomad het volgende:
Ik heb te maken met iemand die een bod doet en wanneer ik die accepteer dan gebeurt er niks. Dan doet ie weer een bod. Ik accepteer en nu weer doet ie niks. Moet de koper zijn eigen bod na mijn acceptatie ook weer accepteren ofzo :?
Of is dit een oplichter?
Ben jij de koper of de verkoper?
Resistance is futile.
  zondag 13 februari 2022 @ 16:45:42 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203648251
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ging het nou ook alweer? Moet de koper nu wat doen of is het vastgelopen? [ afbeelding ]
Volgens mij moet de koper nu betalen.
Resistance is futile.
  maandag 14 februari 2022 @ 08:26:04 #214
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_203654909
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ging het nou ook alweer? Moet de koper nu wat doen of is het vastgelopen? [ afbeelding ]
moet je het bod niet gewoon accepteren zodat de verkoper kan betalen?

ik doe ook wel standaard aan afbieden, denk ook wel dat veel verkopers dat incalculeren;
Er zitten ook wel wat impulsaankopen bij, die wil ik dan echt zo goedkoop mogelijk, wil de verkoper daar niet in meegaan laat ik 'm passeren...
Maar voor sommige zaken ga ik gewoon all in.
pi_203655113
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:26 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
moet je het bod niet gewoon accepteren zodat de verkoper kan betalen?

ik doe ook wel standaard aan afbieden, denk ook wel dat veel verkopers dat incalculeren;
Er zitten ook wel wat impulsaankopen bij, die wil ik dan echt zo goedkoop mogelijk, wil de verkoper daar niet in meegaan laat ik 'm passeren...
Maar voor sommige zaken ga ik gewoon all in.
Het is goed gekomen :)
pi_203806797
Vraagje. Iemand heeft iets gekocht bij mij en ziet nu dat ik heel dichtbij woon. Er is natuurlijk al betaald en label is aangemaakt. Kan je dat dan nog (zonder consequenties voor mij) annuleren?

Ze wil er nu evt nog wat bij. Dat kan ik natuurlijk zonder Vinted regelen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_203808187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:12 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje. Iemand heeft iets gekocht bij mij en ziet nu dat ik heel dichtbij woon. Er is natuurlijk al betaald en label is aangemaakt. Kan je dat dan nog (zonder consequenties voor mij) annuleren?

Ze wil er nu evt nog wat bij. Dat kan ik natuurlijk zonder Vinted regelen.
Zij kan het annuleren en jij moet dat annuleren dan goedkeuren
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:58:38 #218
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203808548
Idd annuleren. Je kunt het eventueel ook bij ophalen via Vinted regelen. Dan reserveer je de artikelen voor de koper, en na het ophalen verander je het naar “markeren als verkocht” met de naam van de koper. Betaling doe je wel buiten Vinted om. Voordeel is dat je een review kunt geven op deze manier.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203812409
Super dank je wel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:41:30 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203813016
Ik heb ook iets verkocht aan iemand op 4km afstand, maar die heeft gewoon DHL gekozen als verzendmethode, dus hoppa :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:02:07 #221
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203815587
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook iets verkocht aan iemand op 4km afstand, maar die heeft gewoon DHL gekozen als verzendmethode, dus hoppa :P
Ik heb het ook wel eens gehad, kwam er pas achter toen ik het pakket al helemaal klaar had dus ook verzonden. Een enkele keer stuur ik wel een berichtje dat het ook kan worden afgehaald. Toch iets beter voor het milieu, mits diegene het niet met de auto komt ophalen. :P Maar ik ben er eerlijk gezegd niet zo dol op, verkopen met afhalen. Mijn woonplaats is ook niet zichtbaar in m’n profiel.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_203818427
Ik heb eens iets afgegeven in dezelfde mondial relay als waar de koper het moest afhalen... Een week is het onderweg geweest :W
pi_203818468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:00 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb eens iets afgegeven in dezelfde mondial relay als waar de koper het moest afhalen... Een week is het onderweg geweest :W
_O-
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:38:22 #224
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203903678
Hoe loopt de verkoop bij jullie? Hier gaat het echt waardeloos! Alleen de 1e dag verkocht ik. Ik verkoop elk voorjaar de zomerkleding en elk najaar de winterkleding (kinderkleding). Ging de vorige keren echt razendsnel, maar nu verkoop ik echt weinig! Krijg heel veel bundelaanvragen maar vervolgens kopen mensen niet nadat ik het pakketformaat heb bevestigd. }:| Ik heb de bundelkorting omhoog geschroefd tot 20% én ik heb de etalage aangezet (weggegooid geld dus). Vorig jaar exact dezelfde tijd de zomerkleding verkocht maar wellicht dat het voor veel mensen dit jaar toch te vroeg is. Het was dit weekend zonnig, net als vorig jaar, en meestal triggert mensen dit we tot aankoop, blijkbaar dit jaar dus niet bij mij.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 2 maart 2022 @ 10:24:47 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203904185
Ik verkoop vrij weinig.

En ik weet dat mensen “een bod bij een like” niet waarderen. Maar iemand likete (wat is dit voor woord) een rok die ik al sinds het begin online had staan. Ik deed een bod en ze accepteerde direct. Dus….


In dat licht… iemand nog leuke laarsjes kopen?
https://www.vinted.nl/dam(...)665927570-inca-boots
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:21:51 #226
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_203904944
Hier heel wisselend. Afgelopen weken een paar jassen verkocht (een Danefae regenjas, het was toen ook echt zeikweer en een jas van Naketano, merk dat niet meer bestaat maar toch nog wel gewild is). Kinderkleding loopt de laatste tijd helemaal niet. Ik probeer het over een tijdje wel weer met wat items van gewilde merken om mensen naar mijn kledingkast te lokken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 02-03-2022 11:34:17 ]
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:29:48 #227
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_203905052
Ok, heel typisch. Op het moment dat ik het vorige bericht post koopt iemand dus een paar kindersneakers... toch het effect van een paar zonnige dagen dan?
  woensdag 2 maart 2022 @ 11:51:25 #228
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_203905295
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef mousemicky het volgende: Ik probeer het over een tijdje wel weer met wat items van gewilde merken om mensen naar mijn kledingkast te lokken ;)
Zo doe ik het inderdaad ook. Ik heb een aantal items waarvan ik weet dat ik die wel snel zal verkopen. Die plaats ik gedoseerd, in de hoop dat ik daarmee andere items via een bundel verkoop. Ik heb de bundelkorting op 5% staan bij 3 artikelen en 20% bij 5 om zo echt die bundels te stimuleren. Alleen ik krijg op die gewilde items dus nu ook wel veel favorieten en bundelaanvragen maar ik verkoop ze alsnog niet. :')
Edit: en dan verkoop je 1 populair item, so much for bundels. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 02-03-2022 13:30:45 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 16 maart 2022 @ 22:52:00 #229
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_204108731
De moeder van Max Verstappen is nu ook actief op Vinted.

Sophie

Misschien leuk als je een een kleine maat hebt (36)
Oh ja. Retour is niet mogelijk maar wel begrijpelijk
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_204168725
Vraagje. Ik ben nog maar een week of twee actief op Vinted, dus ik heb nog niet helemaal de kneepjes in de vingers. Vanmorgen kreeg ik een bericht dat iemand een bundel wilde kopen. Prima, dus ik heb het pakketformaat doorgegeven en dan staat er 'Wacht tot ... betaalt' etc.

Voordat diegene dat deed, heeft ineens iemand anders één item uit die bundel gekocht en dus ook al betaald. Verzendlabel is al aangemaakt. Het berichtje van degene die de bundel aanvroeg, kan ik ook nergens meer terugzien nu. Ik heb ook geen idee meer welke user dat was.

Nu voel ik me lullig t.o.v. degene die de bundel aanvroeg. Had ik dit kunnen/moeten ondervangen? Moet je na zo'n bundelaanvraag dingen op 'reserveren' zetten? (Die optie ontdekte ik nu net pas.)

Help, ervaren Vinted'ers :P .
pi_204168775
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Jentin het volgende:
Vraagje. Ik ben nog maar een week of twee actief op Vinted, dus ik heb nog niet helemaal de kneepjes in de vingers. Vanmorgen kreeg ik een bericht dat iemand een bundel wilde kopen. Prima, dus ik heb het pakketformaat doorgegeven en dan staat er 'Wacht tot ... betaalt' etc.

Voordat diegene dat deed, heeft ineens iemand anders één item uit die bundel gekocht en dus ook al betaald. Verzendlabel is al aangemaakt. Het berichtje van degene die de bundel aanvroeg, kan ik ook nergens meer terugzien nu. Ik heb ook geen idee meer welke user dat was.

Nu voel ik me lullig t.o.v. degene die de bundel aanvroeg. Had ik dit kunnen/moeten ondervangen? Moet je na zo'n bundelaanvraag dingen op 'reserveren' zetten? (Die optie ontdekte ik nu net pas.)

Help, ervaren Vinted'ers :P .
Pech voor de aanvrager van de bundel. Ik reserveer niks, moeten ze maar sneller actie ondernemen.

Ik moet echt weer aan de slag met fotograferen en advertenties plaatsen, er ligt een enorme stapel te wachten en ik merk echt dat als ik niet regelmatig nieuwe dingen plaats dat de verkoop dan compleet stil komt te liggen.
  maandag 21 maart 2022 @ 18:13:15 #232
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204171192
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:33 schreef Jentin het volgende:
Vraagje. Ik ben nog maar een week of twee actief op Vinted, dus ik heb nog niet helemaal de kneepjes in de vingers. Vanmorgen kreeg ik een bericht dat iemand een bundel wilde kopen. Prima, dus ik heb het pakketformaat doorgegeven en dan staat er 'Wacht tot ... betaalt' etc.

Voordat diegene dat deed, heeft ineens iemand anders één item uit die bundel gekocht en dus ook al betaald. Verzendlabel is al aangemaakt. Het berichtje van degene die de bundel aanvroeg, kan ik ook nergens meer terugzien nu. Ik heb ook geen idee meer welke user dat was.

Nu voel ik me lullig t.o.v. degene die de bundel aanvroeg. Had ik dit kunnen/moeten ondervangen? Moet je na zo'n bundelaanvraag dingen op 'reserveren' zetten? (Die optie ontdekte ik nu net pas.)

Help, ervaren Vinted'ers :P .
Tja, idd jammer voor de bundel aanvrager. Dat is hoe Vinted werkt, first come, first serve. Niet schuldig over voelen, en contact met de bundel aanvrager is in principe ook niet meer nodig, die krijgt vanzelf een melding dat de bundel niet meer beschikbaar is.
Een negatieve review hoef je ook niet bang voor te zijn, reviewen kan pas bij een daadwerkelijke aankoop.

Reserveren is trouwens een manier om dit te voorkomen idd. Zelf doe ik dit nooit, het gebeurt regelmatig dat aanvragers de bundel helemaal niet kopen, en ik wil eigenlijk gewoon snel van mijn spullen af...
  maandag 21 maart 2022 @ 19:36:11 #233
208890 June.
Seriously?
pi_204172144
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:13 schreef mousemicky het volgende:

Reserveren is trouwens een manier om dit te voorkomen idd. Zelf doe ik dit nooit, het gebeurt regelmatig dat aanvragers de bundel helemaal niet kopen, en ik wil eigenlijk gewoon snel van mijn spullen af...
Dit ja. Of je accepteert de bundel en vervolgens doet de koper een irreëel bod.. Dan kun je maar beter wat items gewoon al hebben verkocht.
Shine bright like a diamond.
pi_204174688
Thanks. Weer iets meer thuis in de Vinted-mores nu :)
  dinsdag 22 maart 2022 @ 08:24:27 #235
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_204176509
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 18:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Reserveren is trouwens een manier om dit te voorkomen idd. Zelf doe ik dit nooit, het gebeurt regelmatig dat aanvragers de bundel helemaal niet kopen, en ik wil eigenlijk gewoon snel van mijn spullen af...
Ja maar 99% van de aanvragen voor reservaties kopen gewoon niet...
  dinsdag 22 maart 2022 @ 10:23:22 #236
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204177490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 08:24 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Ja maar 99% van de aanvragen voor reservaties kopen gewoon niet...
Dat is dan ook exact de reden dat ik niet aan reserveren doe....
pi_204179855
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 22:16 schreef Jentin het volgende:
Thanks. Weer iets meer thuis in de Vinted-mores nu :)
Daarbij werkt reserveren ook nog eens heel onhandig aan de koperszijde van het verhaal: een (voor mij) gereserveerd item kan ik niet meer in een bundel stoppen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204202603
Net weer wat zomerspul voor mijn oudste gekocht *O* Ideaal, Vinted. Ik vind kinderkleding nieuw echt te duur :@ Ze is met kleding super makkelijk, dus ik kan zo wat bestellen en ze trekt het aan. Het enige wat ze niet wilt zijn jurkjes, leggings, glitter en eenhoorns. Ok!
  zaterdag 9 april 2022 @ 17:16:39 #239
208890 June.
Seriously?
pi_204383995
Nou een bundel gekocht via Vinted, maar een korte broek en het T-shirt bevatten vlekken. Staat zou heel goed zijn. Heb nu op "er is een probleem" geklikt, maar wat gebeurd er als je er niet uitkomt met de verkoper? Iemand zoiets gehad? Moet je dan ook binnen 48u met Vinted zelf contact opnemen?
Shine bright like a diamond.
  zondag 10 april 2022 @ 12:34:57 #240
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204392555
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op Vinted, dus ik weet niet echt hoe de etiquette werkt. Wel al 2 dingen verkocht, al heeft er 1 nog niet afgerekend. Maar ik krijg constant berichten dat er items zijn gefavorite. Nou weet ik dat het er bij hoort en dat 90% wss nooit gaat reageren. Maar mag je die mensen dan proactief met een bod met bijvoorbeeld 20% korting? Of is dat ongepast en opdringerig? Aangezien ik geen weken wil gaan wachten om alles te verkopen, en het liefst alles in 1x naar het pakketpunt breng.

Ik hoor het graag.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
pi_204392645
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 12:34 schreef SupremeDutch het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op Vinted, dus ik weet niet echt hoe de etiquette werkt. Wel al 2 dingen verkocht, al heeft er 1 nog niet afgerekend. Maar ik krijg constant berichten dat er items zijn gefavorite. Nou weet ik dat het er bij hoort en dat 90% wss nooit gaat reageren. Maar mag je die mensen dan proactief met een bod met bijvoorbeeld 20% korting? Of is dat ongepast en opdringerig? Aangezien ik geen weken wil gaan wachten om alles te verkopen, en het liefst alles in 1x naar het pakketpunt breng.

Ik hoor het graag.
Zelf doe ik bij een populair item op de verkoop pagina de prijs omlaag. Vaak krijgen de mensen die hem als favo hebben een berichtje. Bij een goede korting hapt er altijd wel 1.
pi_204396101
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 12:34 schreef SupremeDutch het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op Vinted, dus ik weet niet echt hoe de etiquette werkt. Wel al 2 dingen verkocht, al heeft er 1 nog niet afgerekend. Maar ik krijg constant berichten dat er items zijn gefavorite. Nou weet ik dat het er bij hoort en dat 90% wss nooit gaat reageren. Maar mag je die mensen dan proactief met een bod met bijvoorbeeld 20% korting? Of is dat ongepast en opdringerig? Aangezien ik geen weken wil gaan wachten om alles te verkopen, en het liefst alles in 1x naar het pakketpunt breng.

Ik hoor het graag.
Ik koop alleen maar op vinted, en werk altijd veel met favorieten. Soms krijg ik dan een berichtje met een verlaagde prijs, soms niet. Soms hap ik toe, soms niet. Het is allemaal prima :Y

Als jij het graag kwijt wil en wel omlaag wil met de prijs: vooral berichtje sturen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 10 april 2022 @ 18:41:57 #243
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204396655
Top. Bedankt voor jullie reacties!
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
pi_204400213
Weet iemand of er van de week een storing was met de verzenddiensten?

Eerst had ik dat bij DPD heel veel locaties ontbraken en ik me zorgen maakte over of mijn vaste punt ineens dicht is. (antwoord: nee, gelukkig niet)

Gisteravond kon ik alleen maar kiezen voor Homerr of UPS

Vandaag zie ik bij DPD wel alle punten erbij staan

Is er ergens een pagina waarop Vinted zet dat er een storing is?
pi_204400253
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:00 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb eens iets afgegeven in dezelfde mondial relay als waar de koper het moest afhalen... Een week is het onderweg geweest :W
Haha, goede!
Ik heb een keer gehad dat iemand wat met verzenddienst DHL van mij kocht en haar afhaalpunt was nog geen 3km verderop.
Dat duurde gelukkig wel maar 1 of 2 dagen voordat het er was. :P
  maandag 11 april 2022 @ 07:36:56 #246
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204400803
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 23:17 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Weet iemand of er van de week een storing was met de verzenddiensten?

Eerst had ik dat bij DPD heel veel locaties ontbraken en ik me zorgen maakte over of mijn vaste punt ineens dicht is. (antwoord: nee, gelukkig niet)

Gisteravond kon ik alleen maar kiezen voor Homerr of UPS

Vandaag zie ik bij DPD wel alle punten erbij staan

Is er ergens een pagina waarop Vinted zet dat er een storing is?
Ik heb dat ook wel vaker, ik denk dat locaties een bepaald maximum hebben en dat het maximum dan is bereikt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 april 2022 @ 07:39:30 #247
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204400809
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 12:34 schreef SupremeDutch het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op Vinted, dus ik weet niet echt hoe de etiquette werkt. Wel al 2 dingen verkocht, al heeft er 1 nog niet afgerekend. Maar ik krijg constant berichten dat er items zijn gefavorite. Nou weet ik dat het er bij hoort en dat 90% wss nooit gaat reageren. Maar mag je die mensen dan proactief met een bod met bijvoorbeeld 20% korting? Of is dat ongepast en opdringerig? Aangezien ik geen weken wil gaan wachten om alles te verkopen, en het liefst alles in 1x naar het pakketpunt breng.

Ik hoor het graag.
Het is pas verkocht als het is afgerekend. Bedoel je misschien dat je een bod hebt geaccepteerd van iemand?

Als je liefst zo snel mogelijk alles kwijt wil zou ik adviseren om bundelkorting te activeren, en echt goede bundelkorting (30% bijvoorbeeld) te activeren bij 5 stuks.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 april 2022 @ 07:47:14 #248
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204400855
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer wat verkocht (zwangerschapsbroek). M’n jongste zit nu in 86 dus zowel de koop als verkoop loopt niet meer. Super jammer! (Ver)kocht voornamelijk kinderkleding.
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 11 april 2022 @ 08:19:02 #249
269689 crew  Viv
pi_204401050
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 07:47 schreef arvensis het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer wat verkocht (zwangerschapsbroek). M’n jongste zit nu in 86 dus zowel de koop als verkoop loopt niet meer. Super jammer! (Ver)kocht voornamelijk kinderkleding.
Hoe zou dat komen? :o
  maandag 11 april 2022 @ 08:24:27 #250
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204401086
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:19 schreef Viv het volgende:

[..]
Hoe zou dat komen? :o
Kleding blijft minder mooi omdat ze lopen, vallen, buiten spelen. :)
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 11 april 2022 @ 08:30:18 #251
269689 crew  Viv
pi_204401120
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 08:24 schreef arvensis het volgende:

[..]
Kleding blijft minder mooi omdat ze lopen, vallen, buiten spelen. :)
Ah zo, ik dacht dat Vinted als geheel minder goed liep. oO<

Ik mis het wel hier! Ook de combinatie van Vinted en mijn buurvrouwen, de pakketpunt-eindbazen. _O_
  maandag 11 april 2022 @ 13:50:28 #252
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204403839
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 08:30 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah zo, ik dacht dat Vinted als geheel minder goed liep. oO<

Ik mis het wel hier! Ook de combinatie van Vinted en mijn buurvrouwen, de pakketpunt-eindbazen. _O_
Kan je niet bij familie via DHL aan huisadres laten bezorgen? :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 11 april 2022 @ 13:52:24 #253
269689 crew  Viv
pi_204403866
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:50 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Kan je niet bij familie via DHL aan huisadres laten bezorgen? :P
Dat is echt heel duur. ;)
  maandag 11 april 2022 @ 14:55:43 #254
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204404367
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat is echt heel duur. ;)
¤4,02 valt wel mee toch? Ik bedoel dus dat je het in NLD bij familie of vrienden laat bezorgen en het daar ophaalt als je in Nederland bent. Er van uitgaande dat je nog wel van plan bent om af en toe naar Nederland te komen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:00:01 #255
269689 crew  Viv
pi_204404389
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 14:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]
¤4,02 valt wel mee toch? Ik bedoel dus dat je het in NLD bij familie of vrienden laat bezorgen en het daar ophaalt als je in Nederland bent. Er van uitgaande dat je nog wel van plan bent om af en toe naar Nederland te komen.
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat familieleden het door zouden sturen hierheen. :P
pi_204413840
Net een account aangemaakt en wat spulletjes erop gezet.
Ik weet het antwoord waarschijnlijk al, maar even dubbelchecken:
Koper heeft de vraagprijs geboden, Vinted geeft aan dat het verkocht is aan die koper en dat het bedrag op gereserveerd staat. Verzend label is via koper ook al aangemaakt (in Frankrijk _O_ ).

Dan is het toch definitief he en kan ik gaan opsturen?
Waarna de betaling (als verkoper het oké geeft) aan mij wordt vrijgegeven, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204413910
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een account aangemaakt en wat spulletjes erop gezet.
Ik weet het antwoord waarschijnlijk al, maar even dubbelchecken:
Koper heeft de vraagprijs geboden, Vinted geeft aan dat het verkocht is aan die koper en dat het bedrag op gereserveerd staat. Verzend label is via koper ook al aangemaakt (in Frankrijk _O_ ).

Dan is het toch definitief he en kan ik gaan opsturen?
Waarna de betaling (als verkoper het oké geeft) aan mij wordt vrijgegeven, toch?
Yup, dan moet jij het verzendlabel downloaden en printen en binnen een week versturen.
Het werkt echt fijn vind ik, zo veel vlotter dan via Marktplaats
pi_204413917
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Yup, dan moet jij het verzendlabel downloaden en printen en binnen een week versturen.
Het werkt echt fijn vind ik, zo veel vlotter dan via Marktplaats
Top! Dank je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204413933
Zal mijn Nikes er eens op gaan zetten. 1 x gedragen, maar even checken wat de waarde is. Ebay denk ik voor waardeindicatie?
pi_204413942
Ik heb het verkopen van herenoverhemden voor kleine prijsjes (¤2) inmiddels helemaal opgegeven, het gaat binnenkort allemaal naar de kringloop, ik ga er geen moeite meer in steken, de volgende lading ga ik niet eens meer fotograferen, er is er ooit maar 1 verkocht.
pi_204415509
Gezeur met een verkoper die mij een kapot item heeft opgestuurd :”dat is vast tijdens het transport gebeurd, dan moet Vinted z’n verzekering maar aanspreken”. Nee, lamlul, jij hebt zelf een stuk van die bestekbak afgezaagd en dat niet in de advertentie vermeld en je jankverhalen dat het je al meer dan de door mij betaalde prijs heeft gekost omdat ik voor een bepaalde verzender had gekozen en je het niet op de fiets kon wegbrengen doen er niet toe… ik ga echt niet op mijn kosten dat ding terugsturen.
pi_204419361
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het verkopen van herenoverhemden voor kleine prijsjes (¤2) inmiddels helemaal opgegeven, het gaat binnenkort allemaal naar de kringloop, ik ga er geen moeite meer in steken, de volgende lading ga ik niet eens meer fotograferen, er is er ooit maar 1 verkocht.
Ik heb nu twee vuilniszakken vol met zulk goedkoop spul wat naar de kringloop gaat. Dat alles fotograferen, erop zetten en versturen is me echt teveel moeite.
Wat er nu op staat lag al jaren in de kast omdat het net wat betere kwaliteit is, en ik het zonde vond dat weg te doen. Dan liever 1 op 1 naar een ander huis. En wat centjes vangen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 april 2022 @ 22:46:05 #263
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204419403
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Zal mijn Nikes er eens op gaan zetten. 1 x gedragen, maar even checken wat de waarde is. Ebay denk ik voor waardeindicatie?
Maak wel goede foto’s van alle echtheidskenmerken. Ook van je bon, doos etc.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 12 april 2022 @ 22:46:38 #264
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204419412
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezeur met een verkoper die mij een kapot item heeft opgestuurd :”dat is vast tijdens het transport gebeurd, dan moet Vinted z’n verzekering maar aanspreken”. Nee, lamlul, jij hebt zelf een stuk van die bestekbak afgezaagd en dat niet in de advertentie vermeld en je jankverhalen dat het je al meer dan de door mij betaalde prijs heeft gekost omdat ik voor een bepaalde verzender had gekozen en je het niet op de fiets kon wegbrengen doen er niet toe… ik ga echt niet op mijn kosten dat ding terugsturen.
Oh, heel vervelend zulke dingen. Helaas moet terugsturen wel op je eigen kosten..
Wat ga je doen, houden of terug sturen?
Protège moi de mes désirs.
pi_204419509
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:46 schreef arvensis het volgende:

[..]
Oh, heel vervelend zulke dingen. Helaas moet terugsturen wel op je eigen kosten..
Wat ga je doen, houden of terug sturen?
Terugsturen kost me teveel, dus dat wordt ‘m niet, ik ben heel benieuwd of Vinted nog wat voor me kan betekenen, want dit is natuurlijk absurd. Met z’n hele verhalen, hij weet dondersgoed dat hij fout zit en dan wilde hij vinted cq homerr voor de ‘schade’ op laten draaien, hou ff op zeg.
pi_204419915
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:46 schreef arvensis het volgende:

[..]
Maak wel goede foto’s van alle echtheidskenmerken. Ook van je bon, doos etc.
Bon en doos heb ik niet meer denk ik. Dat ze echt zijn kan ik wel aantonen.
  woensdag 13 april 2022 @ 07:28:17 #267
208890 June.
Seriously?
pi_204420736
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:46 schreef arvensis het volgende:

[..]
Oh, heel vervelend zulke dingen. Helaas moet terugsturen wel op je eigen kosten..
Wat ga je doen, houden of terug sturen?
Ik vind het ook vreemd dat je als koper de verzendkosten moet betalen als het overduidelijk niet jouw fout is. Zoals nu bij mij met die vlekken erin.

Pff misschien ga ik alleen nog maar verkopen, zo'n gedoe voor die paar euro.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 13 april 2022 @ 08:42:26 #268
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204421154
Af en toe is het beleid heel krom ja. Ik vind het belachelijk dat je kopersbescherming betaald, maar als het artikel niet overeenkomt met de beschrijving, zie je niets van die kopersbescherming terug. Ik merk overigens wel op dat als het artikel de staat ‘goed’ heeft, je wel rekening moet houden met gebreken ook al zijn deze niet specifiek vermeld (wat eigenlijk wel zou moeten, maar goed).
Ik zou de verkoper de keuze geven: compensatie buiten Vinted om of een negatieve review (het nadeel is alleen dat ze jou natuurlijk net zo goed negatief beoordelen).

Heb het zelf ook wel gehad, kleding met niet gemelde gebreken, maar gelukkig maar heel zelden. Ik heb gelukkig een heel doosje met vlekkenmiddeltjes dus ik krijg bijna elke vlek er wel uit. Soms koop ik zelfs een duur kledingstuk met vlekken voor een prikkie, ik weet dat ik die vlekken er toch wel uit krijg.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204421328
Deze mafkees had doodleuk als staat ‘heel goed’ neergezet. Hij beschuldigt mij nu van laster en blijft maar hele verhalen typen, hij verwijt mij nu dat ik spijt heb van mijn aankoop en makkelijk mijn geld terug wil en ik had meer foto’s moeten vragen en blablabla. Het kost mij bijna ¤5 om het terug te sturen, dus ik gok dat we uitgepraat zijn
  woensdag 13 april 2022 @ 10:23:20 #270
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204421854
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze mafkees had doodleuk als staat ‘heel goed’ neergezet. Hij beschuldigt mij nu van laster en blijft maar hele verhalen typen, hij verwijt mij nu dat ik spijt heb van mijn aankoop en makkelijk mijn geld terug wil en ik had meer foto’s moeten vragen en blablabla. Het kost mij bijna ¤5 om het terug te sturen, dus ik gok dat we uitgepraat zijn
Joh, geen energie meer aan verspillen, deze persoon blokkeren, take your loss, en door ;)

Ik weet dat t balen is hoor, heb ook wel eens zoiets gehad.
pi_204427071
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezeur met een verkoper die mij een kapot item heeft opgestuurd :”dat is vast tijdens het transport gebeurd, dan moet Vinted z’n verzekering maar aanspreken”. Nee, lamlul, jij hebt zelf een stuk van die bestekbak afgezaagd en dat niet in de advertentie vermeld en je jankverhalen dat het je al meer dan de door mij betaalde prijs heeft gekost omdat ik voor een bepaalde verzender had gekozen en je het niet op de fiets kon wegbrengen doen er niet toe… ik ga echt niet op mijn kosten dat ding terugsturen.
Daarom betaal ik met Paypal, al heb ik de retourkostenvergoeding op Vinted nog nooit hoeven gebruiken.

Wel sneu verhaal. Stond er geen foto in de advertentie van die afgezaagde bestekbak?
pi_204430039
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze mafkees had doodleuk als staat ‘heel goed’ neergezet. Hij beschuldigt mij nu van laster en blijft maar hele verhalen typen, hij verwijt mij nu dat ik spijt heb van mijn aankoop en makkelijk mijn geld terug wil en ik had meer foto’s moeten vragen en blablabla. Het kost mij bijna ¤5 om het terug te sturen, dus ik gok dat we uitgepraat zijn
Dit is wel een nadeel van Vinted inderdaad.

Is mij ook gebeurd met een kledingstuk. Heb een jurkje van z8 gekocht voor mijn dochter, was 15 euro en zou zo goed als nieuw zijn. Bleek uiteindelijk super vaal te zijn. Dat ga ik haar niet eens laten dragen.

Heb het vermeld aan de verkoper, kreeg een bullsh*t verhaal over dat die jurk al zo was en blabla. Ik heb haar een slechte review gegeven en de jurk doorverkocht voor 2,50 euro (wel eerlijk vermeld dat het vaal was).
pi_204433300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 23:40 schreef CaVaBien het volgende:
Dit is wel een nadeel van Vinted inderdaad.
Zijn er tweedehandsverkoopsites die dat beter voor elkaar hebben?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204435918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 23:40 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Dit is wel een nadeel van Vinted inderdaad.

Is mij ook gebeurd met een kledingstuk. Heb een jurkje van z8 gekocht voor mijn dochter, was 15 euro en zou zo goed als nieuw zijn. Bleek uiteindelijk super vaal te zijn. Dat ga ik haar niet eens laten dragen.

Heb het vermeld aan de verkoper, kreeg een bullsh*t verhaal over dat die jurk al zo was en blabla. Ik heb haar een slechte review gegeven en de jurk doorverkocht voor 2,50 euro (wel eerlijk vermeld dat het vaal was).
Heel vaak verkopen mensen “zo goed als nieuwe” kleding die te heet is gewassen of niet in de drogen mocht… Ik koop eigenlijk alleen nog maar als de kaartjes er nog aan zitten. En de maat op de foto staat.
pi_204435933
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2022 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]
Zijn er tweedehandsverkoopsites die dat beter voor elkaar hebben?
Nee, Vinted is al erg gul.

Nou ja miss doet DePop het beter maar dat is in Nederland niet erg populair.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:15:31 #276
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204448683
De koper heeft een Franse bezorgdienst gekozen (Mundial Relay). Maar ik woon relatief landelijk, dus er zijn echt weinig pakketpunten van in de buurt. En die zijn ook nog eens alleen tijdens werktijd open. Helemaal stress omdat ik elke dag een melding krijg dat ik mijn pakket nog niet verzonden heb. Vandaag maar de vrijdagmiddagborrel geskipt om op tijd mijn pakket af te geven. Is hij dicht vanwege Goede Vrijdag. Echt #FML.

Maargoed, snel alle uitheemse bezorgdiensten uitgezet.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:49:43 #277
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204449037
Irritatiepuntje, dame die twee maanden terug een gebruikte jas van me kocht zet 'm nu voor 2,5 keer de aankoopprijs op vinted als 'nieuw zonder prijskaartje'.
Niet dat ze m voor die prijs gaat kwijtraken, nieuw is ie op de site van het merk goedkoper te krijgen.

Dus: koop geen groene Danefae regenjas maat M voor ¤60 op Vinted, want je wordt opgelicht..

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 16-04-2022 09:44:02 ]
pi_204452306
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:49 schreef mousemicky het volgende:
Irritatiepuntje, dame die twee maanden terug een gebruikte jas van me kocht zet 'm nu voor 2,5 keer de aankoopprijs op vinted als 'nieuw zonder prijskaartje'.
Niet dat ze m voor die prijs gaat kwijtraken, nieuw is ie op de site van het merk goedkoper te krijgen.

Dus: koop geen groene Danefae regenjas maat M voor ¤60 op Vinted, want je wordt opgelicht..
Gevonden _O- Niet zo handig van jou deze reactie maar ze heeft wel veel positieve reviews :@
  zaterdag 16 april 2022 @ 11:53:28 #279
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204452561
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:11 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Gevonden _O- Niet zo handig van jou deze reactie maar ze heeft wel veel positieve reviews :@
Hoezo niet handig? Je gaat de jas nu kopen? De jas is vast in prima staat, maar het is gewoon niet zo netjes om te proberen iets als nieuw te verkopen als je weet dat het dat niet is, en dan ook nog voor een belachelijke prijs. Mocht je zo'n jas zoeken, dan kun je m nieuw waarschijnlijk goedkoper krijgen, en dan met garantie en gratis retouroptie...
pi_204452742
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:53 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Hoezo niet handig? Je gaat de jas nu kopen? De jas is vast in prima staat, maar het is gewoon niet zo netjes om te proberen iets als nieuw te verkopen als je weet dat het dat niet is, en dan ook nog voor een belachelijke prijs. Mocht je zo'n jas zoeken, dan kun je m nieuw waarschijnlijk goedkoper krijgen, en dan met garantie en gratis retouroptie...
Ik bedoelde met de privacy van de verkoopster.

Ik heb trouwens de advertentie gezien en begrijp met die prijs niet dat er expliciet bij staat dat ze er niet onder gaat zitten.

Als het een gewild artikel is wordt ze nu wel vast gek van alle biedingen en ev. bundelaanvragen ;)
  zaterdag 16 april 2022 @ 12:48:52 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_204452917


[ Bericht 100% gewijzigd door mousemicky op 16-04-2022 12:50:10 ]
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:01:15 #282
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204482502
De jas is toch niet te herleiden tot een persoon? Enkel tot een gebruiker. Dus privacy lijkt me niet echt een issue.

Ik zag m er trouwens net niet meer op staan, blijkbaar is het haar toch gelukt.

Ik ben eindelijk van dat gedoe met ¤1,- bestellingen af. *O* . Als je geen zin hebt om bestellingen van ¤1,- te verkopen en te verzenden, zet dan het pakketformaat op ‘aangepast’ en de verzendkosten op ¤100,-. Niemand gaat het dan kopen uiteraard. Bij een bundelaanvraag kan je wel een normaal pakketformaat met de daar bijbehorende verzendkosten selecteren. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204512551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:01 schreef Mariposas het volgende:
De jas is toch niet te herleiden tot een persoon? Enkel tot een gebruiker. Dus privacy lijkt me niet echt een issue.

Ik zag m er trouwens net niet meer op staan, blijkbaar is het haar toch gelukt.

Ik ben eindelijk van dat gedoe met ¤1,- bestellingen af. *O* . Als je geen zin hebt om bestellingen van ¤1,- te verkopen en te verzenden, zet dan het pakketformaat op ‘aangepast’ en de verzendkosten op ¤100,-. Niemand gaat het dan kopen uiteraard. Bij een bundelaanvraag kan je wel een normaal pakketformaat met de daar bijbehorende verzendkosten selecteren. *O*
Die jas was mijn favoriet en stond op verkocht
pi_204512560
Ik ben met mijn neus in de boter gevallen

Mijn koopster heeft de bestelling opgeschort omdat ze eigenlijk iets anders wilde kopen maar het verkeerde artikel heeft aangevinkt in de bundel. Zij heeft er de minimale prijs voor betaald.

Het gewilde artikel is inmiddels ook verkocht en opgestuurd naar iemand anders

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2022 23:39:05 ]
pi_204574758
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 23:37 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Ik ben met mijn neus in de boter gevallen

Mijn koopster heeft de bestelling opgeschort omdat ze eigenlijk iets anders wilde kopen maar het verkeerde artikel heeft aangevinkt in de bundel. Zij heeft er de minimale prijs voor betaald.

Het gewilde artikel is inmiddels ook verkocht en opgestuurd naar iemand anders
Verzonnen review dat mevrouw het verkeerde ontving is binnen _O_ Ik weet niet of ik erop ga reageren met dat ze heeft ontvangen wat ze kocht en dat ze eig. iets anders wil niet aan mij te wijten is…

De bestelling bleek achteraf wrs. ook helemaal niet opgeschort maar gelukkig ben ik daar verder onervaren in -.-

Wijziging: ik heb toch maar een reactie op de review geplaatst met dat er is verstuurd wat is aangekocht en dat mogelijk verkeerd is aangekocht. Gewoon heel feitelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 11:00:48 ]
pi_204598265
Wat een prutsers website. Voor verkopen prima, kopen kan je beter in een ‘normale’ winkel doe .

3 aankopen daarvan gedaan nu:

-wit shirt waar vlekken inzaten, niet te zien op de foto noch aangegeven. Helft van m’n geld terug gekregen

-twee keer nep schoenen gekocht (werden foto’s van echte gebruikt). Heb ze kunnen retourneren op eigen kosten (2x 13¤ kwijt) Veel gezeik natuurlijk met verkopers die traag reageren en niet willen meewerken.
  zondag 1 mei 2022 @ 16:16:29 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204598937
Ik heb voor mijn man drie keer een Farah wollen trui besteld via Vinted en allemaal zijn het fantastische truien, nog bijna in nieuwstaat. Foto's goed bekijken en recensies lezen helpt meestal.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204598967
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:01 schreef synsysterstylo het volgende:
Wat een prutsers website. Voor verkopen prima, kopen kan je beter in een ‘normale’ winkel doe .

3 aankopen daarvan gedaan nu:

-wit shirt waar vlekken inzaten, niet te zien op de foto noch aangegeven. Helft van m’n geld terug gekregen

-twee keer nep schoenen gekocht (werden foto’s van echte gebruikt). Heb ze kunnen retourneren op eigen kosten (2x 13¤ kwijt) Veel gezeik natuurlijk met verkopers die traag reageren en niet willen meewerken.
Haha, herkenbaar! Veel verkopers hebben weinig zin om alle details op de foto te zetten en icm dat veel er toch snel wordt verkocht en je misschien achter het net vist is de kans groot dat je het toch koopt :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 16:20:55 ]
pi_204603256
Goed nieuws, ik zie net dat Mondial Relay flink wat nieuwe pakketpunten heeft geopend! Ook eindelijk een dichtbij die op maandag dicht is en ik heb net wat verkocht :')
pi_204616438
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:01 schreef synsysterstylo het volgende:
Wat een prutsers website. Voor verkopen prima, kopen kan je beter in een ‘normale’ winkel doe .

3 aankopen daarvan gedaan nu:

-wit shirt waar vlekken inzaten, niet te zien op de foto noch aangegeven. Helft van m’n geld terug gekregen

-twee keer nep schoenen gekocht (werden foto’s van echte gebruikt). Heb ze kunnen retourneren op eigen kosten (2x 13¤ kwijt) Veel gezeik natuurlijk met verkopers die traag reageren en niet willen meewerken.
Nou ik val met mijn neus in de boter. Ik heb een beschadigd item ontvangen vanuit Italië! Als je tips hebt voor retourneren naar Italië graag (item is voor iemand anders gekocht, waarde paar tientjes)
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 15:27:20 #291
382129 crew  Donna
pi_204616470
Ze zijn lekker streng geworden op Vinted. Ik verkoop regelmatig wat van mijn Yankee Candle kaarsen gewoon omdat ik ooit teveel toegegeven heb aan m'n verslaving.
Nu denken ze dat ik commercieel verkoop en als ik zeg dat het niet zo is (met bewijs en goede onderbouwing) zeggen ze dat ik niet moet klagen anders word ik geblokkeerd.
Wtf.
Nu moet ik ook andere dingen verkopen. Terwijl ik al andere dingen te koop heb. Strontirritant.
pi_204616515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:20 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Nou ik val met mijn neus in de boter. Ik heb een beschadigd item ontvangen vanuit Italië! Als je tips hebt voor retourneren naar Italië graag (item is voor iemand anders gekocht, waarde paar tientjes)
Zet het item voor ¤1 in jouw kast en laat de verkoper het terugkopen. Zij kunnen dan de verzending betalen en zodra jij het verzonden hebt kun je jouw aankoop laten annuleren (ze hebben dan immers een track en trace)
pi_204616592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:38 schreef Leesaa het volgende:

[..]
Zet het item voor ¤1 in jouw kast en laat de verkoper het terugkopen. Zij kunnen dan de verzending betalen en zodra jij het verzonden hebt kun je jouw aankoop laten annuleren (ze hebben dan immers een track en trace)
Het is al opgelost. Retourtje Italië kost ¤ 11 en ik heb eerder met Paypal betaald en daar retourkostenvergoeding gevraagd. Toch bedankt voor het advies :)
pi_204616609
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:27 schreef Donna het volgende:
Ze zijn lekker streng geworden op Vinted. Ik verkoop regelmatig wat van mijn Yankee Candle kaarsen gewoon omdat ik ooit teveel toegegeven heb aan m'n verslaving.
Nu denken ze dat ik commercieel verkoop en als ik zeg dat het niet zo is (met bewijs en goede onderbouwing) zeggen ze dat ik niet moet klagen anders word ik geblokkeerd.
Wtf.
Nu moet ik ook andere dingen verkopen. Terwijl ik al andere dingen te koop heb. Strontirritant.
Die “Kateryna Fitlife” van social media is hierom geblokkeerd en inmiddels verbannen van Vinted. Ze verkocht de sportkleding die ze ontving (nadat ze ermee heeft geposeerd op sociale media). Ik vrees soms ook dat ik om deze reden problemen krijg, al krijg ik geen kleding om te poseren maar sommige merken verkoop ik vaker.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 16:56:08 #295
277212 stavromulabeta
LOAD "$",8,1
pi_204617068
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:01 schreef synsysterstylo het volgende:
Wat een prutsers website. Voor verkopen prima, kopen kan je beter in een ‘normale’ winkel doe .

3 aankopen daarvan gedaan nu:

-wit shirt waar vlekken inzaten, niet te zien op de foto noch aangegeven. Helft van m’n geld terug gekregen

-twee keer nep schoenen gekocht (werden foto’s van echte gebruikt). Heb ze kunnen retourneren op eigen kosten (2x 13¤ kwijt) Veel gezeik natuurlijk met verkopers die traag reageren en niet willen meewerken.
Echt nog nooit meegemaakt in 40 à 50 aankopen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:17:04 #296
208890 June.
Seriously?
pi_204617220
Ik laatst ook item met vlekken gekregen. Vind het echt van de zotte dat je als koper dan maar moet opdraaien voor retourkosten.. Ik koop dan ook nooit dure items, dat durf ik niet meer aan.
Shine bright like a diamond.
pi_204617236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:17 schreef June. het volgende:
Ik laatst ook item met vlekken gekregen. Vind het echt van de zotte dat je als koper dan maar moet opdraaien voor retourkosten.. Ik koop dan ook nooit dure items, dat durf ik niet meer aan.
Ik was vandaag ook wel ff chagrijnig. De persoon die het wilde hebben (waarvoor ik het kocht) had niet gezien dat niet letterlijk het hele item op de foto’s stond. Reactie verkoopster: sorry ik verkocht het item namens iemand anders. Gelukkig kan je 12x per kalenderjaar je retourkosten terugkrijgen van Paypal maar Vinted zou hier eig. in tegemoet moeten komen i.p.v. het bij anderen op hun bordje te leggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2022 17:20:33 ]
  dinsdag 3 mei 2022 @ 21:34:52 #298
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_204619685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:56 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Die “Kateryna Fitlife” van social media is hierom geblokkeerd en inmiddels verbannen van Vinted. Ze verkocht de sportkleding die ze ontving (nadat ze ermee heeft geposeerd op sociale media). Ik vrees soms ook dat ik om deze reden problemen krijg, al krijg ik geen kleding om te poseren maar sommige merken verkoop ik vaker.
Er gaan vooral alarmbellen rinkelen als je veel “nieuw met prijskaartje” of “nieuw zonder prijskaartje” verkoopt.
Er zijn diverse handelaren van tweedehands kleding actief waarbij Vinted helemaal niet moeilijk doet. Deze mensen verkopen echt heel veel, dat zie je wel aan het aantal advertenties en +1000 reviews. Al doen deze mensen alsof het uit hun eigen kledingkast komt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_204619762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 21:34 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Er gaan vooral alarmbellen rinkelen als je veel “nieuw met prijskaartje” of “nieuw zonder prijskaartje” verkoopt.
Er zijn diverse handelaren van tweedehands kleding actief waarbij Vinted helemaal niet moeilijk doet. Deze mensen verkopen echt heel veel, dat zie je wel aan het aantal advertenties en +1000 reviews. Al doen deze mensen alsof het uit hun eigen kledingkast komt.
Bij haar ging het om de professionele foto’s waar ze zelf op staat met de kleding (dan denk ik zelf: upload die dan niet, probleem opgelost) en dat er artikelen met een prijskaartje bij zouden zijn (waarbij ik me dan afvraag of dat lekker poseert)
pi_204634366
Ik wil bij één verkoper met Paypal betalen maar dat kan niet :? En bij andere verkopers wel. Daarnaast kost de verzending 1 euro omdat die via CNE zou gaan.

Lekker veilig hoor

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2022 00:11:46 ]
pi_204656739
Het gaat bij mij echt lekker met Vinted… Vandaag heb ik een artikel ontvangen dat nieuw zonder prijskaartje zou zijn maar dan wel met vlekken, wtf! Daar gaan mijn 12 paypal retourkostenvergoedingen per jaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')