abonnement bol.com Coolblue
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:24:47 #76
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199519743
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:00 schreef mousemicky het volgende:

Verder heb ik de afgelopen dagen opeens mensen die 50 cent gaan afdingen op een shirt waarvoor ik 2,50 vraag. Dat doe ik niet aan mee dus, ik vind t voor zo'n bedrag al bijna niet de moeite...
Idd echt kansloos. Ik had iemand die ¤1,25 bood op iets waar ik ¤1,50 voor vroeg. :')
Ik heb het trouwens wel geaccepteerd, ik was in een goede bui en ik moest toch nog naar het pakketpunt. Maar wel erg skeer, dit soort mensen geef ik dus geen beoordeling.

Ik zie soms ook dat mensen bij ¤1,- of ¤2,- artikelen in de omschrijving zetten dat ze pas vanaf een bepaald bedrag verzenden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:56:42 #77
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199520067
Ik kom één keer in de week vlakbij het pakketpunt. Dan gaan in principe alle pakketjes mee. Alleen voor grotere aankopen wel ik nog wel een keer extra rijden (of als ik toevallig ook iets op moet halen)...

Had ook iemand uit Frankrijk die alleen decathlon surf schoentjes wilde overnemen, vraagprijs 1,50 euro. Echt, volgens mij kun je ze voor het bedrag dat ze nu incl verzenden heeft betaald nieuw bij decathlon halen. Doen mensen die check zelf niet? Ze stonden tussen een hoop ander kinderspul, dus had verwacht dat ze evt. als onderdeel van een bundel weg zouden gaan...
pi_199540422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 13:39 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Ja, maar als het naar de kringloop gaat, blijft het toch ook in circulatie?
Ja dat is zo, in mijn beleving stond dat gelijk aan weggooien maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet te gebeuren.

Kon het niet laten hehe, eergisteren binnen gekomen via Vinted:

'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_199540463
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:56 schreef mousemicky het volgende:

Had ook iemand uit Frankrijk die alleen decathlon surf schoentjes wilde overnemen, vraagprijs 1,50 euro. Echt, volgens mij kun je ze voor het bedrag dat ze nu incl verzenden heeft betaald nieuw bij decathlon halen. Doen mensen die check zelf niet? Ze stonden tussen een hoop ander kinderspul, dus had verwacht dat ze evt. als onderdeel van een bundel weg zouden gaan...
Misschien koopt die tweedehands uit principe? Als ze nog mooi waren, waarom niet 😊
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  vrijdag 21 mei 2021 @ 15:09:01 #80
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199540736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:50 schreef Megara het volgende:

[..]

Misschien koopt die tweedehands uit principe? Als ze nog mooi waren, waarom niet 😊
Ze waren nog nieuw... Net even gecheckt: bij decathlon 6,99 (nieuw), nu via vinted incl. verzending en overige kosten 6.75...
pi_199540846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:09 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ze waren nog nieuw... Net even gecheckt: bij decathlon 6,99 (nieuw), nu via vinted incl. verzending en overige kosten 6.75...
Misschien gebruikt Deze mevrouw vinted niet voor de koopjes, maar voor het milieu. Hoe dat dan weer strookt met de aantal kmers die Mondial moet afleggen van NL naar FR weet ik ook niet :7
pi_199542020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:09 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik zou dan serieus hetzelfde hebben gedaan 😂 Ik probeer echt alleen het noodzakelijke te kopen. De hele productie- en marketingstrategie van de kledingzaken is erop gericht om ons zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk zooi aan te smeren, elk seizoen weer, en de enigen die ervan profiteren zijn de eigenaren (en familie) van die bedrijven, plus enkele goedbetaalde managers en influencers. En wij zien lachend in onze nieuwe kleren de wereld naar de klote gaan. Niet dat 1 tweedehands jurkje het verschil maakt, maar het maakt me wel echt blij en uiteindelijk helpen natuurlijk alle kleine beetjes 😊
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:39:12 #83
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199542066
Tja, ik was gewoon naar de decathlon gefietst, ipv een pakketje 500+ kilometer door 3 landen te laten versturen ;)

Maar goed, het is onderweg, want zo werkt Vinted dan wel weer, verkocht is verkocht...
pi_199542080
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien gebruikt Deze mevrouw vinted niet voor de koopjes, maar voor het milieu. Hoe dat dan weer strookt met de aantal kmers die Mondial moet afleggen van NL naar FR weet ik ook niet :7
Tja het is keuzes maken :P De kleinste voetprint heb je altijd nog door niet te bestaan en de gehele mensheid met je mee te nemen, maar dat is ook weer niet mijn idee van een oplossing.
pi_199591169
Heb weer twee items verkocht en haal morgen zelf ook een rok van Sézane bij iemand op. :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_199600725
Dit is de rok die ik heb opgehaald! :))

Moderator maandag 24 mei 2021 @ 18:25:41 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199600782
Ik sta deze week in de etalage en zojuist 3 pakketten met bundelkorting verkocht *O* Een stuk of 20 kleertjes dus dat ruimt mooi op en de etalagekosten er 3x uit ^O^
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:59:08 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199614581
quote:
Was weer niet naar [woonplaats] maar zij hier. Ja het word lastig dit want ik heb weer echt nooit cash en die vriendin ook niet en een tikkie mag niet via hier blabla
Op woonplaats na het is dit letterlijk een bericht wat ik kreeg.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 20:42:52 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199618134
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hieruit op moet maken, gaat dit over jou?
pi_199641090
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Op Vinted? Lastige potientiële koper die wel/niet komt ophalen?
pi_199641345
Ik wilde eens iets anders proberen, het werd dit jurkje dat heel stijlvol was bij het meisje waar ik het van kocht maar bij mij dus te ruim zit. Ze was wel slank, maar had iets meer vormen dan ik wat blijkbaar wel key is in hoe het jurkje valt. Maar goed, het is denk ik wel prima los te tornen en aan te passen :)

pi_199641535
Had heel leuk kunnen zijn, maar dat lijkt idd wel een paar maten te groot! :o
pi_199644651
Maat S van de H&M ☹

Het was een bundel, de andere items waren XS van de Zara en die passen gelukkig wel (alleen krijg ik deze hieronder niet zelf dicht 😆)

pi_199647488
Weer een akkefietje op de FB van Vinted.

Iemand heeft een Dyson airwrap van 400 euro verkocht. Diegene die dus gepost heeft op de FB pagina zegt dat ze een blik verf heeft gekregen van de Hema ipv die Dyson. Met de vraag wat ze nu moet gaan doen. Ze heeft screenshots geplaatst van hun conversatie waar de koper vrij agressief reageerde en de verkoper vrij netjes bleef. Koper heeft ook Vinted ingelicht over dit probleem.

Ik vind dit zo'n raar verhaal. Een Hema verfblik opsturen ipv een Dyson gaat er bij mij gewoon niet in. Daarbij kwam de verkoopster niet op me over alsof ze de boel opgelicht had.
Er wordt door mensen geopperd dat mogelijk het verzendlabel is verwisseld bij DHL met een ander pakket, maar waarom zouden ze dat doen?

Fishy...
pi_199647582
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

Iemand heeft een Dyson airwrap van 400 euro verkocht. Diegene die dus gepost heeft op de FB pagina zegt dat ze een blik verf heeft gekregen van de Hema ipv die Dyson. Met de vraag wat ze nu moet gaan doen. Ze heeft screenshots geplaatst van hun conversatie waar de koper vrij agressief reageerde en de verkoper vrij netjes bleef. Koper heeft ook Vinted ingelicht over dit probleem.

Ik vind dit zo'n raar verhaal. Een Hema verfblik opsturen ipv een Dyson gaat er bij mij gewoon niet in. Daarbij kwam de verkoopster niet op me over alsof ze de boel opgelicht had.
Er wordt door mensen geopperd dat mogelijk het verzendlabel is verwisseld bij post NL met een ander pakket, maar waarom zouden ze dat doen?

Fishy...
pi_199647597
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

Er wordt door mensen geopperd dat mogelijk het verzendlabel is verwisseld bij DHL met een ander pakket, maar waarom zouden ze dat doen?

Fishy...
Ik zag hem ook staan. Ik dacht dat hij met PostNL verstuurd was? De label gaf aan dat het pakket 1,4 kilo woog wat overeenkwam met de doos en het verfblik terwijl de dyson bijna 4 kilo zou moeten wegen. Ik neig dus meer het verhaal van de koopster te geloven.

Maar dit is maar weer eens een bevestiging dat ik never nooit voor zo een bedrag iets ga kopen of verkopen via Vinted 8)7
And so the lion fell in love with the lamb
pi_199647650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:01 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik zag hem ook staan. Ik dacht dat hij met PostNL verstuurd was? De label gaf aan dat het pakket 1,4 kilo woog wat overeenkwam met de doos en het verfblik terwijl de dyson bijna 4 kilo zou moeten wegen. Ik neig dus meer het verhaal van de koopster te geloven.

Maar dit is maar weer eens een bevestiging dat ik never nooit voor zo een bedrag iets ga kopen of verkopen via Vinted 8)7
Ik denk juist dat de koopster de boel probeert te stangen :@

Ze zegt dat ze het in de orginele Dysondoos heeft ontvangen, maar die is nergens te zien. Er hebben mensen naar de doos gevraagd, maar ze geeft daar geen antwoord op.

Dat van het gewicht kan ze ook makkelijk zo draaien dat het in haar voordeel is. Of heeft ze daar een foto van geplaatst?
pi_199647694
Waar op Facebook lezen jullie dat?
Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen - Voltaire
pi_199647713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de koopster de boel probeert te stangen :@

Ze zegt dat ze het in de orginele Dysondoos heeft ontvangen, maar die is nergens te zien. Er hebben mensen naar de doos gevraagd, maar ze geeft daar geen antwoord op.

Dat van het gewicht kan ze ook makkelijk zo draaien dat het in haar voordeel is.
Het kan absoluut hoor, maar PostNL gaat toch geen lager gewicht verzinnen op zo een label? :@ Als de originele dyson aangeeft dat de set bijna 4 kilo moet wegen en PostNL weegt het als 1,4 kilo af :? Rottige situatie in ieder geval voor 1 van de 2 partijen :Y
And so the lion fell in love with the lamb
pi_199647732
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:07 schreef -Spring het volgende:
Waar op Facebook lezen jullie dat?
Op de pagina Vinted BE/NL. Maar ze moeten je eerst accepteren.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')