bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen.quote:Op zondag 14 november 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
Help!![]()
Ik had een Lego-setje gefavoriet, en toen kreeg ik zo'n berichtje met een persoonlijke prijsverlaging. Die verkoper heeft ook nog een ander leuk Lego-setje, maar:
als ik ze allebei aanklik vanuit haar shop/wardrobe, betaal ik alsnog de reguliere prijs voor dat eerste setje.
als ik op Buy now klik bij die prijsverlaging in mijn Inbox, zie ik geen kans om dat tweede setje toe te voegen.
En nu?![]()
Ze biedt overigens geen bundelkorting aan, maar ik wil uiteraard niet onnodig 2x verzendkosten betalen.
Nee kan niet.quote:Op zondag 14 november 2021 08:56 schreef coinchantal het volgende:
Je kan niet als je een bod hebt gedaan hem terug trekken toch?
Goeie tip!quote:Op zondag 14 november 2021 08:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee kan niet.
Als verkoper kan je wel een bod doen voor de oorspronkelijke prijs, bij elk volgend bod vervalt namelijk het eerdere bod.
Ik heb een bundel aangevraagd en nog voordat ik een berichtje kon sturen om over die eerdere prijsverlaging te beginnen, kreeg ik in die bundelconversatie dezelfde korting weer aangeboden.quote:Op zondag 14 november 2021 08:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen.
Ik heb daar een speciaal ding voor, deze:quote:Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Goed bezigquote:Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef coinchantal het volgende:
Vandaag weer bepakt en bezakt met pakketjes op pad.
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...quote:Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Oh, die zooltjes! Dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op maandag 15 november 2021 10:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...
Ha bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je echt soepele witte sneakers wil kan ik Lacoste ten zeerste aanraden
Ja, dat kan je uitzetten.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:24 schreef Viv het volgende:
Kun je als verkoper kiezen welke pakketdiensten je wel/niet wil aanbieden als optie?
Zo ja, dan is me dat ontgaan.Vandaag voor het eerst iets verkocht
, maar nu blijkt dat de koper voor Mondial Relay gekozen heeft en dat is zo ongeveer de enige dienst die hier juist níet om de hoek zit.
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, dat kan je uitzetten.
Ik ging voor ML naar de Syrische supermarkt, maar heb het ook uitgezet.
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage.![]()
Nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen klachtenvrij ben.
Ah, goed om te weten.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:48 schreef PKM het volgende:
[..]
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review.
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten.Al heb ik het liefst dat de koop wel doorgaat.
Ik heb verder niks te koop staan.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat.
Doe even wat Mariposas zegt.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:
Don't forget to send it
Ik word daar zenuwachtig van!Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Ik heb het verzendlabel al op het pakket zitten, staat ingepakt klaar.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:08 schreef arvensis het volgende:
[..]
Doe even wat Mariposas zegt.Uitleggen. Daarna verzendlabel downloaden en klikken op dat ie al is verstuurd.
Die melding is nieuw. Ik heb al tientallen dingen verstuurd, vaak ook na 3+ dagen pas tijd het weg te brengen, en ik zie m nu pas voor t eerst. Idd nogal irritant opdringerig zegquote:Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:
Don't forget to send it
Ik word daar zenuwachtig van!Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |