abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 14 november 2021 @ 00:11:40 #76
269689 crew  Viv
pi_202167708
Help! :D

Ik had een Lego-setje gefavoriet, en toen kreeg ik zo'n berichtje met een persoonlijke prijsverlaging. Die verkoper heeft ook nog een ander leuk Lego-setje, maar:

als ik ze allebei aanklik vanuit haar shop/wardrobe, betaal ik alsnog de reguliere prijs voor dat eerste setje.
als ik op Buy now klik bij die prijsverlaging in mijn Inbox, zie ik geen kans om dat tweede setje toe te voegen.

En nu? oO<

Ze biedt overigens geen bundelkorting aan, maar ik wil uiteraard niet onnodig 2x verzendkosten betalen.
  zondag 14 november 2021 @ 08:48:21 #77
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202169132
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 00:11 schreef Viv het volgende:
Help! :D

Ik had een Lego-setje gefavoriet, en toen kreeg ik zo'n berichtje met een persoonlijke prijsverlaging. Die verkoper heeft ook nog een ander leuk Lego-setje, maar:

als ik ze allebei aanklik vanuit haar shop/wardrobe, betaal ik alsnog de reguliere prijs voor dat eerste setje.
als ik op Buy now klik bij die prijsverlaging in mijn Inbox, zie ik geen kans om dat tweede setje toe te voegen.

En nu? oO<

Ze biedt overigens geen bundelkorting aan, maar ik wil uiteraard niet onnodig 2x verzendkosten betalen.
bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202169193
Je kan niet als je een bod hebt gedaan hem terug trekken toch?
  zondag 14 november 2021 @ 08:59:08 #79
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202169215
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:56 schreef coinchantal het volgende:
Je kan niet als je een bod hebt gedaan hem terug trekken toch?
Nee kan niet.
Als verkoper kan je wel een bod doen voor de oorspronkelijke prijs, bij elk volgend bod vervalt namelijk het eerdere bod.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_202169720
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:59 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Nee kan niet.
Als verkoper kan je wel een bod doen voor de oorspronkelijke prijs, bij elk volgend bod vervalt namelijk het eerdere bod.
Goeie tip!
pi_202170792
Ik ga vandaag wat sportkleding van Nike en Reebok erop gooien. Kijken of dat een beetje verkoopt.
pi_202181528
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 november 2021 @ 01:24:33 #83
269689 crew  Viv
pi_202182659
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 08:48 schreef Mariposas het volgende:

[..]
bundel aanvragen voor de twee sets bij de verkoper. Daarna kan je meteen een bericht sturen naar de verkoper in deze bundel-conversatie. Je kunt aangeven dat je beide sets wilt, en of ze je een bod wil sturen waarbij haar eerder aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of je stuurt haar in deze bundelconversatie zelf een bod waarin de aangeboden prijsverlaging is verwerkt. Of nog iets meer omdat je ze allebei wilt kopen. :P
Ik heb een bundel aangevraagd en nog voordat ik een berichtje kon sturen om over die eerdere prijsverlaging te beginnen, kreeg ik in die bundelconversatie dezelfde korting weer aangeboden. :D ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Ik heb daar een speciaal ding voor, deze:
https://www.meetmaatje.nl/

(Niet vanwege Vinted hoor, maar omdat de maatvoering van kinderschoenen schijnbaar vaak niet klopt.)
pi_202183745
Vandaag weer bepakt en bezakt met pakketjes op pad.
pi_202184229
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef coinchantal het volgende:
Vandaag weer bepakt en bezakt met pakketjes op pad.
Goed bezig
  maandag 15 november 2021 @ 10:43:18 #86
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202184836
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand vraagt of ik een schoen van binnen wil opmeten. Het betreft een kinderlaarsje met veter en rits sluiting. Van buiten opmeten lukt me wel, maar van binnen?
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...
pi_202185057
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:43 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Ik gebruik daarvoor gewoon een ouderwets meetlint, krijg ik altijd makkelijk in een schoen gepropt. Maar meestal kunnen ook de zooltjes er uit, en dan meet ik die gewoon...
Oh, die zooltjes! Dat ik daar niet aan gedacht heb.
pi_202191556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:30 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Als je echt soepele witte sneakers wil kan ik Lacoste ten zeerste aanraden
Ha bedankt voor de tip!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 23:24:07 #89
269689 crew  Viv
pi_202312633
Kun je als verkoper kiezen welke pakketdiensten je wel/niet wil aanbieden als optie?

Zo ja, dan is me dat ontgaan. :@ Vandaag voor het eerst iets verkocht *O* , maar nu blijkt dat de koper voor Mondial Relay gekozen heeft en dat is zo ongeveer de enige dienst die hier juist níet om de hoek zit. :'(
pi_202314098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:24 schreef Viv het volgende:
Kun je als verkoper kiezen welke pakketdiensten je wel/niet wil aanbieden als optie?

Zo ja, dan is me dat ontgaan. :@ Vandaag voor het eerst iets verkocht *O* , maar nu blijkt dat de koper voor Mondial Relay gekozen heeft en dat is zo ongeveer de enige dienst die hier juist níet om de hoek zit. :'(
Ja, dat kan je uitzetten.

Ik ging voor ML naar de Syrische supermarkt, maar heb het ook uitgezet.
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 12:26:59 #91
269689 crew  Viv
pi_202316866
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 08:40 schreef arvensis het volgende:

[..]
Ja, dat kan je uitzetten.

Ik ging voor ML naar de Syrische supermarkt, maar heb het ook uitgezet.
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage. :Y

Nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen klachtenvrij ben. :M
pi_202317154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, gevonden onder Profile > Settings > Postage. :Y

Nu maar hopen dat ik binnen 5 dagen klachtenvrij ben. :M
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 12:50:05 #93
269689 crew  Viv
pi_202317199
quote:
3s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:48 schreef PKM het volgende:

[..]
Als het nodig is kun je annuleren met als reden covid. Dan komt er ook geen negatieve review. :)
Ah, goed om te weten. :) Al heb ik het liefst dat de koop wel doorgaat.
  woensdag 24 november 2021 @ 12:55:08 #94
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_202317296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:50 schreef Viv het volgende:

[..]
Ah, goed om te weten. :) Al heb ik het liefst dat de koop wel doorgaat.
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 november 2021 @ 13:03:57 #95
269689 crew  Viv
pi_202317426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ik zou even de situatie uitleggen aan de koper, dan weet diegene meteen ook dat het wat langer kan duren. In het ‘ergste’ geval kan je volgens mij vlak voor de deadline op een knop drukken ‘ik heb het al verzonden’ dat geeft je 1 of 2 dagen extra (wel even met koper weer overleggen of die dat oké vindt). Ik zou nu sowieso je profiel op vakantiemodus zetten, want voor kopers is het ook vervelend als de koop niet doorgaat. :)
Ik heb verder niks te koop staan. :) En die andere pakketdiensten waren geen probleem geweest, die kan ik bij mijn buurvrouw aan de voordeur afgeven. Maar voor Mondial Relay moet ik een winkel in. :X
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 november 2021 @ 21:23:21 #96
269689 crew  Viv
pi_202341554
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
pi_202342680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Doe even wat Mariposas zegt. :P Uitleggen. Daarna verzendlabel downloaden en klikken op dat ie al is verstuurd. :)
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 november 2021 @ 23:29:15 #98
269689 crew  Viv
pi_202343952
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:08 schreef arvensis het volgende:

[..]
Doe even wat Mariposas zegt. :P Uitleggen. Daarna verzendlabel downloaden en klikken op dat ie al is verstuurd. :)
Ik heb het verzendlabel al op het pakket zitten, staat ingepakt klaar. :Y En ik wil het morgen wegbrengen. Ik ga alvast op die knop klikken want die rode letters werken op mijn zenuwen. :D
pi_202353515
Ahh Ik geloof dat ik nu wat heb. Ik verkocht een kledingstuk. Verstuurd met dhl. Koper is het niet wezen ophalen en na een week is het dus onderweg terug naar mij. Koper heeft nu dus de betaling laten opschorten. Geen flauw idee op wat voor gronden.
  vrijdag 26 november 2021 @ 18:53:33 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_202353804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Viv het volgende:
Er staat nu in rode letters:

Don't forget to send it

Ik word daar zenuwachtig van! :@ Afgelopen dinsdag verkocht, en ik zou 5 dagen de tijd hebben.
Die melding is nieuw. Ik heb al tientallen dingen verstuurd, vaak ook na 3+ dagen pas tijd het weg te brengen, en ik zie m nu pas voor t eerst. Idd nogal irritant opdringerig zeg :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')