Pensioen is dichtbijquote:
Ja hè?quote:
Ik heb het best wel koud ja... zo maar even een dekentje scorenquote:
Ahhhh !!quote:
Ik heb het ook koud, en lig al in mn nest...gedoe, hahahaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het best wel koud ja... zo maar even een dekentje scoren
Jaloersquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud, en lig al in mn nest...gedoe, hahaha
Eigen schuld? Hoezo dan?quote:
Kom een keer!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahhhh !!Ik ben er vroeger wel eens geweest , maar dat is heel lang geleden
Ik zit nog achter de te rillen. En ik moet heel voorzichtig zijn met verwarming ivm kosten gas en energiequote:
Hahahaha ja pas maar op idd..dan maar een dekentje en een warme kruik en een kopje thee ofzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit nog achter de te rillen. En ik moet heel voorzichtig zijn met verwarming ivm kosten gas en energie
Ik wil echt wel een keer komen, maar dat lukt me niet in de komende maanden. Voorjaar welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Kom een keer!![]()
Het is nog vrij rustig sinds Corona, de verreweg toeristen zijn er nog niet.
Minder voor winkels en horeca helaas
Ik moet maandag de woningbouw bellen , alles tocht hierquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja pas maar op idd..dan maar een dekentje en een warme kruik en een kopje thee ofzo
Oh da's wel minder!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet maandag de woningbouw bellen , alles tocht hier![]()
Rare tijden momenteel.
Ja ik heb echt een hele beroerde woningbouwquote:
Ik ook, maar probeer dat zoveel mogelijk te vermijden .quote:
Ik vind het vast een hele spannende happening, maar zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil echt wel een keer komen, maar dat lukt me niet in de komende maanden. Voorjaar wel
Meteen eisen stellen![]()
![]()
Maar lijkt me wel heel erg tof!!
Kost veel deze dagenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook, maar probeer dat zoveel mogelijk te vermijden .
Ik ook!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik vind het vast een hele spannend happening, maar wel zou wel leuk zijn
Dat weet ze zelf ook niet zo te zienquote:
Daar probeer ik me zo min mogelijk mee bezig te houden , ik ga gigantisch veel moeten betalen volgend jaar ,quote:
Supertofquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!!Maar dat lijkt me wel heel erg leuk
![]()
Ik ga dat zeker een keer doen Flory ..![]()
![]()
Kom ik gewoon een keer richting Brugge
Gaan we doen![]()
Denk dat je geen foto van d'r van nu wil zienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf ook niet zo te zien
Wordt dan wel voorjaar ,maar dat vertel ik nog wel een keerquote:
Tuurlijk, doen wequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt dan wel voorjaar ,maar dat vertel ik nog wel een keer![]()
Leuk!! ik hou je er aan hoor![]()
Ja, vanmiddag maar gedaan. Kan per maand weer opzeggen zag ik.quote:
Okquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag maar gedaan. Kan per maand weer opzeggen zag ik.
Hoe lang heb je nog?quote:
Ik heb nog geen Belgisch bier in België gedronkenquote:
Ah ok .. weet ik veelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Belgisch bier in België gedronken
(zit immers nog net in NL, Cadzand)
Nog even genieten dusquote:
Al bolussen gescoord?quote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
Alhoewel Zeeuws Vlaanderen overduidelijk meer met Vlaanderen heeft dan met NL
Jawel, gisteren, maar dat was in restaurant in Cadzandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Awww en nog steeds geen Belgische biertjes?
En dan zo dicht bij het lekkere bier
Je hebt nog een paar dagenquote:
Sowieso in de bakkerswinkel in Cadzand dorp, soms hadden ze ook een shop in Cadzand Bad tijdens de vakanties.quote:
Ik hoop lang geleden ver voor de hoogbouwquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Cadzand ook ooit geweest .. kort bezoek
Ja in de 80squote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoop lang geleden ver voor de hoogbouw
Naaktstrand daar toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Cadzand ook ooit geweest .. kort bezoek
Ik was er voor de geologische verklaring .... denk dat het met die palen en stroming te maken hadquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan was het er nog voor de gemiddelde tourist die er lekker kon genieten
Geen idee Chuf, dat zou ik moeten opzoeken, maar te laat nuquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er voor de geologische verklaring .... denk dat het met die palen en stroming te maken had
Ja dat zou ik moeten weten vandaar ook de optie ...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee Chuf, dat zou ik moeten opzoeken, maar te laat nu
Gewoon niet aanklikken dus, kom je er ook niet terechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Oops weeer in DTS belandt,,, wat een gekloot is dat ...
Mooi en kleurrijkquote:
Je verwent ons vandaag met zoveel mooie foto'squote:
O ben nog met die van net bezig, jij drinkt snelquote:
Het is ook zo lekkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben nog met die van net bezig, jij drinkt snel
Heb er al wel een stuk of 6 opquote:
Ja zonder, Ik heb er ook al weer meer dan een halve werkdag op zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoveel al![]()
Jij drinkt zonder cafeïne toch?
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zonder, Ik heb er ook al weer meer dan een halve werkdag op zitten.
Ja, heb al veel gedaan vanmorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh cafcaquote:
Hier ook niet hoor, maar de zon heb ik ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Nog geen bui gezien vandaag in het zonnige zuiden
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, maar de zon heb ik ook nog niet gezien
Stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, pullup gaat voor de hoogste aantal duimpjes... Zoveel foto's![]()
Nog geen foto van een trotse oom engine vanuit Burgers ZooZe ligt wel binnen zie ik.
Het beeld verspringt en ze is er niet.![]()
Hier de kaas al geraspt en alles door elkaar, nu opstijven om er kroketten van te maken.
Stoofpeertjes geschild, die staan ook op. Het hele huis meurt naar rode wijn. De buren zullen wel denken.
Zo nog 2 kilo gehakt tot ballen draaien voor de borrelhap in de kroeg morgen en dan is het klaar. Eerst nog maar even een bakkie. pfff
Ja, niet te vreten, maar de rest van mijn gezin doet er een moord voor.quote:
Dan maak je ze dus veel te lekker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, niet te vreten, maar de rest van mijn gezin doet er een moord voor.
Zit t nu te kijken, maar er is maar een kuikentje?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:59 schreef engine het volgende:
@:Mrsloveable Nu is het lichtMooi gezicht zo
![]()
[ afbeelding ]
Die is er al vroeg bij zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit t nu te kijken, maar er is maar een kuikentje?
Vond ik ook alquote:
Blijft altijd leuk en mooi om te zienquote:
Is t ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft altijd leuk en mooi om te zien
Hoi Chanel, ik begreep dat je zo ziek bent geweest, wat heftig zeg en wat zal je geschrokken zijn. Ik heb niet alles gelezen, maar is het al definitief dat je COPD hebt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
zon al wel gezien hier in het zuiden maar laat het nu een beetje afweten
Sjakiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Chanel, ik begreep dat je zo ziek bent geweest, wat heftig zeg en wat zal je geschrokken zijn. Ik heb niet alles gelezen, maar is het al definitief dat je COPD hebt?
Keukenprinsesje ben jequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, pullup gaat voor de hoogste aantal duimpjes... Zoveel foto's![]()
Nog geen foto van een trotse oom engine vanuit Burgers ZooZe ligt wel binnen zie ik.
Het beeld verspringt en ze is er niet.![]()
Hier de kaas al geraspt en alles door elkaar, nu opstijven om er kroketten van te maken.
Stoofpeertjes geschild, die staan ook op. Het hele huis meurt naar rode wijn. De buren zullen wel denken.
Zo nog 2 kilo gehakt tot ballen draaien voor de borrelhap in de kroeg morgen en dan is het klaar. Eerst nog maar even een bakkie. pfff
Greetquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Greet![]()
Het is vandaag een beetje de day after, ik ben weer aan het werk en dat is best fijn,
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
https://www.rtlboulevard.(...)de-faamnaam-van-2021
Ik vind dat elk jaar wel weer vermakelijk, ben benieuwd of de post van Greys daar op sloeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
eh neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat elk jaar wel weer vermakelijk, ben benieuwd of de post van Greys daar op sloeg.
Goedemorgen!
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan maak je ze dus veel te lekker.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keukenprinsesje ben je![]()
Dank je![]()
en ik hou helemaal niet van koken.
Nog gefeliciteerd met opa
Tnx![]()
WIjn en peren, da's 2x fruit. Kei gezond!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
Ze gaan nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Het vliegtuig vloog niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:29 schreef cafca het volgende:
[..]
WIjn en peren, da's 2x fruit. Kei gezond!
Ze gaan een paar maanden later.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Nopequote:
Jij kende hem dus alquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo had ik het niet bekeken... de jongste kleinzoon blijft ook slapen (althans, we gaan weer eens een poging wagen). Misschien die er ook maar een paar in zijn mik proppen
Inderdaadquote:
Precies, of over een paar jaar, in ieder geval als corona het weer toelaat.quote:
ik gok erop dat voor Anouk 4 weken blijven minder problematisch is dan voor jouquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope
[..]
Jij kende hem dus al
Maar blij dat het verbod er nu is gekomen in plaats van als we er al zaten, anders hadden we er misschien, net als Anouk, misschien wel 4 weken moeten blijven.
Stoofpeertjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo had ik het niet bekeken... de jongste kleinzoon blijft ook slapen (althans, we gaan weer eens een poging wagen). Misschien die er ook maar een paar in zijn mik proppen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
dar mensen daar niet over nadenken..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
De ouders van nummer 2 hadden blijkbaar een hekel aan kinderen. 3 is dan wel weer grappig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
De ouders van nummer 2 hadden blijkbaar een hekel aan kinderen. 3 is dan wel weer grappig
[ afbeelding ]
Of ze zijn gegaan en mogen niet meer terugquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Precies, of over een paar jaar, in ieder geval als corona het weer toelaat.
O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Middag marcbquote:
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:43 schreef pullup het volgende:
Zo vroeg klaarDe rest van de dag vrij
Klote dat het is uitgesteld Dees, kunnen jullie niet gewoon ergens anders heen dan?
Het is alweer opgelostquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.
Ja lees het, lekker er even uit is nu wel goed voor je.quote:
Wat jammer voor jullie zeg, wanneer ga je naar Barcelona? Wie weet komen we elkaar tegen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
Hey Espriquote:
Ja is maar één kuikentje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat valt wel mee want het is daar avondquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is maar één kuikentje.
[..]
Dat valt wel mee want het is daar avondhet is al weer donker.
Verstandig en ook superleuk ongetwijfeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
Ja denk ik ook, afgelopen week moest ik er niet aan denken, maar ik heb er nu veel zin in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lees het, lekker er even uit is nu wel goed voor je.
Snap het, had je nog te veel te doen, nu is het even tijd voor jezelf. Heb je dik verdiend.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, afgelopen week moest ik er niet aan denken, maar ik heb er nu veel zin in.
Komende donderdag tot en met maandagquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wat jammer voor jullie zeg, wanneer ga je naar Barcelona? Wie weet komen we elkaar tegen...
Mazzzz!quote:
Typisch is dat he, ik was het wel telkens van plan, maar op de één of andere manier kwam het er niet van.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Verstandig en ook superleuk ongetwijfeld
Ik ben gek genoeg ook nog nooit verder gekomen dan het vliegveld daar. Op veel verschillende plekken in Spanje geweest en er een paar keer op de rondweg omheen gereden maar nog nooit de stad in
Wij gaan aankomende zondag, daar stappen we weer op een bootquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komende donderdag tot en met maandagEn jij dan?
Barcelona meet
Floryquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:25 schreef Flory het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Deisyy![]()
Moest net wel lachen om dit artikel
Dan geen Barcelona meetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Wij gaan aankomende zondag, daar stappen we weer op een boot
Gelukkig welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flory
![]()
![]()
Ben je weer een beetje op orde na de verhuizing?
Yep, voor een week doen we Spanje en Italie aan, dus zie je dan ook niet op de terugweg, best jammer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geen Barcelona meet![]()
Ga je Middellandse Zee cruise doen?
Ja hij gaat goedquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mazzzz!Is het nog steeds stoptober voor jou?
Fijn! Die levertijden zijn tegenwoordig niet normaal meer, ik hoop dat je ondertussen niet op de grond hoeft te zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Alleen nog wachten op de bank
Ja zeker, dat had wel heel toevallig en leuk geweestquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, voor een week doen we Spanje en Italie aan, dus zie je dan ook niet op de terugweg, best jammer.
Neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Die levertijden zijn tegenwoordig niet normaal meer, ik hoop dat je ondertussen niet op de grond hoeft te zitten.
Jazeker en thnx jij ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, dat had wel heel toevallig en leuk geweest
Fijne vakantie alvast
JAAAA ahh wat mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
O je bent er weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor te gevoelige mensjes.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mama olifant is boos
Andersom zou die croc er ook geen moeite mee hebben denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor te gevoelige mensjes.![]()
Goeiemiddag allemaal
Kip wou misschien alleen maar het terrein van baasjes beschermenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk verdediging of om dat ze eten zoeken
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kip wou misschien alleen maar het terrein van baasjes beschermen![]()
Of gewoon vreten, ook een legitieme reden
Geen ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..
Liep de kip gewoon los op t terras of kwam ze in t hok van de kip
hmmm kipquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
Of die kip was bang dat zij avondeten zou zijn
Ja dat, kippedij is net wat lekkerder dan kipfilet, kies daar ook vaak voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hier liggen 2 kippedijen voor vanavond. Geen idee nog wat erbij gaat komen,
Volg momenteel alleen La Palma.. veel seismische activiteit vandaag ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:18 schreef drakin het volgende:
Hoe is het met de vulkaan?
Of vulkanen?
Aso
Ijsland
La Palma
Nog meer?
Daarom jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat, kippedij is net wat lekkerder dan kipfilet, kies daar ook vaak voor.
Die ziet er zo al prachtig uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
Ik zag gister nog een hele gave vulkaan op Hawaii![]()
Die wil ik wel een keer bezoeken![]()
[ afbeelding ]
Staan er nu huisje in t midden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gaaf he?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er nu huisje in t midden?
Een chickenfarm vermoed ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er nu huisje in t midden?
Laat pinnenmutske er dan maar niet komenquote:
Best wel jaquote:
quote:
Even gezocht wat voor huisjes: The Hawaii State Civil Defense and a National Guard facilityquote:
Hawaii wil ik sowieso wel een keer bezoekenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het sparenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hawaii wil ik sowieso wel een keer bezoeken
oehhhh lekker vooruitzichtquote:
10 jaar verder.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh lekker vooruitzicht
ik denk dat we hier maar wachten tot de kinderen het huis uit zijn
of in ieder geval een baan hebben
Kinderen uit huis?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh lekker vooruitzicht
ik denk dat we hier maar wachten tot de kinderen het huis uit zijn
of in ieder geval een baan hebben
ja met de huidige woningcrisis wel jquote:
er is hier een wachtlijst van 12 jaar als je een huurwoning wiltquote:
ik ben nog niet zo oudquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:47 schreef drakin het volgende:
Ben je nog zo jong of werd je oud mama?
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is hier een wachtlijst van 12 jaar als je een huurwoning wilt
en je mag je pas vanaf 18 inschrijven
Ik ben 42 en kinderloos, bewust ook wel hoor, maar ieder zn dingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
Da's nog piepjong!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
kopen is ook niet echt te doen nuquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.
Hier ging het gewoon met een heleboel geluk voor mijn zoon
Ik werd ietsjes jonger mama en ben ietsjes ouderquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
preciesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben 42 en kinderloos, bewust ook wel hoor, maar ieder zn ding
Ja, in Fryslan is de woningnood ook wel wat minder dan in andere delen van het land volgens mij....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.
Hier ging het gewoon met een heleboel geluk voor mijn zoon
Kennis vertrekt daarom naar Denemarken, zijn de woningen nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
kopen is ook niet echt te doen nu
gemiddelde huizenprijs ligt hier boven de 450000
goedkope woningen worden voor minstens 300000 verkocht
Nee echt niet, zonder kinderen ben je immers sneller op Hawaiiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
net of je verplicht bent kinderen te nemen
we hebben hier niet eens flatjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werd ietsjes jonger mama en ben ietsjes ouder![]()
En hier is het 10 jaar voor een leuk huis, kutwoningen is minder lang wachten zoals flatjes in achterbuurten
dat is zeker een groot voordeelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee echt niet, zonder kinderen ben je immers sneller op Hawaii
Denk Drenthe en Zeeland nog meer, maar in de stad moet je hier ook niet zijn als je een leuke woning wil.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, in Fryslan is de woningnood ook wel wat minder dan in andere delen van het land volgens mij....
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
Kennissen van me zijn bewust kinderloosquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zeker een groot voordeel
scheelt je een boel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik vind dat ook raarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef drakin het volgende:
ff boodschappen doen, geen melk meer voor de koffie en zwart is vies
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennissen van me zijn bewust kinderloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..
Ja dat ook!!! Dat vragen mensen zo vaak!! Enige wat ik weleens heb gehad was een foodbabyquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat ook raar
of als je er 1 hebt waarom je geen 2de neemt
Ja vind ik dus ook!!! Zeg meestal maar dat ik onvruchtbaar ben gewoon voor het shockeffectquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat ook!!! Dat vragen mensen zo vaak!! Enige wat ik weleens heb gehad was een foodbabyhahaha
Dat is best oud.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
Ja écht!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die heeft iedereen wel eens denk ik
mensen vinden dat soms heel normaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?
wat hoor ik daarquote:
Brrrrommm.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hoor ik daar
een oude brombeer?
tijd voor een username changequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo Fresh ben jij volgens mij ook niet meer
#RipeFruit
Ik gaf de kippen eten maar der is een gulzigaardje bijquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..
Liep de kip gewoon los op t terras of kwam ze in t hok van de kip
Die was er als de kippen bij zeker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik gaf de kippen eten maar der is een gulzigaardje bij
Yepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die was er als de kippen bij zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
Enjoyquote:
Thnx, you toquote:
Ze maakt het wel spannendquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:34 schreef engine het volgende:
Mama neushoorn komt weer thuis na een dagje dierentuin
Thanks beidequote:
Zitten ze op je te wachtenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennis vertrekt daarom naar Denemarken, zijn de woningen nog betaalbaar.
Binnenkort een logeeradresje daar
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...quote:
Het was wel vaak op familie feestjes een dingetje. Wanneer jij? En baby's ongewild op mijn schoot zetten. Ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |