O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
Middag marcbquote:
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:43 schreef pullup het volgende:
Zo vroeg klaarDe rest van de dag vrij
Klote dat het is uitgesteld Dees, kunnen jullie niet gewoon ergens anders heen dan?
Het is alweer opgelostquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.
Ja lees het, lekker er even uit is nu wel goed voor je.quote:
Wat jammer voor jullie zeg, wanneer ga je naar Barcelona? Wie weet komen we elkaar tegen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
Hey Espriquote:
Ja is maar één kuikentje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit t nu te kijken, maar er is maar een kuikentje?
Dat valt wel mee want het is daar avondquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is maar één kuikentje.
[..]
Dat valt wel mee want het is daar avondhet is al weer donker.
Verstandig en ook superleuk ongetwijfeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
Ja denk ik ook, afgelopen week moest ik er niet aan denken, maar ik heb er nu veel zin in.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lees het, lekker er even uit is nu wel goed voor je.
Snap het, had je nog te veel te doen, nu is het even tijd voor jezelf. Heb je dik verdiend.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, afgelopen week moest ik er niet aan denken, maar ik heb er nu veel zin in.
Komende donderdag tot en met maandagquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wat jammer voor jullie zeg, wanneer ga je naar Barcelona? Wie weet komen we elkaar tegen...
Mazzzz!quote:
Typisch is dat he, ik was het wel telkens van plan, maar op de één of andere manier kwam het er niet van.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Verstandig en ook superleuk ongetwijfeld
Ik ben gek genoeg ook nog nooit verder gekomen dan het vliegveld daar. Op veel verschillende plekken in Spanje geweest en er een paar keer op de rondweg omheen gereden maar nog nooit de stad in
Wij gaan aankomende zondag, daar stappen we weer op een bootquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komende donderdag tot en met maandagEn jij dan?
Barcelona meet
Floryquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:25 schreef Flory het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Deisyy![]()
Moest net wel lachen om dit artikel
Dan geen Barcelona meetquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
Wij gaan aankomende zondag, daar stappen we weer op een boot
Gelukkig welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flory
![]()
![]()
Ben je weer een beetje op orde na de verhuizing?
Yep, voor een week doen we Spanje en Italie aan, dus zie je dan ook niet op de terugweg, best jammer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geen Barcelona meet![]()
Ga je Middellandse Zee cruise doen?
Ja hij gaat goedquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mazzzz!Is het nog steeds stoptober voor jou?
Fijn! Die levertijden zijn tegenwoordig niet normaal meer, ik hoop dat je ondertussen niet op de grond hoeft te zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Alleen nog wachten op de bank
Ja zeker, dat had wel heel toevallig en leuk geweestquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, voor een week doen we Spanje en Italie aan, dus zie je dan ook niet op de terugweg, best jammer.
Neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Die levertijden zijn tegenwoordig niet normaal meer, ik hoop dat je ondertussen niet op de grond hoeft te zitten.
Jazeker en thnx jij ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, dat had wel heel toevallig en leuk geweest
Fijne vakantie alvast
JAAAA ahh wat mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit t nu te kijken, maar er is maar een kuikentje?
O je bent er weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor te gevoelige mensjes.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mama olifant is boos
Andersom zou die croc er ook geen moeite mee hebben denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor te gevoelige mensjes.![]()
Goeiemiddag allemaal
Kip wou misschien alleen maar het terrein van baasjes beschermenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk verdediging of om dat ze eten zoeken
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kip wou misschien alleen maar het terrein van baasjes beschermen![]()
Of gewoon vreten, ook een legitieme reden
Geen ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..
Liep de kip gewoon los op t terras of kwam ze in t hok van de kip
hmmm kipquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
Of die kip was bang dat zij avondeten zou zijn
Ja dat, kippedij is net wat lekkerder dan kipfilet, kies daar ook vaak voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hier liggen 2 kippedijen voor vanavond. Geen idee nog wat erbij gaat komen,
Volg momenteel alleen La Palma.. veel seismische activiteit vandaag ..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:18 schreef drakin het volgende:
Hoe is het met de vulkaan?
Of vulkanen?
Aso
Ijsland
La Palma
Nog meer?
Daarom jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat, kippedij is net wat lekkerder dan kipfilet, kies daar ook vaak voor.
Die ziet er zo al prachtig uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
Ik zag gister nog een hele gave vulkaan op Hawaii![]()
Die wil ik wel een keer bezoeken![]()
[ afbeelding ]
Staan er nu huisje in t midden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gaaf he?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er nu huisje in t midden?
Een chickenfarm vermoed ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er nu huisje in t midden?
Laat pinnenmutske er dan maar niet komenquote:
Best wel jaquote:
quote:
Even gezocht wat voor huisjes: The Hawaii State Civil Defense and a National Guard facilityquote:
Hawaii wil ik sowieso wel een keer bezoekenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:23 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het sparenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hawaii wil ik sowieso wel een keer bezoeken
oehhhh lekker vooruitzichtquote:
10 jaar verder.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh lekker vooruitzicht
ik denk dat we hier maar wachten tot de kinderen het huis uit zijn
of in ieder geval een baan hebben
Kinderen uit huis?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhh lekker vooruitzicht
ik denk dat we hier maar wachten tot de kinderen het huis uit zijn
of in ieder geval een baan hebben
ja met de huidige woningcrisis wel jquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |