Hoe lang heb je nog?quote:
Ik heb nog geen Belgisch bier in België gedronkenquote:
Ah ok .. weet ik veelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Belgisch bier in België gedronken
(zit immers nog net in NL, Cadzand)
Nog even genieten dusquote:
Al bolussen gescoord?quote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:16 schreef Koen66 het volgende:
Alhoewel Zeeuws Vlaanderen overduidelijk meer met Vlaanderen heeft dan met NL
Jawel, gisteren, maar dat was in restaurant in Cadzandquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Awww en nog steeds geen Belgische biertjes?
En dan zo dicht bij het lekkere bier
Je hebt nog een paar dagenquote:
Sowieso in de bakkerswinkel in Cadzand dorp, soms hadden ze ook een shop in Cadzand Bad tijdens de vakanties.quote:
Ik hoop lang geleden ver voor de hoogbouwquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Cadzand ook ooit geweest .. kort bezoek
Ja in de 80squote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoop lang geleden ver voor de hoogbouw
Naaktstrand daar toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Cadzand ook ooit geweest .. kort bezoek
Ik was er voor de geologische verklaring .... denk dat het met die palen en stroming te maken hadquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan was het er nog voor de gemiddelde tourist die er lekker kon genieten
Geen idee Chuf, dat zou ik moeten opzoeken, maar te laat nuquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er voor de geologische verklaring .... denk dat het met die palen en stroming te maken had
Ja dat zou ik moeten weten vandaar ook de optie ...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Geen idee Chuf, dat zou ik moeten opzoeken, maar te laat nu
Gewoon niet aanklikken dus, kom je er ook niet terechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Oops weeer in DTS belandt,,, wat een gekloot is dat ...
Mooi en kleurrijkquote:
Je verwent ons vandaag met zoveel mooie foto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |