Nopequote:
Jij kende hem dus alquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo had ik het niet bekeken... de jongste kleinzoon blijft ook slapen (althans, we gaan weer eens een poging wagen). Misschien die er ook maar een paar in zijn mik proppen
Inderdaadquote:
Precies, of over een paar jaar, in ieder geval als corona het weer toelaat.quote:
ik gok erop dat voor Anouk 4 weken blijven minder problematisch is dan voor jouquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope
[..]
Jij kende hem dus al
Maar blij dat het verbod er nu is gekomen in plaats van als we er al zaten, anders hadden we er misschien, net als Anouk, misschien wel 4 weken moeten blijven.
Stoofpeertjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo had ik het niet bekeken... de jongste kleinzoon blijft ook slapen (althans, we gaan weer eens een poging wagen). Misschien die er ook maar een paar in zijn mik proppen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
https://www.rtlboulevard.(...)de-faamnaam-van-2021
dar mensen daar niet over nadenken..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
De ouders van nummer 2 hadden blijkbaar een hekel aan kinderen. 3 is dan wel weer grappig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
De ouders van nummer 2 hadden blijkbaar een hekel aan kinderen. 3 is dan wel weer grappig
[ afbeelding ]
Of ze zijn gegaan en mogen niet meer terugquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Precies, of over een paar jaar, in ieder geval als corona het weer toelaat.
O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
Middag marcbquote:
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:43 schreef pullup het volgende:
Zo vroeg klaarDe rest van de dag vrij
Klote dat het is uitgesteld Dees, kunnen jullie niet gewoon ergens anders heen dan?
Het is alweer opgelostquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begrijp nu dat jij dat ben, das mooi balen dan.
Ja lees het, lekker er even uit is nu wel goed voor je.quote:
Wat jammer voor jullie zeg, wanneer ga je naar Barcelona? Wie weet komen we elkaar tegen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
Hey Espriquote:
Ja is maar één kuikentje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit t nu te kijken, maar er is maar een kuikentje?
Dat valt wel mee want het is daar avondquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is maar één kuikentje.
[..]
Dat valt wel mee want het is daar avondhet is al weer donker.
Verstandig en ook superleuk ongetwijfeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, we hebben nu geboekt voor Barcelona, daar ben ik nog nooit geweest, daar is het ook nog een aangenaam temperatuurtje en genoeg moois om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |