Is t ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft altijd leuk en mooi om te zien
Hoi Chanel, ik begreep dat je zo ziek bent geweest, wat heftig zeg en wat zal je geschrokken zijn. Ik heb niet alles gelezen, maar is het al definitief dat je COPD hebt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:59 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
zon al wel gezien hier in het zuiden maar laat het nu een beetje afweten
Sjakiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Chanel, ik begreep dat je zo ziek bent geweest, wat heftig zeg en wat zal je geschrokken zijn. Ik heb niet alles gelezen, maar is het al definitief dat je COPD hebt?
Keukenprinsesje ben jequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, pullup gaat voor de hoogste aantal duimpjes... Zoveel foto's![]()
Nog geen foto van een trotse oom engine vanuit Burgers ZooZe ligt wel binnen zie ik.
Het beeld verspringt en ze is er niet.![]()
Hier de kaas al geraspt en alles door elkaar, nu opstijven om er kroketten van te maken.
Stoofpeertjes geschild, die staan ook op. Het hele huis meurt naar rode wijn. De buren zullen wel denken.
Zo nog 2 kilo gehakt tot ballen draaien voor de borrelhap in de kroeg morgen en dan is het klaar. Eerst nog maar even een bakkie. pfff
Greetquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Greet![]()
Het is vandaag een beetje de day after, ik ben weer aan het werk en dat is best fijn,
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
https://www.rtlboulevard.(...)de-faamnaam-van-2021
Ik vind dat elk jaar wel weer vermakelijk, ben benieuwd of de post van Greys daar op sloeg.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar zo heten 🌞
https://www.rtlboulevard.(...)de-faamnaam-van-2021
eh neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat elk jaar wel weer vermakelijk, ben benieuwd of de post van Greys daar op sloeg.
Goedemorgen!
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan maak je ze dus veel te lekker.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keukenprinsesje ben je![]()
Dank je![]()
en ik hou helemaal niet van koken.
Nog gefeliciteerd met opa
Tnx![]()
WIjn en peren, da's 2x fruit. Kei gezond!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk eigenlijk. Rode wijn en een potje 'luiwijfmaaktstoofperensuiker'...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
neequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kennen vast die mop van die twee zussen die met hun dochters naar Marrakech zouden gaan volgende week
Ze gaan nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
Het vliegtuig vloog niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:29 schreef cafca het volgende:
[..]
WIjn en peren, da's 2x fruit. Kei gezond!
Ze gaan een paar maanden later.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:28 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |