er is hier een wachtlijst van 12 jaar als je een huurwoning wiltquote:
ik ben nog niet zo oudquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:47 schreef drakin het volgende:
Ben je nog zo jong of werd je oud mama?
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is hier een wachtlijst van 12 jaar als je een huurwoning wilt
en je mag je pas vanaf 18 inschrijven
Ik ben 42 en kinderloos, bewust ook wel hoor, maar ieder zn dingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
Da's nog piepjong!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
kopen is ook niet echt te doen nuquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.
Hier ging het gewoon met een heleboel geluk voor mijn zoon
Ik werd ietsjes jonger mama en ben ietsjes ouderquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
preciesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben 42 en kinderloos, bewust ook wel hoor, maar ieder zn ding
Ja, in Fryslan is de woningnood ook wel wat minder dan in andere delen van het land volgens mij....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopen dan of een andere woonplaats zoeken.
Hier ging het gewoon met een heleboel geluk voor mijn zoon
Kennis vertrekt daarom naar Denemarken, zijn de woningen nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
kopen is ook niet echt te doen nu
gemiddelde huizenprijs ligt hier boven de 450000
goedkope woningen worden voor minstens 300000 verkocht
Nee echt niet, zonder kinderen ben je immers sneller op Hawaiiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
net of je verplicht bent kinderen te nemen
we hebben hier niet eens flatjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werd ietsjes jonger mama en ben ietsjes ouder![]()
En hier is het 10 jaar voor een leuk huis, kutwoningen is minder lang wachten zoals flatjes in achterbuurten
dat is zeker een groot voordeelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee echt niet, zonder kinderen ben je immers sneller op Hawaii
Denk Drenthe en Zeeland nog meer, maar in de stad moet je hier ook niet zijn als je een leuke woning wil.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, in Fryslan is de woningnood ook wel wat minder dan in andere delen van het land volgens mij....
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
Kennissen van me zijn bewust kinderloosquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is zeker een groot voordeel
scheelt je een boel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik vind dat ook raarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef drakin het volgende:
ff boodschappen doen, geen melk meer voor de koffie en zwart is vies
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennissen van me zijn bewust kinderloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd, zó vaak dat mensen vragen of ik kinderen heb en waarom niet dan..
Ja dat ook!!! Dat vragen mensen zo vaak!! Enige wat ik weleens heb gehad was een foodbabyquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat ook raar
of als je er 1 hebt waarom je geen 2de neemt
Ja vind ik dus ook!!! Zeg meestal maar dat ik onvruchtbaar ben gewoon voor het shockeffectquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat ook!!! Dat vragen mensen zo vaak!! Enige wat ik weleens heb gehad was een foodbabyhahaha
Dat is best oud.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo oud
de oudste is 17(bijna)
en ik ben 43
Ja écht!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die heeft iedereen wel eens denk ik
mensen vinden dat soms heel normaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele onbeschofte vraag! Moet je toch lekker zelf weten?
wat hoor ik daarquote:
Brrrrommm.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hoor ik daar
een oude brombeer?
tijd voor een username changequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo Fresh ben jij volgens mij ook niet meer
#RipeFruit
Ik gaf de kippen eten maar der is een gulzigaardje bijquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet wel, heb niet zoveel verstand van kippen..
Liep de kip gewoon los op t terras of kwam ze in t hok van de kip
Die was er als de kippen bij zeker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik gaf de kippen eten maar der is een gulzigaardje bij
Yepquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die was er als de kippen bij zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
Enjoyquote:
Thnx, you toquote:
Ze maakt het wel spannendquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:34 schreef engine het volgende:
Mama neushoorn komt weer thuis na een dagje dierentuin
Thanks beidequote:
Zitten ze op je te wachtenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennis vertrekt daarom naar Denemarken, zijn de woningen nog betaalbaar.
Binnenkort een logeeradresje daar
Ik heb nooit zo de importantie en invloed van een dirigent begrepen...quote:
Het was wel vaak op familie feestjes een dingetje. Wanneer jij? En baby's ongewild op mijn schoot zetten. Ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |