abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 november 2021 @ 21:33:00 #51
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202035201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, laat Baudet maar lekker overdreven doen.

Maareh ik denk wel dat we minder liberaal zijn seksueel gezien dan de jaren 70-80-90.
Ja, vooral een partij als de FvD is voorstander van een oerconservatieve houding tov seks, relaties, man-/vrouwverhoudingen. Het is treurig dat zo'n partij met fossiele denkbeelden nog zoveel zetels krijgt, de jaren '50 komen weer steeds dichterbij.
pi_202035304
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:33 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ja, vooral een partij als de FvD is voorstander van een oerconservatieve houding tov seks, relaties, man-/vrouwverhoudingen. Het is treurig dat zo'n partij met fossiele denkbeelden nog zoveel zetels krijgt, de jaren '50 komen weer steeds dichterbij.
Ik denk dat die woke strijders vooral geïrriteerd zijn omdat Terry lekker kort door de bocht kan zijn over sommige onderwerpen. Dat doorgeslagen denken ridiciliseren krijgt van mij sowieso mijn lof.

Jaren 50?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 21:37:55 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202035327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, laat Baudet maar lekker overdreven doen.

Maareh ik denk wel dat we minder liberaal zijn seksueel gezien dan de jaren 70-80-90.
Wat mag er nu niet dat toen wel mocht?
pi_202035343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat mag er nu niet dat toen wel mocht?
Gaat niet om mogen, gaat om vrijheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202035358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, laat Baudet maar lekker overdreven doen.

Maareh ik denk wel dat we minder liberaal zijn seksueel gezien dan de jaren 70-80-90.
Dat zijn standaard golfbewegingen. Generaties met heel vrije ouders worden minder vrij, de generaties daarna weer vrijer. Zo werkt het altijd al.

(Ik zelf ben trouwens sterk voor een minder vrije moraal op dit gebied, maar dat mag ieder natuurlijk voor zichzelf weten en heeft weinig met politiek te maken)
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 4 november 2021 @ 21:41:01 #56
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202035391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik denk dat die woke strijders vooral geïrriteerd zijn omdat Terry lekker kort door de bocht kan zijn over sommige onderwerpen. Dat doorgeslagen denken ridiciliseren krijgt van mij sowieso mijn lof.

Jaren 50?
Lees je überhaupt de berichten waarop je reageert? Er is een duidelijke tendens terug naar de jaren '50 en die tendens is te bespeuren bij de FvD en de aanhangers daarvan. Wat kom je dan met een kulverhaal over 'woke' en 'directheid'? Reageer gewoon eens op het bericht dat je quote ipv met dit soort bullshit.
  donderdag 4 november 2021 @ 21:41:27 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202035401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gaat niet om mogen, gaat om vrijheid.
Vrijheid is minder als er dingen niet mogen. Maar wat mag er dan precies niet?
pi_202035540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vrijheid is minder als er dingen niet mogen. Maar wat mag er dan precies niet?
Volgens mij is het inderdaad een keuze dat tegenwoordig de helft van de 18 jarigen nog maagd is. Een in vrijheid gemaakte keus.

Ik zou zeggen dat dat een extra signaal van vrijheid is. Waar je een aantal jaar geleden gek werd gevonden als je op je 20e nog geen seks had gehad, respecteren mensen nu die keus. Extra vrijheid om zelf te kiezen, dus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202035674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
Beste Baudetfans, zoals @:Weltschmerz en @:SjoukjeHooynaayer, wat vinden jullie nou van dit soort tweets?
Beetje jammer, gisteren nog zo genuanceerd in de kamer, en dan nu een tweet met deze toon. Inhoudelijk klopt die wel, maar het lijkt me wat versimpeld en sterk aangezet. Persoonlijk lijkt mij bijvoorbeeld het vaccineren van 70 plussers heel verstandig, en 60 plussers een twijfelgeval. Ik denk dat hij dat zelf ook wel vindt maar dat is niet wat hij wil benadrukken omdat hij zo in de contraire positie is gedwongen.

Als die hun immuunsysteem verneuken dan maakt dat niet zoveel verschil in de zin dat het toch al aflopende zaak is en ze de lange termijneffecten niet zullen meemaken. Dan kun je nog een keer een experimentje wagen en het is een beperkte groep die ook niet zoveel invloed heeft op de groepsimmuniteit.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:13 schreef VoMy het volgende:

[..]
Leg eens uit hoe dat grafiekje Baudets claim ondersteunt. Ik wacht wel.
Nee, zo werkt het niet. Je kunt niet eerst doen alsof hij met vasle cijfers aankomt, en als dat dan niet waar blijkt de inhoudelijke discussie willen voeren over hoe dit zijn punt ondersteunt. Daar hadden mevrouw Gundogan enzo gisteren alle gelegenheid toe maar zij verkoos de totaal hysterische aanval zonder enige inhoud. Vingers in de oren en zo hard mogelijk 'desinformatie' noemen.

quote:
In welk opzicht? We hebben een andere demografie, een andere vaccinatiestrstegie, en een andere corona-aanpak. We zitten op een andere weg. Wees eens concreet.
Je ziet dus een trend bij landen die sneller waren met vaccineren dan Hugo de Jonge dat er steeds meer gevaccineerden in het ziekenhuis komen en dood gaan en het heel hard richting dezelfde relatieve percentages gaat.

quote:
Maarten Keulemans maakt precies dat punt :') met je calimero-act.

Na anderhalf jaar nog steeds zo weinig weten en snappen van covid en dan wel allerlei leugens verspreiden in de hoop om zoveel mogelijk mensen over de kling te jagen.
Nee, die zegt 'het zijn wel echt cijfers, maar....." en dan blijven insinueren dat het toch niet echter cijfers waren, alsof hij iets debunkt. Dat is de typische valsheid van figuren die vinden dat alle middelen geheiligd zijn bij Baudet en de domheid van figuren die dat niet doorzien.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is toch logisch, het virus is gecentreerd in Afrika.

Hij had ook als niet Afrikaanse man kunnen zeggen maar het is meer zuidelijk Afrika.. Tjah zeg het maar.

Geneuzel over blank of wat dan ook... Ik zou er voorzichtig mee zijn maar Baudet vindt het tegengas denk ik tegen identity politics.
Neuh, hij doet dat uit de losse pols, en dan is het o ja die AIDS epidemie in Afrika was er ook nog maar voor ons hier in het Westen was het een homo ziekte. Net zoals Leijten laatst 'Nederlanders' zei toen Bij1 e.d. de toeslagenaffaire voor de rassenstrijd wilde kapen, terwijl ze mensen met alleen de Nederlandse nationaliteit bedoelde.

Je moet blijkbaar zo getraind door persvoorlichters formuleren dat je bestendig bent tegen bewust verkeerde interpretaties van je woorden. Baudet weigert dat omdat hij wil denken en praten tegeiijk zoals normale mensen ipv alleen maar voorbedachte woorden op te lepelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 4 november 2021 @ 21:53:41 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202035712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Volgens mij is het inderdaad een keuze dat tegenwoordig de helft van de 18 jarigen nog maagd is. Een in vrijheid gemaakte keus.

Ik zou zeggen dat dat een extra signaal van vrijheid is. Waar je een aantal jaar geleden gek werd gevonden als je op je 20e nog geen seks had gehad, respecteren mensen nu die keus. Extra vrijheid om zelf te kiezen, dus.
Ja dat is een extra keuze. Niet opgelegd of door propaganda opgedrongen

Ik denk overigens dat het optrekken van de leeftijd om alcohol te mogen consumeren daar de grootste oorzaak van is.
pi_202035732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Beetje jammer, gisteren nog zo genuanceerd in de kamer, en dan nu een tweet met deze toon. Inhoudelijk klopt die wel, maar het lijkt me wat versimpeld en sterk aangezet. Persoonlijk lijkt mij bijvoorbeeld het vaccineren van 70 plussers heel verstandig, en 60 plussers een twijfelgeval. Ik denk dat hij dat zelf ook wel vindt maar dat is niet wat hij wil benadrukken omdat hij zo in de contraire positie is gedwongen.

Als die hun immuunsysteem verneuken dan maakt dat niet zoveel verschil in de zin dat het toch al aflopende zaak is en ze de lange termijneffecten niet zullen meemaken. Dan kun je nog een keer een experimentje wagen en het is een beperkte groep die ook niet zoveel invloed heeft op de groepsimmuniteit.
Jij denkt dat het vaccin mogelijk gevaarlijk is en het immuunsysteem kan 'verneuken'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 november 2021 @ 21:57:21 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202035814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
De verwijten van antisemitisme en homofobie zijn sowieso grote onzin.

Baudet doet wel eens een prikkelende uitspraak die tot nadenken zou moeten stemmen. Helaas zijn veel mensen hiertoe niet in staat en komen ze niet verder dan het bekende rijtje van beschuldigingen van racisme, antisemitisme, etc.
Ah daar is de dame van 10 miljoen :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 4 november 2021 @ 22:01:13 #63
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202035928
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Nee, zo werkt het niet. Je kunt niet eerst doen alsof hij met vasle cijfers aankomt,
Niemand doet dat. Iedereen doorziet deze stroman.
quote:
en als dat dan niet waar blijkt de inhoudelijke discussie willen voeren over hoe dit zijn punt ondersteunt. Daar hadden mevrouw Gundogan enzo gisteren alle gelegenheid toe maar zij verkoos de totaal hysterische aanval zonder enige inhoud. Vingers in de oren en zo hard mogelijk 'desinformatie' noemen.
Ik ben niet mevrouw Gundogan en Maarten Keulemans ook niet. Je bent weer een afleidingsmanoeuvre begonnen. Dat mag, maar je mag ook gewoon toegeven dat de cijfers die Baudet in zijn hand hieldt zijn claims niet ondersteunden en dat als hij de bron van de cijfers die hij liet zien goed had gebruikt, gelezen en gesnapt (dit is drie bruggen te ver voor onze dorpsidioot), dat hij dan juist had gezien dat zijn uitspraken onjuist zijn.

Het is allemaal weer zo voorspelbaar. Baudet doet debiele uitspraak. Jij komt langs om zijn uitspraak zó verkeerd te interpreteren dat je er blijkbaar voor jezelf nog een logica in ziet. Vervolgens wordt de uitspraak van Baudet gewoon neergelegd en word je gevraagd om daar eens op in te gaan. Dat doe je niet, je begint weer over iets anders. Elke keer opnieuw.

Wees een concreet. De vraag is heel simpel: Hoe ondersteunt de bron die Baudet gebruikt (over (on)gevaccineerden in Britse ziekenhuizen) Baudets claim over de werkzaamheid van vaccins? Dit is een hele simpele vraag. Waarom kan je dit niet beantwoorden? Thierry heeft nota bene zelf met een grafiekje staan zwaaien, je zou zeggen dat je gewoon het grafiekje van het grote genie kunt pakken en dan volgt de rest vanzelf. Toch? Toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Je ziet dus een trend bij landen die sneller waren met vaccineren dan Hugo de Jonge dat er steeds meer gevaccineerden in het ziekenhuis komen en dood gaan en het heel hard richting dezelfde relatieve percentages gaat.

De werkzaamheid van andere vaccins in andere landen zegt gewoon niet zoveel over de werkzaamheid van de vaccins die we hier gebruikt hebben. De werkzaamheid van AstraZeneca bij 40'ers is niet 1-op-1 te kopiëren naar die van Pfizer. Dit kan iedereen bedenken...

Vaag gelul in de ruimte over 'snelheid van vaccineren' en 'heel hard richting dezelfde percentages' (een non-begrip en iets dat niet terzake doet als je het niet kan kwantificeren, wat je niet kan, want je kwantificeert werkelijk nooit iets) is ook weer van hetzelfde laken een pak: nooit concreet zijn, nooit eens met informatie komen, altijd de uitspraken van Baudet vervormen. Hilarisch dat je zelf wel op de term 'relatieve percentages' komt, iets wat de mokerdomme Thierry Baudet niet gelukt is.
pi_202037245
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vrijheid is minder als er dingen niet mogen. Maar wat mag er dan precies niet?
Alles mag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 november 2021 @ 22:51:57 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202037493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles mag.
Ik zie vooral een grote diversiteit tussen mensen. Ik heb na het uitgaan van mijn hele lange relatie op mn 33e en mn nieuwe vaste liefje op mijn 36e wel een aardig legertje dates gehad. Daar zaten er bij die al rood werden van het woordje seks als vrouwen die de hele trukendoos van 50 shades wel beheersten. :D Al moet ik ook zeggen dat er een groot verschil was als dertiger met toen ik rond de 20 was. Mensen worden als ze ouder worden er ook wat losser in heb ik ervaren.

Maar ik denk dat het nieuwe van vrije seks er wel een beetje af is dus men er ook minder mee te koop loopt.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 00:53:55 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202038727
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles mag.
Dan is er dus geen probleem qua vrijheid. Mooi, is dat ook weer opgelost.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:49:13 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202053350
twitter


Slimme vent toch, die Thierry @Weltschmerz hoe ondersteunt het grafiekje zijn claims over vaccins nu?
pi_202054851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles mag.
Dus jij vindt dat een ongevaccineerde wappie die zich niet houdt aan de coronaregels gerust anderen de dood in mag jagen?

O wacht even, corona bestaat niet. Einde discussie.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202054958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:17 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat een ongevaccineerde wappie die zich niet houdt aan de coronaregels gerust anderen de dood in mag jagen?

O wacht even, corona bestaat niet. Einde discussie.
Even rustig aan...

Wie jaagt wat de dood in? Heh? En wat heeft dat met covid regels te maken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:36:08 #70
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202055055
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Even rustig aan...

Wie jaagt wat de dood in? Heh? En wat heeft dat met covid regels te maken?
Thierry Baudet heeft bijvoorbeeld duidelijk als doel gesteld om zoveel mogelijk mensen te laten overlijden door corona. Vandaar dat hij die hardnekkige leugencampagne ook gaande probeert te houden, hoe minder mensen het vaccin nemen en proberen anderen te ontzien, hoe meer mensen er in het ziekenhuis komen, hoe meer druk er is op de zorg met nevenschade tot gevolg, en uiteindelijk hoe meer doden (covid + bijkomende) er te tellen zijn.
pi_202055314
Thierry Baudet, de man die beschuldigt werd van het flirten met fascisten en neo nazis.
Ironisch genoeg is hij met zijn partij de enige die strijden tegen het covidfascisme wat blijkbaar geen fascisme genoemd mag worden.
Petje af voor Baudet en zijn partij dat hun opkomen voor onze vrijheden die wij jarenlang voor lief hebben genomen.
pi_202055369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:58 schreef Chivaz het volgende:
Thierry Baudet, de man die beschuldigt werd van het flirten met fascisten en neo nazis.
Ironisch genoeg is hij met zijn partij de enige die strijden tegen het covidfascisme wat blijkbaar geen fascisme genoemd mag worden.
Petje af voor Baudet en zijn partij dat hun opkomen voor onze vrijheden die wij jarenlang voor lief hebben genomen.
Wilders en van Haga en BBB SP SGP doen het ook nog aardig.

Maar dat is slechts 40 zetels samen ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202055370
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Even rustig aan...

Wie jaagt wat de dood in? Heh? En wat heeft dat met covid regels te maken?
Ik heb het over Rusland oftewel Thierry Baudet-land. Het land waar door de overheid de ernst van corona wordt ontkend en leugen na leugen wordt verspreid door de autoriteiten. Het gevolg is dat door dat gelieg er 500.000 doden extra zijn.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)heid-vertekend-beeld

Dit is dus waar Baudet naar streeft: een overheid die zijn inwoners vermoord omdat de waarheid onwelgevallig is.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202055399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:58 schreef Chivaz het volgende:
Thierry Baudet, de man die beschuldigt werd van het flirten met fascisten en neo nazis.
Ironisch genoeg is hij met zijn partij de enige die strijden tegen het covidfascisme wat blijkbaar geen fascisme genoemd mag worden.
Petje af voor Baudet en zijn partij dat hun opkomen voor onze vrijheden die wij jarenlang voor lief hebben genomen.
Mijn vrijheid wordt juist bedreigd door Oberst-Gruppenführer Baudet en zijn nazi-wappies.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202055523
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:05 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Mijn vrijheid wordt juist bedreigd door Oberst-Gruppenführer Baudet en zijn nazi-wappies.
Het staat je vrij om je te vaccineren.
pi_202055704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:03 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Ik heb het over Rusland oftewel Thierry Baudet-land. Het land waar door de overheid de ernst van corona wordt ontkend en leugen na leugen wordt verspreid door de autoriteiten. Het gevolg is dat door dat gelieg er 500.000 doden extra zijn.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)heid-vertekend-beeld

Dit is dus waar Baudet naar streeft: een overheid die zijn inwoners vermoord omdat de waarheid onwelgevallig is.
Ik vind het vreemd dat je dat denkt allemaal, je weet dat Rusland zijn 60+ bevolking in lock down heeft gegoten en dat er gevraagd wordt te vaccineren?

Rusland doden per miljoen: 1,682

Nederland doden per miljoen: 1,077

Portugal per miljoen: 1,791

USA per miljoen: 2,417

Ik heb de statistieken niet gezien maar RTL gaat uit van wat één statisticus zegt? Waar wordt het op gebaseerd dan? Is het daar non stop code zwart in Rusland? Als het daar 1600*3 = 4800 per miljoen zou zijn, en in Nederland 1000.... Dan is het daar 4,8x zo druk voor de ziekenhuizen als hier lijkt me, hoe houden ze het vol? Knap van ze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202056839
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat je dat denkt allemaal, je weet dat Rusland zijn 60+ bevolking in lock down heeft gegoten en dat er gevraagd wordt te vaccineren?

Rusland doden per miljoen: 1,682

Nederland doden per miljoen: 1,077

Portugal per miljoen: 1,791

USA per miljoen: 2,417

Ik heb de statistieken niet gezien maar RTL gaat uit van wat één statisticus zegt? Waar wordt het op gebaseerd dan? Is het daar non stop code zwart in Rusland? Als het daar 1600*3 = 4800 per miljoen zou zijn, en in Nederland 1000.... Dan is het daar 4,8x zo druk voor de ziekenhuizen als hier lijkt me, hoe houden ze het vol? Knap van ze.
Goed, jij gelooft dus helemaal niks behalve als Baudet het zegt.

En dit? https://www.bloomberg.com(...)war-as-covid-untamed
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202056884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Goed, jij gelooft dus helemaal niks behalve als Baudet het zegt.

En dit? https://www.bloomberg.com(...)war-as-covid-untamed
Ik zeg alleen dat een factor 5 extra drukte een dikke vette humanitaire crisis zou moeten betekenen en ik vind het nogal stil in de wereld als dat werkelijk zo zou zijn in Rusland, en dat in Brazilië werd ook enorm overdreven, ja het was shit, ja ze hadden te kort, maar nog steeds overdreven.

, said Alexei Raksha,

Gvd dezelfde bron man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:53:37 #79
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202057775
quote:
84s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat je dat denkt allemaal, je weet dat Rusland zijn 60+ bevolking in lock down heeft gegoten en dat er gevraagd wordt te vaccineren?

Rusland doden per miljoen: 1,682

Nederland doden per miljoen: 1,077

Portugal per miljoen: 1,791

USA per miljoen: 2,417

Ik heb de statistieken niet gezien maar RTL gaat uit van wat één statisticus zegt? Waar wordt het op gebaseerd dan? Is het daar non stop code zwart in Rusland? Als het daar 1600*3 = 4800 per miljoen zou zijn, en in Nederland 1000.... Dan is het daar 4,8x zo druk voor de ziekenhuizen als hier lijkt me, hoe houden ze het vol? Knap van ze.
De Russische cijfers kloppen niet, dat weet iedereen.
pi_202057834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:53 schreef VoMy het volgende:

[..]
De Russische cijfers kloppen niet, dat weet iedereen.
Okay als de cijfers niet betrouwbaar zijn waarom ben je dan zo stellig dat de cijfers daar ongekend slecht zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:09:33 #81
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202057976
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okay als de cijfers niet betrouwbaar zijn waarom ben je dan zo stellig dat de cijfers daar ongekend slecht zijn.
Iedereen weet dat de Russische sterftecijfers een grove onderschatting van de werkelijkheid zijn.
pi_202058054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Iedereen weet dat de Russische sterftecijfers een grove onderschatting van de werkelijkheid zijn.
Ok tof man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202066144
Edit laat maar
pi_202067449
Er is iets ernstig mis met mensen die de term 'medische apartheid' bezigen, omdat ze geen biertje in de kroeg kunnen drinken.

Misschien een idee om wat townships in te richten in Heerlen, en de mijnen tijdelijk weer open te gooien. De cultuurchristenen op water en brood de schacht in, met Baudet en zijn kanarie voorop.
  zondag 7 november 2021 @ 13:19:02 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202069161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:49 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]

Slimme vent toch, die Thierry @:Weltschmerz hoe ondersteunt het grafiekje zijn claims over vaccins nu?
Hardop gelachen.

InB4 jullie zijn te dom om de grafiekjes van De Grote Boreale Leider, Neerlands Grootste Intellectueel te begrijpen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202080696
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Er is iets ernstig mis met mensen die de term 'medische apartheid' bezigen, omdat ze geen biertje in de kroeg kunnen drinken.

Misschien een idee om wat townships in te richten in Heerlen, en de mijnen tijdelijk weer open te gooien. De cultuurchristenen op water en brood de schacht in, met Baudet en zijn kanarie voorop.
Omdat ze dalijk hun beroep niet meer kunnen uitoefenen bedoel je.
pi_202080756
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Er is iets ernstig mis met mensen die de term 'medische apartheid' bezigen, omdat ze geen biertje in de kroeg kunnen drinken.

Misschien een idee om wat townships in te richten in Heerlen, en de mijnen tijdelijk weer open te gooien. De cultuurchristenen op water en brood de schacht in, met Baudet en zijn kanarie voorop.
Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Twee klasse maatschappij.

Waarom mag je het beestje niet bij de naam noemen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 maandag 8 november 2021 @ 00:45:18 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080906
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Twee klasse maatschappij.

Waarom mag je het beestje niet bij de naam noemen?
Hee, psst... die tweedeling hadden we daarvoor ook...

Iets met centjes en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080933
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hee, psst... die tweedeling hadden we daarvoor ook...

Iets met centjes en zo.
Terechte maatstaf van onderscheid maken.

Vacced unvacced zijn grotendeels gewoon een homogene groep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 maandag 8 november 2021 @ 00:52:26 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080936
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Terechte maatstaf van onderscheid maken.

Vacced unvacced zijn grotendeels gewoon een homogene groep.
Oh dan is het terecht...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 8 november 2021 @ 00:54:34 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080945
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:53 schreef ludovico het volgende:


Ja, dat:

1) alles in jouw ogen communisme is, was al wel duidelijk (goed afgekeken van je held, Trump) en
2) al die verheven bullshit over vrijheid en grondrechten dus eindigt bij het salarisstrookje. Dan is onderscheid rechtvaardig.

Typisch. Succes weer volgend weekend op het Malieveld met je spandoekjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tijger_m op 08-11-2021 01:07:47 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080966
Ik vind de FvD toch op z'n minst een heerlijke pain in the ass binnen de Tweede Kamer.
Eens kijken
pi_202080967
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dat:

1) alles in jouw ogen communisme is, was al wel duidelijk (goed afgekeken van je held, Trump) en
2) al die verheven bullshit over vrijheid en grondrechten dus eindigt bij het salarisstrookje. Dan is onderscheid rechtvaardig.

Typisch. Succes weer volgend weekend op het Malieveld met je spandoekjes.
Kijk jij vindt alle mensen helemaal gelijk en weet ik veel wat. En prima, gelijkwaardig zijn ze wel maar qua toegevoegde waarde leveren aan de economie niet. En dat laatste is dus een prima rechtvaardige grond voor verschillende inkomens.

Die heterogeniteit bestaat niet eens bij gevacced danwel ongevacced, veeeeeel te krap door de bocht dus discriminatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 08-11-2021 01:07:28 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 maandag 8 november 2021 @ 01:07:00 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080977
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kijk jij vindt alle mensen helemaal gelijk en weet ik veel wat en prima gelijkwaardig zijn ze wel maar qua toegevoegde waarde leveren aan de economie niet. En dat laatste is dus een prima rechtvaardige grond voor verschillende inkomens.

Die heterogeniteit bestaat niet eens bij gevacced danwel ongevacced, veeeeeel te krap door de bocht dus discriminatie.
Nee, ik vind mensen niet helemaal gelijk.

Mensen zijn gelijkwaardig. En bezit, inkomen en salaris zou geen invloed moeten hebben op grondrechten.

Maar het verbaast me niet eens meer hoor, die hypocrisie. Een prikje weigeren en meneer is het slachtoffer van een enorme tirannie; er is medische discriminatie... Terwijl je conform je eigen logica het dus best wel logisch zou vinden dat we de zorg gewoon gaan indelen op inkomstenplaatje en mate van economisch eigendom. Ik durf zelfs te stellen dat in jouw filosofie mensen die van 'meer waarde voor de economie zijn' ook meer rechten zouden moeten hebben. Immers, onderscheid is daar te rechtvaardigen. Hetgeen je hele optreden hier volstrekt oppervlakkig en schijnheilig maakt.

Bespottelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080984
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, ik vind mensen niet helemaal gelijk.

Mensen zijn gelijkwaardig. En bezit, inkomen en salaris zou geen invloed moeten hebben op grondrechten.

Maar het verbaast me niet eens meer hoor, die hypocrisie. Een prikje weigeren en meneer is het slachtoffer van een enorme tirannie; er is medische discriminatie... Terwijl je conform je eigen logica het dus best wel logisch zou vinden dat we de zorg gewoon gaan indelen op inkomstenplaatje en mate van economisch eigendom. Ik durf zelfs te stellen dat in jouw filosofie mensen die van 'meer waarde voor de economie zijn' ook meer rechten zouden moeten hebben. Immers, onderscheid is daar te rechtvaardigen. Hetgeen je hele optreden hier volstrekt oppervlakkig en schijnheilig maakt.

Bespottelijk.
Iedereen die deze reacties terugleest kan concluderen dat je een rijke fantasie hebt. En daar laat ik het ff bij. Slaap lekker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Beste debater 2022 maandag 8 november 2021 @ 01:11:52 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080990
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iedereen die deze reacties teruglees kan concluderen dat je een rijke fantasie hebt. En daar laat ik het ff bij. Slaap lekker.
Nee hoor, sluit gewoon logisch aan op wat je zelf stelt.

Maar dat je steeds in een dergelijke spagaat komt - zeker als je je als moreel verheven strijder tegen onrecht opwerpt - gebeurt wel vaker met McCarthy wannabe's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202081048
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Twee klasse maatschappij.

Waarom mag je het beestje niet bij de naam noemen?
Verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat de grote baas B. vaart maakt met zijn Forumland.

Kan niet wachten op de sequel van Neil Blomkamp:
District 10: The IC-less Non-Oikofobic Nation State.
pi_202081270
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom, op basis van medische status wordt men gediscrimineerd. Is gewoon feitelijk.

Twee klasse maatschappij.

Waarom mag je het beestje niet bij de naam noemen?
Mensen zonder rijbewijs mogen niet autorijden, hoe moeten ze zich nu vervoeren?
2 klasse maatschappij!!!

(Dat die mensen gewoon het OV kunnen pakken of zelfs als passagier in een auto kunnen zitten negeren we maar even, zoals jij negeert dat iedere ongevaccineerde exact hetzelfde mag als de gevaccineerden)
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202082613
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 06:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mensen zonder rijbewijs mogen niet autorijden, hoe moeten ze zich nu vervoeren?
2 klasse maatschappij!!!

(Dat die mensen gewoon het OV kunnen pakken of zelfs als passagier in een auto kunnen zitten negeren we maar even, zoals jij negeert dat iedere ongevaccineerde exact hetzelfde mag als de gevaccineerden)
Er is een er toe doenend verschil in populatie rijbewijs / geen rijbewijs.
Dat valt niet te zeggen bij vacced / unvacced. het maakt letterlijk voor welk doel wat uit dan?

Nee, je mag niet zonder rare hoepels rustig naar een QR gelegenheid. Het is een significante extra bariere.

En dan heb ik het nog niet eens over de achterlijkheid van de QR voor wie dan ook, gevaccineerden hebben er ook last van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202084722
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 09:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is een er toe doenend verschil in populatie rijbewijs / geen rijbewijs.
Dat valt niet te zeggen bij vacced / unvacced. het maakt letterlijk voor welk doel wat uit dan?
Voor het voorkomen van doden, net als het rijbewijs.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')